Jump to content

vMateo

Moderator
  • Content Count

    235
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

vMateo last won the day on January 31

vMateo had the most liked content!

Community Reputation

246 Świetny

2 Followers

About vMateo

  • Other groups Admin Deathmatch [CS:GO],
    Admin TeamSpeak 3,
    V.I.P
  • Rank
    ### Alea_iacta_est ###
  • Birthday December 5

Kontakt

  • Strona WWW:
    https://steamcommunity.com/profiles/76561199009909139/

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    mąka pszenna typ 500™
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Pomorskie
  • Zainteresowania:
    Alkoholizacja

Recent Profile Visitors

8919 profile views

Display Name History

  1. Sporo się ostatnio plotkowało na temat mobilnej wersji League of Legends i w końcu doczekaliśmy się oficjalnego potwierdzenia! Już w przyszłym roku będziemy mogli zagrać na smartfonach i konsolach w League of Legends: Wild Rift. Co już wiemy o League of Legends: Wild Rift? Na oficjalnej stronie znajdziemy informacje, że gra będzie darmowa i będzie można toczyć potyczki rankingowe. Gracze, którzy dotychczas rywalizowali w LoL-u na komputerach, otrzymają specjalne nagrody za czas spędzony przy produkcji Riotu. Początkowo Wild Rift oferować będzie około 40 bohaterów, jednak ich liczba sukcesywnie będzie się powiększać. Rozgrywka toczyła się będzie na Summoner’s Rift w nieco odświeżonej wersji. Projektanci wprowadzą trochę zmian w arenie, by lepiej dopasować rywalizację do przenośnych urządzeń. Same pojedynki mają trwać około 15-18 minut. Co ważne, użytkownicy LoL: Wild Rift nie będą konkurowali z graczami korzystającymi z komputerów. Riot odświeżył między innymi animacje, modele i system gry, ale rywalizacja nadal opierać się będzie na podstawowych zasadach znanych z League of Legends. Kiedy premiera Wild Rift? Jak zapowiedział Riot, League of Legends: Wild Rift wersje alfa i beta będą udostępnione jeszcze w tym roku, w pierwszej kolejności w Chinach, a później także w innych regionach. Według założeń producenta gra mobilna ma być dostępna na całym świecie do końca 2020 roku. Dokładnej daty premiery póki co nie poznaliśmy, jednak już teraz posiadacze smartfonów z Androidem mogą dokonać wcześniejszej rejestracji w sklepie Google Play, a wszyscy zainteresowani mogą dołączyć do newslettera na stronie Wild Rift, by otrzymać informacje o otwartej becie. Wymagania sprzętowe Wild Rift. Na stronie Wild Rift opublikowano następujące informacje dotyczące wymagań sprzętowych gry: Dla urządzeń z systemem Android chcielibyśmy uzyskać kompatybilność z urządzeniami podobnymi do Samsung Galaxy A7: 1 GB RAM, procesor Qualcomm Snapdragon 410 i GPU Adreno 306. Dla urządzeń z systemem iOS zamierzamy wypuścić Wild Rift na iPhonie 5S i nowszych modelach. Co z Wild Rift na konsole? W tym przypadku Riot jest dość tajemniczy. Choć oficjalnie zapowiedział, że League of Legends: Wild Rift trafi na konsole, to na ten moment nie potwierdził, na jakie. Odpowiedź na to pytanie może nam dać jednak strona producenta, a dokładniej – jej zakładka z ofertami pracy. Właśnie tam znaleźć można informację o tym, że trwają poszukiwania Senior Software Engineera, który będzie pracował przy Wild Rifcie. W wymaganych kwalifikacjach znalazła się jedna, dość istotna w tym przypadku wzmianka: „Doświadczenie w tworzeniu gier na wiele konsoli (Xbox, PlayStation, Switch)”. Jest zatem spore prawdopodobieństwo, że właśnie na nich będziemy mogli zagrać w nową wersję LoL-a. Źródło ---> https://cybersport.pl/226168/lol-wild-rift-na-smartfony-i-konsole-zapowiedziany-co-juz-wiemy/
