Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Turniej 5 vs. 5 serwera TeamPlay.

 

 

Zasady obowiązują jak na serwerze co do czystości gry (masz bana u nas = nie zagrasz), jeżeli ktoś będzie czitował dostanie bana na serwerze i jego drużyna zostaje dyskwalifikowana. Każdy gracz będzie miał obowiązek nagrywania demka swojej gry przez komende record i przesłania jego na prośbę admina.

 

Zespół musi być najmniej 5 osobowy- gracze ponad skład muszą zostać zgłoszeni jako rezerwowi.

Zapisujemy się podając nicki z gry, oraz SID każdego z graczy.

 

 

Bardziej szczegółowy regulamin ukaże się wkrótce.

 

 

Termin turnieju nie zostaje podany ponieważ chcemy zebrać jak najwięcej drużyn i dopasować wspólny termin dogodny dla wszystkich.

Przy zapisie proszę podać czy zgadzasz się na wpłatę 10zł na poczet ewentualnej nagrody - jeżeli znaczna większość będzie ZA zrobimy wpisowe które później będzie dzielone na pierwsze 3 miejsca. 

 

 

Zaznaczamy kapitana drużyny- osoba z która będziemy kontaktować się odnośnie turnieju

 

Wzór zapisu:,

 

NAZWA DRUŻYNY

1. Heniek    STEAM_0:1;1234

2. Franek    STEAM_0:1;1234

3.

4.

5.

6. 

 

Zgadzamy / Nie zgadzamy się na wpłatę 10 zł wpisowego.

 


 

Edytowane przez Dupsk0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

NAZWA DRUŻYNY : PASIBRZUCHY

1.Armani   Steam_ID: 0:1:30665621

2.KeKu     Steam_ID: 0:0:15474347

3.jkl   Steam_ID: 0:0:31088540

4.lukasz????   Steam_ID: 0:0:22243997

5.siwero   Steam_ID: 0:1:9458229

6.DIGI   Steam_ID: 0:1:1609209

ja sie zgadzam mi tam 10 nie robi jeden kebs mniej,nie wiem jak moja druzyna,ktora jeszcze zbieram ale pozdro 

 

 

 

Przypominam o SIDACh

Edytowane przez Armani

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

kiddo's

 

1.Gucci Belt   Steam_ID: 0:0:21047526

2.y.ano  Steam_ID: 0:1:23214331

3.olle STEAM_0:1:2668355

4.Jasiek  Steam_ID: 0:0:204955560

5. Daniel Steam_ID: 0:1:1508718

6. `pomaranczowyebenato  Steam_ID: 0:1:423815442

 

Nam w sumie pasuje ta dyszka ale nie wiem jak inni,wydaje mi się że nawet taka drobnostka moze odciagnac sporo graczy.

 

 

Edytowane przez jsk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta dyszka to nie jest wymóg. Jak pisałem to opcja jeżeli ktoś nie chce płacić spoko, to nie jest warunek udziału w turnieju. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minutes ago, Dupsk0 said:

Ta dyszka to nie jest wymóg. Jak pisałem to opcja jeżeli ktoś nie chce płacić spoko, to nie jest warunek udziału w turnieju. 

jak to nie jest wymog to raczej nikt nie zaplaci 10 ;d 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ta dycha to później wygrana dla najlepszej drużyny ;) wiec teoretycznie każdy uważa ze wygra i zgarnie całość. Zawsze jest motywacja ale to tylko i wyłącznie opcja której nie musi być ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 hours ago, Dupsk0 said:

Tylko ta dycha to później wygrana dla najlepszej drużyny ;) wiec teoretycznie każdy uważa ze wygra i zgarnie całość. Zawsze jest motywacja ale to tylko i wyłącznie opcja której nie musi być ;) 

szkoda ze nie ma sponsora co te nagrody sfinansuje ;/ albo chociaz soplica team by mogła  :( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Just now, Armani said:

szkoda ze nie ma sponsora co te nagrody sfinansuje ;/ albo chociaz soplica team by mogła  :( 

ale patrzac tak .. juz to obliczylem to nagrody beda takie: 50zł liczmy 5zawodnikow (6rezerwa) 50zł x 16 teamow = 800zł i to byłaby cała pula okej, tylko tą cała pule dzielimy na trzy 1-sze miejsca czyli wychodzi 266.6 zł podzielic na 5 zawodnikow wiec na łebka wychodzi 53zł. co za tym idzie jakas klawka,jakies sluchawki,czy jakies konto cs:go badz jakas gierka na steam.

Ale jeszcze jest sprawa tego typu bo wychodzi pula 800 zł i wypadałoby za 1-msc przeznaczyc wiecej niz za 3-msc mi sie wydaje,bo tak.. z 800zł wychodzi po 260zł na team, wiec mogłoby to wygladac tak:

 400zł-1msc,200-2msc i 200zł 3msc tak mi sie wydaje najbardziej bedzie sprawiedliwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16 teamow?? chce to zobaczyc xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minutes ago, mayz said:

16 teamow?? chce to zobaczyc xD

da sie to ogarnac jak admini sie postaraja i zrobia dobra reklame

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze 10 zł od zespołu ;) 

Po drugie sponsorzy są mile widziani - jeden nawet się zgłosił ale to za mało :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i widziecie tu sie koczy cala zabawa, jak w gre wchodza pieniadze... a juz w szczegolnosci jak widze to pazerstwo armaniego... frajerow szuka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 hours ago, Alvar0 said:

i widziecie tu sie koczy cala zabawa, jak w gre wchodza pieniadze... a juz w szczegolnosci jak widze to pazerstwo armaniego... frajerow szuka.

