Kodziras 78 Posted March 10 Share Posted March 10 Imię: Patryk Wiek: 22 Kontakt: Steam, forum, ts, fb Staż w sieci: Aktywnie od 4 lat Co Cię skłoniło do napisania podania? Coraz to bardziej zmniejszający się skład moderatorów oraz chęć pomocy. Kilka słów o sobie. Czym się obecnie zajmujesz - uczysz się, studiujesz, pracujesz? Aktualnie studiuję Energetykę na Politechnice Poznańskiej, nie pracuję i nie wychodzę z domu bo gram w komputer. Jakie zmiany na forum i w jego regulaminie jesteś w stanie zaproponować? Surowsze traktowanie twz. trolli i osób działających na szkodę Sieci, po ostatnich sytuacjach, które miały miejsce. Dalsza pomoc w rozruszaniu Strefy Gier. Jakie są Twoje szczególne wyróżnienia i osiągnięcia w sieci? Junior Admin Serwera Only Mirage Ile godzin dziennie jesteś w stanie poświecić na zajmowanie się forum? Forum mam zawsze odpalone na drugim monitorze, więc myślę, że nawet średnio 6h. Spoiler Aktualne wymagania na Moderatora: - wysoka kultura osobista + - umiejętności pracy w zespole + - dyspozycyjność pod względem czasu + - dobra znajomość ortografii i interpunkcji + - minimum 3 miesięczny staż na forum + - doświadczenie w moderowaniu forum + (posiadałem ową rangę na innej sieci) - minimum 150 postów na forum (możliwe wyjątki) - - zerowy poziom ostrzeżeń + - brak multikont na forum + - brak poważnych przewinień w sieci + - posiadanie praw admina przynajmniej na jednym serwerze w naszej sieci + - posiadanie sprawnego mikrofonu na potrzeby komunikacji + Dodatkowe atuty: - posiadanie w przeszłości rangi Grafika, Uploadera lub Gamer'a - - znajomość obsługi amxbans/sourcebans + - wcześniejsze doświadczenie w pracy na wyższym stanowisku typu Opiekun Serwera lub Junior Admin Serwera + - wykonanie minimum 5 zleceń graficznych na forum - - Podstawowa znajomość języka angielskiego + 2 4 2 1 Link to post Share on other sites
izcoN 715 Posted March 10 Share Posted March 10 Jestem na tak - Aktywny - Pomocny - Kultura 1 Link to post Share on other sites