Jump to content

CS-Soplica

BOT
  • Posts

    164
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Normalny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem

Recent Profile Visitors

234 profile views
  1. Od połowy ubiegłego tygodnia 128 europejskich formacji rywalizowało o mistrzowski tytuł europejskiego DreamHack Beyond w VALORANTA. Ale triumfator mógł być tylko jeden – i ostatecznie okazała się nim polska piątka spod szyldu MAD DOG’S PACT. Polacy górą w dziwnym formacie Piotr „YouBreak” Chodoła i spółka jako jedyni przez trzy dni zmagań pozostali niepokonani i dzięki temu awansowali do wielkiego finału, którego format był dość nietypowy. Zwycięzcę wyłonić miała bowiem seria trzech pojedynków, z czego pierwszy z automatu został sklasyfikowany jako wygrana PACTU, co było nagrodą za przejście przez górną drabinkę. Drugi wynikiem 2:0 padł jednak łupem rywali Polaków, czyli Litwinów z gydom galva, którzy na Haven i Iceboksie w sumie oddali graczom znad Wisły tylko osiem rund. Niemniej ostatnie słowo należało do Polaków – to właśnie oni byli górą w decydującym starciu, które rozegrane zostało już w formacie BO1. Łatwo jednak nie było, bo drużyna YouBreaka zatriumfowała na Haven dopiero po dogrywce przy wyniku 14:12. W czołowej szesnastce imprezy znaleźli się też inni nasi rodacy. Na miejscach 9-12. turniej zakończyli reprezentanci Movistar Riders, czyli również m.in. Maks „kamyk” Rychlewski oraz Dawid „Filu” Czarnecki. Ekipę polskiego duetu za burtę wyrzucili Węgrzy z WiLD MultiGaming. Rundę wcześniej z turniejem pożegnał się natomiast złożony z pięciu Polaków zespół Świeca. Ten okazał się bowiem słabszy od Portugalczyków z Pedry. W związku z tym oba wspomniane tutaj zespoły nadwiślańskich zawodników DreamHack Beyond opuściły z pustymi rękami, gdyż łączna pula nagród w wysokości 2,5 tysiąca dolarów rozdzielona została tylko pomiędzy najlepszą czwórkę. Podział puli nagród europejskiego DreamHack Beyond prezentuje się następująco: 1. MAD DOG’S PACT 1 000 $ 2. gydom galva 750 $ 3. Team Finest 500 $ 4. Gambit Esports 250 $ Artykuł PACT wygrywa europejskie DreamHack Beyond w VALORANTA pochodzi z serwisu Cybersport.pl. Przeczytaj cały wpis
  2. VALORANT Champions Tour Challengers 2 dobiegło końca nie tylko w Europie, ale i w Ameryce Północnej. I cóż, za oceanem nie obyło się bez zaskoczeń, a największy zawód swoim kibicom bez wątpienia sprawili gracze Version1. Version1 tym razem bez awansu Podopieczni Iana „Immiego” Hardinga byli jednym z dwóch reprezentantów północnoamerykańskiej sceny podczas VCT Masters w Rejkiawiku, a tymczasem teraz zabraknie ich nawet na regionalnych finałach VCT Challengers. Co gorsza, nie byli oni nawet bliscy awansu, bo z zawodami Challengers 2 pożegnali się jako jedni z pierwszych, przegrywając najpierw z T1, a potem również z Gen.G Esports. A skoro o T1 mowa – także ta ekipa zawiodła. Powrót Braxtona „braxa” Pierce’a nie pomógł w poprawie osiąganych wyników, bo zawodnicy południowokoreańskiej organizacji na ostatniej prostej musieli przełknąć gorzką pigułkę porażki. Po dwóch zaciętych mapach lepszy od nich okazał się bowiem FaZe Clan, który zgarnął przepustkę na turniej finałowy. TSM niepokonany Na drugim biegunie znalazł się natomiast TSM. Skład dowodzony przez Jamesa „hazeda” Cobba podczas imprezy wspomagał się pełniącym rolę stand-ina Aleko „LeviathanemAG” Gabuniyą, ale nie przeszkodziło mu to w wygraniu wszystkich spotkań. W międzyczasie jego wyższość musiały uznać kolejno Gen.G, T1, Luminosity Gaming oraz FaZe Clan. Nie dla wszystkich oznaczało to jednak koniec marzeń o awansie, bo po ten, poza wspomnianym już FaZe, sięgnęło również Luminosity, które finiszowało na najniższym stopniu podium. Tuż poza czołową trójką znalazło się natomiast Rise, ale wystarczyło to, by zdobyć ostatni bilet na regionalne finały Ameryki Północnej. Lista uczestników finałów Ameryki Północnej w ramach VCT Challengers: 100 Thieves Team Envy FaZe Clan Luminosity Gaming Rise Sentinels TSM XSET Finały VALORANT Champions Tour Challengers dla Ameryki Północnej rozegrane zostaną między 11 a 15 sierpnia. Ich łączna pula nagród wyniesie 100 tysiący euro, a ponadto uczestnicy będą mieli szansę, by wywalczyć trzy przepustki na wrześniowe VCT Masters w Berlinie, które będzie podsumowaniem trzeciego etapu zmagań. Artykuł Niepokonany TSM, Version1 zawodzi. Koniec VCT Challengers 2 w Ameryce Północnej pochodzi z serwisu Cybersport.pl. Przeczytaj cały wpis
