Jump to content

#51 Sieciowe Q&A część 2!

Cotidie
 Share

Recommended Posts

Cześć! Witajcie w drugiej części Q&A administracji naszej Sieci!

Jeśli jeszcze nie widzieliście pierwszej, zapraszam do kliknięcia - Q&A Administracji część 1.

W tej części odpowiedzi udzieli Admin Sieci @Vonki i Moderatorzy @Gopnik oraz @vMateo.

Zapraszam do lektury!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Opowiedz nam coś o sobie!

Vonki: Karol, niedługo 24 lata, studia plus dwie prace.

Gopnik: Mam na imię Jakub mam 19 lat rocznik ’01, jestem w 4 klasie technikum kierunek technik mechatronik.

Mateo: Jestem Mateuszek i mam duży brzuszek. Latek mam 22 i zajmuje się produkcją oraz montażem rolet.

2. Od kiedy jesteś w Sieci? Jaki był powód Twojej rejestracji?

Vonki: W sieci jestem od 2015 roku, choć trafiały się pojedyncze epizody gry już wcześniej na surfie, a zarejestrowałem się bo obecny wtedy opiekun surfa namawiał mnie przez parę godzin gry do złożenia podania na admina.

Gopnik: W sieci jestem od 2015 roku z przerwami. Założyłem konto aby napisać prośbę o UB na serwerze JB potem jakaś skarga, założyłem też konto aby być na bieżąco co do serwerów na sieci.

Mateo: 9 czerwiec 2015 rok. Powodem rejestracji było przejście na Soplicę po upadku mojej poprzedniej sieci na której grałem. 

3. Jaki był Twój pierwszy serwer?

Vonki: Jeśli chodzi o soplice to oczywiście surf.

Gopnik: Dżejlbrejk.

Mateo: DR 1.6.

4. Czy jest jakiś serwer, który wspominasz z sentymentem?

Vonki: Można powiedzieć, że nawet trzy. Jednym z tych serwerów był Zombie Plague, który miał swój klimat, a zarazem nie był przepakowany jak obecne serwery tego typu. Kolejnym był serwer CoD, gdy jeszcze prowadziłem swoją sieć, a ostatnim serwerem z sentymentem był surf tutaj już na soplicy.

Gopnik:  Stare JB i Only DD2.

Mateo: TeamSpeak <3

5. Opowiedz o swojej historii rang w naszej Sieci.