Jump to content

Myszaty.

Admin Forum
  • Content Count

    3274
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

Myszaty. last won the day on May 19

Myszaty. had the most liked content!

Community Reputation

533 Genialny

4 Followers

About Myszaty.

  • Birthday 06/10/1997

Kontakt

  • Strona WWW:
    GG 53768723

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    Myszaty
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Żywiec
  • Zainteresowania:
    Sport, E-sport

Recent Profile Visitors

2549 profile views

Display Name History

  1. Wygląda mi na to, że ta postać może mieć coś wspólnego z darkinami, jest też w sumie podobna do postaci z pierwszego filmiku ze skinami serii project.
  2. Czy Yone nie jest czasami bratem yasuo?
  3. [Tryb Zaufany] Poprawiono problem wydajności powodowany przez oprogramowania firm trzecich, które próbowały wejść w interakcję z CS-em. Naprawiono crashe powodowane przez oprogramowania firm trzecich, które próbowały wejść w interakcję z CS-em. Źródło: https://izaktv.pl/naprawiono-wazne-bledy-trybu-zaufanego-aktualizacja-csgo-14-07-2020/
  4. Poniedziałek zawitał do nas z niewielkimi zmianami w rankingu HLTV. Czołówka praktycznie bez zmian, TOP1 BIG, TOP2 Vitality, TOP3 Evil Geniuses, pozycja #4, #5 nadal dla Natus Vincere oraz G2. FaZe awansem na #6 spycha fnatic na #7, Liquid wraz z FURIA bez zmian na #8, #9. Complexity awansuje na #10, Astralis w konsekwencji spada na #11, NiP wskakuje na #12 spychając mousesports na #13, Gen.G oraz MIBR po awansie lądują na #14, #15, OG natomiast spada na #16. 100 Thieves, Heroic, MAD Lions oraz Spirit nadal na swoich miejscach #17, #18, #19, #20. GODSENT oczko wyżej, #21, GODENST oczko niżej #22, CLoud9 North, Virtus.Pro, Nemiga, forZe również bez zmian na miejsach #23, #24, #25, #26, #27. HAVU awansowało na #28, Heretics spada na #29, Gambit Youngsters wskakuje do trzydziestki zamykając tym samym ranking na pozycji #30. Źródło: https://www.hltv.org/ranking/teams/2020/july/13
  5. 26 czerwca – Valve aktualizuje betę CS:GO, wprowadzając restrykcje dla programów oraz plików ingerujących w grę. 9 lipca – Valve przenosi aktualizację do właściwej wersji strzelanki. It was at this moment they knew, they fucked up. Aktualizacja miała być kolejną ważną deklaracją w karkołomnej wojnie z oszustami. I nie tylko z nimi, bo deweloperzy zajęli się również twórcami nielegalnych oprogramowań, wymuszając na nich uzyskanie cyfrowego podpisu będącego weryfikacją tego, co wystrugali w swoim kodzie. Jeśli dany program nie posiada takowego podpisu, to korzystający z niego użytkownicy nie mają prawa wstępu na serwery chronione przez VAC. Zresztą nawet aplikacje z podpisem nie mogą oddziaływać na CS:GO, chyba że gra zostanie uruchomiona z odpowiednim parametrem, co też nie pozostanie bez konsekwencji – taki zabieg negatywnie wpływa na nasz czynnik zaufania. Wszystko brzmi naprawdę sensownie i z wielką chęcią pochwaliłbym Valve, ale… Z amerykańskim studiem nigdy nie może być za dobrze. To znaczy na pierwszy rzut oka wydaje się, że Gaben i spółka odwalili kawał dobrej