Skocz do zawartości

nishimiya

Admin DeathRun ExpMod
  • Zawartość

    1572
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    65

Ostatnia wygrana nishimiya w dniu 3 Sierpień

Użytkownicy przyznają nishimiya punkty reputacji!

Reputacja

1389 Rewelacyjny

O nishimiya

Admin DeathRun ExpMod

Admin Only DD2 [CS:GO]
V.I.P
  • Tytuł
    Dreams in which I'm dying are the best I've ever had

2 obserwujących

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://-

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Zainteresowania:
    -

Ostatnie wizyty

46592 wyświetleń profilu
  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. nishimiya

    KONTO

    Z tego co wiem, to administracja nie usuwa kont "na życzenie". Może jedynie połączyć dane multikonta. Kolega wyżej podał link.
  5. Choć początkowo Valve zapowiadało, że stanie się to do końca lipca, to ostatecznie nastąpiło to dopiero dziś, czyli 3 sierpnia. Chodzi oczywiście o wyjścia interfejsu Panorama z fazy beta testów! Dodatkowo twórcy Counter-Strike: Global Offensive udostępnili nową skrzynię ze skinami, która nosi nazwę Horizon. UI: Panorama UI domyślnie jest aktywna u wszystkich graczy przez określony czas gracze mogą korzystać z poprzedniego interfejsu dodając -scaleform w opcjach uruchamiania gry Rozgrywka: podłożone C4 będzie wydawało inny dźwięk jeśli znajduje się na BS-ie B granaty podpalające będą od teraz zadawały obrażenia w taki sposób, by było to zgodne z innymi granatami Perfect World: gracze używający wersję Perfect World mają od teraz w pełni zlokalizowane dźwięki serwery społeczności pozwalają od teraz na to, by łączyli się z nimi gracze używający launchera Perfect World i innych Horizon Case: dodano skrzynię Horizon, która zawiera 17 stworzonych przez społeczność skórek i 4 zupełnie nowe noże Panorama: głośność muzyki pojawiającej się podczas wyboru drużyny i w połowie meczu dostosowana jest teraz do ustawień użytkownika podczas korzystania z czatu głosowego w poczekalni obniżona zostanie głośność muzyki w menu głównym dodano możliwość pożyczania zestawów muzycznych oraz zakończenia ich pożyczania naprawiono błąd, który sprawiał, że stare zaproszenia po wyjściu z poczekalni matchmakingu pojawiały się jako nowe zaproszenia od teraz na liście znajomych w grze możemy zobaczyć aktualny wynik matchmakinga, który rozgrywają nasi znajomi uruchomiono dedykowany czat dla wybranych graczy poprawki dla IME od teraz w poczekalni zobaczymy więcej wiadomości poprawiono layout poczekalni naprawiono błąd, który sprawiał, że na koniec meczu pojawiał się błędny tekst u osób, które mają poziom 40. lub wyższy naprawiono layout panelu ponownego połączenia z serwerem naprawiono layout tablicy wyników w trybie war game poprawiono wizualne oddzielenie obserwatorów w tablicy wyników naprawiono błąd, który sprawiał, że w trybie obserwatora odliczanie czasu na stałe stawało się czerwone naprawiono błąd związany z kill feedem naprawiono błąd związany z radarem występujący na mapach z Warsztatu Steam naprawiono ekran wyboru mapy w trybie Wingman fragi zdobyte granatami podpalającymi mają teraz dedykowane ikony naprawiono błędy związane z radarem MISC: poprawki w materiałach na Overpassie dodano animację „inspekcji” Desert Eagle’a różne poprawki związane ze stabilnością i bezpieczeństwem źródło: cybersport.pl
