Jump to content
Sign in to follow this  
Secton

Zabawy Całodniowe - Błędy / propozycje zmian

Recommended Posts

W tym temacie zgłaszajcie wszelkie bugi oraz propozycje zmian zabaw całodniowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję dodać dodatkowo panel na którym będzie można wybrać gracza, w celu nadania mu fd. Jeśli dwóch graczy ma nick z tą samą cząstką np. "kowalski" i "kowalski1" to na gracza o nicku "kowalski" nie może zostać nałożona poświata FD.

 

 

PS

Dziękuję graczowi " Alan streepy Nightway " dzięki któremu straciłem wiele fd, przez brak możliwości nadania mi kolorku.

 

 

 

////Przepraszam za posta w tym temacie, pomyliły mi się okna.

Edited by Streepy

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Nie polecam propozycja gracza u góry. Ta zmiana nikomu nie jest potrzebna. Gracz Alan streepy Nightway nigdy nie był na serwerze. Jestem na nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ zrobię menu wyskakujące po wpisaniu na chacie samego "!fd" (bez żadnych argumentów). Pomysł trafiony, choć niezbyt w temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję aby podczas zabawy jaką jest "zbijak", terroryści nie mieli możliwości posiadania noża w ekwipunku. Byłoby to ułatwienie dla graczy, ponieważ nie musieliby zmieniać cały czas z noża na wabik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sytuacja z FreeDayem naprawiona, w razie komplikacji wystarczy wpisać !fd (beż żadnych parametrów), a wyskoczy nam menu wyboru więźnia.

Nóż został dodany przeze mnie celowo, nie ma innej opcji. Gdy w ekwipunku znajduje się tylko jeden przedmiot, po wyrzuceniu pierwszego granatu buguje się 'ekwipunek' uniemożliwiając graczowi wyrzucenie kolejnego decoya (przypadłość CS:S i CS:GO, na którą niewiele można poradzić).
Poprawiłem też błąd w chowanym, przez który niektórzy gracze (osoby znajdujące się na drabinkach) nie zostali unieruchamiani. Gracze znajdujący się w wodzie nadal mogą pływać - do momentu, w którym ustaną na dnie zbiornika wody lub z niego wyjdą - pozwala to wyjść im z wody, by uchronić ich przed bezmyślnym utonięciem chwilę po rozpoczęciu zabawy.

 

 

@edit

Poprawiony błąd w zbijaku powodujący błędne naliczanie rund (koniec z freedayem trwającym 15 minut ;) ). Nie jestem pewien, czy udało mi się poprawić zmianę mapy po upłynięciu czasu rundy podczas zbijaka. Przyjrzę się temu bliżej i poczynię dalsze zmiany, jeśli będą potrzebne.

Edited by dxm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podczas killday'a, nie mam pojęcia czemu, ale już 3 razy usunęło mi główną broń z ekwipunku (AWP).

Proszę o naprawienie.

Edited by Streepy
  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spora część kodu Zbijaka odpowiedzialna za blokowanie końca rundy została napisana od początku, na moim serwerze testowym wszystko działało dobrze, więc jestem pełen nadziei.

 

Usunąłem także fragment kodu KD usuwający broń, który potencjalnie mógł powodować ten bug. Zobaczymy, czy to coś dało, w razie dalszych komplikacji proszę o kontakt. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusiłem się dziś o sporą poprawkę, jako, że po maturach mam większą ilość wolnego czasu. Lista zmian poniżej:

 