roboty, wprowadzając użyteczną funkcjonalność, a nie kolejne narzędzie do wyciągania pieniędzy z portfeli graczy. Niestety, nie minęło kilka godzin, a okazało się, że ostatni update to jakaś igraszka. Pierwszym poważnym wyzwaniem było samo włączenie gry – tutaj często pomagał stary jak świat informatyczny trik pod tytułem „a weź wyłącz i włącz, powinno działać”, choć niektórzy tkwią na tym etapie aż do teraz. Jeśli udało wam się dostać do CS:GO, to był dopiero początek drogi przez mękę. Ja od razu otrzymałem na ekranie komunikat o uruchomieniu gry poza Trybem Zaufanym, choć nie zrobiłem niczego, co mogłoby się do tego przyczynić (wyłączyłem nawet wszystkie aplikacje działające w tle). Kliknąłem dwa razy na ikonkę gry w bibliotece Steam, tak jak to robię od ponad pięciu lat. Po kilku próbach restartu wreszcie przezwyciężyłem ten problem, jestem w grze, pełna czilera utopia. W głowie pojawiła mi się myśl zagrania meczu turniejowego, bo w sumie dawno nie denerwowałem się na moich kolegów z drużyny, to trzeba nadrobić. Czy rzeczywiście mogłem to zrobić tamtej pięknej nocy? Domyślacie się pewnie, że odpowiedź brzmi nie. Kolejny komunikat, tym razem o pliku, któremu brakuje cyfrowego podpisu. Krew zalała mnie nie od samego faktu, bo tego należało się spodziewać, ale od treści błędu, krótko mówiąc, bezwartościowej. Dowiedziałem się tylko, jak nazywa się cenzurowany plik. Co z tego, że nie została podana bezpośrednia ścieżka do niego, sam powinienem wiedzieć, gdzie znajduje się plik, którego nazwa zupełnie nic mi nie mówi. Po długich przeszukiwaniach różnych forów internetowych, przeczytaniu stu wiadomości bezradnych użytkowników i próbowaniu różnych proponowanych rozwiązań, w tym powrotu do wersji sprzed aktualizacji, poddałem się. Wytłumaczcie mi jedną rzecz – jak wielki światowy koncern może pozwolić sobie na wypuszczenie tak niedopracowanej aktualizacji, której techniczne braki nie pozwalają na normalne korzystanie z gry? I jeszcze jedno, czy tworzenie z CS:GO tak ściśle strzeżonej twierdzy ma sens? Bo twórcy gry zrobili z niej port, do którego nie mogą zacumować żadne oprogramowania od myszek, klawiatur, urządzeń audio, a nawet Windows Defender. Parafrazując słynny tweet Mateusza Borka, czy my naprawdę mamy dziś codziennie bawić się w sprawdzanie naszych komputerów? Usuwanie lub dezaktywowanie całkowicie legalnych programów, tylko dla jednego tytułu, ponieważ ktoś sobie tak ubzdurał? Według mnie to absurd. Z tego powodu przechodzę w stan separacji z CS:GO. Separacja to jeszcze nie rozwód – poczekam, aż Valve pogłówkuje na tyle, aby tacy ludzie jak ja mogli bez większych problemów poświęcać swój wolny czas na strzelanie headów. Przez ten czas będę realizował własną wizję prowadzenia FC Barcelony w Football Managerze lub uczył się, jak oślepiać przeciwników umiejętnością Phoenixa rodem z VALORANTA. Ewentualnie wyjdę wreszcie z brązu w League of Legends, co by się zbliżyć do wymogów Ultraligi. Śledź autora tekstu na Twitterze – Tomek Jóźwik Źródło: https://cybersport.pl/261585/tylko-valve-moglo-sprzedac-taka-aktualizacje/
  6. Myszaty.

