Skocz do zawartości

PeRshing

Użytkownik
  • Zawartość

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana PeRshing w dniu 5 Czerwiec

Użytkownicy przyznają PeRshing punkty reputacji!

Reputacja

21 Normalny

O PeRshing

Użytkownik

  • Urodziny 30.04.1994

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    DawnoNieGralem.
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Nederland
  • Zainteresowania:
    Sport i Muzyka

Ostatnie wizyty

1515 wyświetleń profilu
  1. PeRshing

    Counter Strike GO

    Wiadome że nie wszystko jest z mojej głowy. Może powiesz mi że twoje poradniki wszystkie są z twojej głowy. Ja masz coś do mnie to napisz. Bo dodaje na forum różne tematy ? Ten temat sklejałem część z głowy,część z google.
  2. Counter-Strike: Global Offensive ( CS: GO ) To gra wideo dla wielu graczy stworzona przez Hidden Path Entertainment i Valve Corporation. Jest to czwarta gra w Counter-Strike serii został wydany dla systemu Microsoft Windows , OS X ,X-box 360 i PlayStation w sierpniu 2012 roku, z Linuksem wersja wydana we wrześniu 2014 r. W grze rywalizują ze sobą dwie drużyny: Terroryści i Antyteroryści. Obie strony mają za zadanie wyeliminowanie drugiej, jednocześnie wypełniając swoje cele. Terroryści, w zależności od trybu gry, muszą albo podłożyć bombę, albo bronić zakładników , podczas gdy Antyteroryści muszą albo zabezpieczyć miejsce podłożenia bomby, rozbroić bombę lub uratować zakładników. Globalna Ofensywa sponsorowany przez Valve turnieje są najważniejszymi konkurencyjnymi wydarzeniami w tej grze. Global Offensive otrzymał pozytywne recenzje od krytyków. Grę chwalono za ogólną rozgrywkę i wierność poprzednim wersjom w serii. Niektóre z wczesnych funkcji zostały skrytykowane, a podczas gdy wersje konsolowe otrzymały pozytywne recenzje, recenzenci uważali, że istnieją wyraźne różnice między konsolą a wersjami na PC. Wygrywanie rund powoduje więcej pieniędzy niż przegranych, a realizacja celów takich jak zabijanie wrogich graczy daje bonusy pieniężne. Niekontrolowane działania, takie jak zabijanie swoich, powoduje karę. Istnieje pięć kategorii broni do kupienia, cztery to broń, a ostatnia to użyteczność. Pistolety, karabiny, SMG, ciężkie, granaty. Granat odłamkowy zadaje obrażenia w małym promieniu, błyskowy oślepia chwilowo graczy i Granat dymny. Global Offensive zawiera osiem głównych trybów gry: Konkurencyjny, Dorywczo, Deathmatch, Wyścig Zbrojeń, Demolka, Wingman, Latający Zwiadowca i Kurs Broni.Tryb rywalizacji stawia rywalizujących ze sobą zawodników w dwóch drużynach po pięć i mniej więcej po 45 minutach. Tryb Arms Race jest podobny do modu "Gun Game" w innych grach z serii. Składa się z graczy ścigających się, aby ulepszyć swoje bronie poprzez zabijanie wrogów. Tryb demolki jest ponownie podobny do modu "Gun Game", chociaż gracze są w stanie również zasadzić i rozbroić bombę, a na początku rundy otrzymują tylko ulepszenie broni, jeśli zabili przeciwnika w ostatniej rundzie. Wingman to gra typu "dwa na dwa", rozgrywająca się w ponad piętnastu rundach. Jest podobny do konkurencyjnego w tym sensie, że gracze są sparowani na podstawie ich poziomu umiejętności. Latający jest trybem niskiej grawitacji, w którym gracze są wyposażeni tylko w SSG 08 i nóż. Tryby gry Latający Zwiadowca, Rozbiórka i Wyścig Zbrojeń znajdują się w zakładce Gry wojenne. The Weapons Course to tryb ćwiczeń offline, który ma pomóc nowym graczom nauczyć się używać granatów i broni oraz nauczyć się rozbrajać i sadzić bomby. Oprócz Weapons Course, wszystkie siedem innych trybów gry można grać online lub offline. Wersja Global Offensive na komputer PC obsługuje prywatne serwery, z którymi gracze mogą łączyć się za pośrednictwem menu serwera społecznościowego w grze. Te serwery mogą być mocno zmodyfikowane i mogą drastycznie różnić się od podstawowych trybów gry. Było wiele modów stworzonych przez społeczność.Z biegiem czasu społeczność opracowała strategie gry konkurencyjnej. Podczas próby przechwytywania witryny popularna strategia jest nazywana "rush". Pośpiech jest wtedy, gdy gracz lub grupa graczy przesuwa się do punktu szybkiego rozwoju na mapie tak szybko, jak to możliwe.Pośpiech jest również używany, jeśli brakuje czasu na zegarze, a bomba musi zostać zasadzona lub rozładowana w akcie desperacji. Inną popularną strategią dotyczącą witryny jest użycie z góry określonych granatów dymnych i błysków, aby utrudnić widoczność wrogom. Globalna Ofensywa dostarczyła nowych broni i sprzętu, których