Jump to content

Toxer:*

Użytkownik
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Normalny

About Toxer:*

  • Birthday 09/16/1996

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kraków
  • Zainteresowania:
    Piłka nożna

Display Name History

  1. Toxer:*

    Liczymy do 150.!

    Ok to ja zaczynam 1
  2. Przepraszam Ĺźe nieedytuje Zaczynam robiÄ wĹasnie prace dla userów a ePoi_eX o co ci chodzi?Jestem Graczem i zĹozyĹem podanie ale dobra ok moĹźna chyba zamknÄÄ spróbuje za miesiÄc
  3. MoĹźe byÄ taki moge zrobiÄ inny ale napisz do mnie na GG:44644447 Praca>>>> http://imageshack.us/f/825/waldu.jpg/
  4. Jakiego programu graficznego uĹźywasz:Adobe PhotoShop CS3 Extendend Od jakiego czasu zajmujesz siÄ grafikÄ:z 1,5 roku Dlaczego chciaĹbyĹ byÄ grafikiem:Lub ogólnie robiÄ zlecenia mam do tego chÄci i starania byĹem juĹź na 2 serwerach grafikiem byli ze mnie zadowoleni na soplicy teĹź dam radÄ. ZamieĹÄ minimalnie 2/3 prace: Wiem to jest sĹabe bo tylko napisy. Sorry za ten napis cs-bezlitosni ale to z starego serwera.!! Moge jeszcze na GG jakieĹkomuĹ podesĹaÄ bo mam jeszcze jedna zajebis** graficzke zrobionÄ dziĹ tylko na GG napiszcie StaĹź na soplicy: na forum od wczoraj okoĹo 20:00 w grze 5-6 dni.Ale to siÄ chyba nieliczy? Czas który moĹźesz poĹwiÄciÄ UĹźytkownikom Forum na Projekty Graficzne : CaĹy czas na GG moĹźna pisaÄ do mnie! Mam nadziejÄ Ĺźe podanie zostanie zaakceptowane.!<3
  5. Toxer:*

    Siema

    Siema Zapraszam na CodMod i Diablo mod
  6. NarkOtic znam ten nick i dlattego dam 30% a to ePoi teĹź daje 0.... WidziaĹem tylko twoje wywiady:)
  7. HmmH wgl cie nieznam ale ja cie oceniam na 15% Dajecie ognia rozkrÄcamy temacik!
  8. Siema Zabawa jest doĹÄ prosta poprostu piszecie na ile lubiecie osobÄ nad tobÄ np jak ja teraz napisze to w odpowiedz ktos musi napisaÄ na ile % mnie lubi sklala to od 1 do 100
  9. CzeĹÄ PostanowiĹem zrobic poradnik o komendach admina i napisaĹem te komendy w tym poradniku!.Okey Zaczynamy. amx_banmenu -Ban menu. amx_mapmenu - Pojawia sie menu map. amx_votemapmenu - Pojawia sie menu gĹosowania. amx_votemap <mapa> - GĹosowanie na wybranÄ mape. amx_cmdmenu - Menu komend. amx_slap [power] - UdeĹźa gracza z zadanÄ siĹa odbierajÄc mu Hp ale na naszym serwerze siĹa to 0. amx_slay-UĹmierca gracza. amx_who - WyĹwietla kto jest na serwerze naszym adminom w ********* to chyba niepotrzebne. amx_cancelvote - Anulowanie ostatniego gĹosowania. amx_kickmenu -WyĹwitla menu do wykopania gracza/y. amx_knives - WĹÄcz tryv gry tylko noĹźe ale to chyba na nasztm zm niedziaĹa. amx_pause-Pauzuje serwer. amx_ffmenu - WyĹwietla menu pozwalajÄce zmieniÄ opcje friendly fire. amx_plugins - Lista zaĹadowanych pluginów. amx_last - DziesiÄciu graczy którzy ostatnio opuĹcili serwer (nick, ip, steam_id). amx_ssay - Komunikat do wszystkich z ukryciem nadawcy. amx_psay : WysyĹa prywatna wiadomoÄ danemu graczowi. amx_clcmdmenu - WyĹwietla menu z komendami wykonywanymi na komputerze gracza amx_revive <nick> - Wskrzesa danego gracza. amx_cfg - Ĺaduje plik konfiguracyjny z ustawieniami To poradnik zrobiony przezemnie ten poradnik niezajÄ mi zbyt duĹźo czasu ale dobra:D UprzedzajÄc wasze pytanie byĹem kiedyĹ adminem i znam te komendy.
  10. Siema zapraszam na NewDiabloMod,CodMoD>>.!!
  11. Siema Oto mój 1 poradnik na forum zrobiĹem taki wiem Ĺźe niezbyt trudny ale dla zielonych napewno przydatny Zaczynajmy: 1.Wchodzimy w Mój Komputer (Chyba Ĺźe macie innÄ nazwÄ) 2.Wchodzimy tam gdzie jest nasz cs 3.Klikamy csstrike 4.PoniĹźej napewno bÄdÄ ss'y zrobione nam przez admina Narazie to tylko gdzie znalezÄ przy NonSteam zaniedĹugo zrobie Steam.Mam nazdiejÄ,Ĺźe siÄ podobaĹo. Link Do Filmiku>>>>>>>>
  12. Toxer:*

    Siema

    Siema Mam na imiÄ Piotrek mam 15lat jestem z krakowa.Od dziĹ bÄdÄ tutaj graĹ MiĹego Fragowania>!.
×
×
  • Create New...