Jump to content

shocker1241

Użytkownik
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

shocker1241 last won the day on June 27 2019

shocker1241 had the most liked content!

Community Reputation

38 Normalny

About shocker1241

  • Rank
    Brąz I
  • Birthday 10/30/2003

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://steamcommunity.com/id/shockerwi/

Informacje o profilu

  • Nick w grze:
    shocker
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kutno
  • Zainteresowania:
    Dziwki, kox, tajski box

Recent Profile Visitors

2655 profile views
  1. Otrzymałem 2 ostrzeżenia za jednego posta, a poza tym gdzie jest napisane, że osoba zbanowana permamentnie na serwerze nie może się wypowiadać w dziale tego serwera? Btw znam sebixa bo nadal gram na serwie i moja odpowiedź może przyczynić się do ostatecznej decyzji administracji :))) więc... proszę o zdjęcie ostrzeżeń
  2. Wielkie TAK!!!! + każdy cię lubi + umiesz ogarnąć serwer gdy jest młyn jesteś bardzo miła osoba
  3. Twój nick: shocker Nick admina: streepy Rodzaj kary: perm ban Data i godzina: 01-06 -19 20:24 Mapa: - Powód bana: mass fk na haxie Opis sytuacji: wszedłem na multi koncie na jb i zrobiłem mass fk [PL] Bardzo żałuje za wszystkie grzechy jakie popełniłem na soplicy :c Chciałem się tylko przed kolegami internetowymi podpisać, że się umiem kręcić i zabijać każdego :(((( Jako iż nie mam prawdziwych kolegów to zostają mi tylko ci co zostali w sieci :'( Są wakacje to chciałbym prosić o umożliwienie widzenia się z moimi koleżkami przepraszam jeszcze raz już nie będę
  4. W takim razie poproszę aby każdy kto tam pisał byle bzdury też dostał warna dziękuję "odwołanie od bana hezo"
  5. Dostałem ostrzeżenie od shomka, bo napisałem od siebie, że pewien gracz zmienił swoje zachowanie i zasługuje na ub. Proszę o zdjęcie warna Dziękuję ślicznie -wnoszę do tematu tyle, że mogę poświadczyć o jego zmianie zachowania sorki że nie zeedytowalem posta tylko napisalem nowy ;)))
  6. No dajcie chłopakowi pograć widać że żałuje
  7. Siedzę sobie na tsie, czekam na kolegę, a do kanału publiczny #6 max 2 wszedł jakiś anon i się spytałem: co tam? A tamten delikwent do mnie odpowiada: "gówno k**wa". Okazało się że to sienia. Poczułem się urażony poproszę o wyciągnięcie konsekwencji co do tego gracza. Dziękuję Aineis - cieszę się, że sie zgadzasz. W końcu ktoś za mną stoi murem izzy - "skargi na adminów", a sienia jest atminem bjuti - nie każdy lubi każdego, a demko sb podsyłaj
  8. @`izcoN już się nie przemądrzaj A tak wgl to witam
  9. NEIN NEIN NEIN nie nadajesz się na admina, ostatnio perm ct
  10. Jak najbardziej na tak +regularnie go można spotkać +wiek
  11. CTRL i kręć scrollem @ moze masz jakieś wtyczki?
  12. Nie chcę nic mówić, ale gdy się nie dostałeś 1. raz to zacząłeś jeszcze bardziej odpierdzielać. Na nie @Hubcioo0 ostatnio podanie pisał około tydzień temu ;D
×
×
  • Create New...