Jump to content

Myszaty.

Gamer
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Myszaty. last won the day on April 14

Myszaty. had the most liked content!

Community Reputation

93 Bardzo dobry

About Myszaty.

  • Birthday 06/10/1997

Kontakt

  • Strona WWW:
    Strony Brak ale GG jest :D 53768723

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    Myszaty
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Żywiec
  • Zainteresowania:
    Sport, E-sport

Recent Profile Visitors

431 profile views

Display Name History

  1. Po półrocznej przerwie Pompa Team powraca na scenę Counter-Strike: Global Offensive. I to powraca na nią z nomen omen Pompą, angażując od razu aż dwa składy. Tym samym organizacja Szymona „IsAmU” Kasprzyka sięga do swoich korzeni, gdyż na początku swojej przygody z CS-em także wspierała dwie ekipy jednocześnie. Dzisiejsze ogłoszenie to zwieńczenie inicjatywy, który wystartował jeszcze w grudniu ubiegłego roku. To właśnie wtedy oficjalnie ruszył nabór do nowo powstającego zespołu – zgłosić mogli się dosłownie wszyscy. Z czasem rozpoczęto natomiast eliminacje, których celem było wyłonienie najlepszej piątki. To właśnie ona miała przywdziać barwy Pompy, ale teraz okazało się, że graczy jest jednak więcej, wobec czego utworzono aż dwie drużyny. Ta określana jako Yellow w całości złożona jest z osób biorących udział w projekcie, Black natomiast tylko częściowo, gdyż niektóre miejsca zajęli też zawodnicy, którzy pierwotnie do gry w PT nie aspirowali. Skład Pompa Team Black: Andrzej „Master” Marosek Piotr „p1ter” Kubiak Bartosz „baljs” Mikołajewicz Patryk „Demho” Tomaszewski Wojciech „Prism” Zięba Skład Pompa Team Yellow: Bartłomiej „BGG” Gawlas Artur „mendi” Mendela Gracjan „Grycek” Predko Jakub „Gielek” Geliński Tomasz „Totty” Kamiński Źródło: https://cybersport.pl/196738/pompa-wraca-na-scene-csgo-i-to-od-razu-z-dwoma-skladami/
  2. Gra 'Street Racing' za 43.99zł na steam do odebrania.
  3. Play odświeża zestaw bonusów dostępny po doładowaniu numeru na kartę. Maksymalnie można otrzymać nawet 200 GB Internetu. Internet w nowych starterach Pierwsza z nowych promocji Play na kartę dotyczy nowych starterów Play na Kartę i Internet na kartę w Plau. W zależności od wybranego wariantu klienci Internet na kartę w Play dostaną: 500 MB na 3 dni przy starterze za 0 zł, 7 GB na 7 dni przy starterze za 5 zł, 10 GB na 7 dni przy starterze za 9 zł, 30 GB na 7 dni przy starterze za 19 zł. Na starterach Play na kartę oraz Formuła Play na kartę dostępny będzie Bonus na starterze, w ramach którego dostępny będzie pakiet 6 GB ważny przez 10 dni. Promocja dotyczy starterów za 5 zł. Jak informuje rzecznik prasowy Play Marcin Gruszka, nowe startery nie są jeszcze dostępne w sklepach, ale bonusy będą działać również na ich starych wariantach. Nowe bonusy po doładowaniu W ofercie Internet na kartę w Play odświeżone zostały wartości bonusów dostępny po doładowaniu. Obecnie prezentują się one następująco: 5 - 9 zł - pakiet 600 MB, 10 - 19 zł - pakiet 3,6 GB, 20 - 29 zł - pakiet 8,4 GB, 30 - 49 zł - pakiet 14,4 GB, 50 - 74 zł - pakiet 24 GB, 75 - 99 zł - pakiet 42 GB, 100 - 199 zł - pakiet 72 GB, 200 - 300 zł - pakiet 200 GB. Źródło: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-uslugi/bonus-za-doladowaie-play-na-karte
