Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siema chciałbym złozyć skarge na opiekuna servera ZombieMod.

Nijakiego Tango.

Sprawa jest prosta gościu zaniedbuje server. jest bardzo rzadko widoczny na serverze.

Dziś od dnia 20.12.16 server od godziny 10. (bo o tej wbilem ) jest zbugowany nie ma moda z lvlami. Wiec spora część graczy poprostuy nie gra bo nie mają po co :)

Druga sprawa cierpią też gracze [PREMIUM] (czy ktoś im odda utracony dzień premum? bo skoro nie ma lvli to po co grac i jeden dzien premum zleciał na wasza nieudolnosc.Gracze sa stratni.) ktorzy wpłacili kase na waszą serverownie a ona po prostu nie działa bo nie ma sie kto tym zająć.

Trzecia sprawa gdy gram na zobiemodzie bardzo czesto slysze ze ktos kup[ił premium 2 dni temu i dalej go nie ma ;). wiec prosiłbym sie tym zajać.

 

Opiekun servera : Tango . (jestem bardzo niezadowolony)

masz u mnie wielkiego minusa.

 

 

Pozdrawiam i zapraszam na ZobieMod !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Sprawa jest prosta gościu zaniedbuje server. jest bardzo rzadko widoczny na serverze.

 

Aktywność @Tang0 nie jest w cale taka zła -> http://soplica.gameme.com/playerinfo/1433381

Po drugie opiekun nie musi być online 24 na dobę.

Po 3 każdy człowiek ma też swoje życie prywatne (szkoła, nauka; te sprawy)

 

Druga sprawa cierpią też gracze [PREMIUM] (czy ktoś im odda utracony dzień premum? bo skoro nie ma lvli to po co grac i jeden dzien premum zleciał na wasza nieudolnosc.Gracze sa stratni.) ktorzy wpłacili kase na waszą serverownie a ona po prostu nie działa bo nie ma sie kto tym zająć.

Kiedyś nie było moda z lvl'ami i ammopackami i jakoś ludzie grali, faktem jest, że serwer się zbugował, natomiast Tang0 co najwyżej może to zgłosić wyższej administracji, bo raczej nie sądzę żeby umiał to naprawić. Opiekun jest od tego, żeby strzec porządku na serwerze, rozpatrywać podania, skargi itp., od naprawiania są admini techniczni, bądź inni ludzie z wyższej administracji.

 

Trzecia sprawa gdy gram na zobiemodzie bardzo czesto slysze ze ktos kup[ił premium 2 dni temu i dalej go nie ma ;). wiec prosiłbym sie tym zajać.

 

 

Zdarza się, że ktoś czeka więcej niż 2 dni, ale raczej rzadko, gdy tylko taka osoba wspomni mi o tym, to wtedy proszę @Tang0 żeby to załatwił, a poza tym raczej nikt się z tego powodu nie skarży.

Według mnie ta skarga jest niesłuszna.

 

Pozdrawiam,

Miredorin

 

 

 

 

Edytowane przez Miredorin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Aktywność ma dobrą, widzieć na serwerze go nie musisz, a od zbugowanych rzeczy itp. jest admin tech. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Zycie jest ciezkie ;/

Edytowane przez 123n1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Miredorin wysłałeś link do gameme opiekuna z którego wynika że przez cały listopad i grudzień był na serwerze nie całe 2 godziny... Tak to jest bardzo mała aktywność,po stronie opiekuna może stać to że nie musi grać długo na serwie bo zajmuje się forum pilnowaniem adminów sklepem itp itd Ale też właśnie od tego żeby naprawiać bugi bądź zgłaszać je komuś żeby naprawił. Admin ma 48 godzin na nadanie premium/vipa itp wiec jak ktoś kupił 2 dni temu to niekoniecznie minęło 48 godzin więc to akurat nie do skargi ale gracz jak najbardziej miał prawo złożyć skargę.A To czy to prawda czy zaniedbuje serwer zadecyduje ktoś wyżej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Opiekun nic nie może tak na dobrą sprawe, serwer moze sobie zresetować z nadzieją ze moze sie naprawi. Albo czekac na cud z takimi uprawnieniami.

 

Od spraw technicznych jest support serwera którego zapewne nie ma, w ostateczności admin techniczny którego też nie ma :D wiec zostaje lost.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli o mnie chodzi to sprawy serwer (jego niedziałania) powinny zostać zgłoszone [email protected] i OP, aby przekazali sprawę dalej. Przeglądałem forum ZM i nie widziałem takiego wpisu na forum.
Fakt 2h na opiekuna to stanowczo za mało, chyba, że ma gwardie adminów . Opiekun ma więcej spraw na głowie w stosunku do zwykłego admina, ale nie zwalnia go z obowiązku zaglądania na serwer choćby po to, żeby zobaczyć jak spisują się admini.
Skarga na opiekuna powinna być złożona po uprzedniej rozmowie z nim i poznaniu przyczyny - to moje prywatne zdanie.
Szanujmy się i załatwiajmy sprawy między sobą jeśli jest taka możliwość. Skarga to ostateczność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Witam, jeśli chodzi o moją aktywność,to wiem, że nie jest duża. Wiem, że w gimnazjum możecie wracać szybko że szkoły itd. Ale ja chodząc do technikum oddalonego o 20km od domu, oraz mając 7-8 lekcji dziennie, nie jestem w stanie siedzieć tyle co osoby chodzące np. Do gimnazjum. Plus jeśli byś nie zauważyła to jest koniec półrocza w sql, święta. Jeśli chodzi o serwer moi administratorzy są bardzo dobrzy w tym co robią, oraz informują mnie o wszystkim. A co do premium są dodawane na bieżąco. Tyle mam do powiedzenia. Jeśli zostanę przez to zdegradowny nie będę płakał. Moi administratorzy poradzą sobie. Plus mam jedno pytanie, czy nie szukasz czegoś, aby się zemścić, za to, że nie nadajesz się na admina i twoje podanie zostało odrzucone?

Plus odrazu przepraszam za błędy/przekręcenia, ale autokorekta musi poprawiać, bądz ja się mylę pisząc na tel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Witam.

Większość wyjaśnili @Direxx oraz . Aktywność opiekuna jest do poprawy ale nie jest aż tak tragiczna, wiedział co się dzieje na serwerze.

Trzecia sprawa gdy gram na zobiemodzie bardzo czesto slysze ze ktos kup[ił premium 2 dni temu i dalej go nie ma ;). wiec prosiłbym sie tym zajać.

brak reklamacji sugeruje coś innego.

 

Skarga niesłuszna.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Copyright © 2010-2018 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×