Jak sie cos organizuje to i na groda musi byc nIkt za darmo nie bedzie tracil czasu na ustawianie spotkan i dogadywanie sie z kims :D kto ci z publika bedzie placil jakies pieniadze :D wiem ze wygram to i place :D to wlasnie organizator powinien ogarnac jakies nagrody chociazby jakies steamy,ja tam nie mam.problemu zeby placic :P ale zeby sie odbyl musi byc jakas eeklama turnieju ze takia sie odbywa bo ciezko bedzie z ludzmi jak widza jeszcze jakies pieniazki zeby wplacic choc niekonieczne to jest :P ja tam robilem rekleme jakas zeby mie bylo

Ale ze 10zl na team ? To co to za nagroda bedzie ? 160 na 3 ? Po 50 zl na team :P ludzie zebrac jakies pieniazki zapytac sie kogos czy pomoglby :p jak beda fajne nagrody to i ludzie beda chetni :D

 

Edytowane przez Armani

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

sponsored steelseries =]]]]]]

1.tier0` - 0:0:374754

2.POLAND eMJOTER - 0:1:1694228

3.moka - 0:0:79482550

4.zer0wiec - 0:1:17408034

5.fraank - 0:1:48011647

 

6.Fusia - 0:0:53455671

7.hst - 0:1:66806083

Edytowane przez tiero1steelseries

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

OŚWIĘCIM Team OLD BOYS

1. Kodak STEAM_0:1:157702790

2. shiveno STEAM_0:0:188149115

3. lUC3k^ STEAM_0:1:150981471

4. BaM STEAM_0:1:111945552

5.

6. fAqus STEAM_0:0:96970103

7. SHAMEEEEE STEAM_0:0:138925570

8. v aeces STEAM_0:1:420022768

Zgadzamy

Edytowane przez Kodak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

delete

Edytowane przez k3rs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Emeryci i Renciści

1. hate Steam_ID: 0:1:18678932

2. fisken Steam_ID: 0:1:118375800

3. ronaldinh STEAM_0:1:1508614

4. Mionel  Steam_ID: 0:0:461341419

5. knarku  Steam_ID: 0:0:29725768

6.  zjc STEAM_ID : 0:0:3013762

7. Dess Steam_ID: 0:1:48985292

Edytowane przez imhate

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. armani, jkl 

2. olle

3. tiero,moka, fusia

4. tester bieli

5. hate,ronaldinho,knarku,zjc,mionel

 

polecam przygladac sie tym graczom, czuje, ze oswiecim dogra jako jedyny do konca :O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

NieDoPrzejścia


1. Magik STEAM_0:0:33368687
2. TOMMY STEAM_0:0:12639092
3. Subarek STEAM_0:1:18489931
4. kid STEAM_0:0:11483317
5. fredi STEAM_0:1:2010559
6. practic STEAM_0:0:169443756

7. RORONOA ZORO STEAM_0:1:13452812

 

Proponujemy podbić stawkę do 30 zł XD

Edytowane przez THC Magik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Team Play

 

1.mz STEAM_0:1:9582304

 

gram sam bo niechce sie dzielic wygrana

Edytowane przez mayz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

if i hack vac would detect it and ban me

1. MrBania 0:0:36394806

2. Vexi 0:0:2558935

3. Santi 0:0:16132774

4. Sleepy 0:1:217678143

5. s1ck  0:1:104168817

6. haes  0:0:55066848

7. KATUWER 0:0:2559060

 

tak dodam od siebie, że ez ten turniej

 

 

Edytowane przez MrBania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, MrBania napisał:

if i hack vac would detect it and ban me

1. MrBania 0:0:36394806

2. Vexi 0:0:2558935

3. Santi 0:0:16132774

4. Sleepy 0:1:217678143

5. s1ck  0:1:104168817

6. haes  0:0:55066848

7. KATUWER 0:0:2559060

 

tak dodam od siebie, że ez ten turniej

 

 

Drużyna odrzucona ze względu na VAC. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Dupsk0 napisał:

Drużyna odrzucona ze względu na VAC. 

 

Nie widzę, aby było coś wspomniane o vacu w twoim temacie  wspominałeś tylko o banie u was na sieci ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas są bany za VAC, więc trudno żeby cziterzy i odpały grały na serwie jak również w takim turnieju, czitować możecie sobie na mixach. Ale dla jasności dodamy punkt do regulaminu że z VAC-iem grać nie można skoro dla nie których to jest zdziwienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jasno napisane ze w turnieju obowiązuje regulamin serwera widocznie nie zapoznałeś się z regulaminem obowiązującym na serwie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×