  6. Aktualizacja CS:GO – 27 lipca Koniec lipca się zbliża, a to oznacza, że Panorama UI już niedługo stanie się dostępna dla wszystkich graczy Counter-Strike: Global Offensive. Nic więc dziwnego, że Valve w pocie czoła łata kolejne błędy i kolejny dzień z rzędu raczy nas aktualizacją skupioną właśnie na nowym interfejsie. Tym razem nie ma tego dużo, przez co można odnieść wrażenie, że prace mają się już ku końcowi. Pełna lista usprawnień prezentuje się następująco:: na tablicy wyników dodano przycisk umożliwiający podgląd adresu internetowego serwera. Adres URL musi być ujęty w pliku motd, do którego odnosi się ustawienie motdfile cvar na samym serwerze w menu pauzy dodano przycisk umożliwiający zgłoszenie serwera poprawiono styl wypadania przedmiotów na końcu meczu poprawiono responsywność menu zakupu oraz wyposażenia inne poprawki związane ze stabilnością klienta źródło: http://cybersport.pl
  7. Aktualizacja CS:GO – 26 lipca. W ten piękny, czwartkowy poranek Valve przywitało nas kolejną aktualizacją Counter-Strike: Global Offensive. Zaskoczenia nie ma – Gabe Newell i spółka nadal pracują nad poprawkami związanymi z Panorama UI, nowym interfejsem, który miał odświeżyć skostniałą już nieco grę. Dziś jednak skromniej. Zmian nie ma aż tak dużo, jak chociażby we wczorajszym updacie, chociaż warto nadmienić, że wreszcie dodano możliwość sortowania przedmiotów znajdujących się w ekwipunku. Pełna lista usprawnień prezentuje się następująco:: dodano interfejs związany z zaproszeniami od przyjaciół oraz ostatnich graczy na tablicy wyników pojawiać się będzie liczba żywych graczy oraz ogólna liczba graczy na serwerze na tablicy wyników pojawiać się będzie liczba widzów naprawiono znikający identyfikator drużyny nad głową zawodnika naprawiono błąd, w wyniku którego trenerzy byli w stanie zobaczyć status innych graczy przywrócono możliwość sortowania przedmiotów w ekwipunku. Sposób sortowania będzie zapamiętywany od menu graffiti będzie wyświetlać odpowiednią ikonę dodano kilka poprawek związanych ze stabilnością gry http://cybersport.pl
  8. Aktualizacja CS:GO – kolejne poprawki Panoramy Jeszcze trochę czasu minie, nim z Panoramy UI wyeliminowane zostaną wszystkie błędy. Dziś Valve uraczyło nas bowiem kolejną aktualizacją Counter-Strike’a związaną właśnie z nowym interfejsem. Pojawiło się wiele nowych poprawek związanych z różnymi aspektami gry, głównie jednak ograniczono się do naprawiania błędów, które wcześniej umknęły testerom oraz graczom. Pełna lista zmian związanych z najnowszym updatem prezentuje się następująco: dodano wsparcie czatu głosowego w poczekalni, dzięki czemu w funkcji push-to-talk można przypisać tego samego przycisku, co w grze dla kont korzystających z Perfect World dodano ekran potwierdzenia podczas dokonywania opłaty elementy tablicy wyników obserwatora biorą pod uwagę skalowanie pionowe podczas transmisji telewizyjnej poprawiono układ powiadomienia o zgonie w przypadku graczy z naprawdę długimi nazwami profilu poprawiono układ menu zakupu dla języków azjatyckich poprawiono błąd, w wyniku którego na powtórkach nie wyświetlały się wskaźnik gracza oraz zadane obrażenia poprawiono celownik style 1, aby jego wygląd był jak najbardziej zbliżony do starej wersji naprawiono inne błędy z celownikiem podczas powtórek zmieniono ikonę mowy na małej tablicy wyników tak, by animowana była od lewej do prawej naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego nowe wypowiedzi wyświetlały się niepoprawnie w oknie czatu naprawiono opis zestawu