  2. H’n’s MMORPG od Webzena MU Legend budzi ogromne nadzieje na powtórkę sukcesu hitu poprzedniej dekady. Jeśli należycie do grupy szczęśliwych posiadaczy klucza i właśnie jesteście w trakcie pobierania klienta gry to warto zapoznać się z dostępnymi klasami już teraz, by później skupić się już tylko na solidnej rozwałce… Dark Lord Niegdyś wspaniali rycerze, wzbudzający strach i respekt na polu bitwy. W desperacji podjęli decyzję, by poświęcić ludzką cześć swój istoty Bogu Sprawy w zamian za wielką moc. Ich poświęcenie zmieniło na zewnątrz ich wygląd oraz ich człowieczeństwo wewnątrz ich samych. Kierują się chłodną kalkulacją. Zrezygnowali z prowadzenia normalnego życia, uznając, że nie są już normalnymi ludźmi. Ich niezwykła siła dominuje pola bitew, ale zwycięstwo nie przynosi im satysfakcji. Błądząc od bitwy do bitwy w poszukiwaniu celu, zyskali tytuł „Dark Lord”, którym określają ich ci, którzy widzieli ich w walce. Blader Stworzeni jako efekt eksperymentu mającego na celu ochronę ich ludu, Bladerzy to brutalni wojownicy, popychani własną furią, by walczyć jako reprezentanci niższych klas. Rebelia plebsu została zduszona podczas Wielkiej Wojny, jedyną szansa na walkę z opresja było stworzenie idealnego wojownika – Kanturianie i ludzie zaczęli eksperymentować z efektem szału na wojowniku by uczynić go silniejszym. W efekcie powstał wojownik o niepowstrzymanej sile i woli walki – Blader. Whisperer Mistrzowie ukrywania, władający mocami natury, osadnicy z Szepczącego Lasu posiedli zestaw unikalnych umiejętności, które uczyniły ich bojowe osiągnięcia sławnymi. Ich indywidualne zdolności czyniące z nich doskonałych zwiadowców, dyskretnie wtapiających się w otocznie, lub cicho eliminujących wybrane cele, są niezwykle cenione i poszukiwane. Zwinni w ruchu, zabójczy w starciu, ich szeregi rosną. Atakują z użyciem broni dystansowej i wykorzystują siły natury i żywiołów, by wyeliminować przeciwników. Ich szybkość, gracja i umiejętności dały początek nawie jaka zaczęto ich określać : Whisperers. Warmage Wyrzutki społeczeństwa, pewni siebie, wierzący, że są lepsi od zwykłych magów. War Mages. Wydaleni za eksperymenty prowadzące do nienaturalnego wzrostu ich magicznych talentów. Zostali uznani za zbyt niebezpiecznych. Jako banici, szukali szczęścia jako najemnicy, próbując kontrolować swe nienaturalne moce. Gdy tego dokonali, zaczęli tworzyć własne zaklęcia – potężniejsze niż znane jakimkolwiek konwencjonalnym magom. Tańczą na polach bitew, dewastując je niszczącą magią żywiołów, otoczeni auro pewności siebie i poczucia własnej wyższości. War Mage. Źródło ---> https://www.strefammo.pl/poradniki/mu-legend-prezentacja-klas/
  3. Znamy szczegóły zmian w patchu 10.4. Garen w dżungli stanie się rzeczywistością? Po ostatnich aktualizacjach, które mówiąc delikatnie nie wprowadzały szczególnie wielu zmian do mety League of Legends, Riot Games postanawia mocno namieszać w rozgrywce. Już za kilka dni na serwerach sztandarowej produkcji Riotu pojawi się nowy patch oznaczony numerem 10.4, a wraz z nim w grze zobaczymy wiele naprawdę znaczących zmian. Główny projektant rozgrywki w Riot Games, Mark Yetter, zdecydował podzielić się informacjami na temat nadchodzących modyfikacji, o których więcej przeczytacie poniżej. Osłabienia: Sona (Top) Zwiększono