Jump to content

ARTUBITTU

Admin JailBreak [CS:GO]
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Normalny

About ARTUBITTU

Kontakt

  • Strona WWW:
    xD

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    ARTUBITTU
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Ozimek

Recent Profile Visitors

1198 profile views

Display Name History

  1. Kolejna tego typu skarga ehhh. Co jakiś czas jak przychodzi temat mapy Toobalot i nieszczęsnej złotej/pomarańczowej lini przed celami. Ogółem burdel straszny w tej sytuacji. Jedni gracze wybiegli na żołtą linie obok cel,jedni na pomarańczową linie przed celami,a jakaś cześć graczy na panele od kręgli. Ogólnie skarga polega na tym ze mieli wejść na pomarańczowa linie przed celami (jak ona jest pomarańczowa bo sam już nie wiem) a Limonka usłyszał zóltą linie,wiec stwierdził ,że trzeba wyjść na żółte panele. Skarga o jednego fk ale cóż.Był Mitchello na serwerze można było to tam załatwić. zostawiam do opini wyższej administracji
  2. Ja powiem tak.Czy Cb wyzywalem to nie wiem,ale mnie wkurwiles tym ze nie pokazales w ktora strone kreci sie skakanka nawet jak zwrocilem Ci i gracze uwage ze musisz to zrobic. Nie dostales Ctbana tylko dlatego ze nazwalem Cb "debilem" bo nic do Cb nie dochodzi.Okej ponioslo mnie nie powiniem Cb wyzywac Tylko jebanac Ci ct bana na 120.Za to przepraszam.Co do sprawy z [email protected] i tym calym burdelem to jest inna sprawa nie na ta skarge. Moim zdaniem to musi byc przedyskutowanie wyżej.Przyznaje sie obrazilem Cb,ale jesli tak to Ty powinienes dostac muta i ct bana.Tyle odemnie Pozdro 6000 Powiem Ci tak ze musisz bo skąd mam wiedzieć w ktora strone skakać? domyśleć sie mam.Moglem wlepic Ci ct bana i nie bylo by calej akcji. Muszisz wyjaśnić każda zabawe. Widać ,że zasługujesz na solidnego ctbana Japier...Jak mi pokażesz moment w którym mówię,że nie przeczytałem regulaminu to gratuluje. Ogółem nawet jeśli tak kiedyś powiedziałem to nie dlatego ze tak jest tylko dla przysłowiowych JAJ. Ale chyba tych JAJ Ty niestety nie zrozumiesz. A z tym przeczytaj regulamin to powiem tak. Nie znasz go to sie k**wa nie wypowiadaj. Musisz wytłumaczyć zabawę w która bawisz sie z Tt. Nie zaciagałbym sie do administracji jakbym nie znal regulaminu. Pamietaj nie wiesz,nie pier**l.A regulamin czyta się ze zrozumieniem Jeśli tak bylo w co nie sadze ale juz sam nwm TO TO BYLY TE JAJA.Chyba tego nie zrozumisz
  3. Wszystko jest git super ale Na nie ze względu na ilość adminow. Moim zdaniem na luzie wystarczająco nas jest. Nie chce zeby znowu bylo 15 adminow i 5 graczy na serwerze. To nie o to chodzi
  4. Twój nick:ARTUBITTU Ile grasz w CS'a GO:1,800h Znajomość SourceMod'a w skali od 1 do 10:6 Ile masz lat:15 Czy masz rangę w innej sieci:nie Czy byłeś kiedykolwiek karany za czity:nie Ile masz przegrany godzin na serwerze:36 dni 13:58:24 godzin Ile czasu dziennie poświęcisz na nasz serwer:1/2h teraz Kiedy głównie grasz:ranem i po południu Co chciałbyś wprowadzić na naszym serwerze jako admin:miła atmosfere Sposób płatności:sms/przelew Imię:Kacper Kontakt STEAM:https://steamcommunity.com/profiles/76561198041713618