  4. Sklep Google zaczął wspierać pobieranie wielu aktualizacji jednocześnie. Podczas ostatniej aktualizacji domyślnego centrum dystrybucji oprogramowania w systemie Android, usługa otrzymała obsługę jednoczesnego pobierania wielu aktualizacji aplikacji. Jest to drugie przyjście do funkcji, która pierwotnie była częścią usługi Android Market. W czasie jej premiery urządzenia nie były na tyle wydajne, aby przeprowadzać ten proces płynnie, a mała ilość pamięci przeznaczonej na aplikacje często zmuszała użytkowników mniej wydajnych smartfonów i tabletów do unieruchamiania procesu aktualizowania programów i gier. Funkcję, która pomogła rozwijać problem tych ograniczeń wprowadzono wraz z premierą Androida 6.0, gdzie pojawiła się możliwość wykorzystania kart SD jako pamięci na aplikacje.Dzięki dzisiejszym, wydajnym procesorom i tańszej pamięci masowej o pojemności maksymalnie 1 TB, Google przywróciło możliwość pobierania wielu pozycji jednocześnie, co znacznie przyśpiesza proces instalowania nowszych wersji oprogramowania. Na chwilę obecną funkcja ta jest testowana jedynie u wybranego grona użytkowników. Google nie przekazało informacji o szacowanej dacie jej dostępności dla szerszego grona. Co ważne, przyśpieszony został jedynie proces pobierania paczek z aktualizacjami, ponieważ tak, jak dotychczasowo, ich instalacja będzie prowadzona pojedynczo. Wynika to m.in. z ograniczeń systemu operacyjnego. Oprócz wyżej wymienionej funkcji, Google uruchomiło możliwość pobierania i instalowania nieopublikowanych aplikacji od wybranych programistów, dając użytkownikom możliwość wypróbowania ich, zanim trafią one do weryfikacji w Google. W celu uruchomienia tej nowości należy aktywować ją w ustawieniach Sklepu Play, gdzie wystarczy odhaczyć odpowiednią pozycję. Wśród nowości odnaleźć można również odświeżony interfejs graficzny mechanizmu skanowania aplikacji pod względem szkodliwego oprogramowania. Źródło: https://www.purepc.pl/technologia/google_play_wprowadza_pobieranie_wielu_aktualizacji_jednoczesnie
  5. RoundSoundy #1 Zobacz plik 1. ACDC - Thunderstruck 2. Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger (Far Out Remix) 3. Dzeko x Torres - L'amour Toujours (DJ Endriu & Re Cue Bootleg) 4. Jarren Benton - Gimmie The Loot (PsychicBoy Remix) 5. K-391 & Alan Walker - Ignite (HBz Bounce Remix) 6. KSI TouchDown feat Stefflon 7. NEFFEX - Fight Back Copyright Free Music 8. Pezet - Piroman [Projekt Tymczasem] 9. QBIK - 4 Pory Roku 10. SEREBRO - Chico Loco (RHM Project Remix) Dodający Myszaty. Dodano 17.04.2019 Kategoria RoundSound  
  6. Version 1.0.0