koszt many Hymnu Odwagi (Q), Arii Wytrwałości (W) i Pieśni Prędkości (E) o 25 pkt. Nowość – Hymn Odwagi (Q), Aria Wytrwałości (W) i Pieśń Prędkości (E) zwracają 30 punktów many, jeśli Sona zagwarantuje aurę sojusznikowi Soraka (Top) Podstawowe statystyki Zwiększono podstawowe zdrowie z 529,04 do 535 pkt. Zmniejszono przyrost zdrowia co poziom z 78 do 74 pkt. Zwiększono podstawową manę z 350,8 do 375 pkt. Zmniejszono przyrost many co poziom z 60 do 40 pkt. Zmniejszono podstawowe obrażenia od ataku z 50,04 do 50 pkt. Gwiezdny Deszcz (Q) Zmniejszono leczenie Soraki po użyciu Gwiezdnego Deszczu (Q) z 60/80/100/120/140 (+0,5 od pkt. mocy umiejętności) do 40/50/60/70/80 (+0,3 od pkt. mocy umiejętności) Zmniejszono czas trwania Odmłodzenia (Q) z 5 do 2,5 s (teraz będzie równe czasowi trwania bonusu do szybkości ruchu) Zwiększono koszt many Gwiezdnego Deszczu (Q) z 40/45/50/55/60 do 60/65/70/75/80 Zmniejszono bonus do szybkości ruchu po trafieniu rywala Gwiezdnym Deszczem (Q) z 15/20/25/30/35% do 10/12,5/15/17,5/20% Astralne Natchnienie (W) Nowość – kiedy pod wpływem Odmłodzenia (Q), maksymalny koszt zdrowia będzie zredukowany o 40/55/70/85/100% Zwiększono Wartość leczenia zwiększona z 80/110/140/170/200 do 80/115/150/185/220 Singed Zmniejszono podstawowe zdrowie z 610 do 580 pkt. Zmniejszono podstawowy pancerz z 37 do 34 pkt. Aphelios Nowość – teraz można zobaczyć obie bronie na pasku zdrowia Zmniejszono gwarantowane resety ataków po trafieniu Calibrum z 2 do 1 Zmniejszono liczbę ataków wieżyczki Crescendum z 4 do 3. Wieżyczka będzie także otrzymywać nie 2, a 3 punkty obrażeń z zasięgowych ataków oraz 4, a nie 2 punkty obrażeń z umiejętności obszarowych Aurelion sol Zmniejszono dodatkowe obrażenia zadawane przez aktywną gwiazdę Astralnej Ekspansji (W) z 50% do 40% Runy z drzewka Legendy Zmniejszono ładunki za zabicie stwora z 5 do 4 Stoper Zwiększono koszt z 600 do 650 sztuk złota Idealne Wyczucie Czasu Zwiększono czas oczekiwania na załadowanie Stopera z 10 do 14 minut (redukowane o 2 minuty za każde zabójstwo) Usunięto zmniejszanie czasu odnowienia Anioła Stróża, Kamiennej Płyty Gargulca i Klepsydry Zhonyi Wzmocnienia: Wzmocnień w aktualizacji 10.4 będzie naprawdę sporo. Ostatecznie lepszych statystyk doczeka się aż dziesięciu bohaterów, dlatego możemy oczekiwać, że w najbliższych dniach będziemy oglądać nieco większą pulę bohaterów na poszczególnych liniach. Z nowego systemu działania cieszyć mogą się także entuzjaści Żaru Bami, Słonecznej Peleryny oraz Zaklęcia: Żar, które zdecydowanie wypadły z obiegu w ostatnim czasie. Zmian możemy także szukać w niektórych kluczowych oraz podstawowych runach. Jayce Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez Ku Niebiosom! / Porażająca Eksplozja (Q) z 45-220 do 55-255 pkt. Gnar Zwiększono szybkość poruszania się w formie Mega Gnara z 325 do 335 Zwiększono bonusowy współczynnik obrażeń od ataku Gnar! (R) z 20 do 50% oraz współczynnik obrażeń od mocy umiejętności z 50% do 100% Garen Zwiększono współczynnik zadawanych obrażeń od ataku Rozstrzygającego Uderzenia (Q) z 40 do 50% Zmieniono – od teraz Odwaga (W) gwarantuje dodatkowe 10% pancerza oraz odporności na magię na maksymalnym poziomie Zwiększono tarczę otrzymywaną z Odwagi (W) z 10% maksymalnego zdrowia do 70-170 pkt. (+20% od bonusowych punktów zdrowia) Sylas Zwiększono podstawowe obrażenia Smagnięcia Łańcuchem (Q) z 40-100 do 40-120 pkt. Rammus Zwiększono podstawową szybkość ataku z 