Jump to content

#49 Czym sobie zasłużyli? Część 4

Cotidie
 Share

Recommended Posts

9 minut temu, Cotidie napisał:

najlepszej uczelni w tym kraju

Chyba najlepszej w twoim mieście xD

10 minut temu, Cotidie napisał:

cs-fox

warna za reklamę poproszę dla tego nicponia

Bardzo przyjemnie się to czyta tiktokerko. +

PS.

13 minut temu, Cotidie napisał:

milutki streepuś

XD

• Przyznaj punkt reputacji (+1) 1
  • Lubię to! (+1) 1
  • Dziekuję (+1) 1

19 godzin temu, Cotidie napisał:

poznałem ówczesnego opiekuna, którym była @Slodka.

A już myślałam, że o mnie zapomniałeś. Odezwałbyś się czasem @manslo, a nie :crazy: No i pamiętaj, że zainteresowanie whisky podzielam, kiedyś w końcu musimy coś ogarnąć :drinks:

20 godzin temu, Cotidie napisał:

"najlepszej uczelni w tym kraju" UŚ

Tylko PP.

20 godzin temu, Cotidie napisał:

pracuję jako spedytor

Tfu, najgorzej.

• Lubię to! (+1) 1

Pamiętaj, jak Ty podchodzisz do ludzi, tak ludzie podchodzą do Ciebie. Szanuje pracę kierowców i szanuje ich za ich trud, bo nie jest to lekki kawałek chleba, jednak mimo wszystko potrafię stworzyć dobrą atmosferę co przekłada się na świetne relacje i wzajemny szacunek, pomimo tak "złej" opini na temat tego zawodu, specjalizacji. :D

4 godziny temu, Direxx napisał:

Pamiętaj, jak Ty podchodzisz do ludzi, tak ludzie podchodzą do Ciebie. Szanuje pracę kierowców i szanuje ich za ich trud, bo nie jest to lekki kawałek chleba, jednak mimo wszystko potrafię stworzyć dobrą atmosferę co przekłada się na świetne relacje i wzajemny szacunek, pomimo tak "złej" opini na temat tego zawodu, specjalizacji. :D

Tu nie chodzi o podejście w taki sposób, jaki opisałeś. 95% spedytorów nie ma pojęcia z czym to się je, nigdy nie usiadło za kółkiem i nie zna realiów. A najlepsi i tak są Ci, którzy nawet kubatury policzyć nie potrafią xD I wychodzą później kwiatki na firmie, bo maturka z matmy ich przerosła :v