  3. Co prawda europejskie VALORANT Champions Tour Challengers 2 jeszcze się nie zakończyło, ale my już poznaliśmy komplet laureatów, którzy zgarnęli bilet na nadchodzące finały dla Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. I cóż, nie obyło się bez niespodzianek. Liquid awansuje kosztem Fnatic Największą z nich z pewnością jest brak awansu Fnatic, które reprezentowało Stary Kontynent podczas wiosennego VCT Masters w Rejkiawiku. Tym razem podopieczni brytyjskiej organizacji spisali się poniżej oczekiwań, a za burtę Challengers 2 wyrzucił ich inny uczestnik islandzkiego turnieju, Team Liquid. Adil „ScreaM” Benrlitom i spółka dokonali tego w decydującym meczu dolnej drabinki, co oznacza, że to właśnie oni ostatecznie wezmą udział w finałowej imprezie dla regionu EMEA. Co warte wspomnienia, Liquid swoją promocję mogło przypieczętować już dzień wcześniej, ale wówczas poległo z grającym ze zmiennikami Vodafone Giants, które również pojawi się na wspomnianych zawodach. Turcja i CIS też grały W ostatnich dniach rywalizacja o upragniony awans trwała także w Turcji oraz na scenie CIS. Finalnie nad Bosforem najlepsze okazało się Fire Flux Esports, co jest o tyle ciekawe, że ekipa ta już w pierwszej rundzie zmagań poniosła porażkę. W efekcie przez kolejne szczeble drabinki przechodziła w dolnej jej części, nie mając miejsca na błędy. Ostatecznie jednak udało jej się pokonać wszystkich pozostałych rywali, w tym Beşiktaş Esports oraz BBL Esports. Z kolei w Europie Wschodniej po awans sięgnęło forZe. Podopieczni rosyjskiej organizacji jako jedyni nie przegrali ani razu, aczkolwiek w finale musieli się sporo napocić, by rozprawić się One Breath Gaming. Lista uczestników finałów EMEA w ramach VCT Challengers: Acend G2 Esports Gambit Esports Guild Esports Fire Flux Esports forZe FPX Team Liquid Natus Vincere Oxygen Esports SuperMassive Blaze Vodafone Giants Finały VALORANT Champions Tour Challengers dla Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki rozegrane zostaną między 12 a 22 sierpnia. Ich łączna pula nagród wyniesie 85,5 tysiąca euro, a ponadto uczestnicy będą mieli szansę, by wywalczyć cztery przepustki na wrześniowe VCT Masters w Berlinie, które będzie podsumowaniem trzeciego etapu zmagań. Artykuł Liquid zgarnia ostatni bilet dla Europy. Znamy wszystkich uczestników VCT Challengers EMEA pochodzi z serwisu Cybersport.pl. Przeczytaj cały wpis
  4. Weapon Fight v1.3.8.4 Description : When 2 players left at the end of the round. One player in CT and one player in T. Then the weapon fight between them starts. Weapon Fight Plugin Allow all weapons in weapon fight (can be config in cfg). Weapon Fight also gives money or speed or health to the player who wins the weapon fight. You can also play music in the background when the weapon fight starts (like the knife fight plugin). And much more. Features : 1. You can fight with almost all weapons in Weapon Fight. 2. Song Play in background when Weapon Fight Starts. 3. The player who wins the Weapon Fight will get extra cash, health and speed (can be config from cfg) Installation : 1. Download the zip file. 2. Extract the zip file in yourserver/cstrike/ 3. Config the Cfg file from yourserver/cstrike/cfg/sourcemod/weaponfight.cfg (if you want) 4. Edit the Weapons which comes when weapon fight start from yourserver/cstrike/addons/sourcemod/confgis/weaponfight_list.ini (if you want) 5. Add the music which plays in the background when weapon fight starts from yourserver/cstrike/addons/sourcemod/confgis/weaponfight_sounds.ini 6. Restart the server or change the map. Server Command : !wfmenu This command opens the menu to config the weapon fight settings (like knife fight) Everyone can use this Command. Convars : Code: // Enable alltalk while weapon fight. 0 = Disabled // - // Default: "1" sm_weaponfight_alltalk "1" // Beacon radius. // - // Default: "800" sm_weaponfight_beaconradius "800" // The sound to play when beacon ring shows. // - // Default: "buttons/blip1.wav" sm_weaponfight_beaconsound "buttons/blip1.wav" // Enable player blocking (disable sm_noblock) if sm_noblock is enabled while weapon fight. 0 = Disabled // - // Default: "0" sm_weaponfight_block "1" // Allow bot to weapon fight with bot. 0 = Disabled // - // Default: "0" sm_weaponfight_botfight "1" // Number of seconds to count down before a weapon fight. // - // Default: "3" sm_weaponfight_countdowntimer "3" // The sound to play when player declines to weapon. // - // Default: "weaponfight/chicken.wav" sm_weaponfight_declinesound "slayer/duel/chicken.wav" // Enable this plugin. 