0,625 do 0,656 pkt. (wzrost o 5%) oraz przyrost szybkości ataku co poziom z 0,625 do 0,656 pkt. (wzrost o 5%) Udyr Zmieniono – Udyr będzie teraz otrzymywać 5% całkowitego czasu odnowienia (czas między zmianą stylu) za każdego zabitego Smoka Powietrza Amumu Zwiększono szybkość doskoku z Rzutu Bandażem (Q) z 1350 do 1800 jednostek. Zmieniono – Klątwa Smutnej Mumii (R) powstrzymuje teraz wszelkie doskoki; czas odnowienia zmniejszony ze 150-100 s do 130-100 s Caitlyn Zwiększono podstawową szybkość ataku na pierwszym poziomie z 10% do 20% Lux (Support) Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez Związanie Światłem (Q) z 70-250 do 80-260 pkt. Zmniejszono czas odnawiania Związania Światłem (Q) z 13-9 s do 11-9 s Kayle Zmniejszono czas rzucania Boskiego Osądu (R) na sojuszników z 1,5 s do 0,25 s Żar Bami Nowość – Immolate – kolejna umiejętność unieruchamiająca zada 6-23 pkt + 2% bonusowych punktów zdrowia oraz utworzy ognisty wybuch, który zadaje obrażenia wokół ciebie (czas odnowienia wynosi 10 sekund) Słoneczna Peleryna Nowość – Immolate – kolejna umiejętność unieruchamiająca zada 26-43 pkt + 5% bonusowych punktów zdrowia oraz utworzy ognisty wybuch, który zadaje obrażenia wokół ciebie (czas odnowienia wynosi 10 sekund) Zaklęcie: Żar Nowość – Immolate – kolejna umiejętność unieruchamiająca zada 12-29 pkt + 4% bonusowych punktów zdrowia oraz utworzy ognisty wybuch, który zadaje obrażenia wokół ciebie (czas odnowienia wynosi 10 sekund) Wyczerpanie Zwiększono czas trwania z 2,5 s do 3 s Pęd fazowy Zwiększono okienko czasu między atakami z 3 do 4 sekund oraz szybkość poruszania się dla postaci niezasięgowych z 25-40% do 30-50% Nawałnica Mieczy Zwiększono okienko czasu między atakami z 2 do 3 sekund oraz czas odnowienia poza walką z 4 do 8 sekund poza lub w trakcie walki Niezachwiany Naprawiono teraz rzeczywiście gwarantuje 10% odporności na spowolnienia za każdy odnawiający się aktualnie czar przywoływacza Nowe postacie w dżungi Wczoraj informowaliśmy o tym, że projektanci League of Legends planują poszerzyć pulę bohaterów, którzy mogą radzić sobie w dżungli. Wkrótce w lesie będziemy mogli oglądać również Dariusa, Garena, Gnara, Talona, Zeda, Dianę oraz Mordekaisera. Projektanci rozgrywki zaznaczyli co prawda, że poszerzenie puli czempionów w dżungli jest głównie skierowane do graczy z niższych dywizji, ale wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak bardzo modyfikacje te mogą wpłynąć także na wyższe ligi oraz profesjonalne zmagania. Darius Nowość – leczenie ze Zdziesiątkowania (Q) działa teraz także na stwory z dżungli Nowość – pasywne krwawienie zadaje teraz 120% obrażeń stworom z dżungli Garen Nowość – Osąd (E) będzie zadawać teraz 150% obrażeń stworom z dżungli Talon Nowość – umiejętność biernej działa teraz także na duże stwory z dżungli i zadaje 120% obrażeń Zed Nowość – zwroty energii działają teraz także po użyciu umiejętności na stworach z dżungli Nowość – obrażenia z umiejętności biernej zwiększone o 100% przeciwko stworom z dżungli Diana Nowość – Ostrze Księżycowej Poswiaty (P) zadaje teraz 150% więcej obrażeń stworom z dżungli Mordekaiser Zwiększono maksymalne obrażenia umiejętności biernej przeciwko stworom z dżungli zwiększone z 15-100 do 25-120 pkt. Gnar Zwiększono obrażenia stworom z dżungli zadawane przez Hiperersiłę (W Mini Gnara) ze 100-300 do 300 pkt. Warto w tym miejscu przypomnieć, że patch o numerze 10.4 zostanie wprowadzony na oficjalne serwery LoL-a już w czwartek, 20 lutego. Warto w tym miejscu przypomnieć, że patch o numerze 10.4 zostanie wprowadzony na oficjalne serwery LoL-a już w czwartek, 20 lutego 2020 roku.
