Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/20/20 in all areas

  1. 6 points
    Witajcie! Już 01.03.2020r. o godzinie 19:00 zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w Marcowym Karaoke! Mamy nadzieję, że dzięki wam, wejdziemy w miesiąc marzec z wielkim hukiem! Wszystkie chętne osoby do wzięcia udziału w evencie, zapraszamy do zapisów! By wziąć udział w zabawie, wystarczy wejść na kanał "Zapisy!" , na naszym serwerze, bądź kliknąć tutaj! a zostaniesz automatycznie przeniesiony na odpowiedni kanał, oraz dodany do listy osób oczekujących na wzięcie udziału w zabawie. Zapisy są też możliwe w trakcie trwania eventu, jednak preferujemy bardziej pierwsza metodę, by zweryfikować ogólną frekwencję. Nagrody*: 1 miejsce: Nagroda o wartości 30 zł* + Crystal VIP (2 msc.) + Premium na forum (1 msc.) 2 miejsce: Crystal ViP (1 msc.) + Kanał VIP (1 msc.) + dodatkowa ikonka na serwerze 3 miejsce: Crystal ViP (2 tyg.) + Kanał VIP (1 msc.) + dodatkowa ikonka na serwerze * do wyboru nagroda o wartości 30 zł (tzn. przelew na konto, psc, doładowanie telefonu, bądź gra na steam) Przewidujemy także nagrody dla najaktywniejszych, w przypadku sporej ilości uczestników. UWAGA! Nagrody główne zostaną rozlosowane wyłącznie w przypadku uczestnictwa min. 12 osób. Zapraszajcie znajomych i bawcie się razem z nami!
  2. 4 points
    Do: @Shomek Pytanie: Wolisz mieć nick "Sromek" czy "Shomek"?
  3. 3 points
    W sumie zanim złożyłem podanie na administratora to sam nie wiedziałem za bardzo co i jak - niby podobne jak w AMX ale warto było się doszkolić. Tak więc poniżej znajdziecie podstawowe komendy oraz zastosowanie dla administratorów - kto wie, może to właśnie Ciebie przyjmiemy na jeden z serwerów Soplicy i Ci się to przyda? Na serwerze CS:GO są dwie opcje używania komend przez administrację (osobiście sądzę, że łatwiejszy oraz szybszy jest sposób pierwszy - ale każdy używa jaki mu się podoba). Do korzystania z komend potrzebujemy nickname gracza(nie musicie wpisywać pełnego nicku, w moim przypadku wystarczy Haker chyba, że na serwerze są dwie osoby o podobnym nicku. Wtedy dostaniecie informację, że do wykonania akcji pasuje więcej niż jeden gracz) lub ID. ID uzyskujemy po wpisaniu w konsoli "status" (pamiętajcie, że przy korzystaniu z ID należy wpisać # i numer ID pisane RAZEM - w przypadku poniższego screena jest to #2 dla GOTV oraz #6 dla gracza Haker519). PAMIĘTAJCIE! Jeżeli wpisujecie status przed zmianą mapy to na następnej mapie gracz MA JUŻ INNE ID (nie używajcie ID z konsoli z poprzedniej mapy ponieważ jest 98% szansy że użyjecie akcji przeciwko innemu graczowi) NIGDY NIE UŻYWAJCIE ŻADNYCH KOMEND W PRZYPADKU GOTV! SPOSÓB PIERWSZY - CZAT Używanie komend za pomocą czatu jest szybkie i w większości przypadków niewymagające używania konsoli - wszystkie komendy wpisujemy na czacie ogólnym (domyślnie Y) SPOSÓB DRUGI - KONSOLA Powyższe komendy są przydatne dla nowej administracji serwerów CS:GO. Analogicznie przy banowaniu/ mutowaniu/ gagowaniu usunięcie tej blokady przez wpisanie przedrostku un (unban/ ungag/ umute) - działa tylko gdy dany gracz jest na serwerze. W przypadku gdy takowego nie ma, zdjęciem blokady zajmie się osoba z większymi prawami (głównie przez sourcebans) POZOSTAŁE PRZYDATNE KOMENDY ADMINA CS:GO 1. Panel Administratora Wpisanie w konsoli sm_admin spowoduje włączenie panelu admina (jeżeli adminowaliście w 1.6 to możecie to porównać z amxmodem) Sposób ten pokazuje Wam prosty, graficzny interfejs admina z komendami na graczach (ban, mute, kick, slay itp. itd.), komendami na serwer (jak nie macie takiej potrzeby to nie zaglądajcie tam) oraz komendami do tworzenia głosowań. 