Jump to content

lol haha

Junior Admin Serwera
  • Content Count

    541
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

lol haha last won the day on September 8

lol haha had the most liked content!

Community Reputation

115 Bardzo dobry

2 Followers

About lol haha

  • Other groups Admin JailBreak [CS:GO]
  • Rank
    ༼ つ ◕_◕ ༽つ
  • Birthday 07/10/2001

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    lol haha
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Częstochowa
  • Zainteresowania:
    xdddd

Recent Profile Visitors

2908 profile views

Display Name History

  1. Usługa: zmiana nicku na lol haha Kod 74BB3E32
  2. No to obejrzałem demko, zgadza się, Im very insane faktycznie prowokuje cały czas graczy i jest ogólnie toksyczny. Do tego zauważyłem mocne nadużycia przez voicechat u Ayroona Oboje mute na długość jednego dnia. eot
  3. oh dziekuje od: moje serduszko do: serduszko mao
  4. W imieniu opiekuna odrzucam. Za niski wiek.
  5. Proponowałbym mimo wszystko zachować trochę kultury, takie rzeczy da się załatwić na spokojnie, a takie plucie jadem cały czas tylko wskazuje na zaniżone ego i oddala od osiągnięcia celu. edit, tak jak napisał mitchello, jak chcesz coś zmienić to załóż temat w dziale pytania i problemy
  6. 1. Tylko prowadzący strażnik może rozpocząć zabawę całodniową, może to zrobić za pomocą komendy "!zabawa". 2. Podczas jednej mapy można przeprowadzić maksymalnie trzy zabawy całodniowe, nie mogą się one powtarzać. 3. Strażnicy mają zakaz włączania zabaw całodniowych podczas rozgrzewki, pierwszej rundy oraz rund, w których więźniowie (lub nawet jeden z nich) mają FreeDay. 4. Jeśli prowadzący strażnik chce przeprowadzić zabawę całodniową musi to zrobić na początku rundy, zanim więźniowie zdążą się zbuntować. 5. Warden poprzez menu może wyłączyć zabawę w trakcie jej odliczania, jeśli ta została włączona w złym momencie (patrz punkt 3 i 4). 6. Nadużywanie anulowania zabaw będzie traktowane jako utrudnianie gry i może skutkować banem do jednego dnia. 7. Strażnicy muszą otworzyć cele od razu po rozpoczęciu zabawy. 8. Więzień, który ma życzenie może poprosić o przeprowadzenie wybranej zabawy całodniowej w następnej normalnej rundzie. 9. Złamanie powyższych zasad lub zasad dotyczących danej zabawy grozi banem do jednego dnia. 10. Podczas zabaw całodniowych nie obowiązuje życzenie dla ostatniego żywego terrorysty. 11. Na zabawach, w których każdy jest na każdego można dobierać się w sojusze, jednak maksymalnie 3 osobowe. 12. Zdrada sojusznika nie jest karana.  Chowany 1. Zadaniem więźniów jest schowanie się na mapie, a zadaniem strażników jest ich znalezienie. 2. Po włączeniu zabawy więźniowie mają minutę na znalezienie kryjówki, podczas tego czasu strażnicy mają kategoryczny zakaz wychodzenia z GunRoomu. 3. Po upływie minuty, więźniowie zostają zamrożeni, a na mapie zapada ciemność, w tym momencie strażnicy muszą szukać więźniów. 4. Strażnicy muszą zabić każdego więźnia, którego znajdą. 5. Zakaz wykorzystywania błędów mapy przy chowaniu się (wychodzenie poza mapę/niedostępne tekstury itp.). 6. Obowiązuje zakaz chowania się w GunRoomie, miejscach niedostępnych dla CT, na surfie, climbie, bhopie oraz tym podobnych miejscach. Wojna 1. Zadaniem więźniów jest zabicie strażników oraz vice versa. 2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń. 3. Przy pomocy komendy !guns można wybrać sobie bronie. 4. Obowiązuje zakaz kampienia się w GunRoomie, przy teleportach oraz w miejscach niedostępnych dla terrorystów i/lub antyterrorystów. Free for All 1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników. 2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń. 3. Przy pomocy komendy !guns można wybrać sobie bronie. 4. Podczas zabawy obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach oraz w GunRoomie. Ganiany 1. Zadaniem terrorysty w tej zabawie jest uciekanie przed antyterrorystami, a zadaniem terrorystów jest zamrożenie wszystkich terrorystów poprzez uderzenie ich kosą. 2. Po włączeniu zabawy obowiązuje czas na rozbiegnięcie się zabawie, po którym włączone jest zamrażanie. 3. Terroryści mogą odmrażać swoich kolegów przy pomocy kosy. 4. Antyterroryści mają lekki bonus do prędkości. 5. Obowiązuje zakaz kampienia w miejscach niedostępnych dla antyterrorystów. 6. Zakazane jest również tworzenia kółka z graczy w taki sposób, że poprzednia osoba bije następną, przez co ct nie jest w stanie wszystkich zamrozić. Zombie Day 1. Podczas tej zabawy antyterroryści dostają bonus do prędkości i życia, ale mogą bić jedynie kosą. Ich zadaniem jest zabicie wszystkich terrorystów. 2. Po włączeniu zabawy obowiązuje czas na rozbiegnięcie się, po którym włącza się zadawanie obrażeń. 