Jump to content

Myszaty.

Admin Forum
  • Content Count

    3371
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

Myszaty. last won the day on May 19

Myszaty. had the most liked content!

Community Reputation

547 Genialny

4 Followers

About Myszaty.

  • Birthday 06/10/1997

Kontakt

  • Strona WWW:
    GG 53768723

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    Myszaty
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Żywiec
  • Zainteresowania:
    Sport, E-sport

Recent Profile Visitors

2627 profile views

Display Name History

  1. Przygoda Jasona „jasonaR” Ruchelskiego z FaZe Clanem była… dziwna. Kanadyjczyk trafił do sekcji VALORANTA, pobył w niej nieco ponad miesiąc i odszedł, nie rozgrywając przy tym ani jednego spotkania. Transfer 26-latka został oficjalnie ogłoszony 25 czerwca. Wtedy też wszystko wskazywało na to, że to właśnie on będzie liderem dopiero rodzącej się ekipy, ale bardzo szybko okazało się inaczej. Trzy dni później podczas T1 x Nerd Street Gamers Showdown nowego nabytku nie było w składzie, a podobnie miało być też przy okazji PAX Arena Invitational, z którego FaZe ostatecznie się wycofało. Już wtedy dało się słyszeć o nieporozumieniach wynikających z faktu, że jasonR chciałby samodzielnie zbudować zespół od podstaw – i najwyraźniej właśnie to ostatecznie sprawiło, że obie strony postanowiły się rozstać. – FaZe Clan i Jason Ruchelski podjęli decyzję o tym, by zakończyć współpracę. Zawodnik chce stworzyć swój skład VALORANTA i poszukać swojej szansy gdzie indziej. Wynieśliśmy ze współpracy z Jasonem wspaniałe doświadczenia i mamy nadzieję, że nasze drogi jeszcze się w przyszłości przetną – napisano w oficjalnym komunikacie. Na ten moment nie wiadomo, gdzie Ruchelski będzie kontynuować swoją karierę. Z kolei przed FaZe teraz wyzwanie związane z uzupełnieniem powstałej luki, tym trudniejsze, że w chwili obecnej pod skrzydłami organizacji znajduje się tylko trzech graczy, co oznacza konieczność znalezienia jeszcze dwóch nowych strzelców. W tej sytuacji skład dywizji VALORANTA w FaZe Clanie prezentuje się następująco: Corey „Corey” Nigra Zachary „ZachaREEE” Lombardo Jimmy „Marved” Nguyen Źródło: https://cybersport.pl/264007/przyszedl-nie-zagral-ani-razu-i-odszedl-jasonr-zegna-sie-z-faze/
  2. Mecze: Źródło: https://watch.lolesports.com/schedule?leagues=lec
  3. W WoW-ie (Classic) można zostać ukaranym za wiele rzeczy. Botowanie, nadmierne wykorzystywanie exploitów, gold-selling, toksyczność, wulgaryzmy, mowę nienawiści, dyskryminację danej grupy, griefing, feeding i wiele więcej. Teraz jednak dowiadujemy się, że można otrzymać bana… za żartowanie. Poznajcie historię TEGO gracza: Co odpowiedział Blizzard? “Nawet jeśli to żart, to wciąż zachęca to do używania zewnętrznych oprogramowań”. Czyli jeśli dobrze kojarzę rozumowanie Supportu, to jakaś osoba słysząc “flyhack”, mogłaby poszukać takiego czita i próbować go użyć w World of Warcraft Classic? “Te zasady mogą wydawać się surowe, ale posiadamy je, aby nasze gry pozostały miejscem zabawy dla każdego gracza” Co na to inni gracze? A jak myślicie – otwarcie nazywają to “najgłupszym banem o jakim słyszeli”, nie pozostawiając przy tym suchej nitki na Blizzardzie "This is the most stupid ban i have ever seen. I seriously hope they revert it" "Man Blizzard and the CCP are looking more similar by the day.." "That GM must be spending time as a reddit mod. Only reasonable explanation." "Yikes. Quarantine hitting that GM hard." "This is what happens when Chinese censorship infects your company policy" "This is why I just play Final Fantasy now. Blizzard went to shit." Źródło: https://mmorpg.org.pl/news/zobacz/najglupszy-ban-w-historii-world-of-warcraft