nie widziano w poprzednich częściach, w szczególności bomby ogniowej po każdej ze stron Mołotow po stronie terrorystów i jako granat zapalający po stronie Antyterorystów. Tymczasowo zasłaniają niewielki obszar w ogniu, zadając obrażenia każdemu, kto przeszedł. Global Offensive dostrzegł także wprowadzenie szeregu nowych broni, w tym strzelby, pistolety i karabiny maszynowe, wraz z taserem. Counter-Strike: Global Offensive to kontynuacja popularnej strzelanki z perspektywy pierwszej osoby, Counter-Strike Source , opracowanej przez Valve Corporation. W planach było międzyplatformowe rozgrywki wieloosobowe między systemami Windows, OS X, Linux i PlayStation 3, ale ostatecznie ograniczono się do uwzględnienia tylko wersji na komputery PC z powodu różnicy w częstotliwości aktualizacji między systemami. 21 sierpnia 2012 r. Oficjalna wersja została wydana na wszystkich platformach poza Linuksem Od oficjalnego wydania Global Offensive , Valve kontynuuje aktualizację gry na wiele sposobów, w tym wprowadzanie nowych map i broni oraz wprowadzanie zmian bilansowania. Jednym z głównych dodatków do gry po wydaniu była aktualizacja "Umowa z bronią". Wydany 13 sierpnia 2013 r. Dodano wykończenia kosmicznych broni , nazwane skórkami. Pozycje te były następnie otrzymać przez unboxing przypadkach za pomocą klawiszy w grze. Można je również zdobyć w podobny sposób, jak przedmioty z Team Fortress 2 i Dota 2 w tym sensie, że są losowo upuszczane. Globalna Ofensywama wsparcie dla Steam , dzięki czemu użytkownicy mogą przesyłać treści tworzone przez użytkowników, takie jak mapy, wykończenia broni i niestandardowe scenariusze rozgrywki. Popularne skórki są dodawane do gry i można je uzyskać, rozpakowując je z gier w grze. Twórcy skórek są opłacani, gdy ich przedmiot zostanie dodany do sprawy. Skóry te pomogły stworzyć wirtualną ekonomię dla globalnej ofensywy. Zdarzenia o nazwie "Operacje" odbywają się sporadycznie i można uzyskać do nich dostęp za pomocą dostępnych pakietów rozszerzeń w postaci "karnetów operacyjnych". Te przepustki zapewniają dostęp do celów operacyjnych, które są rozłożone na różne tryby gry, takie jak Wyścig Zbrojeń i Deathmatch, lub tryby gry specyficzne dla operacji, po raz pierwszy widziane w operacji Hydra, wydane w maju 2017 r. Ukończenie tych wyzwań nagradza gracza z XP i możliwość uaktualnienia "monety" operacji. Mapy w operacjach są tworzone przez społeczność, co oznacza, że niektóre z uzyskanych przychodów są przeznaczone dla projektantów map. W październiku 2017 roku przeprojektowano Dust II , jedną z najbardziej kultowych map w grze. Umieszczony w "składzie beta" na początku października, został zwolniony do testów kilka dni później, Globalna Ofensywa profesjonalna scena składa się z turniejów organizowanych przez organizacje osób trzecich i zawór zorganizowanych lub współ-sponsorowana turniejach, dalej kierunkach. Majors mają większe pule nagród; Pierwotnie ustalono 250 000 $, pule nagród głównych firm wzrosły, a MLG Columbus 2016 ma pierwszą pulę 1 000 000 $ W październiku 2015 r. Szereg profesjonalnych organizacji eSportu z drużynami Counter-Strike ogłosiło utworzenie związku zawodowego, który określił kilka wymagań dotyczących przyszłej frekwencji turniejowej. Ogłoszeniem był publicznie napisany e-mail napisany przez Natus Vincere CEO Alexander Kokhanovsky, który został wysłany do organizatorów dużych wydarzeń esportowych. Wśród tych żądań było stwierdzenie, że zespoły należące do związku nie brały udziału w turnieju z pulą nagród wynoszącą mniej niż 75 000 USD dla Counter-Strike: Global Offensive i 100 000 $ dla Dota 2 . Wśród zapowiedzianych zespołów znaleźli się Natus Vincere , Team Liquid , Counter Logic Gaming , Cloud9, Virtus.pro , Team SoloMid , Fnatic , Ninja w piżamach , Tytanie i zespołowych EnVyUs. W 2016 r Świat eSports Association została założona przez ESL i wiele eSports zespołów, w tym fnatic , Natus Vincere , zespołu EnVyUs i faze klanu , choć ta ostatnia, najbardziej w lewo zaraz po jej utworzeniu. W oświadczeniu ogłoszeniowym WESA oświadczyła, że będzie dalej profesjonalizować e-sport, wprowadzając elementy reprezentacji graczy, ustandaryzowane regulacje i dzielenie się przychodami dla zespołów. Oprócz tego planują także pomóc fanom i organizatorom starając się stworzyć przewidywalne harmonogramy. Dziękuję tym co przeczytali moją lekturę. Oczywiście mógłby jeszcze pisać bo to co wymieniłem wyżej to tylko część wiedzy CS GO.
  3. Za 3 tygodnie kupuję quada :)