- Ze względu na małe zainteresowanie zabawą usunięto Wojnę (może za nią powstać nowa zabawa, którą przyjmiecie cieplej, czekam na wasze pomysły),
- Poprawka odnośnie blokady ruchu na chowanym, teraz więźniowie mogą podskoczyć/kucnąć w miejscu, nie bugują się ich modele [i można ich normalnie trafić]. Zablokowałem również możliwość surfowania po unieruchomieniu,
- Poprawka błędu Killdaya wstrzymującego naliczanie punktów dla drużyny oraz wymuszającego start 'dodatkowej' rundy,
- Poprawka czasu trwania zbijaka (nie mam jednak pewności, czy mi się udało, jeśli nie, dalej będę z tym walczył),
- Poprawka obserwatorów bugujących osoby, na które patrzą podczas zabawy (jeśli obserwator przełączył na kogoś kamerę, ta osoba nie mogła się ruszać i miała dwa noże),
- Poprawiono zbugowany 'ekwipunek' podczas respawnu na zabawie (gracz nie miał przy sobie nawet noża, a jego model był zbugowany tak, jakby robił 'pajacyka'),
- Poprawione czynności na graczach zrespionych podczas zabaw (głównie ganiak - po respie dostaje zwiększoną prędkość czy chowany - po respie zostaje zablokowany, jeśli czas na schowanie się minął),
- Usunięto bug, który zostawiał graczowi przybliżony ekran podczas zabrania broni, z której aktualnie celował (AWP/Scout/AUG/SG553 - szczególnie uciążliwe na Ganianym),
- Automatyczne wyłączenie radaru po rozpoczęciu zabaw: Killday, Wojny Gangów, Chowany, Ganiany (dla trudniejszej rywalizacji oraz ograniczenia 'dawania info'),
- Zabawę można włączyć tylko w ciągu pierwszej minuty od rozpoczęcia rundy (by zapobiec działaniom pokroju "zrobili bunt, nie dam rady ich ogarnąć, więc dam zabawę, żeby nie umrzeć"),
!
- Dodano HE dla wszystkich na Killdayu i Wojnach Gangów oraz dodatkowe granaty (Flash i Smoke) dla VIPów. (była to sugestia od graczy na serwerze, pomysł dobry, więc go zrealizowałem).

 

Nadal czekam na ewentualne zgłoszenia błędów (spora część z listy powyżej została naprawiona dopiero po tym, gdy ktoś z was mi wspomniał o problemie - sam nie zawsze wszystko zauważę. Dlatego pamiętajcie - wy też możecie przyczynić się do poprawy działania serwera! ;))

Edited by dxm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna aktualizacja zabaw (v1.4a->v1.5):

 

- Zmieniony sposób blokowania końca rundy na Zbijaku, nie powinniście doświadczyć już przedwczesnego zakończenia zabawy,
- Poprawione operacje na osobach ożywionych przez admina w trakcie zabawy (naprawiono bug, który nie usuwał im radaru, kevlar oraz granaty zostaną im także poprawnie przyznane),
- Naprawiony błąd, przez który czasem nie dało się włączyć zabawy mimo, że nie minęła jeszcze minuta od początku rundy.
- Poprawiono błąd powodujący, że na Wojnach Gangów CT mogli zabić więźniów, gdy został przy życiu tylko jeden gang.
- Poprawiony drobny błąd, który spamował na WG komunikatem "Przy życiu został tylko jeden kolor" przy każdej śmierci gracza. Od teraz wyświetla się on poprawnie - tylko jeden raz.
- Dodano komendę "
!kolor", która pokazuje twój kolor na Wojnach Gangów. Mam nadzieję, że zapobiegnie to licznym pytaniom "Ej jaki mam kolor?!".
- Osoby ożywione przez admina po przyznaniu kolorków na Wojnach Gangów automatycznie zostają przydzielone do drużyny, która liczy sobie najmniej członków.


Myślę, że to ostatnia porcja poprawek i plugin jest już w pełni 'ogarnięty', jednak w razie bugów, których nie zauważyłem lub propozycji zmian proszę o kontakt. ;)

Edited by dxm
  • Przyznaj punkt reputacji (+1) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dxm dobra robota, gdyby nie ty serwer by stał dalej na starych pluginach, a na poprawki czekalibyśmy miesiące.

