Jump to content
Direxx

Pokaż swoje stanowisko! [GRY]

Recommended Posts

Witajcie :D

 

Dziś wpadłem na taki pomysł by pokazywać swoje stanowisko gry... Nie wiem czy takim temat był, wiec jeżeli dubluje temat proszę o usuniecie.

 

Na początek moje stanowisko :D Dla porównania aktualne i dwa lata wstecz :D

 

 

79201941028317579373.jpg

 

Czekam na wasze stanowisko :D Oraz zachecam do dyskusji :P

  • Lubie to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umarłbym z takim monitorem.

bBiVnWf.jpg

Edited by Hast
  • Lubie to! 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

My turn! Przynajmniej lepszy monitor ^^

 

hmxk7O1.jpg

 

  • Lubie to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam dwa :) xD

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha :D Komputer schowany do szafy klasyk :D

 

Mama wroci z wywiadówki i nie znajdzie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, po prostu nie chciałem żeby się obijał od krzesła :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Czekam na wasze stanowisko Oraz zachecam do dyskusji

 

Przynajmniej ja jedyny nie mam kwadratowego monitora :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie :D

 

Dziś wpadłem na taki pomysł by pokazywać swoje stanowisko gry... Nie wiem czy takim temat był, wiec jeżeli dubluje temat proszę o usuniecie.

 

Na początek moje stanowisko :D Dla porównania aktualne i dwa lata wstecz :D

 

 

79201941028317579373.jpg

 

Czekam na wasze stanowisko :D Oraz zachecam do dyskusji :P

 

Direx 100% https://www.facebook.com/najlepszefilmikinafejsie/videos/1047965105255831/

Uwaga. Film zawiera słowa niecenzuralne, dlatego nie otwarzajcie go jeśli nie macie powyżej 18 roku życia.

 

  • Lubie to! 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet kolor ścian ten sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet kolor ścian ten sam.

tylko drukarki jeszcze wtedy nie mial ;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

EywLDzt.jpg

 

Taki skromny :*

Jaką masz klawiature :V? Czy to ozone battle strike czy coś innego xd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaką masz klawiature :V? Czy to ozone battle strike czy coś innego xd?

Tracer Mecano Gaming

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profesjonalnie rozłożone głośniki 5.1

 

 

gm6en1Y.jpg[

 

 

Strasznie mi sie podoba biurko, miazga :D ale ogolnie widze ze fajnie masz w pokoju :)

  • Lubie to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umarłbym z takim monitorem.

bBiVnWf.jpg

Na takich maleństwach nie mógłbym pracować :P

Po co Ci dwa takie małe monitory?

Share this post


Link to post
Share on other sites

RIP drugi monitor. [*]

LqsFHva.jpg

  • Lubie to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

RIP drugi monitor. [*]

LqsFHva.jpg

A4tech V7 ? :D Jeśłi tak to moja ;p Długo masz podkładke? :D Nie ogarnąłbym po kilku dniach w takim dobrym stanie xD I moje 1 słuchawki do csa fatality :P Swoją drogą fajna mycha za taki $

Share this post


Link to post
Share on other sites

A4tech V7 ? :D Jeśłi tak to moja ;p Długo masz podkładke? :D Nie ogarnąłbym po kilku dniach w takim dobrym stanie xD I moje 1 słuchawki do csa fatality :P Swoją drogą fajna mycha za taki $

Oczywiście, że taka myszka. Jedna z najlepszych z niższej półki chyba.

Podkładkę mam już rok. Fatal1ty mam od 2k12. Wszyscy tak je hejtują, a gram na nich już w cholerę czasu i ciągle działają bez zarzutów.

Trafiłem chyba na takie, które są niezniszczalne. ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

cm6XdYd.jpgtroche klocowata jakość

Edited by P0Xyio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klawiatura i mysz na różnej wysokości- któreś będzie za nisko lub za wysoko to po pierwsze. Po drugie inne odległość od ciała i znowu minus. Oprócz złego ustawiania się stawów i ogólnie kończyn względem podłoża dochodzi fakt, że jeśli coś robisz musisz non stop wachlować prawą ręką od myszki do klawiatury.
Jestem na takie żeby wyczulony, pracuje dużo przy komputerze i w aucie, więc mocno zwracam uwagę na pozycję ciała. Tu nawet nie chodzi o to, że za 20 lat coś się zacznie dziać, efekty mogą być widocznie dosyć szybko i to na wielu płaszczyznach.
I nie wiem czy monitor nie jest za daleko, ale to już inna rzecz.
Polecam następne biurko z regulowanymi nóżkami, taki kawał blatu i kilka nóg w zależności od wielkości blatu- nie każdy jest tego samego wzrostu. Generalnie dużo mówi się o ustawieniu fotela, jednak ważniejsze jest ustawienie siedziska względem wysokości roboczej blatu.
Muszę chyba wam zrobić zdjęcie swojego stanowiska roboczego i zobaczycie jak to wygląda. I wcale nie trzeba na to wydawać fortuny.
PS nie ogarnę chyba nigdy fenomenu krótkich klawiatur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×