Jump to content
Sign in to follow this  
Streepy

Regulamin serwera Minecraft [Survival+Gildie]

Recommended Posts

Regulamin serwera Minecraft [Survival+Gildie]

 

1. Wstęp:

- Wchodząc na serwer akceptujesz regulamin.

- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

- Administracja ma prawo do edycji regulaminu nie uprzedzając o tym wcześniej.

- Regulamin ten obowiązuje tylko i wyłącznie na serwerze Minecraft [Survival+Gildie], który należy do sieci cs-SopliCa.com

- Nie odpowiadamy za treści zamieszczone przez innych graczy. 

- Dział serwera: https://cs-soplica.com/forum/1155-serwer-cs-soplicacom-minecraft-survivalgildie-mc/.

 

2. Ogólne zasady:

- Zakaz używania modyfikacji ułatwiających grę. Dozwolonymi modyfikacjami na serwerze są: "Optifine" "Rei's Minimap".

- Zakaz wykorzystywania błędów na serwerze. 

- Na każdego gracza przypadają maksymalnie 2 konta. 

- Zakaz tworzenia obraźliwych / rasistowskich / nazistowskich / wulgarnych / seksistowskich / reklamujących inną sieć nick'ów.

- Zakaz obrażania graczy oraz administracji.

- Zakaz szerzenie nieprawidłowych informacji na temat serwera bądź osób. 

- Zakaz podawania cudzych danych bez zgody tej osoby.

- Zakaz reklamowania innych serwerów. Wyjątkami są serwery należące do cs-SopliCa.com. 

- Zakaz grania na aktywnym banie.

- Zakaz nadawania obraźliwych / rasistowskich / nazistowskich / wulgarnych / seksistowskich / reklamujących inną sieć nazw przedmiotom. 

- Zakaz podszywania się pod graczy oraz administracje.

- Zakaz wyśmiewania się z czyichś wyznań religijnych.

- Administracja nie ponosi odpowiedzialności za stracone przedmioty w wyniku handlu.

- Jeśli gracz nie zgadza się z decyzją Opiekuna odnośnie UnBana / UnMute / Ostrzeżenia może odwołać się do Support'a.

- Zakaz kopiowania przedmiotów. 

- Zakaz nabijania statystyk na AFK.

- Gracz może odwołać się od bana w ciągu 48 godzin. Wyjątkiem jest ban permanentny. 

- Zakaz bezsensownego griefowania mapy.

- Zakaz tworzenia budowli odzwierciedlających faszyzm, nazizm itp. 

- Zakaz prowokowania administracji .

- Zakaz tworzenia gildii posiadających obraźliwe nazwy bądź tag'i. 

- Zakaz używania "Crystal Launcher"

- Gracz może otrzymać: Upomnienie / Ostrzeżenie / TempMute / Mute / TempBana / Bana / Bana na IP / Bana na Lobby. 

- Wszystkie te zasady dotyczą również osób z VIP'em. 

- Zakaz używania macro.

 

3. Czat:

- Zakaz spamowania.

- Zakaz floodowania.

- Zakaz nadużywania przekleństw w swoich wypowiedziach.

- Staramy się pisać poprawną polszczyzną.

- Zakaz zadawania pytań typu "Czy mogę dostać OP?" itp. 

- Zakaz nadużywania CapsLock'a 

 

4. ItemShop:

- Zakaz wykorzystywania błędów w sklepiku.

- Wszystkie pieniądze przeznaczone są na opłacanie bądź ulepszenie serwera.

- Osobą odpowiedzialną za sklepik jest Opiekun oraz Support.

- Wszelkie reklamacje należy zgłaszać w zakładce "Reklamacja" na stronie.

 

5. Sprawdzanie graczy:

- Admin ma prawo sprawdzić gracza bez podania powodu.

- To admin wybiera przez co chce sprawdzić gracza.

- Sprawdzanie musi się odbyć na serwerowym TeamSpeak'u.

- Zakaz nagrywania bądź prowadzenia transmisji na żywo podczas sprawdzania.

- Admin ma prawo przejrzeć foldery prywatne w celu upewnienia się, czy osoba podejrzana nie umieściła tam czitów. 

- Gracz ma obowiązek wejść na TeamSpeak'a w ciągu 5 minut, inaczej administrator ma prawo zbanować osobę za "brak współpracy" 

- Gracz musi współpracować z administratorem. 

- Opiekun nie ma obowiązku sprawdzania graczy. 

 

6. Administracja:

- Każdy może złożyć podanie o admina w przeznaczonym do tego dziale. 

- Administrator ma obowiązek grać pod swoim nick'iem. Jeśli takowy chce zmienić musi to skonsultować to z Opiekunem. 

- Administrator ma obowiązek pomagać graczom.

- Najpierw obowiązki admina, potem gracza.

- Dobry admin to taki, który potrafi zapanować nad serwerem nie stosując zbędnych kar. 

- Administrator ma obowiązek reagować gdy zauważy łamanie regulaminu na serwerze. 

- Administrator ma obowiązek się wypowiedzieć w skardze na niego bądź w prośbie o UnBana jeśli nadawał blokadę. 

- Każdy Administrator wspomaga serwera przez składkę adminowską. 

- Na serwerze jest pięć rang administratorskich. MłodszyAdmin > Admin > StarszyAdmin > JuniorAdmin > Opiekun.

- Każda ranga ma różne przywileje.

- Każdy administrator karze według uznania lecz z rozsądkiem.

- Admin ma obowiązek raz dziennie odwiedzać forum, a szczególnie dział na którym jest adminem. 

- Administracja nie ponosi odpowiedzialności za stracone konta. 

- Administrator musi podawać powody banów tak, aby były zrozumiane dla osoby. 

- Za nie przestrzeganie zasad grozi utrata stanowiska. 

- Administrator ma obowiązek zgłaszać wszelkie błędy w funkcjonowaniu serwera do Opiekuna lub Support'a 

- Administrator ma zakaz nadużywania swoich praw.

- Każdy admin jest równy bez względu na pozycje w hierarchii.

  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×