    0 downloads

    1. ACDC - Thunderstruck 2. Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger (Far Out Remix) 3. Dzeko x Torres - L'amour Toujours (DJ Endriu & Re Cue Bootleg) 4. Jarren Benton - Gimmie The Loot (PsychicBoy Remix) 5. K-391 & Alan Walker - Ignite (HBz Bounce Remix) 6. KSI TouchDown feat Stefflon 7. NEFFEX - Fight Back Copyright Free Music 8. Pezet - Piroman [Projekt Tymczasem] 9. QBIK - 4 Pory Roku 10. SEREBRO - Chico Loco (RHM Project Remix)
  7. Technologie Kaspersky Lab wykryły nieznaną wcześniej lukę w zabezpieczeniach systemu Microsoft Windows. Została ona wykorzystana przez niezidentyfikowane ugrupowanie przestępcze w celu przejęcia pełnej kontroli nad atakowanym urządzeniem. Atak był wymierzony w rdzeń systemu – jego jądro – i wykorzystywał tylną furtkę (tzw. backdoora) wykorzystującą podstawowy element systemu Windows. Backdoory stanowią niezwykle niebezpieczny rodzaj szkodliwego oprogramowania, ponieważ pozwalają ugrupowaniom cyberprzestępczym dyskretnie kontrolować zainfekowane maszyny, aby osiągnąć własne cele. Taki wzrost przywilejów „osoby z zewnątrz” jest zwykle trudny do ukrycia przed rozwiązaniami zabezpieczającymi. Jednak backdoor, który wykorzystuje nieznany wcześniej błąd w systemie – lukę dnia zerowego – ma znacznie większe szanse pozostać niezauważony. Proste rozwiązania zabezpieczające nie potrafią rozpoznać takiej infekcji systemu ani chronić użytkowników przed zagrożeniem, które nie zostało jeszcze zidentyfikowane. Mimo to technologia zabezpieczająca przed exploitami, wbudowana w produkty Kaspersky Lab, zdołała wykryć próbę wykorzystania nieznanej luki w zabezpieczeniach systemu Microsoft Windows. Scenariusz ataku wyglądał następująco: po uruchomieniu szkodliwego pliku .exe zainicjowana została instalacja szkodliwego oprogramowania. Podczas infekcji wykorzystano lukę dnia zerowego i zdobyto przywileje umożliwiające długotrwałą obecność w maszynie ofiary. Następnie szkodliwe oprogramowanie zainicjowało uruchomienie backdoora opracowanego z wykorzystaniem legalnego elementu występującego we wszystkich wersjach systemu Windows – Windows PowerShell. Dzięki temu cyberprzestępcy mogli uniknąć wykrycia, zyskując czas na tworzenie kodu szkodliwych narzędzi. Następnie szkodnik pobierał innego backdoora, co z kolei zapewniało cyberprzestępcom pełną kontrolę nad zainfekowanym systemem. Produkty Kaspersky Lab wykryły nowego exploita pod następującymi nazwami: HEUR:Exploit.Win32.Generic, HEUR:Trojan.Win32.Generic i PDM:Exploit.Win32.Generic. Omawiana luka została zgłoszona firmie Microsoft, która załatała ją 10 kwietnia 2019 r. https://nt.interia.pl/internet/news-krytyczna-luka-w-zabezpieczeniach-systemu-windows,nId,2939017
  8. Nowa konsola stacjonarna Sony zostanie wyposażona w szybki dysk SSD, który ma całkowicie odmienić wrażenia towarzyszące rozgrywce. Poza tym japoński gigant podzielił się pierwszymi konkretami na temat nowego PlayStation, a także zdradził, że wybrani deweloperzy położyli już ręce na jego dev-kitach. Redakcja serwisu Wired odwiedziła siedzibę firmy Sony (ulokowaną w kalifornijskim Foster City), gdzie poznała pierwsze konkrety na temat japońskiej konsoli nowej generacji. PlayStation 5 oficjalnie jest w drodze, a głównym architektem tego systemu jest Mark Cerny (który pełnił tę funkcję również w przypadku PlayStation 4). Konsola istnieje w formie tak zwanych dev-kitów, dostęp do których ma spora liczba deweloperów. Cerny