  4. Jak pech to pech. Nasz topowy rodak bardzo krótko cieszył się z (pierwszego na świecie) 1600 lvl w Tibii. Zaledwie dwie godziny od osiągnięcia tego niesamowitego poziomu, “Bobeek” zaliczył bardzo bolesną śmierć. W efekcie stracił trzy levele (z 1600 na 1597 lvl), ponad trzysta milionów expa i dziesiątki godzin poświęconych na grindowaniu. Godzina 19:00: Godzina 21:00: Warto zauważyć, że jest to druga śmierć najlepszej postaci w Tibii od momentu wprowadzenia Summer Update. Jeśli TOP1 całej gry ma problemy z nowym contentem, to co mają powiedzieć osoby z niższymi poziomami? CipSoft nie kłamał, aktualizacja rzeczywiście jest wymagająca. Z drugiej strony trzeba jednak pochwalić Roberta za jego samozaparcie i wciąż wielkie serce do Tibii. Gdy w marcu tego roku zdobywał 1500 lvl, wydawało się, że dalsze wbijanie poziomów będzie prawdziwą mordęgą. A tu proszę – cztery i pół miesiąca później i mamy już 1600 lvl, przepraszam, prawie 1600 lvl:) Level 2000 nie jest już takim Mission Impossible, jak się wcześniej wydawało. To rzeczywiście może się wydarzyć… Jeśli nie w 2021 roku, to troszkę później. Szczególnie że “Bobeek” nie ma dużej konkurencji. Tak naprawdę tylko dwie inne postacie nawiązują z nim walkę. To jego życiowa partnerka/narzeczona (“Goraca” – 1588 lvl) oraz pewien Brazylijczyk (“Kommander” – 1563 lvl). Reszta postaci znajduje się daleko w tyle, 100-150 lvl niżej, co jest odpowiednikiem pół roku regularnej zabawy. Przy obecnym tempie narzuconym przez parkę Polaków nikt ich nie dogoni. Tibia nie posiada level capu, więc w teorii można expić w nieskończoność. Źródło: https://mmorpg.org.pl/news/zobacz/polak-wbija-1600-level-w-tibii-i-ginie
  5. Runda druga łączenia europejskich serwerów World of Warcraft. Tym razem Blizzard ogłasza, że w okolicach 5 sierpnia następujące światy zostaną wchłonięte: Kilrogg Nagrand Runetotem Wymienione serwery staną się częścią światów Arathor oraz Hellfire. Warto również dodać, że podobne łączenia już zapowiedziane zostały dla serwerów związanych z konkretną grupą językową (serwery niemieckie, czy rosyjskie). W przyszłym tygodniu Blizzard poinformuje o kolejnych łączeniach. Źródło: https://mmorpg.org.pl/news/zobacz/kolejne-laczenie-europejskich-serwerow-world-of-warcraft
  6. Aktualizacja R5S2.3 ukaże się w tygodniu zaczynającym się w dniu 27 lipca zarówno na PC, jak na konsole. Aktualizacja na konsole zawierać też będzie aktualizację R5S2.2 która wyszła na PC 14 lipca. AKTUALIZACJE POWIADOMIENIA W GRZE Wprowadziliśmy pewne zmiany w systemie powiadomień, by uniknąć spamowania wyskakującymi okienkami w przyszłości. 2SV AZJA-PACYFIK Po 11 sierpnia 2020 r. 2-stopniowa weryfikacja będzie obowiązkowa dla gier rankingowych na PC w regionie Azji-Pacyfiku. Jeśli przed tą datą nie aktywujecie tego rozwiązania, utracicie dostęp do kolejki rankingowej do momentu aktywacji 2SV. Możecie to zrobić w dziale zarządzania kontem na stronie https://account.ubisoft.com! AKTUALIZACJE ROZGRYWKI Więcej informacji na temat zmian w balansie znajdziecie w naszych Notatkach projektanta. BALANS GRIDLOCK Jeśli wlazłeś kiedyś na klocek Lego...przygotuj się