Jump to content

Porshe911

Admin Mir/Dust2/Cache [CS:GO]
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Porshe911 last won the day on September 23

Porshe911 had the most liked content!

Community Reputation

63 Dobry

1 Follower

About Porshe911

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    Porshe91'1
  • Płeć
    Nie powiem

Recent Profile Visitors

2582 profile views

Display Name History

  1. Porshe911

    Game Development

    Dzieki za mile slowa. Tutaj kolejny sztylecik, niestety nie ukonczony i idzie do kosza, ze wzgledu na pare powaznych bledow.
  2. Porshe911

    Game Development

    Sztylet - 8k poligonow - ~2 godziny Taki tam popup z nadchodzacego Dying Light 2 Comp 1.avi
  3. Powodzenia mordko w zyciu. Tylko nie przemeczaj sie za bardzo
  4. Porshe911

    Game Development

    Taki tam plot xD- 300 poligonow
  5. Porshe911

    Game Development

    Taka tam droga na kolanie. Kolejny przyklad, ze warto czasami pobawic sie troche zanim przystapimy do pracy, bo nawet cos takie prostego potrafi stwarzac nowe problemy. - uv piachu z jednej strony cos dziwnie lezy, ale to tam pier**la - splines w ue4 znieksztalca model wedlug toplogi modelu, dlatego potrzeba wiecej podzialow, aby wygiecie bylo bardziej gladkie
  6. Porshe911

    Game Development

    Ten sam projekt zrobiony od nowa, znowu pare mocnych bledow popelnilem, ale jest juz lepiej, glownie chodzi mi o modelowanie. Z rekojescia mam jeszcze problem, zbyt sztucznie to wyglada.
  7. Porshe911

    Game Development

    Maya + Substance Painter Koncept: d*py nie urywa, ale w miare to wyglada.
  8. Porshe911

    Game Development

    Taki tam material trawy z generowaniem na niej wody(runtime). Material zrobiony w substance alchemist.
  9. Porshe911

    Game Development

    Przenosze powoli wszystko na silnik. Cale UI jest calkowicie edytowalne przez silnik, wszystkie pozycje w plecaku sa wczytywane kolejno z tablic, w przypadku broni zrobilem mape, jako ze sloty(keys) w niej moga byc puste, a cel byl taki zeby zrobic limit dla ilosci broni w plecaku, ktore moze byc zmieniony za pomoca przyszlego drzewka umiejetnosci. Ogolnie wszystko jest wczytywane z bazy danych (DataTable w ue). Co wiecej informacje o przedmiotach beda zalezne od poziomy umiejetnosci, ktore bedziemy zdobywac czytajac literature, czy w bardziej bezposredni sposob. Tak np. informacja o pozostalej dlugosci swiezosci tego owoca nie bedzie natywnie widoczna, chyba ze wybierzemy odpowiednia klase, ale to jeszcze wszystko jest na papierze.
  10. 0/10 Nie cierpie takich smutow
  11. Porshe911

    Game Development

    Takie tam z projektowania UI. Narazie wszystko lezy na warstawch w Photoshopie.
  12. Mialem (nie)przyjemnosc grac z jego mosciem pare razy. Osobnik z zaburzeniami osobowosci, z sklonnosciami do zachowan o charakterze atencyjnym. Przestan odpi*rdalac to bede na tak. Obecnie na nie. Edit. Czesciej te nicki kuzwa zmieniajcie. Myslalem ze to ten 'Kasia' xd

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×
×
  • Create New...