Skocz do zawartości
PETRSVSKy.

Punkty w sklepie brak

Rekomendowane odpowiedzi

Nick / SID: STEAM_0:0:6945136

Serwer: TP

Usługa: doładowanie portfela punktami

Ilość dni:

ID użytkownika w sklepie: petrus (ID: 6117)

Otrzymany kod SMS'a: PŁACIŁEM PRZELEWEM

Data złożenia zamówienia: 13 04 2018
Opis problemu:

Zrobiłem przelew na konto 69 1140 2004 0000 3702 7485 9530

data przelewu 05/09/2018,

 

punktów nie otrzymałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam !

 

Nie trzeba odświeżać, ani spamować postami. Kiedy tylko osoba kompetentna do udzielenia Ci odpowiedzi przeczyta pytanie, to da Ci na nie również odpowiedź :)

Edytowane przez MalaMi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kasa została dodana 2018/09/06 22:10. Wystarczyło poczekać do 24h chociaż :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×