Skocz do zawartości
Lord Whytti

[MODERATOR] Whytti v2

Rekomendowane odpowiedzi

Imię: Kacper
Staż w sieci: 2 lata

I. Co Cię skłoniło do napisania podania?

Pomimo, że sieć upadła i to dość mocno, to jednak jest jeszcze szansa na podniesienie jej. Warto jej pomóc, bo przecież jest to jedna z najlepszych, najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych sieci w Polsce. Moderatorów nie ma za wiele, a każda para rąk się przyda. Może i na forum za wiele nie ma do ogarniania, ale zapewne potrzebne są zmiany, pomysły, a przede wszystkim pomoc obecnej administracji. 

II. Kilka słów o sobie. Czym się obecnie zajmujesz - uczysz się, studiujesz, pracujesz?

Aktualnie uczę się. Jestem uczniem klasy drugiej Technikum Informatycznego. Interesuję się grafiką komputerową oraz (już w mniejszym stopniu niż kiedyś) koszykówką. Jestem osobą, która potrafi się dogadać z każdym. Pomimo moich małych konfliktów między kilkoma użytkownikami, to potrafię z nimi normalnie pogadać. Aktualnie jestem dość rozpoznawalną osobą na sieci i pomimo jakiejś tam "przeszłości" mogę stwierdzić, że zmieniłem się, a według mnie i paru innych osób wydoroślałem, choć inni mówią inaczej, z czym po części się zgodzę. Dodatkowo jestem w stanie stwierdzić, że potrafię poświęcić się jakiejś rzeczy w bardzo wielkim stopniu, co może potwierdzić obecna oraz była administracja Deathruna, z którego zrezygnowałem. Kończąc odpowiedź na ten punkt chciałbym dodać, że nie chcę być moderatorem jedynie po to, aby sobie mieć kolorek, ale żeby naprawdę pomóc obecnej administracji.

III. Jakie zmiany na forum i w jego regulaminie jesteś w stanie zaproponować?

Na forum na pewno przydałoby się więcej konkursów, z jakimiś lepszymi nagrodami niż VIP/Premium. Jeśli chodzi o regulamin, to za wiele raczej nie trzeba zmieniać, gdyż i tak na sieci się za wiele nie dzieje. Raczej przydałoby się wprowadzić poprawki jak: poprawa kolorku itd.

IV. Jakie są Twoje szczególne wyróżnienia i osiągnięcia w sieci?