Jump to content

Skarga na Buuu aka Zenek


Recommended Posts

Twój nick: game enhancer (normalnie mam bunnyhug)
Godzina i data zdarzenia: ~14:30 13.02.2019
Mapa: am_heaven_soplica

Dowody: cały przebieg sytuacji jest na demku
Nick admina/gracza na którego chcesz złożyć skargę: Buuu aka Zenek
Jego IP/Steam ID: 

steamname: BuUu aKa Zenek ;)

steam3ID: [U:1:81317334]
steamID32: STEAM_0:0:40658667
steamID64: https://steamcommunity.com/profiles/76561198041583062
Opis sytuacji: Podczas normalnej, spokojnej gry zabiłem jednego gracza i gracz podejrzewając mnie o coś powiedział, żeby mnie sprawdzono. Zenek zamiast sprawdzić, czy jestem czysty wolał powiedzieć, że jestem słabym botem z 10lvl na faceicie, który ma 5 vaców na innych kontach XD. Śmieszne jest to, że w takich sytuacjach Zenek mutuje ludzi za prowokację, a mi odpowiedział, że to przecież żadne prowo (robienie mi złej renomy na serwerze, na którym gram od 1.5 roku). Nigdy nie chciało mi się składać tej skargi, bo za każdym razem, za którym tak robił myślałem, że będzie to ostatni raz - od czasu do czasu lubi sobie pogadać na temat mojego gameplayu i pokomentować, jaki to nie jestem odpalony xD. Serio jeżeli admin może mnie nazywać botem, a jak jakikolwiek gracz go tak nazwie to dostaje od niego od razu mute/gaga to coś jest tutaj nie halo. :) 

Świadkowie: Wszyscy obecni gracze na serwerze

 

@PatolEcho Chodzi mi o ogół sytuacji, że jestem dość mocnym targetem Zenka. Nazwanie kogoś botem, jeżeli nie jest przyjacielskie jest obrazą i tym bardziej prowokacją, bo to nie był pierwszy raz, gdy coś takiego się dzieje. Jakim ja trollem byłem XD? Kilka razy już pisałem na pw administracji, że Zenek mnie prowokuje, ale ponieważ nic w tym się nie zmieniło to napisałem skargę, wątpię, że mają ludzie mnie prawo nienawidzić za to, że nigdy nikomu niczego nie zrobiłem. Może powiedz, że koleżeńskie też było wzdychanie Zenka po umieraniu przeciwko mnie o to, że bez odpalania się nie da się już grać w csa. Umiem odróżnić komplement i jak ktoś mówi, że się odpalam z miłym zabarwieniem, a gdy mówi o mnie z lekkim wkurwem. Serio nie pisałbym skargi po jednorazowym nazwaniu mnie botem, bo by mi się już nie chciało, ale takie docinki na dłuższą metę bywają podkurwiające.

 

@Zenek Martyniuk ;) Mam dystans do siebie tak długo, jak nie znam kogoś z komentowania cały czas, że jestem odpalony. Znamy się nie od dziś, jeżeli chcesz mi powiedzieć, że gadania o mnie jako o typie, który "jest botem z 5 vacami" to była żartobliwa odpowiedź do randoma to serio XDDD

Edited by bunnyhug
  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 8
  • Tematy
  • Last Reply

Najpopularniejsze posty

Najpopularniejesze dni

Najpopularniejsze posty

Najpopularniejsze dni

Najpopularniejszy post

Jeśli coś takiego zaobserwowałeś to wystarczyło zapisać demko i wysłać je do mnie lub ostatecznie napisać skarge. I zachęcam do tego jeżeli masz takowe dowody. Tak czy inaczej skarga dotyczy innej syt

Co prawda nie było mnie na serwerze przy tej sytuacji, ale w związku z tematem skargi coś od siebie dorzucę - jeszcze za czasów, gdy miałem admina Zenkowi do mnie się zdarzało mówić "bocie". I general

Twój nick: game enhancer (normalnie mam bunnyhug) Godzina i data zdarzenia: ~14:30 13.02.2019 Mapa: am_heaven_soplica Dowody: cały przebieg sytuacji jest na demku Nick admina/gracza na któreg

Co prawda nie było mnie na serwerze przy tej sytuacji, ale w związku z tematem skargi coś od siebie dorzucę - jeszcze za czasów, gdy miałem admina Zenkowi do mnie się zdarzało mówić "bocie". I generalnie wyjebane na to, ale przy następnej sytuacji, gdy to jakiś gracz powiedział do innego "bot" to Zenuś postanowił mu dać z buta mute za obrażanie.