na gorszy ból Chcieliśmy zwiększyć przyjemność graczy z korzystania z jej gadżetu, a tym samym nieznacznie ułatwić życie graczom wcielającym się w Gridlock. Skrócono czas rozstawiania Żądeł Trax Gridlock do 9 s (z 13 s). Skrócono czas rozstawiania pojedynczych mat kolczastych do 0,45 s (z 0,7 s). Zmniejszono rozpiętość losowego rozstawienia do 0,05 s (z 0,1 s). Dodano opóźnienie 0,45 s przed rozpoczęciem sekwencji rozstawiania (poprzednio wcale go nie było). ORYX w Rainbow zrywa się do biegu. Chcieliśmy, by Oryx częściej wykorzystywał swój Zryw, i dlatego dodaliśmy mu mobilności i wytrzymałości, dzięki czemu gra nim powinna dawać więcej frajdy. Użycie Zrywu na miękkiej ścianie nie zużywa jego ładunku. Wydłużyliśmy czas uzupełniania ładunku Zrywu do 12 s (z 8 s). Wyrównaliśmy czas dochodzenia do siebie po Zrywie do 0,5 s (z 1 s po Zrywie przez miękką ścianę i 0,7 s po zderzeniu z wrogiem). FUZE Ukryć zakładników! Dzięki dodatkowemu ładunkowi Fuze powinien zyskać na wybieralności i przydatności. -Zwiększyliśmy liczbę ładunków kasetowych do 4 (z 3). ROZGRYWKA MECHANIKA ODEPCHNIĘCIA Aby utrzymać spójność z interakcjami z miękkimi ścianami, wrogowie którzy zostaną przepchnięci przez ścianę poniosą te same konsekwencje co Oryx, przeprowadzający na nich Zryw. Gracze pchnięci na ścianę przez powietrzną pięść Nomad lub Zryw Oryxa poniosą te same konsekwencje i otrzymają takie same obrażenia (5 pz) co Oryx przebijający się przez miękką ścianę. POPRAWKI BŁĘDÓW NAPRAWIONO – Brakujące naklejki w urządzeniu S.E.L.M.A. Ace'a. NAPRAWIONO – Urządzenie S.E.L.M.A. Ace'a może zostać unieruchomione i utracone, jeśli zostanie rzucone w konkretny sposób na niektóre belki. NAPRAWIONO – Zjeżdżając na linie przez okno lub właz Amaru może szybciej celować swym LKM, jeśli tylko przed wylądowaniem zgra odpowiednio przyciski sprintu i ognia mierzonego. NAPRAWIONO – Gadżet IQ nie będzie wyświetlał zarysu i odległości Banshee Melusi. NAPRAWIONO – Granaty ogłuszające Zofii mogą odczuwać wpływ zewnętrznych eksplozji oraz odbijać się od lokalizacji docelowej. NAPRAWIONO – Spłaszczenie framug drzwi i okien na wszystkich mapach. NAPRAWIONO – Unoszące się na powierzchni i niezniszczalne drewniane kwadraty po zniszczeniu niektórych ścian na Jachcie. NAPRAWIONO – Odgłosy strzałów są przytłumione podczas strzelania na parterze w dziale technicznym na mapie Samolot. NAPRAWIONO – Różne poprawki menu/interfejsu użytkownika. NAPRAWIONO – Różne poprawki estetyczne NAPRAWIONO – Różne problemy z oświetleniem na mapach. NAPRAWIONO – Różne graficzne i estetyczne poprawki w sklepie. NAPRAWIONO – (PvE) Interakcja pomiędzy gadżetem Ace'a a SI. Źródło: https://www.ubisoft.com/pl-pl/game/rainbow-six/siege/news-updates/77zg9g8ruBc3K6FlRJIooQ/informacje-o-aktualizacji-r5s23
  7. Cloud9 po raz drugi w tym miesiącu zaprezentowało nam nowego zawodnika, który będzie reprezentować barwy organizacji w VALORANCIE. I tak jak angaż Mitcha „mitcha” Semago nie był zaskoczeniem, tak nie jest nim również zatrudnienie Josha „shinobiego” Abastado. 