Jump to content

Edwardo8919

Użytkownik
  • Posts

    101
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Edwardo8919

  1. Mimo, że już trochę czasu się nie angażuję w życie sieci, to dzięki za to, że moje najnudniejsze dni mogłem przekuć na świetną zabawę właśnie na tutejszych serwerach. Dzięki wszystkim, z którymi grałem, miałem kontakt przede wszystkim przez jb. Trzymajcie się!
  2. chce ktos 4 zlote na sklepiku? bo mi sie juz nie przyda, a szkoda, zeby sie zmarnowalo
  3. Twój nick: edwardo Nick oskarżonego: MC Norbert, ✞ωнhisкуѕ тнe lux✞, sbrkk, ❦义Profesor ❦义 cs-Soplica, team kamyk (kawka) Steam ID: jest w gameme, gdybym wkleił, nieestetycznie by to wyglądało Mapa: jb_clouds_beta02 Data i godzina: 02.09.2020r., godz. ~18:10 Runda: nie mam pojęcia, gdzieś w środku mapy Opis: bugowanie FFA, wychodzili z serwera, żeby ich ciągle spawniło; niektórzy nawet po kilka razy Żądania: bany, na ile uważacie
  4. Sad, chciałem wejść na serwa a tu 2. lub 3. raz przełożony start :c. A akurat miałem ochotę pograć z moimi kolegami i koleżankami z jb
  5. Mimo, że cię lubię, jestem zmuszony dać na nie. Pograj 2 tygodnie, utrwalaj regulamin, a na pewno dam wtedy na tak.
  6. Meeeh jakoś średnio mi się narazie widzisz, ale skoro zetty czy wojtek dostali szansę to dlaczego ty nie masz dostać xD Próbny.
  7. Można dać ci szansę, jestem za okresem próbnym. Myli ci się regulamin i czasem robisz młyn na serwerze, ale oczywiście czas zweryfikuje.
  8. Na nie, jesteś za bardzo impulsywny momentami, poza tym nie wiem czy ktokolwiek by się ciebie słuchał nawet gdybyś miał admina.
  9. "ale ja nie mam żadnego regumatora" ej supergośćiu on mnie naśladuje edwardo8919
  10. @Supergosciu z plotek na serwerze wynika, że Wojtek nie zdał z regulaminu. xD
  11. Jestem na tak. Jedna z niewielu aktywnych graczy na serwerze, która nadaje się do administracji. Tylko żebyś nie odszedł po tygodniu
  12. Jestem za okresem próbnym, gracze cię lubią i znają a to klucz do sukcesu Jedynie mam wątpliwości co do tego, czy ogarniesz starszych i doświadczonych graczy. Powodzenia.
  13. Nick: Edwardo8919 Imię: Mateusz Wiek: 14 Ilość przegranych godzin w CS:GO: 2 551 Posiadasz działający mikrofon?: Tak Link do twojego profilu Steam: https://steamcommunity.com/id/edwardo8919/ Twoje ID64: 76561198250299020 Czy miałeś kiedykolwiek problemy z czitami na naszych serwerach?: Nie Forma zapłaty: skiny/przelew Kontakt: forum, Facebook, Steam
  14. Jestem na TAK +zna regulamin na pamięć +ct +przegada każdego +rozpoznawalny +lubiany -już miałeś szanse bycia adminem, ale mimo wszystko dałbym ci n-tą szansę
  15. Jednak się nie powstrzymałeś od poczekania Na TAK +kulturalny +często w ct +sesje +posłuch +pomocny +dobry ziom
×
×
  • Create New...