ratunkowego w trybach ratowania zakładnika naprawiono błąd związany z wczytywaniem rękawiczek dodano wiele poprawek związanych ze stabilnością gry naprawiono błąd, w wyniku którego UI oparte na HRTF odtwarzało dźwięk za, a nie przed słuchającym usunięto niechciane dźwięki, które pojawiały się podczas otwierania skrzynek poprawiono skalowanie głośności w ustawieniach audio dodano opcje dotyczące urządzenia audio naprawiono błąd, w wyniku którego podczas nabycia wielu kluczy dźwięk zakupu odtwarzany był wielokrotnie i w tym samym czasie dodano dźwięk odtwarzany podczas przydzielania przedmiotów na końcu meczu źródło: http://cybersport.pl
  9. Aktualizacja CS:GO – Panorama dostępna dla wszystkich już pod koniec miesiąca Valve nie próżnuje i już dziś raczy nas kolejną aktualizacją związaną ze swoim najnowszym dzieckiem, czyli Panorama UI. Interfejs znowu doczekał się szeregu poprawek i wygląda na to, że wszystkie prace, przynajmniej w tych najbardziej wymagających tego kwestiach, zmierzają powoli do końca. Firma Gabe’a Newella ogłosiła bowiem, że jeszcze przed końcem miesiąca Counter-Strike w wersji Panorama stanie się dostępny dla wszystkich. Zanim to jednak nastąpi prezentujemy poniżej listę wszystkich wprowadzonych w najnowszym updacie zmian: kolejne usprawnienia czytelności tablicy wyników dodano możliwość połączenia z innym serwerem społeczności bezpośrednio z menu pauzy naprawiono powiadomienia konta prime, które teraz pokazuje odpowiednią liczbę dni, po której numer telefonu może zostać aktywowany poprawiono Panorama UI, które od teraz pokazuje odpowiedni komunikat o dostępności nowej wersji klienta poprawiono nieprawidłowe wyświetlanie niektórych wartości na ekranie ustawień poprawiono obsługę niestandardowo przypisanych klawiszy w konsoli programisty muzyka w głównym menu od teraz będzie odtwarzana prawidłowo w momencie, gdy głośność przypiętego streamu jest minimalna dodano opcję, dzięki której użytkownicy Perfect World będą mogli uzyskać licencję Perfect World przy pierwszym uruchomieniu gry w trybie -panorama na profilach znajomych w grze dodano skrót umożliwiający bezpośrednią wymianę przedmiotów usunięto niektóre okna z komunikatami programistycznymi naprawiono błędy związane z uruchamianiem gry na Macu oraz Linuksie dodano kilka poprawek związanych ze stabilnością gry poprawiono błędy javascript na ekranie ładowania belka z progresem pobierania teraz wyświetla się lepiej i nie pokazuje już prędkości pobierania poniżej 0 komenda cl_draw_only_deathnotices będzie teraz w prawidłowy sposób ukrywać panel ze zwycięzcą rundy, podpowiedzi oraz pasek stanu rozbrajania bomby poprawiono wyrównanie pewnych elementów na ekranie ładowania naprawiono błąd, przez który opis mapy na ekranie ładowania nie wyświetlał się od razu podczas wczytywania mapy Źródło: http://cybersport.pl/
  10. Trzeci dzień z rzędu Valve raczy nas aktualizacją swojego nowego dziecka, jakim jest Panorama UI. Firma Gabe’a Newella od momentu wprowadzenia nowego interfejsu sukcesywnie dodaje do niego kolejne poprawki i wydaje się, że taki stan rzeczy potrwa jeszcze jakiś czas. Spis wszystkich zmian prezentujemy poniżej: Panorama: naprawiono panel obserwatora, który pozostawiał niepoprawne marginesy, gdy rozmiar HUD-a był mniejszy niż zazwyczaj poprawiono czytelność kolumn żywych i martwych graczy na tablicy wyników od teraz na tablicy wyników możliwe jest sortowanie graczy z uwagi na posiadane przez nich pieniądze naprawiono błąd związany z komendą cl_scoreboard_mouse_enable_binding setting naprawiono błąd, w wyniku którego ostatni frag zdobyty w meczy nie był uwzględniany w tablicy wyników poprawiono flagi w najbliższych poczekalniach, które korzystały z niepoprawnej ścieżki pliku źródło: http://cybersport.pl/
