Jump to content

MT dupeczka

Użytkownik
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Normalny

About MT dupeczka

  • Birthday 09/05/2003

Kontakt

  • Strona WWW:
    xd

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    emte
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    wiesz?
  • Zainteresowania:
    jd

Recent Profile Visitors

922 profile views

Display Name History

  1. nick adekwatny do osoby @mao no było oszczędź sobie czasu przyznaje sie...
  2. chcialem dac propozycje dodania czatu druzynowego dla gangow, a takze dla sojusznikow gangu(jak w minecraft). mysle ze było by to spoko opcją dla komunikacji między gangiem.
  3. Nazwa gangu: TYRALNIA Założyciel: emte Życie: 0/10 Siła: 2/10 Grawitacja: 10/10 Prędkość: 10/10 Rozmiar gangu: 9/9 Cel gangu: bunt or wypad z gangu Skarbnik: emte Wrogowie: W11 Rekrutacja: OTWARTA
  4. wkoncu nowa edycja fajnie by było jakby wg na serwer wróciło rymy jak z maszyny elo admin
  5. Podpisuje się pod skargą -jest to uciazliwe -glosne i przeszkadza w grze -moze za pierwszym razem bylo zabawne ale teraz juz gosciu nie jest smieszne @LOREK. ani razu sie nie zasmialem na czacie z jego bindow wiec nie wmawiaj mi takich rzeczy
  6. jestem na tak -pomocny -ogarnia regulamin -fajny kolo elo
  7. twoj nick: k**wa mać nick admina(xd): mao albo supergosciu idk rodzaj kary: ban na serwer data i godzina : dzisiaj 16 mapa: ta co ma zabawe black and yellow soar bodajze powód bana: ban za nick opis sytuacji: dostalem se banicje za moj prawlny nick i elo
  8. Twój nick:emte Nick oskarżonego:prądu0819 (jakoś tak) Steam ID:STEAM_0:1:87825745 Data i godzina:07.02.2018 15:30 (coś około) Mapa:ba_jail_xmasminecraft_final Która runda:1-6 coś takiego Opis:Gracz ten zabijał mnie i innego gracza przed otwarciem cel, po czym zostawał sam z Zedem(do którego nic nie mam) i szedł sobie z nim na mape aby się bawić, po tym jak wbiło paru graczy spytałem go dlaczego nas zabijał a on powiedział że po co miał normalnie prowadzić skoro są 4 osoby na serwerze i może nas zabić.A także chciał mnie zVotebanować i przekonywał zeda żeby też tak zrobił. Dowód:demko/ss Żądania:Ctban na długooooo. SS: http://wrzuc.se/i/5a7b11fd3b591 Pozdro.
  9. byłem przy tym dal wg pote @all fd i zbugował zabawe potwierdzam.
  10. jb_summer_jail_v1 http://gamebanana.com/maps/186337 nadal nie ma tej mapki
  11. ja też jestem na tak ogarnia chetny do ct spoko zia mutacja
  12. skarga bezsensowna zmienilem polecenia przed otwarciem cel....
  13. na tak znany lubiany szanowany duzo w ct

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×