 

N1 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dextro, u re awesome! :D

//Post nie wnosi nic do tematu

/Luu

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5.1 -> 1.5.3 (tak, to nie błąd w numeracji, jedna wersja nie została wprowadzona, bo skupiłem się ostro nad poprawą Zbijaka :boredom:)

- Zmieniony sposób blokowania końca rundy na Killdayu oraz Zbijaku1.
- Optymalizacja resetowania ustawień zabaw po zakończeniu rundy oraz przy zmianie mapy2.
- Poprawiona przejrzystość niektóych komunikatów (rozmiar oraz kolorystyka informacji).
- Naprawiony bug, który w rzadkich okolicznościach mógł powodować naprawdę złe rzeczy po zmianie mapy3.
- Drobne poprawki w funkcjach czasowych4.
- Zmiana w "blokadzie włączenia zabawy po minucie od rozpoczęcia rundy"5.

- Wyłączony spam "Fire in the hole" podczas trwania Zbijaka.

 

1. To bardzo poważna i eksperymentalna zmiana, ale miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze.

2. Gracze nie odczują tu większej zmiany, ale serwer powinien się przez to trochę odciążyć.

3. Złe rzeczy to między innymi nieśmiertelność, niemożność podniesienia broni, zamrożenie i inne przykre sytuacje.

4. Teraz działają one z nieco większą dokładnością.

5. Teraz Warden będzie mógł włączyć menu, by sprawdzić, jakie zabawy już były, ale nie będzie w stanie uruchomić nowej zabawy.

Edited by dxm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dextro, jest problem, od niedawna zbijak zabija wszystkich, po odliczeniu czasu, wszyscy giną. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dość, że zbijak słabo działa to do tego dochodzi killday. Dzisiaj w nocy koło godziny pierwszej chwile po uruchomieniu zabawy (zdążyły się zabić zaledwie 2 osoby) runda sama się zakończyła a na dodatek tego wszyscy gracze zostali zabici.

Edited by Maniul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodałem warunek, dzięki któremu zabawy nie powinny być przerywane w trakcie odliczania lub krótko po nim, jest to rozwiązanie tymczasowe (dalej szukam błędu, który powoduje ten stan). Jest jedno ALE. W niektórych sytuacjach zabawa nie wyłączy się automatycznie, gdy zostanie przy życiu jedna osoba - będzie ona musiała wpisać killa (lub poczekać do 0:00). Ale nadal lepsze to, niż slay chwilę po rozpoczęciu zabawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj na cloudsach o godzinie 11;40 zbijak znowu wyłączył się 2 minuty przed czasem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli chodzi o panel z FD wczoraj jak prowadziłem przez parę rund mieliśmy dziwną sytuacje z 2 CT nie ważne czy ja czy on nadawaliśmy FD jak dawaliśmy fd przez panel tz !fd i wybieralismy gracza to zawsze dawało fd temu graczowi i jakiemuś innemy graczowi losowo.... chyba teraz najlepiej robić to przez !fd nick gracza polecam sprawdzić tą sytuacje .

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wróciłem po usterce komputera, zaczynam pracować nad sposobem na poprawienie zabaw, dam znać, gdy coś zrobię w tym kierunku.

 

Odnośnie buga !fd, dzieje się tak, gdy dany gracz ma w nicku symbole ('krzaczki'), które nie są prawidłowo rozpoznawane przez sourcemoda, dlatego bezpieczniej jest pisać !fd nick (lub jego część). Przyjrzę się temu i spróbuję znaleźć jakieś rozwiązanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zbijaku czasami zabawa kończy się trocheee za wcześnie jak jest z 9 osób... ;c

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mała aktualizacja zabaw powinna wejść na serwer już niedługo:

- zmiany w KD i Zbijaku (poprawiony sposób kończenia rundy),

- osoby martwe na Chowanym mogą teraz używać wolnej kamery,

- optymalizacja kodu (mniejsze obciążenie serwera).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez przyłączam sie do nurtu - terrorysci nie powinni miec nozy w wyposazeniu, bo to przeszkadza w grze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeden z graczy podczas GANIANEGO nie miał prędkości, jak inni. Nie wiem o co chodzi (nikt go nie respił, ani nie przerzucał).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×
×
  • Create New...