przekonuje przy tym, że nie będzie ona jedynie aktualizacją poprzedniczki, a prawdziwym „next-genem”. Jedną z najważniejszych rzeczy, które to umożliwiły, była implementacja dysku SSD, w dodatku szybszego niż te, które znamy z komputerów osobistych. Choć jeszcze nie ujawniono, kto będzie jego producentem, wiemy, w jaki sposób może wpłynąć na rozgrywkę (a raczej w jak dużym stopniu ją odmieni). Gracze, którzy narzekają na ciągnące się w nieskończoność ekrany wczytywania w grach na PlayStation 4, mogą odetchnąć z ulgą, gdyż dzięki implementacji tej technologii zostaną one wyraźnie skrócone. Cerny zademonstrował jej możliwości na przykładzie zeszłorocznego Spider-Mana. Na PlayStation 4 Pro szybka podróż z jednego końca Manhattanu na drugi zajmuje piętnaście sekund; po uruchomieniu gry na dev-kicie PlayStation 5 (w dodatku będącego jego wczesną, „powolną” wersją) ta sama czynność zajęła niecałą sekundę (a dokładnie – 0,8 sekundy). Oprócz tego implementacja dysku SSD wpłynie na prędkość renderowania elementów świata przedstawionego, a co za tym idzie – szybkość, z jaką gracz będzie mógł się po nim poruszać. By zobrazować różnicę, Cerny ponownie posłużył się Spider-Manem, w którym na PlayStation 4 Pro kamera może się przemieszczać po Manhattanie mniej więcej z taką prędkością, z jaką robi to Człowiek-pająk; na dev-kicie PlayStation 5 mknie natomiast po nowojorskich ulicach „niczym odrzutowiec”. Na koniec warto zaznaczyć, że o dysk SSD prosili sami deweloperzy, których Sony już od 2015 roku pytało o to, co chcieliby zobaczyć w nowej konsoli firmy. Jak zdradził Cerny, wielu z nich myślało, że to zbyt piękne, by było prawdziwe. Źródło: https://www.gry-online.pl/hardware/ps5-potwierdzone-bedzie-mialo-ssd-szybszy-niz-na-pc/zf1bfb4
  9. Poniedziałkowa aktualizacja rankingu przyniosła nam nie wielkie zmiany. Na najwyższym stopniu podium nadal króluje Astralis, drugie miejsce natomiast trafia do teamu Liquid, które spycha stopień w dół Natus Vincere. ENCE bez zmian TOP4, FaZe oraz MIBR awansowały kolejno na 5-6 miejsce, Renegades, NIP oraz Fnatic spadają kolejno na miejsca 7-8-9. NRG spada oczko w dół lądując na 11-pozycji na korzyść Vitality obecnie zajmującego 10 lokatę. North, Windigo, G2 bez zmian (12-13-14 miejsca), na pozycję 15 wskakuje Valiance, spychając AVANGAR na miejsce 16. GHOST,BIG,FURIA,AGO,Heroic bez zmian (17-18-19-20-21 miejsce). Epsilon wskakuje o 5 pozycji wyżej (22 miejsce), natomiast mousesports wraca do najlepszej trzydziestki, 23 pozycja, awans aż o 24 oczka, Sprout z awansem na 24-miejsce. CompLexity, Spirit, TYLOO spadają w dół (25-26-27 miejsce). OpTic jako kolejna drużyna, która wraca do najlepszej #30, 28 pozycja z awansem o 7 pół, ViCi oraz forZe po spadkach lądują na samym końcu (29-30 miejsce). Źródło: https://www.hltv.org/ranking/teams/2019/april/15
  10. Podczas rozmowy z Papaya.Rocks Marcin Blacha (współtwórca scenariusza Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077) opowiedział o kulisach swej pracy. Jako scenarzysta, musi przygotować dla odbiorcy nawet 100 godzin rozrywki, o wiele więcej niż w przypadku filmu trwającego 1,5 godziny. Najpierw trzeba ogółem nakreślić historię, a podczas pisania pamiętać, że fabuła jest pretekstem do pojedynków, poznawania terenu czy podejmowania decyzji, które wpłyną na rozwój wydarzeń. Trzeba też bardzo dokładnie opisać postaci. Praca często jest czasochłonna i nużąca. Czasem powstanie fragment historii, który nie pasuje do całości, co wychodzi dopiero w testach. W takich momentach najczęściej powstają easter-eggi, czyli żarty, nawiązania do filmów i innych tekstów kultury. Marcin Blacha przyznał, że w Wiedźminie 3 są jeszcze easter-eggi, które jeszcze nie zostały odkryte przez graczy. Żródło: https://www.gram.pl/news/2019/04/15/w-wiedzminie-3-sa-jeszcze-zagadki-czekajace-na-odkrycie.shtml