Zaś co do komentowania innych czy też ich gameplayu, to wiem, że tutaj o mnie też Zenek ma coś do powiedzenia na serwerze - cóż, widocznie lubi komentować innych.

  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 2
Link to post
Share on other sites

Jak już wylewamy żale to tak samo jest kiedy zabije go z beret. Wtedy to jestem bot, cheater i wszystko co najgorsze. Najlepsze jest jak jeszcze dodaje "nigdy Cię nie szanowałem" XD 

 

@PatolEcho A my mamy .exe i .dll XDDD 

Edited by dante.dll
  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 1
Link to post
Share on other sites

Wszyscy wiedzą, że odpaleńce to boty :P
Sonik przynajmniej ma czysty skill, a Wy? XDDD 
BTW. musicie udowodnić, że Zenek mutuje za słowo "bot", bo samo powiedzenie do kogoś że jest botem z 10lvl to nie obraza XD

Link to post
Share on other sites

Dobra, może późno zobaczyłem, ale się wypowiem. bunny/empathy czy jak Cię tam zwą - Nie banowałem nikogo za słowo "bot". Podaj chociaż jeden przykład takiej sytuacji. Jeżeli masz dystans do siebie powinieneś śmiać się z takiego komentarza z mojej strony. Nie zauważyłem żeby Twoja renoma na tym ucierpiała. Może bez potrzeby zostało to powiedziane i moje uprzedzenie do Twojej osoby nadal trwa, ale nie powiedziałem wtedy tego w celu obrazy Ciebie lecz w sposób żartobliwy, ponieważ to dziecko zaczęło krzyczeć "ten na pierwszej odpalony sprawdźcie go", więc odpowiedziałem mu dla żartu " tak odpalony z 10lvl faceit i vac'iem na 5 kontach" :) Jeżeli zostałeś urażony to proszę Cię o większy dystans. Mnie to rozbawiło :)

 

SoniK - Jeżeli uważasz że mam do Ciebie jakiś problem to jesteś w błędzie, używanie sformułowania "bot" w stosunku do Ciebie jest formą koleżeńską, przynajmniej dla mnie. Znamy się nie od dzisiaj i jak sam wiesz, że często w meczach ze Zbychem używałem tego sformułowania. Reasumując, jak jesteś znajomym i mnie zabijasz - jesteś botem, jak jesteś nieznajomym i mnie zabijasz - jesteś cheater'em :) Mam nadzieje, że nie żywisz do mnie urazy.

 

dante/Shrimp - Dla mnie zawsze będziesz tym najgorszym <3. A sformułowanie "nigdy Cię nie szanowałem", a raczej "nie szanuje Cię", było moim często używanym sformułowaniem do Ciebie, w czasach gdy grałeś pod nickiem Shrimp :) Więc nie bierz tego w 100% na poważnie. Dla mnie zawsze będziesz cheater'em gdy zabijesz mnie z berett :)

Link to post
Share on other sites

Zacznijmy wiec od początku.  @PatolEcho nic nikomu nietrzeba udowadniać, gracz poczuł się „nie halo”  i miał do tego pełne prawo. @Zenek Martyniuk ;) jeżeli uraziłeś kogoś  i nie śmieszą go Twoje żarty może warto było by go przeprosić, faktycznie takie gadanie nawet z dystansem do siebie może czasem przekroczyć pewne granice które nie powinny zostać przekroczone @bunnyhug miałeś prawo poczuć się urażony, relacja admini gracze jest dla nas szalenie ważna. Lecz czasem to co dla jednych wydaje się tylko niewinną zabawa dla drugich może stać się przysłowiowym kijem w .... oku. Uczule adminów na sposób komunikowania się aby taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości.  Ps. @Zenek Martyniuk ;) Zgłoś się do mnie na priv gdyż pozostaje jeden problem do rozwiązania, lecz wolał bym nie robić tego publiczne.