0 = Disabled // - // Default: "1" sm_weaponfight_enabled "1" // Number of seconds to allow for knifing. Players get slayed after this time limit expires. // - // Default: "30" sm_weaponfight_fighttimer "30" // Force weapon fight at end of round instead of prompting with menus. 0 = Disabled // - // Default: "0" sm_weaponfight_forcefight "1" // Use locator beam between players if they are far apart. 0 = Disabled // - // Default: "1" sm_weaponfight_locatorbeam "1" // Dissolve loser body using special effects. 0 = Disabled // - // Default: "1" sm_weaponfight_losereffects "1" // Minimum number of players before weapon fights will trigger. // - // Default: "4" sm_weaponfight_minplayers "3" // Enable random kill after weapon fight time end. 0 = Disabled // - // Default: "0" sm_weaponfight_randomkill "0" // Remove player connected when fight is started. (0 - Slay, 1 - Move to spec) // - // Default: "0" sm_weaponfight_removenewplayer "0" // Give players full health before weapon fight. 0 = Disabled // - // Default: "1" sm_weaponfight_restorehealth "1" // Show winner. (0 - Top left, 1 - Chat) // - // Default: "0" sm_weaponfight_showwinner "1" // Default sound setting for new users. // - // Default: "1" sm_weaponfight_soundprefdefault "1" // Stop music when fight is over. Useful when used with gungame. 0 = Disabled // - // Default: "0" sm_weaponfight_stopmusic "1" // Use smart teleport system prior to weapon fight. 0 = Disabled // - // Default: "1" sm_weaponfight_useteleport "1" // Enable special effects on the winner. 0 = Disabled // - // Default: "1" sm_weaponfight_winnereffects "1" // Total health to give the winner. 0 = Disabled // - // Default: "0" sm_weaponfight_winnerhealth "105" // Total extra money given to the winner. 0 = Disabled // - // Default: "0" sm_weaponfight_winnermoney "2000" // Total speed given to the winner. 0 = Disabled (1.0 is normal speed, 2.0 is twice normal) // - // Default: "0" sm_weaponfight_winnerspeed "1.1"Creadits : XARiUS Otstrel.Ru Team and GoDtm666 (www.MyArena.ru) Attached Files weaponfight.smx (31.1 KB) Weapon_Fight_1.3.8.4.zip (541.9 KB) Przeczytaj cały artykuł
  5. GroupTag Finally i forced myself to execute this old idea! it will apply admins group name instead of theyr chat tag! Cvars PHP Code: sm_gt_tag_root "ROOT" // groupless root admins tag sm_gt_tag_generic "ADMIN" // groupless generic admins tag Credits Antithasys used his code from simple chat colors Attached Files GroupTag.zip (93.2 KB) Przeczytaj cały artykuł
  6. This is a pretty simple plugin that provides the command Code: sm_centerprojectiles // toggle and sm_centerprojectiles [0|1]so individual players can toggle having their rockets, pipebombs, stickybombs, and more shooting from center. For most projectile-based weapons, the centering is done via the centerfire_projectile attribute. Some examples: rocket launchers, bow and arrow, rescue-ranger, syringe guns, crusader's crossbow, and flareguns. The pipebomb launcher & stickybomb launcher are centered through the use of a hook on Weapon_ShootPosition to negate the projectile's position offset. Source repo: https://github.com/rtldg/tf2centerprojectiles Example video: https://www.youtube.com/watch?v=ciCpVSi6AZk Also, since June 2021, the Uncletopia servers have been running this plugin for primary weapons, so check those servers out if you want to try this. Dependencies:DHooks2: github | alliedmods.net tf2attributes: nosoop's github (also FlaminSarge's should work too) Attached Files tf2centerprojectiles-v7.0.zip (11.8 KB) Przeczytaj cały artykuł
  7. By setting up download rules you can trim down the amount of files a client has to download when first visiting a server to the essentials for each group. It can recursively add files in directories by listing a directory path. This plugin was inspired by SWAT_88's SM Downloader Get the plugin: https://github.com/Pheubel/UMC-Downloader/releases Source code hosted on github: https://github.com/Pheubel/UMC-Downloader Setting upIn order to set up this plugin on your server follow these steps: Download the plugin and put it in your plugins folder. Set up your "umc_mapcycle.txt" file with the groups you want. Create a file named "umc_downloader.json" in your game's root folder. Set up your "umc_downloader.json" file. Bellow is an example Code: { "always": { "sounds": [ "sound/exampleSound.mp3", ], "models": [ "models/exampleModels" ] }, "groups": { "example group": { "files": [ "exampleFile.txt" ] } }, "maps": { "ctf_2fort": { "generic": [ "genericCachedFile.txt" ], "decals": [ "exampleDecals.vtf" ] } } }The structure works as follows: In the top level you have 3 different categories: "always", "groups" and "maps". "always" - Files and directories assigned here will be put in the downloads table no matter which map is selected. "groups" - divides files and folders over UMC groups, for example "Dodgeball" or "prophunt", each would require their own set of files. "maps" - With this category you can specify files to be put in the downloads table on a map by map basis. There are 5 different categories your files can belong to:"files" "generic" "decals" "sounds" "models" When files are listed under "files" they will not be precached. Dependencies:sm-json Updater (optional) Suggesting features/reporting bugs: If you want to suggest any features for this plugin or if you found any bugs caused by the plugin, you can create an issue ticket with details on this github page. Attached Files Get Plugin or Get Source (umc_downloader.sp - 8.7 KB) umc_downloader.inc (423 Bytes) Przeczytaj cały artykuł
  8. Poznaliśmy pierwszego laureata europejskiego VALORANT Champions Tour Challengers 2. I cóż, nie obyło się bez niespodzianki, bo ostatecznie po awans na nadchodzące finały EMEA sięgnęli grający z dwoma zmiennikami Vodafone Giants. Giants z awansem, TENSTAR za burtą Ledwie dwa tygodnie temu ekipę opuścili Michał „MOLSI” Łącki i Ričardas „Boo” Lukaševičius, w których miejsce tymczasowo zaangażowano Davida „Davidap” Prinsa oraz Štěpána „Ambiego” Beránka. Mimo to podopieczni hiszpańskiej organizacji w minionych dniach pokonali zarówno Rix.GG Thunder, jak i Fnatic. Wczoraj zaś rozprawili się z Teamem Liquid. I słowo „rozprawili się” bynajmniej nie jest tutaj przesadą, bo Giganci na dwóch mapach oddali teoretycznie wyżej notowanym rywalom zaledwie dziewięć rund. Spora w tym zasługa wspomnianego Davidap, który serwer opuszczał z 37 fragami na koncie, co było najlepszym wynikiem w tym spotkaniu. Kilka godzin później bój o życie w dolnej drabince stoczyły Fnatic oraz TENSTAR. Także i w tym wypadku wszystko zakończyło się po zaledwie dwóch mapach, a zwycięsko z pojedynku dwóch brytyjskich organizacji wyszli pomarańczowo-czarni. Gracze Jacoba „miniego” Harrisa szczególnie na Iceboksie dali swoim rywalom prawdziwą lekcję VALORANTA, gromiąc ich aż 13:3. O wiele bardziej wyrównany przebieg miało drugie starcie, które odbyło się na Breeze. Tam TENSTAR w końcu się postawiło i po pierwszej połowie znajdowało się nawet na prowadzeniu. Niemniej połowa druga należała do Fnatic, które tym razem było górą wynikiem 13:9 i tym samym wyrzuciło rywali za burtę. Komplet piątkowych wyników prezentuje się następująco: 30 lipca 17:00 Team Liquid 0:2 Vodafone Giants Bind 4:13 Split 5:13 19:00 Fnatic 2:0 TENSTAR Icebox 13:3 Breeze 13:9 Ostateczny bój z udziałem Liquid i Fnatic Już dziś poznamy drugiego z laureatów. Będzie nim Team Liquid lub też Fnatic, przed nami bowiem bezpośrednie starcie dwóch zespołów, które reprezentowały Europę podczas VCT Masters na Islandii. Teraz jeden z nich będzie musiał przełknąć gorzką pigułkę i pogodzić się z faktem, że zabraknie go na podsumowującej trzeci etap zmagań imprezie. Niemniej to nie będzie jeszcze koniec, bo w niedzielę triumfator omawianego wcześniej meczu zmierzy się z Vodafone Giants w wielkim finale europejskiego VCT Challengers 2. Stawką tego spotkania będzie główna nagroda w postaci 15 tysięcy dolarów, podczas gdy wicemistrz wzbogaci się o 10 tysięcy. Weekendowy harmonogram prezentuje się następująco: 31 lipca 15:00 Team Liquid vs Fnatic BO3 1 sierpnia 15:00 Vodafone Giants vs Liquid/Fnatic BO3 Wszystkie mecze wraz z angielskim komentarzem oglądać będzie można na oficjalnym kanale VALORANTA na Twitchu. Artykuł VCT Challengers EMEA: Niespodziewany awans Giants. Fnatic lub Liquid zabraknie w play-offach pochodzi z serwisu Cybersport.pl. Przeczytaj cały wpis
  9. Someone created a similar plugin, but this is the one I use on my server, besides it only adds a single tank in the first chapters. Convars PHP Code: // Enable tank in the first chapters. // - // Default: "1" l4d_tank_fc_enable "1" // Maximum amount of tanks in chapter. // - // Default: "1" l4d_tank_fc_limit "1" // Time the first tank on a normal map. // - // Default: "70.0" l4d_tank_fc_time "70.0" NOTA: This plugin also generates tank on the first Sacrifice map, if someone helps me with that that would be great. Attached Files [L4D]TankFirstChapter.smx (4.5 KB) Get Plugin or Get Source ([L4D]TankFirstChapter.sp - 2.9 KB) Przeczytaj cały artykuł
