Jump to content
.PePe.

Różne rzeczy, które zrobił pepe (mapy CS1.6 / Animacje 3D / inne)

Recommended Posts

Dzień dobry :G

 

Potrafię robić mapy na 1.6 i jestem w tym dobry dlatego gdyby ktoś miał jakieś pytania, albo może chciał zamówić mapę, bo potrzebuje na swój specyficzny tryb gry i serwer to zapraszam :G

Na gamebanana są 3 moje mapy gdyby ktoś chciał mieć wgląd:

 

http://cs.gamebanana.com/maps/188124(Zombie Escape)

http://cs.gamebanana.com/maps/185242(Zombie Mode)

http://cs.gamebanana.com/maps/183583(JailBreak)

Edited by .PePe.
  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejmiesz sie stworzenia mapy de_overpass do cs 1.6? Szukam na serwer cs go mod i nigdzie takiej mapy nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapomniałem napisać, że nie tworze map cs_ oraz de_, bo są nudne w graniu i nudne w tworzeniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odwzorowuje od jakiegoś czasu pewną mapę z cso :G

 

 

 

Z9QJ1kg.png

 

EaxXeh3.png

 

MZFIut2.png

 

AFEabL4.png

 

jH1LLg1.png

 

GJdTDXj.png

 

FulNrXE.png

 

bJZEP9k.png

Edited by .PePe.
  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pepe a podchodziłeś do robienia mapek na CS:GO, tylko więcej można uzyskać, a przede wszystkim łatwiej. Ja osobiście zrobiłem kilka mapek na 1.6 i na CS:GO ale zazwyczaj brakuje mi czasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie gram w cs go i nie będę wiec nie robię również do niego map. Poza tym wole klimat kanciastego 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plan nowej mapy:

Nie jest on wykonany przeze mnie to oczywiste, ale będę się na nim wzorował, aby wyszło to co na obrazku :G

Czas start dziś

o8geZQR.jpg


No to pierwszy domek gotowy. Wyszło całkiem fajnie

 

 

KTigiFk.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jeszcze tylko 15 budynków i setki innych rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie. Bardzo szybko się rozmnażają

 

 

eJ69fWm.jpg


062uiMK.jpg


Opracowałem nowy typ skrzyżowania. Jest nieporównywalnie ładniejsze do starego i jestem z niego 'dumny', bo posiada wszystkie elementy jakie planowałem i się udały.

 

-Łagodne wykończenie rogów ulicy

-Łagodne spadki chodników

-Dobrze dopasowane trawniki po obu stronach

-Krawężnik na poziomie wysokości ulicy, który 'odgradza' ulice od chodnika (można go zauważyć między ulicą, a spadkiem chodnika

 

 

Stare:

 

IV2wb9Z.jpg

 

 

 

Nowe:

 

B4S4iWZ.jpg

 

  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to temat ukazujący tworzenie map do 1.6 oraz prac uzytkownika .PePe. Kilka osob otrzymalo warny. Prosze o nie wszczynanie zbednych offtopow w tematach nie przeznaczonych do takich rozmów. Następne proby beda nagradzane warnami.

 

Pozdrawiam

Edited by BulleTweenty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odwzorowałem jedną z ulic alexandrii z twd i zostało mi troszkę za dużo wolnego miejsca z tyłu jednego domu. Mapa będzie przeznaczona na tryb JB oraz ZM więc jeśli ktoś miał by pomysł co można umieścić w miejscu zaznaczonym na ss niech podaje propozycje w komentarzach. (proszę, aby propozycje dotyczyły mapy pod JB)

W serialu nie ma tam nic (krzaki i kilka drzew), ale mi zostało trochę więcej miejsca niż w serialu dlatego też chce je wypełnić czymś innym niż kolejny dom

 

akppzSB.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No coś tam powstaje. Część trawy jest na tyle wysoka, że więzień może się w niej schować

 

u2hbFvU.jpg

  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasznie ponura ta mapka ci wyjdzie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu to apokalipsa zombi + uwielbiam ciemne i ponure mapy

 

 

tFtI6gI.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz w serialu zawsze świeciło słoneczko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tutaj jestem reżyserem :D

 

Poza tym mapy 1.6 brzydko wyglądają w pełnym słoneczku i najlepsze są w pół mroku

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P słabe światło bardzo ładnie zakrywa pikselowe tekstury, jeszcze by blur-a dodali do cs-a i luminance to już w ogóle by pięknie wyglądał xD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Ciemne oświetlenie w 1.6 idealne ukrywa tekstury słabej jakości i co mi się najbardziej podoba = ukrywa kanciastość map. Tz mimo iż np. budynek jest faktycznie kanciasty na rogach to mimo wszystko w ciemniejszym oświetleniu nie rzuca się to tak w oczy.

 

A co do efektów. Mogę stworzyć flarę słońca, która będzie 'raziła' graczy. Jest to trick, który jak dotąd widziałem na 2-3 mapach na jakich grałem przez wszystkie lata 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten efekt ogólnie jest popularny w wielu niszowych produkcjach, żeby użytkownik nie skupiał się na otoczeniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szacun za projekty, ale mam wrażenie, że ta mapa bardziej nada się na ZM a nie JB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×
×
  • Create New...