  5. To co wy i wasza ekipa ostatno odwala przechodzi ludzikie pojecie darles sie jak nwm mut zaslużony. Chcesz mnie przestraszyć kazdy ma dostep do demka.:) Dobrze na demku wszystko widać.Wiec do analizy tego calego zdarzenia zostawiam wyższej administracji Acha i teksty w stylu "sam sie ogarni"nie powinny miec miejsca to tez jest powodem muta Chcialbym tylko dodac ze ukarany kolega dostal bana na serwer z bugowanie muta
  6. Jestem za próbnym +byly admin +regulamin -/+ ostatnie sesje Musialbys sie wykazać zebyś miał pełne zaufanie.
  7. Oglądałem demko potwierdzam. Panu przydałby się permik na ct
  8. Kniaziu +2.Nic dodać nic ujać. Co do mojej opini czasami potrafisz byc toxic.Gralem z tb troszke na serwerze.Polubilem Cb.Pokazales ze potrafisz ogarnąc serwer i sam siebie. Za okresem próbnym.
  9. Twój nick:ARTUBITTU Ile grasz w CS'a GO: 1,737 Znajomość SourceMod'a w skali od 1 do 10:6 Ile masz lat:14 Czy masz rangę w innej sieci:Nie Czy byłeś kiedykolwiek karany za czity:Nigdy Ile masz przegrany godzin na serwerze: 35 dni 13:12:58 godzin Ile czasu dziennie poświęcisz na nasz serwer: teraz jakos 2/3h Kiedy głównie grasz:rankiem i pod wieczór Co chciałbyś wprowadzić na naszym serwerze jako admin:Chciałbym wrócić do swojej starej funkcji i pomagać graczom na serwerze.A także wprowadzić miła atmosferę Sposób płatności:sms/przelew Imię:Kacper Kontakt STEAM:https://steamcommunity.com/profiles/76561198041713618?tscn=1534592231 ps.Mam nadzieje ze wmiare poprawilem swoje sesje
  10. Twój nick:ARTUBITTU Nick oskarżonego:visotnik39 Steam ID: "visotnik39" STEAM_1:0:103972887 Data i godzina:22.08.18 15:10 Mapa:jb_chernobyl Opis:gracz bez mikrofonu w ct +fk Dowód:demko gracze Żądania:banik na ct
  11. Na tak: +regulamin +ct +Były Admin +Miły +sesje
  12. Twój nick:ARTUBITTU Nick oskarżonego:"Yato" "frazz" Steam ID:"Yato" STEAM_1:1:168346171 "frazz" STEAM_1:1:211298337 Data i godzina:22.08.18 12:10 Mapa:ba_arizonna Opis:2 wymienione osoby nieogarnialy robily fk i nie wydawali polecen Dowód:demko, wiele osob na serwerze Żądania:2 permy dla wymienionnych osob
  13. Urodziny mam 15 września wiec mam jeszcze 14 lat xD.A sprawa z moim wiekiem juz byla dawno temu wyjaśniona
  14. Twój nick:ARTUBITTU Ile grasz w CS'a GO: 1,717 Znajomość SourceMod'a w skali od 1 do 10:6 Ile masz lat:14 Czy masz rangę w innej sieci:Nie Czy byłeś kiedykolwiek karany za czity:Nigdy Ile masz przegrany godzin na serwerze: 34d 19:26h Ile czasu dziennie poświęcisz na nasz serwer: teraz jakos 2/3h Kiedy głównie grasz:rankiem i pod wieczór Co chciałbyś wprowadzić na naszym serwerze jako admin:Chciałbym wrócić do swojej starej funkcji i pomagać graczom na serwerze.A także wprowadzić miła atmosferę Sposób płatności:sms/przelew Imię:Kacper Kontakt STEAM:https://steamcommunity.com/profiles/76561198041713618?tscn=1534592231
  15. Na nie.(jak na razie) Dużo administracji Nie widziałem cie w ct

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×