  10. Wczoraj studio EA Sports po raz pierwszy zaprezentowało nam dłuższe fragmenty rozgrywki pochodzące z nadchodzącej gry FIFA 22. Nie był to co prawda pełnoprawny gameplay, ale i tak warto pochylić się nad tym, czego się dowiedzieliśmy. Padło bowiem sporo konkretów. HyperMotion wchodzi na salony Jak nietrudno się domyślić, Kanadyjczycy wykorzystali tę okazję, by po raz kolejny pochwalić się nową technologią HyperMotion. Polega ona na połączeniu zaawansowanej rejestracji meczu 11 na 11 z uczeniem maszynowym, efektem jest zaś zwiększenie realizmu samej rozgrywki. Poruszający się po boisku piłkarze otrzymali aż 4 tysiące nowych animacji, co jest następstwem użycia właśnie HM, które przetworzyło ponad 8,7 miliona klatek nagrań. Tak więc ruch zawodników jest płynniejszy, bardziej dostosowany do tego, co robi gracz, a przede wszystkim w lepszy sposób oddaje to, co z reguły widujemy na transmisjach z prawdziwych meczów piłkarskich. Na tym jednak nie koniec, bo w grze zaimplementowano również nową taktyczną sztuczną inteligencję, dzięki której sterowani przez komputer kopacze zachowują się w o wiele lepszy niż dotychczas sposób. Szybciej reagują, mądrzej wychodzą na pozycję i podejmują sześciokrotnie więcej decyzji na sekundę. Następstwem tego jest lepsza gra w obronie, bo od teraz zawodnicy potrafią sztywno trzymać się ustalonej wcześniej formacji, co w poprzednich odsłonach nie było wcale częste. Nowe animacje pozwoliły też usprawnić siłowe starcia zarówno na murawie, jak i np. o górne piłki. Wszystko ma być bardziej realistyczne, a siła pojedynków ma być odczuwalna. Płynniej, realistyczniej, lepiej Jak co roku, tak i tym razem EA Sports przyjrzało się kwestii panowania nad piłką i ten element gry ma być poprawiony, a ponadto sama futbolówka zyskała ulepszoną fizykę i ma zachowywać się jak prawdziwy, fizyczny przedmiot. To kolejna zasługa wspomnianego HyperMotion i pozyskanych za pośrednictwem tej technologii informacji. Te pozwoliły również uczynić piłkarzy bardziej rzeczywistymi. Nie będą oni już, niczym roboty, snuć się po murawie. Zamiast tego mają pokazywać nam, gdzie zagrać, rozmawiać ze sobą na boisku czy też po prostu gestykulując. A skoro już o poprawie zachowań futbolistów mowa – ta dosięgła też bramkarzy, którzy w grze FIFA 21 często wzbudzali frustrację swoimi zachowaniami. Tutaj ma być inaczej i po prostu lepiej. FIFA 22 ma być o wiele bardziej rozbudowana pod względem taktyki i dać graczom nowe możliwości, bo te dotychczas były raczej ograniczone. Ograniczona była także oprawa meczowa, ale to ma się zmienić, a jednym z wpływających na to czynników będzie dynamiczne oświetlenie. Co warte wspomnienia, w tej odsłonie dojdzie do zmiany na stanowisku komentatorskim – w angielskiej wersji językowej za mikrofonem nadal zasiadać będzie Derek Rae, ale zabraknie Lee Dixona, którego miejsce zajmie inny były gracz Arsenalu, Stewart Robson. Od pewnego czasu wiemy również, że po raz pierwszy w historii w podstawowym wydaniu usłyszymy komentatorkę, którą będzie Alex Scott, była zawodniczka Kanonierów. EA znowu nie kocha PC W tej pokaźnej beczce miodu jest jednak równie spora łyżka dziegciu. Jak bowiem wiemy, wszystkimi nowymi funkcjami i technologiami cieszyć się będą wyłącznie posiadacze konsol PlayStation i Xbox oraz osoby korzystające z usługi Google Stadia. Na komputerach osobistych FIFA 22 będzie natomiast skromnym rozwinięciem edycji 21, pozbawionym HyperMotion i powiązanych z tym ulepszeń. Tak czy inaczej, sama gra ukaże się 1 października 2021 i dostępna będzie w kilku różnych wersjach. Na PC edycja standardowa w przedsprzedaży wyceniona została na 269,90 zł. Z kolei za 349,90 zł możemy nabyć Edycję Ultimate, wraz z którą otrzymamy niewymiennego Bohatera FUT i niewymiennego piłkarza OTW, a ponadto będziemy mogli grać już cztery dni przed oficjalną premierą. Artykuł EA prezentuje fragmenty rozgrywki FIFY 22 i chwali się nowościami pochodzi z serwisu Cybersport.pl. Przeczytaj cały wpis
