Jump to content

#52 Izcon - Osąd bohatera

Streepy
 Share

Recommended Posts

Cześć, witam w kolejnym wywiadzie. Tym razem przyjrzymy się osobie, która dwukrotnie znajdowała się w Wyższej Administracji Sieci. Bardzo dziękuję @`izcoN za tak szybkie udzielenie odpowiedzi (od zadania pytań do publikacji tematu minęły tylko 3 godziny!!!).

Zapraszam do lektury!

1. Cześć Damian! Przedstaw się wszystkim, opowiedz coś o sobie.
Cześć, tak jak już wspomniałeś nazywam się Damian i mam 20 lat. Aktualnie studiuję informatykę i mieszkam w małej wsi w Wielkopolsce. Interesuję się sportami zimowymi, szczególnie Biathlonem i Biegami Narciarskimi.

2. Życie na wsi wiąże się z licznymi obowiązkami i dużą ilością rzeczy do roboty. Jak to wygląda w Twoim przypadku?

Roboty trochę jest to prawda, ale wszystko zależy od dnia i od pory roku. Zimą i jesienią nie ma aż tak dużo pracy, bo wiadomo pogoda nie pozwala zbytnio na pracę w polu czy na podwórku. Latem jest jej najwięcej ze względu na żniwa, gdzie czasami nawet do 22 jestem na polu. Jeśli chodzi o taki normalny tydzień to więcej robią rodzice. Jako iż ja mam studia, to za dużo nie pomogę. Dużym plusem dla mnie jest to, że nie muszę wstawać rano do pracy, czyt. 6:00.

3. Dlaczego studiujesz akurat informatykę? Jakie masz plany z nią związane w przyszłości?
Jest to dziedzina która aktualnie rozwija się najszybciej na rynku, a zapotrzebowanie na pracowników IT jest coraz większe. Po części wybrałem IT ze względu na zainteresowanie komputerem za młodu. Plany? Hmmm, na początku skończyć studia i znaleźć na nich dobrą firmę do praktyk, ponieważ przez następne 2,5 roku będę musiał odbyć praktykę by ukończyć studia. Jak wiadomo często jest tak, że firmy chcą zatrzymać praktykantów i na to liczę.

4. Twoje zainteresowanie komputerem wpłynęło w pewnym sensie na sieć, ale po kolei. Jak się u Nas znalazłeś?