Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Jak mogliście już zauważyć, pojawiła się u nas nowa ranga - Administrator Techniczny. Jak sama nazwa wskazuje, będzie to osoba zajmująca się sprawami czysto technicznymi głównie serwerów, ale też forum - bez praw przysługujących typowym rangom (np. zarządzania serwerem, administratorami). Szczegółowe prawa i obowiązki pojawią się już niedługo w regulaminie Sieci.

 

 

Wymagania znajdziecie tutaj: http://cs-soplica.com/topic/198902-wymagania-na-admina-technicznego/

 

 

Zachęcam do składania podań osób, które czują się na siłach, aby odpowiadać za ten niezwykle istotny aspekt naszej społeczności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw kto prócz Najta jest kompetentny do ogarnięcia tej funkcji. 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spirro raczej nikt ale mam nadzieje że ktoś sie znajdzie. Powodzenia!

 

 

Sienia to chyba twój czas :D!

Edytowane przez LOR3K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jestem ciekaw kto prócz Najta jest kompetentny do ogarnięcia tej funkcji.

Również jestem ciekaw. Co do samej rangi, uważam, że jest potrzebna, tylko czy znajdzie się kilka zaufanych oraz ogarniętych osób? Czas pokaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SIENIA CZEKAMY NA CB!!!

 

Na pewno na Soplicy ktoś się jeszcze znajdzie co ogarnia ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysł spoko ale takim "Marketingiem" nikogo @Lost nie przyciągniesz. Z rangą "Admin Techniczny" musiały by się wiązać jakieś przywileje, bo bądź co bądź taka posada to duża odpowiedzialność. Dobry pomysł za to z podzieleniem na 2 części rangi - forum i servery. Chociaż patrząc na to z drugiej strony, czy naprawdę potrzebujemy kogoś takiego na forum? Servery w większości ogarniają [email protected] i Opiekun, może lepiej zamiast tego zatrudnić by pare osób na stanowisko Supporta np. 1 na serwer?

Ps. Wołajcie Banga mamy dla niego posadę:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dość poważna posada, moim zdaniem osoba która ma taką wiedzę nie będzie tego robiła za darmo. Ale wszystko możliwe :)

 

Sam siedzę w bazach danych i sieciach głównie związanych z sprzętem Cisco.

 

Jak się ktoś zna w temacie to będzie łatwo ogarniał jednak nie wszyscy w tej sieci mają takie zdolności.

 

Kłaniam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej przywrócić 'oficjalny' support serwerów będący [email protected] sieci jak za dawnych czasów? Przecież to działało + jak wyżej napisali inni nikt za range nie będzie pisał kodu.

Na poprawki i pluginy można robić zbiórki jak ja na zombi. Działało i każdy (chyba) był zadowolony :G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie na niekompetencje opiekunów i junior adminów sieci się kłania ale wątpię by ktoś się na to zgodził :)

 

 

Płacicie coś za to? :)

 

Dostaniesz koperte z opłatkiem na świeta od Losta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Płacicie coś za to?

A za jakaś rangę dostaje się pieniądze na soplicy?

 

 

Programista PHP / JS tylko za rangę?

Co 16 letni chłopak może wiedzieć o świecie IT? Zacznij od umiejętności czytania ze rozumieniem wymagań :)

 

 

Rozwiązanie na niekompetencje opiekunów i junior adminów sieci się kłania ale wątpię by ktoś się na to zgodził

 

Niestety masz racje. Takie czasy przyszły.

 

Zupełnie nie rozumiem niektórych postów. Większość pracy wykonywanej przez osoby w administracji można byłby oplatać, ale zaraz.. Czyż te osoby nie mają żadnej przyjemności z wykonywanej pracy? Żadnej satysfakcji? Robią to całkowicie dobrowolnie i we własnym ustalonym zakresie. Większość z tych osób, chce być częścią całości jaką jest sieć i cieszyć się z jej rozwoju. Rozumiem, że w świecie kapitalistycznych robaczków rzadko robi się coś "za darmo", jednak ja osobiście nie miałem z tym problemu. Zrezygnowałem tylko dlatego, że zupełnie nie potrafiłem dogadać się z Lostem i trochę już mnie to nudziło. Mimo wszystko, jak robiłem jakieś rzeczy na forum dla sieci to bardzo się cieszyłem. Dlaczego? 1. Mogłem zrobić coś praktycznego i pożytecznego z informatyki. 2. Dawało mi to sporo satysfakcji.