    Grafiki Wujka

    Ojaaa a chciałem co na lewo pohandlować A tak na poważnie, prace mi się podobają, mamy kilka otwartych zleceń, więc zachęcam do wykonania jakichś prac
  7. Firma Razer, wiodąca na świecie marka lifestylowa dla graczy, ogłosiła dzisiaj premierę myszki DeathAdder V2 Mini. Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o potrzebach społeczności graczy poszukujących mniejszej i lżejszej wersji DeathAdder z jej kultową, ergonomiczną konstrukcję dla osób praworęcznych, której zaufało już ponad 10 milionów fanów Razera. Ważąca zaledwie 62 g Razer DeathAdder V2 Mini to ultralekka mysz do gier stworzona dla graczy o mniejszych rozmiarach dłoni. Dla pełnej wszechstronności i komfortu użytkowania podczas długich sesji rozgrywki, konstrukcja myszki pozwala na jej wygodną obsługę uchwytem typu palm (cała dłoń na myszce), jaki i claw („szponiasty”). DeathAdder V2 Mini została wyposażona w przełączniki optyczne Razera o niezrównanej wytrzymałości do 70 milionów kliknięć oraz czujnik optyczny o czułości 8500 DPI, który bezbłędnie śledzi ruchy myszy przy zerowym zjawisku spin-out (przekraczanie maksymalnej prędkości obsługiwanej przez sensor), dla wysokiej precyzji. Myszkę uzbrojono w sześć programowalnych przycisków oraz pamięć wewnętrzną, pozwalającą na szybki dostęp do ulubionych profili podczas podróży. Ślizgacze DeathAdder V2 Mini wykonano z teflonu PTFE, aby zapewnić płynne ruchy myszki po dowolnej powierzchni. Urządzenie korzysta również z podświetlenia Chroma RGB. Wraz z DeathAdder V2 Mini Razer wprowadził również na rynek nowe antypoślizgowe nakładki na myszki Razer Mouse Grip. Te wstępnie przycięte nakładki można przykleić do górnych przycisków myszki, jej boków lub podparcia na dłoń, aby zwiększyć komfort obsługi urządzenia podczas gry. Taśmy są dołączone do pudełka z DeathAdder V2 Mini, ale będzie je można także kupić osobno dla większości najnowszych modeli myszek Razera. Cena i dostępność Razer DeathAdder V2 Mini będzie dostępna od 9 lipca 2020 roku na Razer.com oraz u autoryzowanych sprzedawców w sugerowanej cenie detalicznej 59,99€. Źródło: https://cybersport.pl/261269/razer-deathadder-v2-najlepsza-na-swiecie-myszka-gamingowa-od-teraz-takze-w-wersji-mini/
  8. Dodano samochody modułowe Dodano Airwolf Naprawiono niestandardowe skórki, które nie pojawiały się w modelach osób trzecich dla większości narzędzi i broni białej Naprawiono nieprawidłowe wycentrowanie niektórych broni podczas celowania w rozdzielczości ultrawidoku (szczególnie łuk złożony) Naprawiono niszczenie szafki na narzędzia, jeśli trójkątne schody spiralne zostały zniszczone po drugiej stronie ściany Naprawiono zbyt wysoką jakość odbicia świata 2 w budynkach gracza Naprawiono czasami przydrożny wystrój dróg na skrzyżowaniach Naprawiono niemożność zamontowania sof w obozie bandytów Naprawiono pozwalanie graczom na umieszczanie przedmiotów w pojemniku minecart Naprawiono przycinanie puszki Jerry na łódce Naprawiono granice trójkąta grilla i granic klapy drabiny Naprawiono fałszywe alarmy antyhakowania wewnątrz terenu cave_updown_a w terenie Naprawiono brak uszkodzenia czujnika HBHF Naprawiono małe drewniane pudełko w drzewach Naprawiono strzelanie do sprzedawców lub dostawców rozmów NPCAutoTurrets Naprawiono powtarzanie outów w pobliżu pomnika na stronie uruchamiania (mam nadzieję) Naprawiono zmianę rozmiaru nakładki zakresu za pomocą skali interfejsu użytkownika Może teraz pchać minikoptery Tekstury pojazdów są teraz widocznie niszczone, gdy pojazd otrzymuje obrażenia Drzwi / bramy nie mogą się już zamykać, gdy są zablokowane przez pojazd Aktualizacja EAC SDK Wszystkie pojazdy wysyłają znaczniki sieciowe natychmiast