Skocz do zawartości

mokraryba

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Normalny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Historia zmian nazwy użytkownika

  1. No sorry, tak odebrałem te sytuację, po strzeleniu kilku głów nagle dostaje bana, a teraz jeszcze żaden admin nie odpisuje po paru dniach xd
  2. czym mam to uzupełnić? xD Jak wywaliło mnie z serwera to nie było napisane kto mnie zbanował, nie było również powodu, tylko komunikat że jestem zbanowany na tym serwerze i mam odwiedzić forum. Nie wiem skąd demko wziąć, ale zakładam że skoro macie gotv, oraz podałem pełną godzinę bana, to da się to gdzieś znaleźć
  3. Nick*: watermoronData bana*: 10.12.2018 00:55Mapa*: de_infernoNick admina*: SajsekPowód bana*: cheatScreeny/demko wrzucone na zippyshare.com: http://s.sourcetv.pl/srv25134/auto0-20181210-004051-2069189485-de_inferno-_PL__cs-SopliCa.com__Mirage_Inferno_Cache__128_TR__SKINS_GLOVES_KNIVES__FFA__gameME_.dem.zipOpis sytuacji*: miałem chyba 14/1, strzeliłem 3 głowy i dostałem bana xD Czy na tym serwerze nie można walić headów? Czy admina ranga na mm jest zbyt mała, żeby to ogarnąć? Śmieszna sytuacja.
  4. Nick: watermoron Steam ID: https://steamcommunity.com/id/industralizacja/ Data/godzina bana: 09.12.2018 Mapa: banana Nick Admina: nie wiem kto, nie jest napisane, było pare adminów, w tym ania i szefo Powód bana: ??? Dowody: ??? Opis sytuacji: no więc gram sobie na waszej arence grubo ponad rok, zawsze utrzymywałem się wysoko w rankingu, teraz jak ten cs jest za darmo to zaczely wbijac jakies nowe konta i któryś z adminów mnie zbanował bez powodu. Jak juz napisalem, gram tu ponad rok, wiec to nie jest nowe konto, nie wiem czy ten ban przez pomyłke czy jakis admin przegrywał i uznał, że mam cheaty.

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×