Skocz do zawartości
Vonki

Regulamin działu rozgrywki

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dział służy do wyzywania na pojedynek administracji serwerów, niższej administracji oraz wyższej administracji.
Za zgoda opiekunów w zabawie mogą brać też udział osoby nie posiadające rangi na sieci pod warunkiem, że posiadają min. 10 postów.

Dodać post w tym dziale może opiekun serwera oraz przedstawiciel danej rangi lub zastępca pod warunkiem, że posiada:

- serwer,

- streamera/ów,

- nagrody (jeśli istnieją).

Reprezentant drużyny, do której zostało rzucone wyzwanie musi potwierdzić przyjęcie wyzwania.

Zasady:

1. Każdy z graczy musi nagrywać demo od początku do końca meczu i przetrzymuje je na dysku 7 dni.

2. Obowiązuje całkowity zakaz używania wszelkich skryptów ułatwiających grę, jeśli coś wykryjemy, usuwamy tą osobę z turnieju oraz zgłaszamy takiego delikwenta VALVE. (JUMP+THROW=Zabronione!)

3. Konto z jakąkolwiek nabytą blokadą VAC skutkuje usunięciem z turnieju - nie dotyczy osób z wyjaśnionym VAC-iem w sieci. Jeśli podczas turnieju wyjdzie, że uczestnik jest zbanowany na innym swoim koncie nie następuje dyskwalifikacja takiej osoby.

4. Na serwerze obowiązuje zasada zachowania kultury - w przypadku nieprzyzwoitego zachowania jednej z osób bądź obu, taka drużyna może zostać wydalona z turnieju.

5. Nie musimy wspominać, że aby wziąć udział w turnieju trzeba posiadać oryginalną grę Counter-Strike: Global Offensive - żadne non-steam'y nie wchodzą w rachubę.

6. Zabronione jest używanie wszelakich bugów gry dla swojej przewagi. (Pixel Walking) etc.

7. Turniej zostanie rozegrany na naszych serwerach 128 tick (niezależnie od pingu, serwer nie ulega zmianie).

8. Hasło jak i IP serwera zostanie przekazane kapitanowi drużyny zaraz po losowaniu map.

9. Serwer będzie posiadał GOTV, które nie zostanie usunięte na prośbę gracza - chyba, że organizator uzna inaczej.

10. Obecność trenera podczas rozgrywanego turnieju jest ZABRONIONA.

11. Opcja "PAUSE" może zostać użyta przez drużynę 2 razy (Raz Na Połówkę). Drużyna, która daje pauzę, musi poinformować przeciwnika dlaczego ją wziął.

12. Przy wyniku 15-15, drużyny muszą rozegrać dogrywkę w systemie MR3 ze startem $10.000 - chyba, że organizator uzna inaczej.

13. Jeśli drużyna przeciwna nie stawi się pełnym składem na dana godzinę (15 min spóźnienia) to przeciwna drużyna zostaje zdyskwalifikowana z turnieju i pierwsza drużyna przechodzi do dalszego etapu gry - jeśli taki jest.

14. Gracz podający w zapisach link do swojego konta Steam jest zobowiązany na nim grać.

15. Każdy team zobowiązany jest wejść do turnieju jako drużyna, która posiada takie same tagi.

16. W turnieju mogą brać udział tylko konta które posiadają powyżej 500h w CSGO.

17. Wszystkie konta zapisane na turniej muszą mieć status: publiczne.

18. Organizatorzy maja możliwość wejścia i kontroli zachowania użytkowników przesiadujących na na kanałach sieciowego teamspeaka. Wszelkie zaobserwowane agresywne zachowania i obrazy mogą skutkować dyskwalifikacją drużyny z turnieju.

19. W meczach rozgrywanych przez administracje, admin musi posiadać rangę minimum 2 tygodnie, aby zagrać w turnieju/meczu.

20. Kanały twitch zostaną podane przez organizatora najpóźniej w dniu eventu.

21. Osoby które posiadają na jakimkolwiek z multi kont blokadę VAC muszą wpłacić dotacje na rzecz sieci opisana w:

http://cs-soplica.co...mat-dla-ciebie/

Dane do przelewu:

http://cs-soplica.co...33-wspomoz-nas/.


Pomysłodawca: @MalaMi.

Organizator: @MalaMi.

Edytowane przez MalaMi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Copyright © 2010-2018 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×