  4. Jego Ekscelencja Rewolta... Koledzy po fachu wymienili wyżej powody. Oczywiście jestem na tak. Powodzenia.
  5. Gothic Edycja Rozszerzona – spora modyfikacja uzupełniająca do gry Gothic. Projekt skupia się przede wszystkim na tym, czego nie dokończyli twórcy gry, oraz na wprowadzeniu nowych elementów. Opis: Gracz ma teraz możliwość większej interakcji ze światem, może warzyć mikstury, wydobywać rudę, czy pracować dla mieszkańców kolonii. Ponadto rozbudowane zostały wątki fabularne z podstawowej wersji gry. Bezimienny będzie mógł stawić opór tyranom, takim jak Gomez czy Ryżowy Książę. Znudzeni klasycznym podziałem na trzy gildie poczują nieco świeżości w obozie bandytów. Bandyci to grupa osób, która postanowiła zignorować plany Magów, polecenia Magnatów i odrzuciła wiarę w Śniącego. Ci ludzie to wyrzutki z różnych obozów, dla których liczy się przetrwanie, a nie ideały. Cechy: Ponad setka zadań. Nowa gildia główna: bandyta. Możliwość zostania kretem lub kopaczem. Nowe sposoby przyjęcia do obozów. Możliwość zostania Guru. Ciekawe miejsca w kolonii: obóz łowców orków, myśliwych, strażników Starej Kopalni. Wiele wydarzeń fabularnych: spotkanie czterech przyjaciół, bunt zbieraczy, zatargi o opuszczoną kopalnię. Zadania różnego typu: poszukiwanie przedmiotów, kombinowanie z dialogami, naprawianie palisady i inne. Nowe tekstury otoczenia, menu i interfejsu. Zwiększony zasięg widzenia. Nowe dialogi oraz postacie. Umiejętność alchemii i warzenie mikstur. Umiejętność górnictwa i wydobycia rudy oraz złota. Gotowanie przy użyciu przepisów. Nowe umiejętności łowieckie (pozyskiwanie sadła kretoszczura, mięsa gadów i inne). Możliwość modlitwy do bogów i proszenia ich o łaski. Palenie różnych rodzajów tytoniu w fajce wodnej. Usprawnione smażenie mięsa na patelni (kilka sztuk na raz). Nowe bronie. Duża ilość nowych animacji. Walka bronią białą podzieloną na 10 poziomów. Możliwość zamawiania broni u kowali. Usprawniony system powiadomień. Rosnące ceny atrybutów. Dodane kolorowe napisy. Możliwość przekucia Uriziela na miecz jednoręczny. Dodane nowe animacje podczas gildyjnego przywitania. Przerobiony system nauki na taki jak w Gothic II: Noc Kruka. Naprawione wiele błędów i niedoróbek. Ciekawostki: Edycja rozszerzona nawiązuje do innych modyfikacji. Wiele postaci występujących np. w Returningu czy Przeznaczeniu pojawia się również w tej, ale także ich historia jest identyczna (są to oczywiście postacie więźniów zrzuconych pod barierę). System kryształów podnoszących statystyki został zainspirowany grą Heroes of Might and Magic IV. Postacie piratów pojawiające się w czwartym rozdziale na plaży nieopodal Wieży Mgieł nawiązują do wydarzeń z Czasu Zapłaty. Źródło ---> https://gothic.fandom.com/pl/wiki/Gothic_Edycja_rozszerzona
  6. Od 30 stycznia do 5 lutego możecie uzyskać premię w wysokości 1 000 000 GTA$ za zagranie w GTA Online, a potem kolejny 1 000 000 GTA$ za zagranie w dniach 6 – 12 lutego Gracze Red Dead Online otrzymają serię prezentów, w tym pakiet rewolwerowca (za zagranie w okresie od 28 stycznia do 3 lutego) oraz pakiet łowcy nagród (za zagranie w okresie od 4 do 10 lutego). Źródło ---> https://www.pepper.pl/promocje/darmowe-dwa-miliony-gta-w-gta-online-oraz-bonusy-w-red-dead-online-230208 @vMateo
×
×
  • Create New...