Skocz do zawartości
olaokej

#40 Wywiad - Vonki

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, po długiej przerwie redakcja powraca! Na dobry początek chciałabym zaprezentować krótki wywiad z dobrze Wam znanym Administratorem Sieci - @Vonki. Miłego czytania!

Na wstępie chcę abyś opowiedział coś o sobie w kilku zdaniach.
Co by tu dużo mówić. Jestem Karol (a może to tylko przykrywka xD). Studiuję dziennie, o dziwo nie w kierunku informatyki tak jak większość myśli. Przed studiami uprawiałem czynnie siatkówkę. Niestety teraz studia jak i praca nie pozwalają mi na to. Lubię też gotować, ale zarazem nie lubię sprzątać xD.

Skoro lubisz gotować, to masz swój ulubiony rodzaj kuchni? Z chęcią próbujesz nowych, regionalnych potraw?
Moją ulubioną kuchnią jest zapewne kuchnia włoska, ponieważ lubię dania z makaronem, dlatego najbardziej lubię lasagne lub spaghetti bolognese zrobione na ostro z roztopionym w środku dodatkowo serem xD Taki swój wymysł xd Co do regionalnych potraw to jeśli mnie nie odrzucają wzrokowo - chętnie ich próbuję.

Czym się aktualnie zajmujesz?
Tak jak wspomniałem w poprzednim pytaniu. Obecnie studiuję dziennie jak i pracuję. Kierunek studiów to Bezpieczeństwo Wewnętrzne ze specjalizacją kryminologii i kryminalistyki. Dodatkowo hobbistycznie zajmuję się programowaniem, obecnie głównie aplikacjami mobilnymi, choć co prawda, na tym polu stawiam dopiero pierwsze kroki.

Co do Twojego programowania, to masz może w planach stworzenie własnej aplikacji w przyszłości? Jeżeli tak, to na czym to miałoby polegać?
Głównie bawię się z jednym swoim projektem, który ciągle rozwijam. Jest to gra platformowa. Równolegle pracuję nad strzelanką na wzór CS 2D

Jak wykorzystujesz czas wolny?