  11. To chyba nie będzie zabójca Fortnite. Serwis Polygon donosi o sporym spadku zainteresowania grą Apex Legends, która błyskawicznie przyciągnęła do siebie ogromną rzeszę graczy. Respawn nie jest ich jednak w stanie utrzymać, na co wpływa wiele decyzji podjętych przez przedsiębiorstwo. Co więcej, konkurencja nie śpi i wykorzystuje wszystkie potknięcia twórców nowego battle royale, którzy w tym gatunku nie mają zbyt dużego doświadczenia. Apex Legends jest jedną z największych tegorocznych premier na rynku gier. Produkcja bardzo szybko zdobyła serca graczy i w krótkim czasie przyciągnęła do siebie ponad 50 mln użytkowników. Ostatnio jednak twórcy nie chwalą się wzrostami, co według Polygona nie jest przypadkowe, bo po prostu nie mają się czym chwalić. Serwis podaje, że zainteresowanie grą znacząco zmalało, a jednym z powodów jest jej zbyt wolny rozwój. Respawn postanowił, że nie będzie spieszył się z wprowadzaniem modyfikacji i nowych rozwiązań, bo chce, by gracze mieli czas na nauczenie się gry. Zmiany mają być więc bardziej przemyślane i rzadsze, co jednak powoduje, że pojawiają się problemy. W ciągu dwóch miesięcy od premiery do produkcji dodano tylko jedną nową postać i jedną broń. To bardzo mało jeśli grę porównamy choćby z Fortnite, gdzie liczba dostępnych przedmiotów i skórek jest gigantyczna. W końcu większa liczba materiałów zachęca graczy do gry i ich zdobywania. Trzeba też wspomnieć, że same elementy kosmetyczne w grze wyglądają po prostu bardzo słabo – może nie gorzej niż w Anthem, ale na pewno nie lepiej niż w produkcji studia Epic. Dla dużej grupy osób problemem było dodanie przepustki sezonowej, której zawartość jest po prostu zbyt słaba jak za cenę, którą trzeba za nią zapłacić. Do tego dochodzi ogromna liczba cheaterów, wynikająca m.in. z zastosowania silnika Source. Respawn prowadzi oczywiście duże akcje wymierzone w osoby oszukujące podczas rozgrywki i nakłada bany na sprzęt, ale i tak plaga oszustw nie maleje tak szybko, jak można by tego oczekiwać. Dobrym miernikiem popularności gry wieloosobowej jest liczba widzów na Twitchu. W pierwszych kilku tygodniach streamy z rozgrywką z Apex Legends oglądało grubo ponad 200 tys. osób, a zdarzały się dni, gdy liczba przekraczała 300 tys. W tej chwili liczba widzów Apex Legends wynosi już tylko 30 tys., podczas gdy Fortnite ogląda ponad 112 tys. Produkcja studia Respawn przegrywa też PUBG i CS:GO, co raczej nie jest dobrym prognostykiem na przyszłość. Apex Legends nie pomaga również fakt szybkiego rozwoju Fortnite. Epic potrafi się mylić, co pokazuje dobitnie ostatni sezon jego produkcji, ale też szybko wyciąga wnioski. Studio cały czas dodaje do swojej produkcji jakieś nowości, w tym znaną właśnie z Apex wygodną funkcję wydawania komend i oznaczania przeciwników. Do tytułu powraca wielu streamerów, którzy na krótko związali się z grą Respawn, co również ma wpływ na utrzymanie społeczności. To wszystko sprawia, że Apex Legends, kreowany przez graczy i media na "zabójcę Fortnitę", raczej tym zabójcą nie zostanie, a przynajmniej nie w najbliższym czasie. Źródło: https://pclab.pl/news80373.html