  11. To już pewne – podczas nadchodzących finałów EMEA w ramach VALORANT Champions Tour Challengers zobaczymy tylko dwóch Polaków, Patryka „starxo” Kopczyńskiego i Aleksandra „zeeka” Zygmunta. Jeszcze do wczoraj była co prawda szansa, że na linii startowej zamelduje się również trzeci z naszych reprezentantów, ale to już nieaktualne. Koniec przygody Mickebwoya i Rix.GG Wszystko dlatego, że Mikołaj „Mickebwoy” Chojnacki znalazł się już za burtą trwającego Challengers 2. Nasz rodak i jego koledzy z Rix.GG Thunder w środę spadli do dolnej drabinki i jeszcze tego samego dnia zdołali uniknąć eliminacji. W czwartek jednak przeszkodą nie do przejścia dla podopiecznych brytyjskiej organizacji okazało się TENSTAR. Gracze Petera „Spina” Bradforda pewnie kontrolowali przebieg wydarzeń na serwerze i nie mieli większych problemów z tym, by zatriumfować zarówno na Breeze, jak i na Splicie. Na obu tych mapach Rix.GG zdobyło w sumie tylko siedemnaście rund, a to zdecydowanie za mało, by myśleć o pozytywnym rozstrzygnięciu. Tak więc Mickebwoy i spółka odpadli z rywalizacji i dla nich trzeci etap VCT dobiegł już końca. W podobnej sytuacji znalazł się również Team BDS. Francuska piątka, podobnie jak wspomniana wcześniej drużyna Chojnackiego, pierwszą porażkę poniosła już podczas inauguracyjnej serii starć. Potem co prawda to ona wyrzuciła z zawodów Team Vitality, ale i na nią przyszła pora. Zawodnicy znad Sekwany mają jednak powody, by pluć sobie z brody, bo podczas czwartkowej potyczki z Fnatic wcale nie byli słabi. Ba, równie dobrze to oni mogli zatriumfować, ale na ostatniej prostej zdecydowanie zabrakło im sił i szczęścia, przez co przegrali na decydującym Haven po dogrywce. Pomarańczowo-czarni uniknęli natomiast blamażu, jakim na pewno byłaby eliminacja na tak wczesnym etapie. Komplet czwartkowych wyników prezentuje się następująco: 29 lipca 17:00 TENSTAR 0:2 Team Liquid Haven 10:13 Breeze 12:14 17:00 Vodafone Giants 2:1 Fnatic Icebox 4:13 Bind 13:7 Ascent 18:16 19:00 Fnatic 2:1 Team BDS Icebox 7:13 Bind 13:11 Haven 14:12 19:00 TENSTAR 2:0 Rix.GG Thunder Breeze 13:8 Split 13:9 Liquid czy Giants – kto awansuje? Tak więc w grze o dwa bilety na finały EMEA pozostały cztery drużyny. Co więcej, jedna z nich już dziś będzie mieć powody do świętowania – będzie to albo Team Liquid, albo też prezentujący nadspodziewanie wysoką formę Vodafone Giants. Co warte wspomnienia, hiszpańska organizacja podczas zawodów korzysta ze wsparcia dwóch zmienników, ale najwyraźniej nie stanowi to dla niej większego problemu. Niemniej przyjdzie także i pora na kolejne pożegnania, bo z zawodów odpadnie przegrany z pary tworzonej przez Fnatic oraz TENSTAR. Faworytami będą oczywiście pomarańczowo-czarni, aczkolwiek podopiecznych Spina z pewnością nie można lekceważyć. Piątkowy harmonogram prezentuje się następująco: 30 lipca 17:00 Team Liquid vs Vodafone Giants BO3 19:00 Fnatic vs TENSTAR BO3 Wybrane mecze wraz z angielskim komentarzem oglądać będzie można na oficjalnym kanale VALORANTA na Twitchu. Artykuł Koniec przygody Rix.GG, zespół Mickebwoya żegna się z VCT Challengers 2 pochodzi z serwisu Cybersport.pl. Przeczytaj cały wpis
  12. Ostatecznie wczoraj nikt nie dołączył do NOX Esports w gronie półfinalistów Polish Masters 2021 w Rainbow Six: Siege. Nie oznacza to jednak, że jedenasta kolejka nie przyniosła nam żadnych kolejnych rozstrzygnięć. DV1 już bez matematycznych szans Z marzeniami o awansie do fazy pucharowej pożegnać musi się bowiem devils.one, chociaż trudno potraktować to jako zaskoczenie. Popularne Diabły przez cały sezon radziły sobie przecież rozczarowująco słabo i wczoraj również nie zdołały powiększyć swojego punktowego dorobku. Tym razem Kacper „Yoin” Tymoszuk i spółka musieli uznać wyższość Forsaken, aczkolwiek zdecydowanie nie byli oni zespołem słabszym. Oba składy przez cały mecz szły ze sobą praktycznie łeb w łeb i dopiero na ostatniej prostej DV1 pozwoliło się przegonić, płacąc za to wysoką cenę w postaci porażki 5:7. Tym samym na trzy kolejki przed końcem ekipa Yoin do ostatniego premiowanego awansem miejsca traci dwanaście punktów, co oznacza, że nie ma już szans, by zniwelować ten dystans. Porażka NOX, iHG pnie się w górę Po szóste w tym sezonie zwycięstwo sięgnął natomiast Team ESCA Gaming. Kameleony musiały jednak sporo się namęczyć, bo Revenge bardzo długo stawiało zdecydowany opór i poległo dopiero przy wyniku 5:7. Niemniej w obliczu wygranej Forsaken z DV1 wiceliderzy nie przypieczętowali jeszcze swojej promocji do półfinału. Punkty niespodziewanie stracili natomiast obrońcy tytułu z NOX Esports, którzy po dogrywce zostali pozostawieniu w pokonanym polu przez XPG Invictę. Dogrywką zakończył się również mecz Illuminar Gaming z xXx Esports. Finalnie górą byli gracze iHG i dzięki temu wskoczyli na szóste