2. Zmiana mapy (nazwa mapy nie musi być pełna, zamiast de_mirage wystarczy mirage) - wpisując na czacie "!map NAZWAMAPY" - wpisując w konsoli "sm_map NAZWAMAPY" 3. Anulowanie głosowania trwającego na serwerze - wpisując w konsoli sm_cancelvote CZAT DLA ADMINISTRACJI - U@ Czat na U@ jest: 1. dla graczy aby zgłosili gracza/ dali propozycję/ zapytali o coś 2. Do rozmów między administratorami To co się dzieje na czacie u@ widzi tylko administracja. Zwykły gracz może coś na nim napisać, ale nie widzi co się tam dzieje. Nazywam to U@, ponieważ aby go użyć należy na czacie drużynowym wpisać @ a dopiero potem wiadomość. W konsoli działa jako say_team @ PUBLICZNY CZAT DLA ADMINISTRACJI NA SERWERACH SOPLICA - Y@ Tutaj mamy już do czynienia z czatem który jest dla Was w stosunku do graczy - przekazujcie nim ważne informacje bądź upominajcie tak graczy za ich zachowanie. Informacja jest widoczna dla graczy ale nie odkrywa ona kto ją napisał - zamiast nicku który widzicie na poniższym screenie gracz zobaczy tylko słowo ADMINISTRACJA Są dwie możliwości aby napisać taką wiadomość: 1. Klikacie Y (domyślny klawisz dla czatu ogólnego) wpisujecie @ i wiadomość - powyższa wiadomość to "@ Publiczny Czat Administratora" 2. Wpisujecie w konsoli "say @ Publiczny Czat Administratora" Czat ten posiada różne kolory. 1. Czerwony - na czacie wpisujecie @!r - @!r Publiczny Czat Administratora - w konsoli wpisujecie "say @!r Publiczny Czat Administratora" 2. Zielony - na czacie wpisujecie @!g - @!g Publiczny Czat Administratora - w konsoli wpisujecie "say @!g Publiczny Czat Administratora" 3. Niebieski - na czacie wpisujecie @!b - @!b Publiczny Czat Administratora - w konsoli wpisujecie "say @!b Publiczny Czat Administratora" 4. Żółty - na czacie wpisujecie @!y - @!y Publiczny Czat Administratora - w konsoli wpisujecie "say @!y Publiczny Czat Administratora" 5. Fioletowy - na czacie wpisujecie @!f - @!f Publiczny Czat Administratora - w konsoli wpisujecie "say @!f Publiczny Czat Administratora" Mam nadzieję, że poradnik przejrzysty i przydatny
  4. 3 points
    Cześć. Zostałem poproszony o zbadanie sprawy oraz jej rozpatrzenie. Jesteście nową ekipą na serwerze, a już cała administracja wie o waszych wybrykach. Nawet ja, pomimo że mam minimalny kontakt z serwerem. To coś znaczy. Regulamin jest po to, żeby KAŻDY gracz go przestrzegał i jest tak samo egzekwowany wobec każdego gracza. Tego starego, popularnego, byłego admina, nowego gracza jak i administratora. Nie możemy zmniejszać kar nakładanych za tak poważne czyny. To by było nie fair wobec każdych innych graczy, którzy byli wcześniej karani. Swoje trzeba przeboleć, odczekać i wrócić po tym czasie na mikrofon. I tu tworzy się magiczny efekt tłumu oraz bezkarności. Jeśli gracze zobaczą, że wy jako znajomi się na publicznym forum wyzywacie i nie jesteście za to karani. będą to wykorzystywać BO ONI MOGLI. Patrzmy na serwer jako społeczność, a nie pojedyncze jednostki które tworzą swoje zasady oraz pozwolenia. Przykro mi, ale kary zostają. Jeśli opiekun ma coś do dodania, to śmiało. Pis joł.