  12. To się raczej nie spodoba klientom. Wygląda na to, że nie wszyscy użytkownicy płyt głównych wyposażonych w gniazda AM4 będą mogli używać procesorów z rodziny Ryzen 3000. Według treści maila przesłanego do jednego z użytkowników Reddita, MSI nie zamierza wydawać biosów kompatybilnych z nowymi chipami dla innych płyt niż konstrukcje X470 i B450. Oznacza to, że niemała grupa użytkowników posiadających urządzenia z chipsetami z serii 300 zostanie po prostu zupełnie zignorowana. O takiej możliwości czytamy w wiadomości, będącej odpowiedzią pomocy technicznej niemieckiego oddziału MSI na pytanie o planowane aktualizacje dla płyty X370 XPower Gaming Titanium. Użytkownik Reddita chciał dowiedzieć się, czy firma zamierza udostępnić nowy bios dla jego sprzętu, zapewniający obsługę przyszłych procesorów dla podstawki AM4. Okazuje się, że taka opcja nie jest planowana, bo MSI miałoby przygotować firmware tylko dla konstrukcji X470 i B450. Nie trzeba chyba tłumaczyć, że tego typu zagranie nie będzie raczej zbyt dobrze przyjęte przez klientów, którzy byli zapewniali o długiej żywotności platformy. Samo AMD twierdziło, że będzie wspierać podstawkę do 2020 roku, więc teoretycznie chipy Zen 2 powinny działać też na płytach z chipsetami X370 i B350. Trzeba jednak pamiętać, że to sami producenci płyt decydują, czy i dla których produktów przygotować odpowiednie wersje biosów. Z perspektywy firmy dłuższe wsparcie może nie mieć po prostu sensu, bo podmiot chce sprzedawać swoje nowe urządzenia, a te oczywiście pojawią się przy okazji premiery Ryzenów 3000. Należy przy tym pamiętać, że odpowiedź od pomocy technicznej nie jest jeszcze oficjalnym stanowiskiem MSI, więc do wiadomości należy podchodzić z dużym dystansem. Niemniej, trzeba się liczyć z tym, że posiadając nawet flagowy model z chipsetem X370 nie odpalimy na nim jednostek Zen 2. Źródło: https://pclab.pl/news80379.html
  13. W wielkim finale spotkały się Francuskie Vitality oraz Niemieckie Sprout. Mecz został rozstrzygnięty w dwóch mapach, cache oraz inferno, wynik na korzyść teamu Vitality, którzy wygrali 2:0. Tytuł MVP trafił do reprezentanta Francuskiej drużyny, Mathieu 'ZywOo' Herbaut, swoją formą odskoczył od każdego, zdobył najwięcej fragów oraz zginął najmniej razy, 45 fragów oraz 22 śmierci, Sabit 'mirbit' Coktasar, błyszczał najsłabiej podczas tego spotkanie, uzyskując statystyki 18 fragów oraz 37 śmierci. Team Vitality za zwycięstwo zgarnia 50 000 €. -https://www.hltv.org/matches/2332281/sprout-vs-vitality-charleroi-esports Skrót Meczu: Pełen Mecz:
  14. Gra 'Amaze Classic' za 3.59zł na steam do odebrania.
  15. Spotkanie między Virtus.Pro a G2 Esports to mecz o być albo nie być dla Polaków w turnieju Charleroi Esports. Potyczka została rozegrana na mapach de_Nuke oraz de_Train, zwycięsko wyszedł Europejski team G2 Esports, wygrywając 2:0 (16:7 Nuke, 16:12 Train). Virtus.Pro po swojej drugiej porażce wraca do domu odpadając z turnieju. Tytuł MVP trafił do reprezentanta G2, Kenny 'kennyS' Schrub zdobył 47 fragów oraz 23 śmierci, najgorzej spisał się również zawodnik G2 Esports, François 'AmaNEk' Delaunay 22 fragi 37 śmierci. -https://www.hltv.org/matches/2332276/g2-vs-virtuspro-charleroi-esports Skrót Meczu: Pełen Mecz:

Copyright © 2010-2019 cs-SopliCa.com

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
cs-SopliCa.com nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×