po tym, jak mają nową pozycję na serwerze, aby zmniejszyć opóźnienie wejściowe Domyślny rozmiar świata to teraz 4500 Boczne drogi są nieco szersze Płynniejszy układ dróg (zarówno w pionie, jak iw poziomie) Łagodniejsze łączenie dróg (na skrzyżowaniach) Przesunięto przydrożny wystrój nieco dalej od drogi Drobna korekcja przesunięcia terenu, aby zapobiec wbijaniu się ziemi w skrzyżowanie W pełni zamknięte miasto bandytów w bezpiecznej strefie Zwierzęta nie atakują już graczy w bezpiecznych strefach Nie możesz już wyciągać broni w bezpiecznej strefie Gracze, którzy nie są uważani za wroga, nie otrzymują obrażeń w bezpiecznych strefach (przeciw kamperowi na dachu), a podkłady są automatycznie zabijane po 20 minutach w bezpiecznej strefie zamiast potrzebować NPC do ich znalezienia Do mieszanki dodano znacznie więcej recyklerów. Nieznacznie zwiększono odległość eliminacji blokera, łącznika, gałęzi, komórki pamięci i przełącznika rand Duże banery gniją teraz, gdy zostaną umieszczone poza przywilejami budowlanymi Wydłużony czas rozpadu minikoptera na zewnątrz do 8 godzin, w środku do 36 godzin //Tłumaczenie może (a raczej zapewne) posiadać drobne błędy w tłumaczeniu, oryginalna lista zmian podana poniżej w źródle. Źródło: https://rust.facepunch.com/changes/1
  9. Dodano kartę Rust + do menu głównego Dodano parowanie z aplikacją towarzyszącą (upewnij się, że `app.port` nie jest firewallem!) Dodano powiadomienia wypychane, gdy członkowie drużyny dołączają do serwera Dodano powiadomienia wypychane, gdy zginiesz, gdy nie grasz Dodano wdrażalny Smart Switch Dodano wdrażalny inteligentny alarm Dodano przycisk do wdrożenia Dodano parametry warstwy szczegółów do edytora warsztatu (umożliwia usunięcie „mikronormali”) Dodano parametr maski fuzz do edytora warsztatu Dodano bloki konstrukcyjne Spiralne schody i Trójkątne schody Dodano bloki konstrukcyjne Ramp i Steps (zastąp Step Foundation) Dodano blok konstrukcyjny Triangle Floor Frame Dodano rozkładaną drabinkę trójkątną Dodano rozkładany grill podłogowy Triangle Dodano warunkowe rogi ścian do podstaw Naprawiono edytor warsztatu generujący puste ikony dla urządzeń do noszenia Naprawiono błąd edytora warsztatu podczas otwierania czapki wydobywczej Naprawiono białą krawędź pojawiającą się na wygenerowanych ikonach warsztatu Najczęściej naprawiono odradzanie się pod wodą, gdy poziom oceanu zostanie zwiększony (na razie unikaj podwodnych wysp) Naprawiono niektóre fragmenty kodu, które nie były poprawnie łączone w pulę Naprawiono kilka błędów NullReferenceException Naprawiono sporadyczne przydzielanie pamięci przez kod końcówki gry Naprawiono wiele exploitów budowlanych Naprawiono wiele exploitów przeciw hakowaniu Naprawiono szereg fałszywych alarmów przeciw hakowaniu Naprawiono przesunięcia przywiązania do broni trzeciej osoby Naprawiono viewmodel spas12 - pocisk unosił się w strzale podczas przeładowania Naprawiono kilka problemów z konfiguracją tłumaczenia Naprawiono błąd hackablecrate dla zdarzenia Ch47 przy tym samym pomniku Naprawiono kilka stref natychmiastowej śmierci w jaskiniach i Savas Zmniejszone przydziały pamięci podczas aktualizacji ekwipunku Zmniejszone przydziały pamięci po naciśnięciu przycisków Ulepszenia materiału do włosów dla uzyskania bardziej naturalnych odcieni Poprawiona wydajność serwera dzięki Fluid IO Entities Ulepszone wdrażanie dużych pieców Zaktualizowano automaty z wyspą Hapis //Tłumaczenie może (a raczej zapewne) posiadać drobne błędy w tłumaczeniu, oryginalna lista zmian podana poniżej w źródle. Źródło: https://rust.facepunch.com/changes/1 //Zaległa Aktualizacja.
  10. Dzięki wszystkim za prace, zlecenie do zamknięcia.
×
×
  • Create New...