26-latek bowiem od dłuższego czasu wspierał już C9 na kolejnych imprezach – po raz pierwszy coś takiego miało miejsce jeszcze w maju przy okazji Elite Esports Rivalry Bowl. Wówczas formacja Jacka Etienne’a zawody wygrała, powtarzając ten wyczyn także podczas EsportsDoug x eUnited Charity Clash, a w międzyczasie sięgnęła po wicemistrzostwo Immortals First Light i Pulse Invitational. W każdy z tych sukcesów swój wkład miał również shinobi, toteż nic dziwnego, że w końcu został on pełnoprawnym członkiem składu. Jednocześnie Abastado zakończył swoją przygodę z Counter-Strikiem. Przygodę, która trwała sześć lat, ale nie była usłana wartymi wzmianki osiągnięciami. Wystarczy wspomnieć, że największym wyczynem Amerykanina był udział w trzech edycjach ESL Pro League – udawało mu się to kolejno w barwach compLexity Gaming, eUnited oraz Rogue. Potem przez pewien czas próbował on swoich sił również jako szkoleniowiec i odpowiadał za wyniki m.in. Teamu Dignitas, doprowadzając swoich podopiecznych do awansu na amerykańskiego Minora w Londynie. W tej sytuacji skład dywizji VALORANTA w Cloud9 prezentuje się następująco: Tyson „TenZ” Ngo Skyler „Relyks” Weaver Mitch „mitch” Semago Josh „shinobi” Abastado Źródło: https://cybersport.pl/263859/niby-sekcja-valoranta-a-sami-gracze-csgo-cloud9-prezentuje-czwartego-zawodnika/
  8. W historii sekcji CS:GO w Teamie Liquid bez wątpienia zakończyła się pewna epoka. Dziś bowiem po niespełna sześciu latach z podstawowego składu ustąpił Nick „nitr0” Cannella, którego z pewnością możemy nazwać legendą organizacji spod znaku konia. 24-letni Amerykanin pierwsze kroki w swojej karierze stawiał w takich zespołach, jak Denial eSports czy iBUYPOWER, jednak już w styczniu zasilił szeregi Liquid, które wówczas dopiero wchodziło na scenę Counter-Strike’a. Przez kolejne lata Cannella stanowił o sile formacji, zaliczając z nią liczne wzloty i upadki. Koniec końców jednak przy jego sporym wkładzie TL zgarnęło wiele prestiżowych trofeów, triumfując m.in. podczas ESL Pro League Season 9, ESL One: Cologne 2019 czy też cyklu Intel Grand Slam. Do tego wszystkiego dochodzą również trzykrotne zajęcie miejsca medalowego na Majorze – raz drugiego oraz dwukrotnie trzeciego. – Kiedy inwestowaliśmy w CS:GO nie mieliśmy pojęcia jak wielkie szczęście nas spotkało z uwagi na fakt, że nitr0 był z nami. Dopiero w kolejnych latach w pełni doceniliśmy jego wkład w to, by zespół stawał się z każdym dniem coraz lepszy. nitr0 nigdy nie szukał osobistej chwały – zawsze na pierwszym miejscu stawiał zespół – napisano w oficjalnym oświadczeniu. Mimo to ostatnie rozczarowujące rezultaty skłoniły włodarzy Liquid do zakończenia współpracy z amerykańskim strzelcem. Na zmiany zanosiło się już od dłuższego czasu i wydawały się one konieczne, bo w czasach pandemii TL nie potrafiło zdominować nawet własnego podwórka, nierzadko kończąc online’owe zmagania w Ameryce Północnej poza podium. W tej sytuacji skład Teamu Liquid prezentuje się następująco: Jonathan „⁠EliGE⁠” Jablonowski Russel „⁠Twistzz⁠” Van Dulken Keith „⁠NAF⁠” Markovic Jake „⁠Stewie2K⁠” Yip Eric „⁠adreN⁠” Hoag – trener Co ciekawe, Liquid nie ogłosiło, kto zajmie zwolnione przez nitr0 miejsce. Jednakże już kilka dni temu kilka wiarygodnych portali informowało, że nowym nabytkiem formacji ma być związany dotychczas z Triumph Michael „⁠Grim⁠” Wince. Źródło: https://cybersport.pl/263908/koniec-epoki-w-liquid-nitr0-odsuniety-od-podstawowego-skladu/
