Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie czytelnicy!

Dzisiaj chciałbym Was zaprosić na wywiad, który przeprowadziłem z @Darxxem, który obecnie należy do grupy najbardziej pracowitych osób na naszym forum.

Darxx ma wiele zadań - grafika, moderacja forum. Gdy są jakieś zlecenia sieciowe to on je wykonuje od razu. Wiele robi dla naszej sieci, dlatego chciałbym zapytać go o kilka kwestii.

Serdecznie zapraszam do lektury.

Moje wypowiedzi oznaczone są kolorem takim,

natomiast @Darxx'a tym.

1. Zacznijmy od tego, kim jesteś - opowiedz nam coś o sobie.
Nazywam się Szymon i mam 19 lat. Jestem uczniem czwartej klasy technikum informatycznego. W sieci aktualnie pełnię funkcję grafika oraz moderatora.
2. Co Cię interesuje poza cs'em i e-sportem?
Po za cs'em i e-sportem interesuję się grafiką komputerową. Póki co głównie grafiką forumową typu avatary, sygnatury ale staram się rozwijać również w innych kierunkach typu tworzenie layoutów, wizytówek itd. Pragnę dodać, że lubię jeździć na rowerze ^^
3. Jak trafiłeś na naszą sieć?
Na sieć trafiłem już w 2011 roku. Grałem wtedy przez krótki czas prawdopodobnie na serwerze diablomod*, po czym lekko mówiąc, zapomniałem o tej sieci aż do sierpnia roku 2016 kiedy to szukałem większej sieci z dużą aktywnością użytkowników, gdyż chciałem robić zlecenia graficzne, a nic nie podnosi tak umiejętności jak praktyka.
4. Wiem, że masz konta na innych forach w celu poszerzenia horyzontów grafiki. Czy Soplica jest dla Ciebie ważna? Czy jednak inna sieć/forum przykuwa Twoją uwagę?
Soplica jest pierwszą siecią w którą tak bardzo się zaangażowałem i nie mam zamiaru tego zmieniać. A co do innych stron - fakt, mam wiele kont na innych forach ale są one głównie o tematyce graficznej.
5. Jak spędzasz wolny czas? Aktywnie czy biernie przed komputerem? Trenujesz coś? Interesujesz się jakimiś dyscyplinami sportowymi?