miejsce, chociaż przecież jeszcze do niedawna szorowali po dnie tabeli. Tabela i wyniki jedenastej kolejki Polish Masters w Rainbow Six: Siege: # Drużyna Bilans spotkań Bilans rund +/- rundy Punkty 1. NOX Esports 8 – 0 – 2 – 1 72 – 49 +23 26 2. Team ESCA Gaming 6 – 2 – 1 – 2 69 – 53 +16 23 3. XPG Invicta 5 – 3 – 0 – 3 70 – 56 +14 21 4. xXx Esports 4 – 3 – 1 – 3 67 – 65 +2 19 5. Forsaken 4 – 0 – 3 – 4 65 – 67 -2 15 6. Illuminar Gaming 2 – 2 – 1 – 6 61 – 68 -7 11 7. Revenge 3 – 0 – 1 – 7 45 – 68 -23 10 8. devils.one 2 – 0 – 1 – 8 45 – 68 -23 7 18:00 Illuminar Gaming 8:7 xXx Esports Chalet 19:30 Team ESCA Gaming 7:5 Revenge Clubhouse 21:00 Forsaken 7:5 devils.one Kafe Dostoyevsky 22:30 XPG Invicta 8:6 NOX Esports Chalet Polish Masters 2021 powróci 5 sierpnia. Wtedy też rozegrane zostaną spotkania dziesiątej kolejki, podczas której zobaczymy m.in. pojedynek NOX Esports z Forsaken oraz Teamu ESCA Gaming z xXx Esports. Artykuł Jedenasta kolejka Polish Masters za nami, devils.one już bez szans na play-offy pochodzi z serwisu Cybersport.pl. Przeczytaj cały wpis
  13. Przed tygodniem NOX Esports zapewniło sobie miejsce w fazie pucharowej Polish Masters 2021 w Rainbow Six: Siege. Dziś zaś kolejne dwie formacje mogą przypieczętować swój awans do nadchodzących play-offów. Chociaż, aby tak się stało, musi zostać spełnionych kilka warunków. ESCA i Invicta o krok od awansu Największe szanse na to, by awansować, ma Team ESCA Gaming. Popularne Kameleony jeszcze do niedawna przewodziły nawet stawce, ale potem przytrafił im się gorszy okres, przez który spadły na drugą lokatę. Ale nic straconego – w jedenastej kolejce mierzyć się one będą z Revenge i do starcia tego przystąpią oczywiście jako faworyci. Kilka godzin później swojej szansy na zwycięstwo poszuka również XPG Invicta, aczkolwiek akurat ta drużyna o komplet punktów będzie mieć zdecydowanie trudniej. Wszystko dlatego, że na jej drodze stanie wspomniane już NOX, które mimo wszystko raczej nie odpuści i nadal walczyć będzie o każdy punkt, by pozostać na szczycie tabeli. Inni też walczą Załóżmy jednak, że i ESCA, i Invicta wygrają w regulaminowym czasie gry i zgarną po trzy punkt. Czego więcej trzeba, by były one pewne gry w półfinale? Przede wszystkim przegrać musi Forsaken, a to wcale nie jest takie pewne, bo Jakub „Durawix” Durawa i jego koledzy podejmą grające w kratkę devils.one, czyli czerwoną latarnię całego Polish Masters. W międzyczasie na serwerze zamelduje się również Illuminar Gaming, które tydzień temu odbiło się w końcu od dna stawki i teraz spróbuje jeszcze rzutem na taśmę przypuścić szturm na wyższe lokaty. I bez wątpienia ewentualna wygrana z xXx Esports bardzo by tej kwestii iHG pomogła. Czwartkowy harmonogram Polish Masters 2021: 29 lipca 18:00 Illuminar Gaming vs xXx Esports BO1 19:30 Team ESCA Gaming vs Revenge BO1 21:00 Forsaken vs devils.one BO1 22:30 XPG Invicta vs NOX Esports BO1 Wszystkie mecze wraz z polskim komentarzem obejrzeć będzie można na oficjalnym kanale Rainbow Six na Twitchu. Polish Masters 2021 potrwa do września i zaoferuje swoim uczestnikom nie tylko łączną pulę w wysokości 70 tysięcy złotych, ale także i bilet na European Challenger League 2021. Artykuł Czy ESCA i Invicta zapewnią sobie dziś miejsce w play-offach Polish Masters? pochodzi z serwisu Cybersport.pl. Przeczytaj cały wpis
  14. Rix.GG Thunder, którego zawodnikiem jest Mikołaj „Mickebwoy” Chojnacki, przetrwało pierwszy dzień europejskiego VALORANT Champions Tour Challengers 2. Nie obyło się jednak bez porażki, która odebrała ekipie Polaka margines błędu. Rix.GG spada do dolnej drabinki Podopieczni brytyjskiej organizacji swoją przygodę z zawodami zaczęli od meczu z Vodafone Giants i jeszcze przed pierwszym gwizdkiem było jasne, że o wygraną będzie trudno. I faktycznie było, bo Giganci od początku do końca kontrolowali przebieg potyczki i bez większych problemów zgarnęli dla siebie obie mapy, tj. Split i Bind. Po tej porażce Mickebwoy i spółka spadli do dolnej drabinki, gdzie nie było już miejsca na żadne potknięcie. Na swoje szczęście jednak gracze Rix.GG podczas drugiego środowego pojedynku okazali się górą, bo ich wyższość musiało uznać Alliance. I tym razem wszystko zamknęło się przy wyniku 2:0, aczkolwiek samo spotkanie było naprawdę zacięte. Najlepszym dowodem niech będzie na to fakt, że rywale ekipy Polaka dwukrotnie byli o krok od doprowadzenia do dogrywki, ale dwukrotnie też przegrywali na ostatniej prostej i tym samym pożegnali się już z