Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Imię: Adam

Znajomość języków programowania: Java, Python, C/C++. Inne języki: PHP, SQL,  JS + (Angular)

Twoje doświadczenie: Moje doświadczenie odnośnie serwerów to m.in. edycja pluginów, konfigurowanie serwerów. Stworzyłem stronę z serwer statystykami graczy za pomocą sql. Byłem [email protected] serwera BHOP, @technicznym oraz posiadałem kilka swoich serwerów. Aktualnie jestem studentem informatyki na specjalności inżyniera oprogramowania oraz pracuje jako web/fullstack developer. 

Jak Twoja praca mogłaby odmienić sieć: Chciałbym dołożyć wszelkich starań aby pomóc wyższej administracji w pracach nad serwerami naszej sieci i nie tylko.

Podaj swoje dwie najmocniejsze i najsłabsze strony: Uważam ,że moimi najmocniejszym stronami jest punktualność, trzymanie się deadline'u oraz zaangażowanie - jak zacznę pisać jakiś kod to nie skończę dopóki nie będzie perfekcyjny #justITthings, choroba zawodowa. Najsłabsze strony to na pewno za długie siedzenie na komputerze oraz denerwuje mnie niewywiązywanie się z obowiązków.

Steam: https://steamcommunity.com/id/manslo/

• Znajomość obsługi ftp i konsoli 
  • Dyspozycyjność pod względem czasu 
  • Minimum półroczny staż na forum (brak wymogu rangi) 
  • Brak punktów ostrzeżeń jak i większych przewinień w sieci 
  • Brak blokad VAC 
  • Mile widziany sprawny mikrofon 
  • Umiejętność pracy w grupie 
  • Znajomość Sourcemod'a (mile widziana dodatkowo znajomość AMXX'a) ✔/X
  • Posiadanie doświadczenia pracy z serwerami 
  • Edycja pluginów jak i ich pisanie ✔/X
  • Obsługa MySQL

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Najlepszy kandydat na to miejsce to jak wyprowadził bhopa na szczyt to było coś jak Mojżesz wyprowadzil ludzi z ziemi egipskiej.  

No nic dodać nic ująć ogarnia stara się i ma chęci. 

Wielkie tak.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi