Jump to content
FanBarcelony

[Moderator]Fan.

Recommended Posts

Imię:Dawid

Staż w sieci:W lipcu 4 lata.
Linki do wymaganych 20 reklam:

I. Co Cię skłoniło do napisania podania?
Na forum jestem już bardzo długi czas, bywam na nim codziennie, więc chciałbym pomóc obecnym moderatorom.
Czasu na forum myślę, że mam wystarczająca, mianowicie 1-4 godziny, w zależności od dnia.

II. Czym się obecnie zajmujesz - uczysz się, studiujesz, pracujesz?
Obecnie jestem w pierwszej klasie technikum, w wolnym czasie zajmuje się grafiką i webmasteringiem.

III. Jakie masz doświadczenie w sprawdzaniu ScreenShotów i Demek?
Jako [email protected] od pół roku sprawdzam ss`y, a także demka, więc wydaje mi się, że wystarczające.

IV. Co chciałbyś odmienić na forum?
Na chacie forumowym można było by dodać możliwość odpowiedzenia komuś, czyli klikamy na jego nick i wyświetla nam się nick danej osoby (@Nick).
Przeniesienie do profilu użytkownika można w tym przypadku zamienić z nicku na avatar.

V. Jakie są Twoje szczególne wyróżnienia w sieci?
opiekungrafikow.png
j@serwa.pngCall of Duty

VI. Jakie zmiany wprowadziłbyś do regulaminu forum? Odpowiedz uzasadnij.
Nie widzę potrzeby dodawania jakichkolwiek zmian, obecny regulamin jest dobrze dopracowany.

Wysoka kultura osobista +
Umiejętności pracy w zespole +
Dyspozycyjność pod względem czasu +
Dobra znajomość ortografii i interpunkcji +
Minimum 3 miesięczny staż na forum +
Doświadczenie w moderowaniu forum +
Minimum 150 postów na forum +
Wysoka aktywność w różnych działach +
Zerowy poziom ostrzeżeń +
Czyste sumienie pod względem uczciwej gry bez wspomagaczy +
Posiadanie praw admina przynajmniej na jednym serwerze w naszej sieci -
Posiadanie sprawnego mikrofonu +

Posiadanie rangi Grafika, Uploadera lub Gamer'a CS:GO +
Znajomość obsługi amxbans/sourcebans +/-
Wcześniejsze doświadczenie w pracy na wyższym stanowisku typu Opiekun Serwera lub Junior Admin Serwera +
Wrzucenie 5 plików do systemu Download -