Jump to content

[Moderator] Kodziras

Recommended Posts

Imię: Patryk

Kontakt: Steam, forum, ts, fb

Staż w sieci: Aktywnie od 4 lat

Co Cię skłoniło do napisania podania? Coraz to bardziej zmniejszający się skład moderatorów oraz chęć pomocy.

Kilka słów o sobie. Czym się obecnie zajmujesz - uczysz się, studiujesz, pracujesz? Aktualnie studiuję Energetykę na Politechnice Poznańskiej, nie pracuję i nie wychodzę z domu bo gram w komputer.

Jakie zmiany na forum i w jego regulaminie jesteś w stanie zaproponować? Surowsze traktowanie twz. trolli i osób działających na szkodę Sieci, po ostatnich sytuacjach, które miały miejsce. Dalsza pomoc w rozruszaniu Strefy Gier. 

Jakie są Twoje szczególne wyróżnienia i osiągnięcia w sieci? Junior Admin Serwera Only Mirage

Ile godzin dziennie jesteś w stanie poświecić na zajmowanie się forum? Forum mam zawsze odpalone na drugim monitorze, więc myślę, że nawet średnio 6h.

Spoiler

Aktualne wymagania na Moderatora:

- wysoka kultura osobista +

- umiejętności pracy w zespole +

- dyspozycyjność pod względem czasu +

- dobra znajomość ortografii i interpunkcji +

- minimum 3 miesięczny staż na forum +

- doświadczenie w moderowaniu forum + (posiadałem ową rangę na innej sieci)

- minimum 150 postów na forum (możliwe wyjątki) -

- zerowy poziom ostrzeżeń +

- brak multikont na forum +

- brak poważnych przewinień w sieci +

- posiadanie praw admina przynajmniej na jednym serwerze w naszej sieci +

- posiadanie sprawnego mikrofonu na potrzeby komunikacji +

Dodatkowe atuty:

- posiadanie w przeszłości rangi Grafika, Uploadera lub Gamer'a -

- znajomość obsługi amxbans/sourcebans +

- wcześniejsze doświadczenie w pracy na wyższym stanowisku typu Opiekun Serwera lub Junior Admin Serwera +

- wykonanie minimum 5 zleceń graficznych na forum -

- Podstawowa znajomość języka angielskiego +

• Przyznaj punkt reputacji (+1) 2
  • Lubię to! (+1) 4
  • Dobra robota! (+1) 2
  • Dziekuję (+1) 1
  • Replies 13
  • Tematy
  • Last Reply