Skocz do zawartości

genoweFa ...

Użytkownik
  • Zawartość

    339
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12 Normalny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    mam to wiedziec :D
  1. Rozmiar: 400x200 : Na nasze forum ;p Tematyka: wiec ja bym chcial cos takiego biala gwiazda a w niej (Na górze napis "trzy kluby jedna sila" na dole "Lechia Ślask Wisla" po srodku kibice Wisly z racami Napis: -Napis to juz od was zalezy jak zrobicie Kolorystyka: Gwiazda ma byc biala najlepiej tak zeby sie tak fajnie na boki biale swiecilo Inne uwagi: + za każdą pracę
  2. genoweFa ...

    Minecraft z SopliCą !

    Nie lubie mc no ale niech wam sie uda, ja pozostaje na cs Powodzenia zyczę
  3. http://www.seciki.pl/energy_mix/35447-energy-mix-vol42.html jak ktos lubi sie pobawic napewno +
  4. genoweFa ...

    Myszka do grania.

    Nie kupuj sobie bezprzewodowej ja mialem i takie gonwo ze szok, zmienilem potem na x7 i teraz (grai trąbi zespol kombi ) Taka sama jak ma kolega ma "Vmax" najlepsza jest mowie ci
  5. genoweFa ...

    Witam ;**

    Jak sie miejscowosc nazywa siemka ZAPRASZAM NA DD2
  6. No wiec tak zaczne od skaldnikow ;d -Trzeba miec patelnie -Olej(najlepiej kujawski z pierwszego tłoczenia heh ) ale jak kto woli -1 lub 2 jajka -Cynamon -mleko -chleb -cukier TYLE Teraz jak to robimy A wiec tak patelnie dajemy na Kuchenkee lejemy na nią tłuszcz i niech sie troszke podsmarzy, w miedzy czasie na talez glęboki dajemy 1 lub 2 jajka mieszamy zeby sie zrobiło takie rzadkie, dodajemy do tego troszke cynamonu, jak ktoś woli bardzo slodkie to je...ąc duzo cukru a jak nie to troszke i wymieszac Do osobnego garnka wlewamy troszke mleka no tak wsumie 2 szklanki. xD No i na koniec wymoczyc pierw w talerzy z cynmonem itp. chleb a potem dac do mleczka,nastepnie dac na patelnie i zeby sie tak fajnie usmarzylo ;d No jak wam wypali to zycze smacznego, mnie wypalilo i smakowalo jak ch... ;d Wrzuce zaniedlugo jak zrobie
  7. Piłka nozna i mma trenowalem pare dni temu jeszcze poniewaz uszkodzilem kolano na meczu i wszystko sie poszlo jebac zobaczymy za rok czy bede mogl powrocic
  8. A co sadzicie o Extreme gain podobno produkt taki sobie ale podobno idzie wyrobic na tym dobra zezbe ;d ????
  9. Ku..... chce normlanych odpowiedzi a nie jakiegos dzieciaka co klamie jak c...
  10. Bawil sie ktos w testosteron lub metke jak tak chcialbym wiedziec jakie efekty sa po metce i tescie bo rozne zeczy slyszalem
  11. Najjjgorszy czlowiek jakiego moge znac ale chyba bedeee musial mu dac tak bo go strasznie lubie Mily pomocny wiec da sobie rade NAA TTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKK

Copyright © 2010-2018 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×