  11. Aktualizacja CS:GO – Panorama UI oficjalnie na serwerach publicznych! Wreszcie jest! Po kilku tygodniach testów Valve zdecydowało się wreszcie zaprezentować całemu światu swoje najnowsze dziecko, czyli Panoramę UI. Odświeżony interfejs znalazł się już na serwerach publicznych i od teraz może z niego korzystać każdy zainteresowany. Ponadto Gabe Newell i spółka uraczyli nas także kilkoma kolejnymi poprawkami dotyczącymi nowego HUD-a, które wcześniej nie były implementowane na PTS. Spis wszystkich zmian prezentujemy poniżej: Panorama: Użytkownicy Windowsa mogą od teraz skorzystać z Panoramy UI poprzez wpisanie w opcjach uruchamiania CS:GO komendy -panorama. HUD: panel z liczbą pieniędzy ma teraz tło tak samo, jak panel z liczbą zdrowia oraz amunicji. Kontrolować je można za pomocą komendy cl_hud_background_alpha naprawiono błąd, w wyniku którego linijki czatu nie pokrywały się ze sobą w pewnych rozdzielczościach zaktualizowano wygląd celownika 0 oraz 1, aby lepiej pasował do poprzedniej wersji wygląd celownika 0 oraz 1 w Panoramie nie skaluje się już podczas zmiany rozdzielczości na tablicy wyników dodano przyciski służące do korzystania z funkcji obserwatora niestandardowe loga drużyn ponownie działają przy użyciu rozszerzenia png i mogą być umiejscowione zarówno w nowej, jak i starej lokalizacji naprawiono błąd, w wyniku którego ADR nie filtrowało obrażeń zadanym członkom własnego zespołu naprawiono błąd, w wyniku którego podejrzany Nadzoru nie był podświetlany na tablicy wyników Menu oglądania: dodano wskaźnik pobierania na liście spotkań włączono możliwość oglądania dema od konkretnej rundy Mapy: Mirage: zmieniono kolizje graczy ze ścianą ławki na BS-ie B Overpass: naprawiono kilka miejsc, w których mogła utknąć bomba Cache: zaktualizowane mapę radaru do nowej wersji MISC: zwiększono jasność i poprawiono winietowanie grafiki na ekranie ładowania mapy *źródło: http://cybersport.pl
  12. Osoby do opisania się kończą, a przecież organizatorzy nie dadzą typowego Janka użytkownika, który nic nie zrobił. Zluzuj majty, nie potrzebnie piszesz skargę. Mogłeś napisać na pw do organizatorów, każdemu zdarzy się błąd.
  13. nishimiya

    CS:GO z Panoramą UI?!

    Jak to pieknie wyglada, jejuuuu
  14. nishimiya

    Propozycje

    Uwierz, ze nawet osoba, do ktorej ma sie duze zaufanie, potrafi odwalic cyrk. uzasadnienie?
  15. nishimiya

    Propozycje

    Jak na mnie to to odpada, gracze musza wiedziec do kogo moga sie zwracac z pomoca. Nawet okej, ale plugin z balansem w takim razie powinien byc jeszcze bardziej dopracowany. Kompletnie odpada, admini moga tego naduzywac. to juz jest zalezne od wyzszej administracji sieci, oni decyduja o rsach Albert cos na pewno wymysli. Nie ma nawet takiej opcji. Na kazdym serwerze w strefie go musza byc i jest to za decyzja wyzszej administracji sieci. Byla, srednio sie spodobala i sprawdzila. to jest serwer only dd2, a ty mowisz o cobblestone? jezeli chcesz pograc na innej mapie niz tylko dd2, to polecam inne serwery naszej sieci, np ffa.

Copyright © 2010-2018 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×