Jump to content

.PePe.

Użytkownik
  • Content Count

    5851
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

.PePe. last won the day on March 22

.PePe. had the most liked content!

Community Reputation

2012 Legendarny

About .PePe.

  • Rank
    Orochimaru
  • Birthday 07/15/1995

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://www.youtube.com/user/ZomboidArea

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    PePe
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania:
    Tworzenie map na GoldSrc, Nerdzenie w dote

Recent Profile Visitors

31549 profile views

Display Name History

  1. Już taka funkcja SHOUTBOXA kiedyś była co za tym szło były pajace, którzy spamowali gównem byle być w top1
  2. Teraz czas na animacje biegania tej samej postaci. Z animacjami biegania jest taki problem (mam takie wrażenie), że są cięższe do "wyegzekwowania". Jakoś łatwiej mi przychodzi stworzyć bardziej realistyczną animacje chodzenia niż biegania ¯\_(ツ)_/¯
  3. Postanowiłem trochę przeobrazić mój temat z tylko map na ogólne rzeczy około moderskie, którymi się zajmuje. Jakieś animacje charmandera stworzone na potrzeby moda, który nie powstał, ale powstaje w innej wersji nadal: Jakieś animacje bulbasaura: Animacje dłoni stworzone na potrzeby moda, nad którym prace zostały zaniechane: Dwie animacje walk cycle i run cycle stworzone w ramach nauki na moim rigu w systemie CAT: Najnowsza animacja stworzona na moim rigu w systemie max bones:
  4. dzięki Piotrek (。◕‿‿◕。)
  5. Podczas gdy prace nad kolejną wersją Big City nadal trwają otrzymałem zlecenie na stworzenie stadionu. Przeznaczenie tej mapy to wbrew pozorom nie mod soccerjam jednak mimo tego mapa jest dostosowana, aby działała na trybie soccerjam gdyż już niedługo będzie dostępna do pobrania na gamebanana! To jest referencja z której miałem czerpać inspiracje i się na niej wzorować: A to produkt końcowy:
  6. .PePe.

    #40 Wywiad - Vonki

    Może to ja jestem marudny, ale zabrakło mi jeszcze z 2-3 "trudnych" pytań (związanych z siecią), aby dopełnić wywiad fajną i konkretną treścią.
  7. Dlaczego akurat do csgo (╥﹏╥)
  8. Otrzymałem warn+1 od moderatora Bojowka z powodu "Spamowanie" w tym wątku: https://pastebin.com/dV9kENg8 Uważam, że mój post spełnia co najmniej 2 powody, przez które nie jest spamem: -Jestem związany z tym tematem, ponieważ wczoraj na SB rozmawiałem z Bojowka na ten sam temat (nawet dostałem warna wczoraj, bo użyłem wulgaryzmów, ale w pełni się z nim zgadzam, bo wiem, że złamałem regulamin) -Zacytowałem post Darxx tym samym odniosłem się do niego bezpośrednio odpowiadając na jego pytanie które, mimo iż nie było skierowane w moją stronę to i tak odpowiedź została udzielona nie odbiegając od tematu. Nigdy nie pisze odwołań od ostrzeżeń, bo 99% przypadków jestem pełni świadom, że łamie jakiś punkt regulaminu i jestem gotowy dostać ostrzeżenie jednak tym razem uważam, że Bojowka warnuje tylko dlatego, iż jest to jej jedyny argument na irytującego typa, jakim mogę dla niej być. Co więcej. Po wczorajszej dyskusji na SB Bojowka nijak nie potrafi dogadać się z użytkownikiem i doprowadzić dyskusji do wspólnego konsensusu co powinien umieć moderator, aby mówiąc kolokwialnie "ogarnąć bydło na forum". Łatwo daje się wyprowadzić z równowagi, a gdy tak się dzieje jej ostateczną obroną jest właśnie warn. Na koniec. Forum powinno służyć do wymieniania opinii i dyskusji, aby ktoś nie twierdził, że "forum jest martwe i nic się nie dzieje". Jak coś ma się dziać jak użytkownicy boją się wypowiadać, bo nie daj Lost ktoś napisze coś nie tak, wypowie się o jedno zdanie za krótko i nie na temat to od razu sypią się warny.
  9. Poruszyłem wczoraj ten temat na SB z pełną kulturą to Bojówka wyskoczyła z pretensjami pustej laski z instagrama i nieśmiertelnym argumentem "zrób lepiej" ¯\_(ツ)_/¯
  10. No pewnie, że tak tylko, że Valve niestety odchodzi od używania fizyki na mapach, aby przypadkowe eventy nie wpływały na przebieg rozgrywki, ale do map tworzonych na soruce2 dla community to będzie superanckie
  11. Jako gracz doty2, który był świadkiem pełnego przejścia doty2 z source1 na source2 oraz informacji jakie dochodziły od Valve przez te 3 ostatnie lata mogę napisać, że: -Valve wprowadza source2 do csgo stopniowo, a panorama to pierwszy poważny krok -Gdyby wprowadzili source2 za jednym zamachem jak w dota2 mieli by do łatania dosłownie tysiące mikro błędów tak jak miało to miejsce w docie gdy ta przeszła na source2 po czym każdego dnia valve wypuszczało patche, które poprawiały dziesiątki błędów, a klient doty non stop się aktualizował. Dzięki temu, że wprowadzają source2 w kawałkach do csgo uczą się tym samym na błędach ekipy doty2. -Nowy GUI podczas rozgrywki delikatnie wpłynie na FPSy w grze (jest aktualnie o kilka procent więcej FPS podczas rozgrywki) -Panorama to NIE JEST nowy silnik gry, który poprawi wam rozgrywkę o 180 stopni, bo ten dopiero nadejdzie w przyszłości. Panorama to aktualizacja, aby csgo lepiej się prezentowało. A co możecie się spodziewać po source2: -Lepsza wydajność na gorszym sprzęcie (jak ktoś gra na starym laptopie to będzie zadowolony, bo nowy silnik TROSZKĘ wam usprawni rozgrywkę) -Wielowątkowość i wykorzystywanie dostępnych rdzeni CPU oraz przejście na 64 bity, bo chyba csgo nadal zatrzymało się w epoce gdy Hitler robił przemarsz przez Warszawę i używa 32bitowego klienta. -Zmniejszenie opóźnienia w rozgrywce (to ten chyba tickrate wasz, o który tak płaczecie?) -Direct11 oraz Vulkan (nie wiem czy csgo ich używa, ale chyba nie) -Lepsze renderowanie świata przez silnik gry = lepsze FPS

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×