3. Terroryści bronią się za pomocą broni, które wybrać można pod komendą !guns. 4. Obowiązuje zakaz kampienia w GunRoomie, miejscach niedostępnych dla CT, na surfie, climbie, bhopie oraz tym podobnych miejscach. Ahmed terrorysta 1. Podczas tej zabawy zadaniem terrorystów jest zabicie wszystkich antyterrorystów. 2. Po włączeniu zabawy obowiązuje czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączona jest możliwość wybuchu dla terrorystów. 3. Dzięki komendzie +use (domyślnie "E") można włączyć krótki bonus do prędkości, który następnie ma 7 sekund czasu odnowienia. 4. Terroryści pod komendą +lookatweapon (domyślnie "F") mają możliwość autodestrukcji która zadaje obrażenia osobom wokół niej, jednak wybuch następuje dopiero po chwili od naciśnięcia przycisku, podczas której nie da się poruszać. Ghost war 1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników. 2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń. 3. Przy pomocy komendy !guns można wybrać sobie bronie. 4. Na ekranie pojawiać się będą informacje, czy w danym czasie jest się widocznym, czy nie. 5. Obrażenia są włączone jedynie gdy przeciwnicy są widoczni. 6. Podczas zabawy obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach oraz w GunRoomie. Teleport war 1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników. 2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń. 3. Przy pomocy komendy !guns można wybrać sobie bronie. 4. Po trafnieniu przeciwnika następuje teleportacja - osoba trafiona oraz osoba która trafiła zamieniają się miejscami. 5. Podczas zabawy obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach oraz w GunRoomie. Zeus war 1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników. 2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń. 3. Gracze mają do dyspozycji jedynie nóż, oraz zeus. 4. Zeus odnawia się w przypadku zabicia przeciwnika. 5. Wszyscy gracze mają podczas zabawy obniżoną grawitację. 6. Podczas zabawy obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach. Pijak 1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników. 2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń. 3. Przy pomocy komendy !guns można wybrać sobie bronie. 4. Podczas zabawy zamienione są przyciski do poruszania się - przyciskiem do chodzenia do przodu, będziemy poruszać się do tyłu, przyciskiem do chodzenia w lewo, będziemy poruszać się w lewo itd. 5. Podczas zabawy każdy ma efekt kręcącego się losowo ekranu. 6. Obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach oraz w GunRoomie. 7. Obowiązuje zakaz zamieniania sobie przycisków odpowiedzialnych za chodzenie, tak aby działało ono jak na normalnej rundzie. Knife war 1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników. 2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń. 3. Każdy gracz ma dostęp jedynie do noża. 4. Podczas zabawy włączone jest obniżona grawitacja, efekt ślizgania się oraz widok trzecioosobowy. 5. Obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach. 6. Zakazuje się również wyłączania widoku trzecioosobowego.
  7. Lista wszystkich modeli postaci dostępnych do kupienia na naszym serwerze za kredyty. Administracja na bieżąco będzie aktualizować listę Modele CT Konmen (2500) Batman (3000) Krolik Baks (3000) Harry Potter (4000) Szop (4000) Revenant (5000) Małpiszon (6000) Gromit (7000) Astronauta (7000) Modele CT VIP Donald Trump (250) Octodad (250) Tom (1000) Modele TT Indiana Jones (2000) Grievious (2500) Samus Aran (2500) Han Solo (3000) Mc Gree (3000) Ezio Auditore (3000) Agent 47 (3500) Chewbacca (4000) Banan Joe (4000) Rick Grimes (5000) Genji Oni (5000) Szop (5000) Shrek (5000) Homer (6000) Hitler (7000) PedoCat (15000) Juno Eclipse (4000) Harley Quinn (4000) Modele TT VIP Worek na zwłoki (1) Kim (250) Putin (250) Goku (250) Picolas Cage (250) Nemesis (250) Sabine Wren (250) Thanos (250) Chocola (1000) Kirito (1000)
  8. Dzieki supergosciu, kary do nalozenia jak wyzej eot
  9. Skoro potwierdzasz, ctban na 600. Zamek
  10. -mapa wieksza niz 2500 tysiąca od (0,0) bo jak na serwer na gildie to troche zart -nadanie zwyklym graczom /msg (wyskakuje hiszpanska informacja ze nie masz dostepu do komendy xD) -wlaczenie przynajmniej netheru, bo to jednak ucina polowe mozliwosci z gry, tym bardziej pvp na tym cierpi a jakby nie patrzec na tym ten server polega -gorszy kit vip, chwilowo jak masz vipa nie musisz nic robic i mozesz sie bic z kazdym i to co 24h XD jezeli ten serwer ma wstac z nog to musi na nim byc cos czym mozna sie pochwalic, bo tak to są dziesiątki lepszych i nikogo ten nie przyciąga - jest po prostu nudny
  11. do nałożenia ctban 240 na kenoka. skarga sluszna
  12. wyjdz z tego dzialu jak zamierzasz tylko pajacowac niesmiesznie

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×