  5. 3 points
    22.02.2020 o godzinie 18.00 ruszamy z IV edycją serwera. Wiąże się to z uruchomieniem nowej mapy oraz wyczyszczeniem nauczonych schematów. Parametry IV edycji Mapa:http://playrust.io/map/?Procedural Map_2700_962 Ustawienia pluginów jak w III ----------- +Wipe mapy 28.02 +Wipe mapy+blueprintów+kolejna edycja za 2 tygodnie Przerwa techniczna: 22.02.2020 od godziny 17.00 Obserwujcie dział i zapraszam do gry. Grupa STEAM: https://steamcommunity.com/groups/rustsoplica
  6. 3 points
  7. 3 points
    Brak wzoru, rzucasz obelgami i przeklenstwami na prawo i lewo nie mowiac ze dostales bana za duplicate acc z consoli (mogles trafic na ip zbanowanego czitera, nie koniecznie ze miales kiedys inne konto z banem). Napisz jak człowiek odwołanie to może się jeszcze zlitujemy nad Tobą
  8. 2 points
    Cześć, Byłem administratorem na MIC. Krótko przed zamknieciem serwera zaplacilem skladkę starszego admina na kilka miesiecy. Z racji tego, że umowa nie mogła być zrealizowana proszę o zwrot pieniędzy do sklepu cs:go. Rozdysponuje to kiedys na innym serwerze.
  9. 2 points
    Cześć! Po dość długiej przerwie w działaniu redakcji nastąpiła jej reaktywacja, powiedzmy. Uruchomienie redakcji będzie wiązało się także z zwiększeniem impactu naszego oficjalnego FanPaga`a na FB, gdzie serdecznie zapraszam do zostawienia LIKE`a, o ile tego jeszcze nie zrobiłeś. Nowa odsłona redakcji będzie nastawiona na użytkowników gdzie to WY będziecie mogli wybierać, pytać oraz głosować. Na co? Tego dowiecie się w najbliższym czasie. W redakcji pojawiać się będą na pewno : PODSUMOWANIE KWARTAŁU , Q&A w nieco zmienionej formie, WYWIADY, NEWSY z życia sieci i nie tylko, KONKURSY Pierwszą rzeczą od której zaczniemy to Question and Answer W tym temacie będziecie mogli zadawać pytania do wszystkich członków administracji. Pytania mogą być kierowane bezpośrednio do wybranej przez nas osoby, bądź mogą to też być pytania ogólne, w których możecie zasugerować od kogo chcielibyście zobaczyć odpowiedź. W przypadku gdy nie będzie żadnej sugestii wylosujemy osobę do której trafi to pytanie. Pytania możecie zadawać w nieskończoność byleby były w jednym poście. Administracja również może zadawać pytania innym co może poskutkować większym zainteresowaniem ze strony użytkownika. Odpowiedzi ukażą się w osobnym temacie.
  10. 2 points
  11. 1 point
    Czat ok. Sesje do poprawy, w lutym troszkę ponad 8 godzin ale podejrzewam, że to nie będzie dla Ciebie problemem. Widziałem, że za swoich czasów byłeś aktywny i chętnie brałeś udział w życiu sieci. Testowe TAK
  12. 1 point
    Miałem okazję porozmawiać z nim oraz zagrac, myślę że nada się na tą funkcje. Jestem na Tak
  13. 1 point
    Ruszamy z wydarzeniem TEMATYCZNE WEEKENDY DM na serwerze Deathmatch Soplica! Przez dwa dni w tygodniu (sobota oraz niedziela) będziecie mogli grać TYLKO jednym typem broni. Poniżej znajduje się rozpiska poszczególnych weekendów w marcu: Sobota 29.02 Only Deagle Deathmatch Niedziela 01.03 Only AK-47 Deathmatch ------------------------------------------------- Sobota 7.03 Only Deagle Deathmatch Niedziela 08.03 Only M4A4 Deathmatch ------------------------------------------------- Sobota 14.03 Only Deagle Deathmatch Niedziela 15.03 Only M4A1-s Deathmatch ------------------------------------------------- Sobota 21.03 Only Deagle Deathmatch Niedziela 22.03 Only AUG Deathmatch ------------------------------------------------- Sobota 28.03 Only Deagle Deathmatch Niedziela 29.03 Only SSG 553 Deathmatch ------------------------------------------------- Zapraszamy serdecznie na serwer > 80.72.41.214:27415
  14. 1 point
