Skocz do zawartości
Haszysz

Moje pierwsze prace :))

Rekomendowane odpowiedzi

Moja pierwsza praca wykonana w gimpie :))

 

afga.png

 

 

Druga praca, robiona na szybcika :P

 

16391656.png

 

 

nowya.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mo?e b?d? aktualizowa? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dla mnie nie za bardzo ale daje 8/10

 

pS. Wlepa

 

Pamietasz ?e mia?e? zasponsorowa? admina dla tego kt przejdzie bhopza? :D

 

Zosta?y mi 3-4 pu?apki d ko?ca wi?c sie strze? ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

To, ?e jeste?my w konflikcie to nie b?d? surowo Ci? ocenia? b?d? sprawiedliwy. Jako i?, ?e to twoje 1 prac? graficzne oceniam to na 9/10. :)

 

Czemu?

Napis widoczny

Dopasowane t?o (pasuje do render'u)

Schludnie wygl?daj?

 

PS. 3 praca wida? troch? ?le wklejony render. :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

ale te prace s? seksi :D Druga na szybcika ale najlepsza wg. mnie :D

 

OgĂłlnie bardzo fajne! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

S? ?adne ale nie wiem czy nikt nie zwrĂłci? uwagi pani na 3 obrazku nie ma gĂłrnej czaszki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No to tak, popracuj nad ?wiat?em, wtapianiem renderĂłw, wi?cej efektĂłw, pobaw si? troch? bardziej z typografi?.No ale wida?, ?e kolorki w miar? dobrze dobierasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jak dobrze pami?tam to jest tutorial na t? prac?. Napis nie pasuje, psuje ca?o??. Nie wiem czy tylko u mnie jest takie lekko niewyra?ne (mo?na u?y? wyostrzania) , chyba, ?e tak mia?o by?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Tak jak napisal James praca robina jest za pomoca tutoriala Czcionka troche nie pasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Tutaj fajnie by napis wygl?da? je?li da?a byc jego tryb ( tekstu ) na mi?kkie ?wiat?o i skopiowa?a warstwe raz albo dwa.. Ramki ma?ej na dole mi brakuje ;)

Render troszeczke rozmazany zle zeskalowany. Ale ogĂłlnie nie ?le ci poszlo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Poczytaj tutoriali o wtapianiach renderow. Ja czytalem czytalem i juz sie mniej wiecej orietuje :) o napisach tez sa fajne efekty :)

I w tych avatarach widac biale tlo. Wycinaj najlepiej rozdzka ;)

 

4.5 Na zachete

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

na te pierwsze nie patrzcie :D to by?y nie wypa?y (pierwsze prace) xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nom prace fajne ale jak by? sama zrobi?a :)

Rozumiem ?e to twoje 1 prace, ja te? tak zaczyna?em.

 

Co do oceny prac To dodany render, tekstura i napis.

2/10.

 

Poczytaj poradniki :) u?ywaj brushy i c4d.

Cwicz! cwicz! i jeszcze raz Cwicz!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Copyright © 2010-2018 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×