    1. .PePe.

      .PePe.

      Zajebiście tylko nie jeździj po lasach i nie rozjeżdżaj ścieżek leśnych

    2. PeRshing

      PeRshing

      heh. Przyda się ta informacja :P

  4. PeRshing

    Oceń piosenkę poprzednika!

    3/10 Z poważaniem dla Tych co zawsze.
  5. Trener Virtus.pro Jakub "kuben" Gurczyński skomentował występ zespołu w Szanghaju. O meczu przeciwko NaVi – Nie jesteśmy zaskoczeni naszym występem w finale. Przegraliśmy dwie mapy, Nuke i Traina, dość srogo. Najsmutniejsze jest to, że Nuke był naszą najmocniejszą mapą kilka miesięcy teamu i to, że Train był coraz lepszy w ostatnim czasie. Po veto, byliśmy dość pewni co do gry, jednak przeciwnicy po Duscie, sprowadzili nas szybko na ziemię na Nuke. Bardzo ważnym było wygrać pistolkę w CT, ale przegrać 3 vs1 przeciwko Zeusowi, to już ogromny błąd i to na początku gry. Właśnie dlatego wynik był 3:12, chociaż wielokrotnie mieliśmy sporą przewagę podczas rund. Na przykład, wyjęliśmy przeciwników 3 razy na placu, mieliśmy przewagę zawodnika, a i tak przegraliśmy wszystkie 3 rundy. Nie jestem pewien, co było głównym czynnikiem w tych sytuacjach. Być może chodziło o ogólne zmęczenie, może jetlag, a może granie dwóch tak ważnych meczów z rzędu... tego nie wiadomo. Najgorszą rzeczą jednak jest to, że przegraliśmy czwarty finał z rzędu, w dodatku trzy razy wtopiliśmy na Trainie, jako finałowej mapie. Powtarzamy w kółko te same błędy w CT i to jest najbardziej bolesne. O drużynie. – Omówiliśmy bieżące problemy bardziej otwarcie. Chodzi mi o wewnętrzne problemy, które mieliśmy pomiędzy sobą. Myślę, że to nam pomogło dużo w czasie tego turnieju. Każdy był tam gdzie powinien, chłopaki trafiali co było trzeba. Wyczyściliśmy atmosferę pomiędzy nami, może dalej coś zalega, ale staramy się być otwarci, jak tylko to możliwe. O planach – Następny turniej, w którym bierzemy udział do IEM Shanghai 2018, na początku sierpnia. Myślimy też, żeby uczestniczyć w jakichś mniejszych zawodach w okolicach połowy lipca. Może DreamHack Valencia, żeby pograć trochę więcej przed dużymi rozgrywkami. Mimo wszystko jesteśmy dość zadowoleni z wyniku, bo przecież Na'Vi jest top 3 na świecie, a my jesteśmy tuż za top 20. Mam nadzieję, że po tych wynikach skoczymy o kilka oczek w górę. Na'Vi również przegrało kilka finałów przeciwko innym zespołom, takim jak Astralis na przykład, więc takie rzeczy zdarzają się każdej drużynie. Dzięki temu wierzymy, że nawet jeśli przegrywamy w finałach, musimy być cierpliwi, musimy trenować i ciężko pracować i w końcu zaczniemy wygrywać. Zawsze przyjeżdżamy na turnieje z prostym celem - wygrać go. Pokonamy problemy i wrócimy. Na pewno. Wierzę w to! źródło virtus.pro
  6. PeRshing