    – 1. Illuminar Gaming 3378 pkt mono – innocent – reatz – imd (t) 1 2. x-kom AGO 3294 pkt Furlan – GruBy – mhL – leman – Sidney – minirox (t) 1 3. AVEZ Esport 3190 pkt MOLSI – KEi – kylar – nawrot – Markoś – bogdan (t) – 4. Actina PACT 2220 pkt darko – lunAtic – Sobol – Goofy – MINISE – VinS (t) – 5. Wisła All in! Games Kraków 1328 pkt SZPERO – kaper – mynio – morelz – jedqr – boskacz (t) – 6. Pompa Team 818 pkt splawik – Miki Z Afryki – M4tthii – grzes1x – Czapel – Kamol (t) – 7. Łomża 0,0% Cyberwolves 438 pkt Bielany – SaMey – grucha – olfii – fanatyk – nodsury (t) 2 8. look1ngfororg4 359 pkt baljs – demho – grashog – bnox – RicziMaszynka 1 9. Izako Boars 306 pkt EXUS – TOAO – Szejn – siuhy – avis – Hyper (t) 1 10. Klan Gadanych Głupot 303 pkt ponczek – crank – Patitek – killkapi – ToM223 2 11. Invicta Gaming 208 pkt freo – Kapol – ezg0t – suonko – ajyo 2 12. Last Rites Gaming 186 pkt Totty – Monster – ayzZn – cKy – AlcesT – Zapp (t) 3 13. Konf1tura 181 pkt krizlee – Basti – Kieroo – m4ttii – mystic – KeLoM (t) 2 14. Dr Pepper Team 171 pkt Trochu – Furia – SprinT – krytyq – soren 3 15. Arka Gdynia Academy 163 pkt bartissen – damahe – pk – Les – Dudzik – noode (t) 5 16. Prosperity 143 pkt Prestige – Slepy – Lipton – Fr3nD – Shatar 3 17. Czaszka Konflikt 137 pkt besburger – blinkcn – MICHUx01 – Henie2k – PALACZ 3 18. M1 Gaming 130 pkt pTr – natsu – olimp – iso – DglMeister 2 19. Feel Our Skill 128 pkt GoLdi – HiszpaN – r4kuu – Dzejki – mylek 4 20. Emeritos Banditos 124 pkt pashaBiceps – izak – PAGO – saju – peVor Źródło: https://cybersport.pl/207765/ranking-polskich-druzyn-csgo-by-cybersport-pl/
  15. 1 point
    Pojedynek wygrywa @avlbrs z uwagi na to, że "potężnemu" grafikowi Whyttiemu zabrakło odwagi na wykonanie pracy. Gratulację! Praca avlbrs:
  16. 1 point
    Odrzucam. @kondziowe Masz za niski wiek oraz twój głos nie jest idealny ponadto prowokujesz graczy. @nonexiK. Masz zarejestrowanego vaca na koncie podczas grania na serwerze, więc jesteś od razu skreślony.
  17. 1 point
    Twój nick:★★Kondzio♥♥ Ile grasz w CS'a GO: no od 1 na koncie mam przegrane 600 godzin w CS go Znajomość SourceMod'a w skali od 1 do 10:5 Ile masz lat:13 w tym roku 14 dokładnie kwietnia 23 Czy masz rangę w innej sieci:Nie Czy byłeś kiedykolwiek karany za czity: Nie Ile masz przegrany godzin na serwerze:17d 02:38h Ile czasu dziennie poświęcisz na nasz serwer:przeważnie rano popołudniu i wieczorek gdzieś do 20:00 w weekend to od 14 do 20 coś w tym stylu Kiedy głównie grasz: popołudniu 15 rano 11 gdzieś do 20 Co chciałbyś wprowadzić na naszym serwerze jako admin:ogarnięte ct i żeby osoby bez mutacji nie nadużywała oczywiście mnie też to będzie dotyczyło jak jest teraz Sposób płatności przelew psc Imię:Konrad Kontakt STEAM: mój profil : https://steamcommunity.com/id/kondziokc/edit
  18. 1 point
    Odrzucam. Dalej mam o tobie to samo zdanie. [Podanie]
  19. 1 point
    Skarga rozpatrzona pozytywnie. Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją, skontaktuj się z Adminem Sieci @Streepy
  20. 1 point
    Skarga jak najbardziej słuszna, gdyż admin popełnił błąd wyrzucając cię z serwera. Admin zostanie ukarany. /zamykam
  21. 1 point
    Twój nick: ίιÏΊÎìÌíÍîϊΐĨĩĪīĬĭİįĮᎥllI Nick oskarżonego: TheTTMinerPL cs-Soplica.com Steam ID: STEAM_0:0:525949960 Data i godzina: 19;30 Mapa: arizona Runda: jakaś końcowa Opis: Na wstępie zaznaczę, że na serwerze prosiłem o publiczne przeproszenie mnie i wszystko byłoby git no ale skoro tu jesteśmy to potoczyło się inaczej xdd A więc Pan admin zkickował mnie dwa razy z powodem "zmień nick" mimo iż moja nazwa gracza spełnia wymogi regulaminu o czym również mówili mu inni obecni administratorzy niestety bez efektu. Żądania: Mimo iż występek jest mały wydaje mi się, że 10 reklamek na rzecz jaila dobrze zrobi atminowi jako, że nie był on w stanie załatwić błahej sprawy na serwerze oraz ze względu na to, że ignoruje on innych adminów.