Nikt chyba tutaj nie liczy, że zaraz pojawi się 10 podań. Ja osobiście cieszyłbym się z 1 miesięcznie. Myślę, że nie musi to być osoba, z nie wiadomo jakimi umiejętnościami. Ważne żeby chciała się rozwijać i coś robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co 16 letni chłopak może wiedzieć o świecie IT? Zacznij od umiejętności czytania ze rozumieniem wymagań :)

A czy 16 letni chłopak nie może tym się interesować?

To chyba lepsze rozwiązanie niż marnowanie czasu na gry itd.

 

A co do umiejętności czytania ze zrozumieniem to nie mam z tym problemu, chyba jasno określiliście jakie są wymogi:

 

  • podstawowa znajomość obsługi systemów Linux
  • dobra znajomość języków HTML5,PHP,CSS
  • umiejętność edycji/tworzenia skryptów napisanych w JavaScript
  • dobra znajomość obsługi forum (IPB)

Poza tym wątpię aby osoba, która robi to z pasji i dobrze zna wyżej wymienione języki chciała by robić to za darmo na forum o tematyce cs`a :)

Osoba taka zapewne chciała by się bardziej rozwijać w tym kierunku, poprzez własne projekty itd, a skoro zna dobrze PHP, IPB itd to w żaden sposób nowych umiejętności tutaj nie zdobędzie.

Edytowane przez FanBarcelony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CoausWong co ty ja za słaby na to jakby Nightmare by mnie poduczył to mogę , a tak w ogóle to spoko ranga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Poza tym wątpię aby osoba, która robi to z pasji i dobrze zna wyżej wymienione języki chciała by robić to za darmo na forum o tematyce cs`a

 

Jak ktos sie zna na rzeczy i lubi to robic to bedzie to nawet za darmo robil :) Czy jak kolega Cie zaprosi zebys z nim pogral w pilke to tez bedziesz chcial od niego zaplaty?

 

Ranga nawet spoko, pomysl nie jest zly, tylko ze obawiam sie ze nie bedzie zbyt wielu chetnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak ktos sie zna na rzeczy i lubi to robic to bedzie to nawet za darmo robil

To oznacza, że już nigdy nie pójdzie z przymusu do pracy, bo jego pracą będzie jego hobby, a kasa będzie wpadała przy okazji jeśli tylko jego zainteresowanie jest pożądane na rynku pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jak ktos sie zna na rzeczy i lubi to robic to bedzie to nawet za darmo robil :)

Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania ktoś kogo pasją jest załóżmy grafika i programowanie, po kilku latach nauki będzie wykonywał projekty za darmo?

Taka osoba raczej ceni swoje umiejętności, które zdobyła przez codzienną i regularną prace, więc bez problemu znajdzie sobie jakieś zlecenie (jeśli jest freelancerem) i dostanie za lay i kodowanie załóżmy 500zł, ale lepiej zrobić to za darmo, cnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@@FanBarcelony, widzę, że jesteś doświadczonym programistą. Możesz nam odpowiedzieć o swoich projektach? Czy jesteś zadowolony ze swoich zarobków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już nigdy nie pójdzie z przymusu do pracy, bo jego pracą będzie jego hobby

 

 

 

będzie wykonywał projekty za darmo?

 

 

Sam pracuje w firmie, która specjalizuje się w bazach danych oraz sieciach i już mogę wam powiedzieć, że to nie jest coś, co można robić za darmo, chyba z nie masz rozumu i siebie nie cenisz.

 

Zawsze się znajdzie jakiś no-life, który się zgłosi do tej roli jednak nie sadze, że taka osoba będzie taktować swoja role profesjonalnie.

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@@FanBarcelony, widzę, że jesteś doświadczonym programistą. Możesz nam odpowiedzieć o swoich projektach? Czy jesteś zadowolony ze swoich zarobków?

