Jump to content
Sign in to follow this  
Myszaty.

Aktualizacja 28.07.2020

Recommended Posts

MISC

  • zoptymalizowano pliki platform shaderów oraz konfiguracji dźwięku tak, były spakowane w skompresowanych plikach VPK

Mapy

  • Mutiny
    • naprawiono wiele błędów związanych z ptakami
    • otwarto narożnik na Dirt Road w okolicy respa CT
    • naprawiono błąd, w wyniku którego bomba mogła utknąć na małej łódce
    • zwiększono FPS-y na niskich/średnich ustawieniach shaderów
    • poprawiono optymalizację na całej jampie
    • otwarto górny sufit na BS-ie B od strony terrorystów, by umożliwić korzystanie z granatów
    • naprawiono jednostronne skanowanie na BS-ie B
    • naprawiono problemy z renderowaniem na szczycie budynku na BS-ie B
    • małe obiekty od teraz znikają na większym dystansie
    • zmieniono niektóre miejsca odrodzenia w trybie deathmatch
    • przy schodach CT prowadzących do BS-a A kamienie zastąpiono kwiatami
    • w różnych miejscach usunięto liście, by zwiększyć widoczność
    • naprawiono miejsce do boostu w windzie niedaleko BS-a A
    • naprawiono ukryte pod kamieniami miejsce do podkładania bomby na BS-ie A
    • naprawiono filary kościoła
    • naprawiono źle ustawione kamienne kafle na respie terro
    • naprawiono nieodpowiednie tekstury na kościele
    • w wielu miejscach ulepszono clipping
    • w wielu miejscach ulepszono clipping granatów
  • Swamp
    • główne zmiany
      • w niektórych miejscach poprawiono działanie (2-5%)
      • odgłosy aligatorów i żab są cichsze i mniej rozpraszające
    • BS A
      • rozjaśniono tło w okolicach płotu na longu A (strona CT)
      • zmniejszono jedną z czerwonych osłon ze sklejki na longu A (strona terro)
      • rozjaśniono pokój na shorcie A i jednocześnie ułatwiono terrorystom sprawdzanie narożników przy wejściu
      • usunięto lukę na respie CT, dzięki której gracze mogli boostować się i sprawdzać long A
    • środek
      • dodano drewnianą osłonę pod CW, dzięki czemu gracze nie mogą już sprawdzać bezpośrednio wejścia na long A (strona terro)
      • usunięto paletę, na którą gracze mogli wskoczyć i na niej utknąć
    • BS B
      • poprawiono balans w okolicach BS-a
      • dodano clipping na dźwigu
      • dodano clipping na latarniach
      • dodano osłonę ze sklejki
      • wokół usunięto niektóre barierki, by uczynić poruszanie się łatwiejszym
      • dodano skrzynkę elektryczną, płot i sklejkę w okolicach wejścia B, by zmniejszyć liczbę kryjówek
      • dodano sklejkę w narożnikach w okolicy wejścia B, by zmniejszyć liczbę kryjówek
      • dodano płot i sklejkę w wodzie przy miejscu dla snajpera na longu B, by zwiększyć czytelność (strona CT)

 

 

 

 

 

Źródło: https://cybersport.pl/263315/aktualizacja-update-csgo-mutiny-swamp-zmiany/

Share this post


Link to post
Share on other sites

c5XT8LW.png

 

W celu ponownego otwarcia tematu skontaktuj się z Moderatorem lub Adminem Forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...