  22. 1 point
    Człowieku nie posikaj się. Wyrzuciłem cię ponieważ twój nick był nietypowy i nie zauważyłem, że w jego całokształcie są 3 polskie znaczki na końcu. I pisanie rzeczy ale admin jest zły o jeju bo dostałeś kicka za nick jest żałosne. Jedyne po co wziąłeś taki nick to po to żeby wkur**ać administrację i plebsować się tym, że patrzcie ja mam te znaczki na końcu. Nie mniej jednak uważam, że skarga jak gdyby żałosna nie była to jest słuszna
  23. 1 point
    Potwierdzam przebieg wydarzeń. Miner, mówiłem ci wielokrotnie że nick jest zgodny z regulaminem. A więc zgadzam się z graczem, skarga całkowicie słuszna.
  24. 1 point
    Dodam, że jest to GWINT z wiedźmina 3 a nie samodzielna gra karciana, żeby się nikt nie pomylił.
  25. 1 point
  26. 1 point
  27. 1 point
    Nowa generacja procesorów Intela nie wprowadzi rewolucji w architekturze, ale za to przyniesie jeszcze większą liczbę rdzeni i wątków. Jak to się przełoży na wydajność? W sieci pojawiły się testy jednego z topowych przedstawicieli nowej serii. Procesor Core i9-10900 to wydajny i zarazem energooszczędny model Mowa o układzie Core i9-10900, który ma zaliczać się do najwydajniejszych modeli z generacji Comet Lake. Według nieoficjalnych przecieków ze specyfikacją, jednostka została wyposażona w 10 rdzeni i 20 wątków – standardowo pracują one z zegarem 2,8 GHz, ale w trybie Turbo Boost będą mogły przyspieszyć maksymalnie do 5,2 GHz. Oprócz tego przewidziano dwukanałowy kontroler pamięci DDR4 z natywną obsługą modułów o zegarze 2933 MHz, po 256 KB pamięci podręcznej drugiego poziomu na rdzeń, 20 MB współdzielonej pamięci podręcznej trzeciego poziomu oraz zintegrowaną grafikę UHD Graphics 630. Model Intel Core i9-9900K Intel Core i9-10900* Intel Core i9-10900K* Generacja Coffee Lake Skylake / 14 nm Comet Lake Skylake / 14 nm Comet Lake Skylake / 14 nm Rdzenie/wątki 8/16 10/20 10/20 Taktowanie 3,6 GHz 2,8 GHz 3,7 GHz Taktowanie Boost 5,0 GHz 5,2 GHz 5,3 GHz Pamięć L2 8x 256 KB 10x 256 KB 10x 256 KB Pamięć L3 16 MB 20 MB 20 MB Kontroler pamięci DDR4-2666 (2-kanałowy) DDR4-2933 (2-kanałowy) DDR4-2933 (2-kanałowy) Układ graficzny UHD 630 UHD 630 UHD 630 Linie PCIe 16x PCIe 3.0 16x PCIe 3.0 16x PCIe 3.0 Odblokowany mnożnik TAK NIE TAK TDP 95 W 65 W 125 W Cena 2300 zł ??? ??? *specyfikacja nieoficjalna W odróżnieniu od modelu Core i9-10900K, procesor ma zablokowany mnożnik i nie może być dodatkowo podkręcony. Dobra informacja jest taka, że model bez dopisku „K” cechuje się dużo niższym TDP (65 vs 125 W), więc nie będzie musiał wykorzystywać bardzo wydajnego chłodzenia. Pierwsze testy wydajności procesora Core i9-10900 Wprawdzie do premiery nowych procesorów Intela pozostało jeszcze trochę czasu (choć może ona nastąpić wcześniej niż podejrzewaliśmy), ale redaktorzy z serwisu XFastest już teraz zdobyli próbkę inżynieryjną modelu Core i9-10900 i pochwalili się jej testami wydajności. Warto jednak zauważyć, że wykorzystane pamięci RAM działały tutaj z obniżoną częstotliwością (2400 MHz). W benchmarku Cinebench R15 procesor uzyskał 1670 punktów w teście wielordzeniowym i 182 punkty w teście jednordzeniowym. Niestety, są to zauważalnie słabsze wyniki od 8-rdzeniowych/16-wątkowych modeli