  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 1
Link to post
Share on other sites
  • Ania! locked this topic
  • Ania! unlocked, locked and unlocked this topic

Miało być słabo, ale widzę, że lekko nie bedzie...
Empathy za to jakim jesteś, bądź byłeś człowiekiem mają cie prawo ludzie nienawidzić... Chcesz się teraz oczyszczać? 
2lata byłeś trollem i nagle potrzebujesz fejmu, bo sa dupeczki na serwie lub nie chcesz, żeby cie ktoś sprawdzał. 
Trolowałeś i prowokowałes ludzi, a teraz masz ból d*py do Zenka.. wiem d*pa boli jak się znajdzie większy kogucik od Ciebie. Reszte przemilcze.
Zenek wyjasnił, że było to koleżeńskie, a że nie jesteśmy w piaskownicy to wyjaśniamy sobie takie sprawy na PW. Co chcesz tym ugrać? Może przez per Pan mamy ci wszyscy mówić?
Skarga jest śmieszna, bo na ten moment nikt nie przedstawił dowodów, że Zenek banował kogoś za "bota", a ty płaczesz jak małe dziecko, bo ..co ci psuje? renome? Lecz się :D
A co do zejścia na specta, to tez bym nie schodził oglądać kolejny raz legita...no chyba, że sie cos zmieniło... 
Amen
@Selpi poczuł sie nie halo, bo jest nie halo, dla normalnych graczy to komplement.

Edited by PatolEcho
Link to post
Share on other sites

dokładnie tak, nie przejmujcie się ; )) mi to codziennie z 17 typa poważnie dokucza i dobrze się bawie cały czas hihi.

 

Twoja wypowiedz w praktycznie żadnym stopniu nie odnosi się do skargi i jest tutaj zbędna. //Bawołek 

Edited by Bawolek
  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 1
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, bunnyhug napisał:

Serio jeżeli admin może mnie nazywać botem, a jak jakikolwiek gracz go tak nazwie to dostaje od niego od razu mute/gaga to coś jest tutaj nie halo. :) 

Jeśli coś takiego zaobserwowałeś to wystarczyło zapisać demko i wysłać je do mnie lub ostatecznie napisać skarge. I zachęcam do tego jeżeli masz takowe dowody. Tak czy inaczej skarga dotyczy innej sytuacji. Więc....

 

7 godzin temu, bunnyhug napisał:

Nazwanie kogoś botem, jeżeli nie jest przyjacielskie jest obrazą i tym bardziej prowokacją, bo to nie był pierwszy raz, gdy coś takiego się dzieje. Jakim ja trollem byłem XD? Kilka razy już pisałem na pw administracji, że Zenek mnie prowokuje

7 godzin temu, bunnyhug napisał:

Serio nie pisałbym skargi po jednorazowym nazwaniu mnie botem, bo by mi się już nie chciało, ale takie docinki na dłuższą metę bywają podkurwiające.

Jak sam napisałeś. Grasz już trochę u nas i znacie się nie od dziś. Piszesz że nie jednokrotnie Zenek zwracał się do ciebie w ten lub podobny sposób i zgłaszałeś to do administracji. Tyko skoro grasz tu już trochę to czemu nie napisałeś prosto do niego ??  "ej nie podoba mi sie jak nazywasz mnie BOTEM. Nie mów do mnie w ten sposób." Amen. Dokładnie taką samą sytuację miałem z Loordzikiem dawno temu. Znamy się nie od dziś, nazwałem go BOTEM po tym jak go połamałem na arence, na co on napisał natychmiast prosto DO MNIE że nie podoba mu się to mimo że znamy sie nie od dziś i ja uznałem to za formę żartu, on nie. Przeprosiłem, już tego nigdy nie zrobiłem. Sprawa zakończona. Można? Można.

 

Nie jesteśmy dziećmi. Więc nie zachowujmy się jak one. Znacie się z serwera nie od dziś. Zenek nie znieważył cie w sposób rażący. Mogłeś to załatwić bez problemu na PW z nim osobiście. 

 

Skarga ta jest dla mnie śmieszna i oczywiście nie słuszna.  Uznajmy ją za małą lekcję dla Zenka żeby nie nazywał ZNAJOMYCH  (jak sam napisałeś) botami xD. Chodź z drugiej strony znajomy nie pisał by skargi publicznie tylko zwrócił się bezpośrednio do kolegi. No ale jak widać fejm musi zostać utrzymany i trzeba zaznaczyć swoją jaśnie obecność. 

 

  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 3
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...