    Avek

    Tematyka: GraffitiRozmiar: 150x150Napis: Dawno. lun DawnoNieGralem.Kolorystyka: GraffitiInne uwagi: Chciałbym żeby Napis był zrobiony jak prawdziwe graffiti na murze lub na wagonie od pociągu. Prosiłbym o kilka prac żeby było z czego wybierać.
  7. Snax, pashaBiceps, NEO, byali i MICHU w akcji! 1. NEO i 4 kille w finale Decydująca mapa finału CAC 2018 rozpoczęła się od czterech pięknych fragów Filipa "NEO" Kubskiego. Próba wejścia Natus Vincere została w elegancki sposób zatrzymana. A ta ostatnia kulka? Cudo! https://clips.twitch.tv/KawaiiDarlingLorisSpicyBoy?tt_medium=clips_api&tt_content=url 2. Kolejna seria doliczona do czterech, tym razem w wykonaniu Pawła "byaliego" Bielińskiego na Nuke. Bomba położona na dolnym obszarze byłaby niechybnie rozbrojona, gdyby nie wysiłek i finezja byaliego. Nie tylko wybrnął z sytuacji, ale rozbroił z celności s1mpla! https://clips.twitch.tv/TangentialFragileChowderRlyTho?tt_medium=clips_api&tt_content=url 3. Szczęśliwa była dla nas czwórka, tym razem w wykonaniu Snaxa. W dodatku w 3 sekundy! Przekonujący start Mirage'a jeszcze w czasie grupy, nie byłby tak interesujący, gdyby nie standardowy popis umiejętności kontroli spreja, w wykonaniu Janusza "Snaxa" Pogorzelskiego. Heroic nie zdążyło mrugnąć okiem, a juz ich szeregi były przetrzebione. https://clips.twitch.tv/BrainyRefinedAnisePipeHype?tt_medium=clips_api&tt_content=url 4. byali wysłał VP do drugiej mapy półfinału Kluczowa runda półfinału została uratowana przez Bielińskiego. Zostawiony samotnie na A nie zląkł się tego co nadchodziło. BnTeT wszedł w drogę Pawłowi i to był jego błąd. https://clips.twitch.tv/ArbitraryShortCarrotKlappa?tt_medium=clips_api&tt_content=url 5. MICHU sam w starciu przeciwko trzem Michał "MICHU" Müller kolejny raz pokazał zdolność wygrywania samotnych pojedynków. Na Cache w meczu z Heroic będąc ostatnim przy życiu, Michał nie dość, że podłożył bombę, to jeszcze wypestkował przeciwników. https://clips.twitch.tv/CooperativeTrustworthySharkDogFace?tt_medium=clips_api&tt_content=url 6. NEO wygrywa ze snajperką w ręku Filip "NEO" Kubski kolejny raz pokazał, że jest jednym z lepszych clutcherów na świecie, nawet ze snajperką, zamiast standardowych karabinów. W akcji 1 przeciwko 2,podłożonej paczce i szalejących płomieniach, Filip zachował zimną krew kończąc rundę quickscopem. https://clips.twitch.tv/ComfortableAssiduousLorisUncleNox?tt_medium=clips_api&tt_content=url 7. Dla PashyBicepsa to pestka! Jarosław Jarząbkowski idealnie wykalkulował czas, który przeciwnik potrzebował do rozbrojenia bomby. W ostatniej milisekundzie jedną kulką powstrzymał RUBINO przed wykonaniem misji. https://clips.twitch.tv/TemperedReliableFlyCoolCat?tt_medium=clips_api&tt_content=url źródło vitrus.pro
  8. Nigeria - Islandia 2-1 Brazylia - Kostaryka 2-0 Serbia - Szwajcaria 2-2 Arabia Saudyjska - Egipt 2-1 Urugwaj - Rosja 2-2 Hiszpania - Maroko 2-0 Iran - Portugalia 1-2 Korea Płd. - Meksyk 0-2 Niemcy - Szwecja 2-0 Belgia - Tunezja 2-0 Anglia - Panama 2-1 Japonia - Senegal 0-2 Polska - Kolumbia 3-2

Copyright © 2010-2018 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×