  9. Nie minęła doba, a już otrzymaliśmy oficjalne potwierdzenie wczorajszych doniesień. Związany dotychczas z MAD Lions Lucas „Bubzkji” Andersen został nowym zawodnikiem Astralis, zastępując w zespole czterokrotnych triumfatorów Majora Jakoba „JUGiego” Hansena. – Gdy tylko usłyszałem o zainteresowaniu Astralis, od razu podjąłem decyzję: Chciałem być częścią tego zespołu, tej organizacji, bo to jest właśnie miejsce, w którym chcę grać! Miałem inne propozycje, ale po rozmowie z zonikiem i Kasperem na temat roli, którą mam pełnić, na temat ambicji drużyny i jej pracy, przekonałem się, że mogę coś tutaj wnieść i stać się lepszym graczem. Astralis nie pozostawia niczego przypadkowi, a ja kocham ich podejście do gry. Wiem, że ludzie będą mówić o wielkości składu, ale dla mnie sprawa jest prosta. Astralis wprowadza wiele nowych pomysłów odnośnie do tego, jak grać, a wszystko w jednym celu: By stać się lepszym zarówno indywidualnie, jak i jako drużyny. I wygrywać – przyznał Andersen w oficjalnym oświadczeniu. Tym samym 22-latek zakończył swoją ośmiomiesięczną przygodę z MAD Lions, w której trakcie mógł świętować mistrzowski tytuł Flashpoint Season 1. Od poniedziałku rozpocznie on natomiast nowy etap swojej kariery, bo właśnie wtedy zakończą się urlopy, a członkowie drużyny wspólnie pojawią się na bootcampie. To znaczy nie wszyscy – zabraknie JUGiego, który oficjalnie pożegnał się z organizacją. Jego pobyt w niej był niezwykle krótki, bo trwał zaledwie dwa miesiące. W tym czasie wziął on udział w BLAST Premier Spring 2020 Showdown oraz DreamHack Masters Spring 2020, nie odnosząc z zespołem większych sukcesów. – Oczywiście jestem rozczarowany, ale szanuję tę decyzję i cieszę się, że miałem szansę grać dla Astralis. […] Jestem przekonany, że mogłem zrobić więcej, ale wiem też, że mogę pomóc każdej innej drużynie. […] Pobyt tutaj tylko mnie w tym utwierdził – stwierdził Hansen. W tej sytuacji skład CS:GO Astralis prezentuje się następująco: Nicolai „dev1ce” Reedtz Peter „dupreeh” Rasmussen Emil „Magisk” Reif Patrick „es3tag” Hansen Lucas „Bubzkji” Andersen Danny „zonic” Sørensen – trener Lukas „gla1ve” Rossander – urlop Andreas „Xyp9x” Højsleth – urlop Źródło: https://cybersport.pl/263776/oficjalnie-bubzkji-nowym-zawodnikiem-astralis-csgo/
  10. Od momentu, gdy G2 Esports zaprezentowało swojego pierwszego reprezentanta w VALORANCIE, minęło już półtora miesiąca. I to właśnie tyle czasu potrzebowała międzynarodowa organizacja, by w końcu skompletować poświęcony FPS-owi od Riot Games skład. Ostatnim nabytkiem G2 okazał się David „davidp” Prins i trudno tu mówić o jakimkolwiek zaskoczeniu. Wszak to właśnie Belg wspierał jako zmiennik drużynę Patryka „paTiTka” Fabrowskiego podczas Vitality European Open oraz WePlay! Invitational, czyli dwóch imprez z cyklu IGNITION SERIES, które zakończyły się triumfem nowego zespołu 25-latka. Spora w tym zresztą jego zasługa, bo w obu wypadkach kończył zmagania z jednym z największych K/D Ratio spośród wszystkich uczestników. Wcześniej przez wiele lat Prins związany był ze sceną Counter-Strike’a. W trakcie swojej kariery w produkcji Valve miał on okazję współpracować z takimi formacjami jak PENTA Sports, Millenium, Team 3DMAX czy też Team Heretics. Ponadto wystąpił na dwóch Minorach, nigdy jednak nie było mu dane awansować na Majora. Wobec tego jego największym sukcesem w CS:GO pozostaje mistrzowski tytuł ESEA Global Challenge. W tej sytuacji skład prowadzonej przez G2 Esports dywizji VALORANTA prezentuje się następująco: Oscar „mixwell” Cañellas Patryk „paTiTek” Fabrowski Jacob „pyth” Mourujärvi Ardis „ardiis” Svarenieks David „davidp” Prins Źródło: https://cybersport.pl/263829/sklad-valoranta-g2-w-komplecie-poznalismy-ostatniego-kompana-patitka/
×
×
  • Create New...