Skocz do zawartości
Szanuj_Zielen

Regulamin serwera DR + ExpMod

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin serwera - Deathrun + ExpMod

1. Zasady ogólne.

1.1. Przebywanie na serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
1.2. Administracja serwera zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu bez wcześniejszego uprzedzenia.
1.3. Zakazuje się kopiowania, powielania jakichkolwiek części regulaminu pod groźbą karalną.
1.4. Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie dotyczą wszystkich graczy jak i użytkowników forum wraz z administracją.
1.5. Serwer należy do sieci Counter-Strike www.cs-SopliCa.com.
1.6. Wszelkie pytania proszę kierować do [email protected] i opiekuna serwera.
1.7. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!


2. Zasady gry.

2.1. Zabronione jest skracanie.
2.2. Zabronione jest wychodzenie z domku TT.
2.3. Zabronione jest przedłużanie.
2.4. Zabronione jest popełnianie samobójstwa w TT.
2.5. Zabronione jest wychodzenie z gry będąc w TT.
2.6. Zabronione jest włączanie pułapek będąc w CT.
2.7. Zabronione jest bicie z BunnyHopa/wyrzutni lub autoducka.
2.8. Zabronione jest skanowanie domku TT będąc w kolejce.
2.9. Zabronione jest rzucanie smoke w domku TT.
2.10. Zakazuje się nadużywanie mikrofonu oraz say'u.
2.11. Absolutnie zakazuje się używanie skryptów, cheat'ów oraz innych wspomagaczy.
2.12. Zgłaszanie cziterów, oszustów oraz innych osób łamiących regulamin rozgrywki ma się odbywać tylko na admin czacie ([email protected])
2.13. Zakazuje się przebywania na spec, bez zgody admina
2.14. Maksymalnie jeden Terrorysta na rundę.
2.15. Rozgłaszanie fałszywych informacji o regulaminie/rozprowadzanie fałszywych informacji na serwerze - jeśli nie jesteś pewny, co do regulaminu- nie mów.


3. Obowiązki admina.

3.1. Admin ma obowiązek na żądanie (uzasadnione) jednego gracza, sprawdzić drugiego, który jest podejrzewany o używanie wspomagaczy lub grę niezgodną regulaminem, np:
- Jeżeli ktoś zgłasza obrazę - należy sprawdzić swoją konsole.
- Jeżeli ktoś zgłasza cheatera - należy udać się do spektatorów i go sprawdzić.
- Jeżeli ktoś zgłasza aktywnego bana - należy sprawdzić w amxbans czy takowy istnieje.
3.2. Admin nie ma obowiązku informowania gracza, który zgłaszał podejrzanego o jego zaobserwowanych wynikach.
3.3. Admin ma obowiązek pilnowania porządku na serwerze.
3.4. Admin ma obowiązek odpowiednio wymierzać karę osobom, które na to zasługują.
3.5. Admin nie ma prawa zmieniać ustawień serwera ani innych jego parametrów.
3.6. Admin ma obowiązek zgłaszania wszelkich bugów do head admina serwera.
3.7. Admin ma obowiązek szanować graczy oraz innych adminów.
3.8. Admin nie ma prawa nadużywać swoich przywilejów, np:
- Tworzenia bezsensownych głosowań (czyt. vote ),
- Spamowania na admin czacie (czy. @, @@, @@@ ),
- Bez potrzebnego używania dodatkowych opcji amxmodu.
3.9. Admin może zmienić mapę, jeśli widzi, że na granej mapie jest mała liczba graczy.
3.10. Za każdy nieuzasadniony, bezmyślny ban admin zostanie ukarany.
3.11. Za zbanowanie bez wcześniejszego sprawdzenia admin zostanie ukarany.
3.12. Admin może stracić swoją posadę w razie złamanie regulaminu.
3.13. Adminowi nie wolno dawać bana "na życzenie" gracza.


4. Banowanie i Kary.

4.1. Admin ma prawo dawać bany za:
- Wprowadzanie graczy w błąd/rozprowadzanie fałszywych informacji --> Kick/upomnienie --> ban do 30 minut.
- Ping większy niż 150 --> Kick --> ban do 5 minut
- Używanie wspomagaczy ( WH, AIM itp.) --> Ban na zawsze.
- Reklamowanie innych serwerów / sieci --> Ban na zawsze.
- Trollowanie/puszczanie muzyki --> Ban na 1 godzinę.
- Wyzywanie / nadmierne przeklinanie --> Ban na 30 min.
- Obrazę --> Ban od 2 godzin do 1 dnia.
- Ucieczkę z TT (Bez informowania admina) --> Ban do 30 min.
- Za celowe samobójstwo w TT --> Ban do 30min.
- Używanie mikrofonu bez mutacji --> 30 minut.
- Utrudnianie gry innym graczom ---> Ban na 1 godzinę.
- Podszywanie się --> Ban 1 dzień.
- Bicie z BH / wyrzutni / autoducka --> Ban na 30 min.
- Skracanie --> Ban 1 godzinę.
- Wulgarny nick obrażający religie innym graczy --> Ban 4 godziny.
- Nadużywanie mikrofonu / say'u --> Ban 30 min.
- Spamowanie [email protected] --> Ban 5 min.
- Przebywanie na spec bez zgody admina -->Upomnienie-->Kick/ban na 5min.
- Prowokowanie --> Ban od 2 godzin do 4 godzin.
- Spamowanie na say'u --> Kick --> Ban na 5min
- Kampienie przy teleportach/wejściach --> Ban 30 min.
- Włączanie pułapek będąc w CT --> Ban 30 min.
- Skanowanie domku TT -> Ban 30 min.
- Celowa ucieczka przed banem --> Ban na zawsze
- Działania na szkodę serwer'a --> Ban na zawsze
- Łamania regulaminu --> Według uznania @ do 1 dnia


5. Postanowienia końcowe.

5.1. W skrajnych przypadkach admin ma prawo dać dłuższego bana ale nie może być dłuższy niż 1 tydzień.
5.2. Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz regulamin!

5.3. Sytuacje nieobjęte regulaminem serwera będą indywidualnie rozpatrywane przez Administrację.
5.4. Na odwołanie się od bana użytkownik ma 48h od momentu jego otrzymania.
5.5. Opiekun oraz wyższa administracja sieci są zwolnieni z obowiązku przestrzegania regulaminu.



Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.06.2016

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Copyright © 2010-2018 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×