Nie, nie jestem doświadczonym programistą, bo interesuje się tym od niedawna, zaledwie od paru miesięcy.

Ty też gdy zaczynałeś byłeś na poziomie zbliżonym do mojego.

 

//////

@Lulinka to tylko kulturalna dyskusja, a nie kłótnia :)

Ja wyraziłem tylko swoją opinię na ten temat i nic więcej do powiedzenia nie mam.

Edytowane przez FanBarcelony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia, mam nadzieję, że użytkownicy będą składać podania i aktywnie uczestniczyć w życiu naszej sieci, potrzebujemy takich osób.

Troszkę zaczynacie się kłócić, może wyjaśnijcie sobie to wszystko na PW? Każda ze stron ma swoje racje i widzę, że będziecie ich dość zaciekle bronić, co możecie zrobić w prywatnych wiadomościach.

 

Zobaczymy, co przyniesie przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Płacicie coś za to?

 

 

 

rogramista PHP / JS tylko za rangę? Powodzenia

 

Nikt od nikogo nie oczekuje realizacji zleceń zajmujących wiele godzin. Troszkę pomocy i wsparcia, a nie niewiadomo czego. Tak samo jak od Opiekunów nie wymagamy dostępności 24/7.... Pomyślcie zanim coś palniecie dla plusów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jak ktos sie zna na rzeczy i lubi to robic to bedzie to nawet za darmo robil :) Czy jak kolega Cie zaprosi zebys z nim pogral w pilke to tez bedziesz chcial od niego zaplaty?

 

Ranga nawet spoko, pomysl nie jest zly, tylko ze obawiam sie ze nie bedzie zbyt wielu chetnych.

 

Tia tylko ty porownales przyjemnosc do pracy BRAWO, pograc w pilke co to jest za problem ale pisac kod przez pare dni albo tygodni bo ludzie robia zazwyczaj kilka projektow na raz za hajs i sie z tego utrzymuja to ty sugerujesz ze ktos bedzie robil to poraz setny dla zabawy i odpusci sobie zarobek na zycie? zastanow sie

 

Idad twoim tokiem myslenia jesli kierowca jezdzi tirem i to lubi to bedzie tracil pare dni na przejechanie kilku państw dla zabawy? Dobra logika

 

osobiscie proponuje jednak zachecic ludzi do tej rangi bo ludzkie myslenie nie pozwoli na to aby dolozyc sobie roboty za darmo

Edytowane przez LKD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sączysz jad, a nikt ci nie każe składać podania. Typowy pies ogrodnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Rozwiązanie na niekompetencje opiekunów i junior adminów sieci

Nie każdy ma ochotę siedzieć z nosem w pluginach od tak...nie każdy ma ochotę zostać informatykiem itp.

Wystarczyło dać dostęp nowym opiekunom do FTP, dać im odpowiedni support który by pomagał i każdy by się nauczył co i kiedy trzeba sprawdzać, bo z praktyki wyciągnie się najwięcej, a skoro tutaj nagle opiekun ma być tylko murzynem, który tak naprawdę gówno może i gówno ma do powiedzenia kiedy nad nim jest (jako support) Lost to już inna kwestia, bedą na Call Of Duty tez nic nie umiałem ~ ale był Dzierzba, który mnie nauczył rzeczy, które wiedzieć powinienem, a teraz skąd opiekun jeden z drugim ma wiedzieć lub jak On ma cokolwiek zrobić skoro jest tylko typem, który ma zajmować się skargami albo naborem adminów.

Takie pierdolenie...chcąc mieć odpowiednich ludzi na odpowiednich stanowiskach trzeba dać im możliwość rozwoju a nie traktować jak tanią służbę roboczą.

 

 

 

o ile się nie mylę to to co potrafi/potrafił sQubany to po części zasługa Nightmara, który go uczył w jakiś tam sposób, to co potrafi Rafciu to zasługa Dzierzby ~ chociaż myślę, że jak ja wielu rzeczy nie pamieta, a Wy sami zamkneliscie sobie tą ścieżke rozwoju odcinając opiekunów od FTP

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Copyright © 2010-2018 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×