turniejem. Za burtą znalazł się również Team Vitality, co z pewnością będzie sporym rozczarowaniem dla włodarzy francuskiej formacji. Przecież to oni w zamkniętych eliminacjach okazali się lepsi zarówno od Ninjas in Pyjamas, jak i Teamu Heretics – i to mimo gry ze zmiennikiem, Mohamedem „shalabym” Shalabym. Wczoraj jednak popularne Pszczoły dwukrotnie musiały przełknąć gorzką pigułkę porażki. Najpierw po wyrównanym meczu okazały się słabsze od Teamu Liquid, następnie zaś, już po o wiele bardziej jednostronnej potyczce, zostały pozostawione w pokonanym polu przez Team BDS. Podopieczni Arthura „pm” Guillermeta mają więc sporo do przemyślenia, bo ich udział w trzecim etapie VCT dobiegł właśnie końca. Komplet środowych wyników prezentuje się następująco: 28 lipca 14:00 Team BDS 1:2 TENSTAR Breeze 3:13 Haven 13:9 Icebox 10:13 14:00 Team Liquid 2:1 Team Vitality Bind 11:13 Split 13:3 Breeze 13:9 16:00 Rix.GG Thunder 0:2 Vodafone Giants Split 7:13 Bind 9:13 16:00 Fnatic 2:0 Alliance Haven 14:12 Icebox 13:7 18:00 Team BDS 2:0 Team Vitality Bind 13:9 Icebox 13:6 18:00 Rix.GG Thunder 2:0 Alliance Haven 13:11 Breeze 13:11 Walka o awans trwa Dziś przed nami kolejne spotkania. Jako pierwsze o godzinie 17:00 na serwerze zameldują się drużyny nadal rywalizujące w górnej drabince. Wtedy to TENSTAR podejmie Team Liquid, zaś Vodafone Giants zmierzą się z Fnatic. Wygrani tych pojedynków zapewnią sobie miejsce w finale górnego bracketu, przegrani natomiast spadną do drabinki dolnej. Tam na swoich rywali już teraz czekają Team BDS, a także Mickebwoy i jego Rix.GG Thunder. Jeżeli chodzi o ekipę Polaka, to ta walkę o życie stoczy ze wspomnianymi już TENSTAR lub też Liquid. I w obu wypadkach bynajmniej nie będzie faworytem. Czwartkowy harmonogram prezentuje się następująco: 29 lipca 17:00 TENSTAR vs Team Liquid BO3 17:00 Vodafone Giants vs Fnatic BO3 19:00 Team BDS vs Fnatic/Giants BO3 19:00 Rix.GG Thunder vs TENSTAR/Liquid BO3 Wybrane mecze wraz z angielskim komentarzem oglądać będzie można na oficjalnym kanale VALORANTA na Twitchu. Artykuł Mickebwoy nadal w grze o awans na VCT Challengers EMEA, ale już w drabince przegranych pochodzi z serwisu Cybersport.pl. Przeczytaj cały wpis
  15. About:Keeps ignited throwables on fire (Firework Crates, Gascans, Oxygen Tanks, Propane Tanks) when picked up and prevents them from randomly extinguishing. Fixes the Oxygen Tank from not exploding when picked up after damage and the whistling sound is playing. Can adjust burning duration of each throwable type. Can prevent picking up ignited throwables. This is slightly hackish especially for L4D1, but should work fine. Thanks:KoMiKoZa - The idea and request. Lux - Ideas how to fix L4D1 issues. Eärendil - Providing a server to test on. Dragokas - Helped testing in L4D1. CVars: Saved to l4d_ignited.cfg in your servers \left4dead\cfg\sourcemod\ folder. PHP Code: // 0=Plugin off, 1=Plugin on. l4d_ignited_allow "1" // Turn on the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = all). l4d_ignited_modes "" // Turn off the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = none). l4d_ignited_modes_off "" // Turn on the plugin in these game modes. 0=All, 1=Coop, 2=Survival, 4=Versus, 8=Scavenge. Add numbers together. l4d_ignited_modes_tog "0" // What to do with damaged Oxygen Tanks that are about to explode: 0=Prevent picking up. 1=Explode in players hands. l4d_ignited_oxygen "1" // How many seconds should Firework Crates stay ignited on fire before exploding. l4d_ignited_time_fireworks "2.0" // How many seconds should Gascans stay ignited on fire before exploding. l4d_ignited_time_gascan "2.0" // How many seconds should Oxygen Tanks stay ignited on fire before exploding. l4d_ignited_time_oxygen "2.0" // How many seconds should Propane Tanks stay ignited on fire before exploding. l4d_ignited_time_propane "2.0" // Which throwables can be picked up while ignited, otherwise they cannot. 0=All, 1=GasCan, 2=Oxygen Tank, 4=Propane Tank, 8=Firework Crate, 15=All. Add numbers together. l4d_ignited_types "15" // Throwables Stay Ignited plugin version. l4d_ignited_version Changes: Code: 1.0 (28-Jul-2021) - Initial release. Installation:Click "Get Plugin" and put the .smx file into your servers \addons\sourcemod\plugins\ folder. Highly recommend installing Physics Fix by "raziEiL [disawar1]" to fix non-explodable throwables. Attached Files Get Plugin or Get Source (l4d_ignited_stay.sp - 30.8 KB) Przeczytaj cały artykuł
×
×
  • Create New...