Core i9-9900K i Ryzen 7 3700X (te uzyskują około 2100 i 205 punktów). Podobnie wygląda sytuacja w nowszym benchmarku Cinebench R20 – Core i9-10900 uzyskał wyniki 3714 i 441 punktów, podczas gdy Core i9-9900K i Ryzen 7 3700X osiągają tutaj jakieś 4900 i 510 punktów. Na koniec benchmark wbudowany w programik CPU-Z. Core i9-10900 uzyskał w teście wielo- i jednordzeniowym odpowiednio 5343 i 507 punktów. Także i w tym przypadku wynik nie powala, bo jest on wyraźnie słabszy od tego co oferują 8-rdzeniowe/16-wątkowe modele dostępnych na rynku (osiągają one tutaj około 5500 i 580 punktów). Wygląda więc na to, że 10-rdzeniowy Intel Core i9-10900 nie będzie należeć do demonów wydajności. Przy ocenie jego osiągów należy jednak wziąć pod uwagę obniżone zegary i niski współczynnik TDP. Dodatkowo mamy tutaj do czynienia z próbką inżynieryjną, więc do oficjalnej premiery być może uda się z niego wycisnąć coś więcej (np. z bardziej dopracowanym BIOSem płyty głównej). Źródło: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/intel-core-i9-10900-przedpremierowe-testy-wydajnosci-10-rdzeniowe.html
  28. 1 point
  29. 1 point
    Twój nick: Kubica121 Ile grasz w CS'a GO: Około 6-7 lat Znajomość SourceMod'a w skali od 1 do 10: 4 Ile masz lat: 14 Czy masz rangę w innej sieci: Nie Czy byłeś kiedykolwiek karany za czity: Nie Ile masz przegrany godzin na serwerze: 30 dni 04:06:13 godzin Ile czasu dziennie poświęcisz na nasz serwer: 3-4 godzinki, czasami dłużej Kiedy głównie grasz: Ogólnie to gram w Weekendy, ale są takie dni że gram dłużej. Np. Święta, i czerwone kartki Co chciałbyś wprowadzić na naszym serwerze jako admin: Miłą i luźną atmosferę, ludzi w CT jak i TT nieznających regulaminu, ogarniać serwer kiedy jest młyn. Sposób płatności: Przelew Imię: Jakub Kontakt STEAM: https://steamcommunity.com/id/czczcz2wqdghwfgewih1/
  30. 1 point
    Okej, no to lecimy. Fenomenalne jest to, że tworzycie grupkę/ekipę/gang i razem gracie na naszym JB, jednakże nie usprawiedliwia to was z nie przestrzegania regulaminu. Rozumiem, że późna godzina to i chcieliście trochę wyluzować ale to co wy robiliście to jest przesada. Administracja nie będzie sprawdzać z kim przyjaźni się każdy gracz i czy jest to 4fun jak to jeden z was ujął czy też nie. Nawet obrażanie 4fun nie zwalnia z nie przestrzegania regulaminu. W waszym przypadku szczerze to tego 4fun nawet nie było widać. Przez 55 minut, co rundę leciało kilkanaście wyzwisk i szczerze żadne z nich nie brzmiało mi na określenie w celu pośmiania się. Zresztą jeden z was puszczał jeszcze notorycznie muzykę. Muty i tak moim zdaniem są bardzo ale to bardzo łagodne jak na rozmiary tej sprawy bo jednak wyzywanie nie trwało rundę lub dwie, a całą mapę trwającą 55 minut. Dostałem też wiadomość, że podobno wpierw powinny być ostrzeżenia, a potem kary bo wtedy będziecie wiedzieli, żeby się zmienić. Jeśli tak, to szkoda, że dopiero po upomnieniu administratora, którego wtedy nie było na serwerze bo wyszedł w 2/3 rundzie możliwe, że byście zrozumieli iż to co robicie jest nie tak. Przyciąganie graczy jest bardzo miłym gestem jednakże nie oznacza iż będzie stosowana wobec was inny polityka. Tyle ile graczy przyciągnąłeś mogłeś razem z całą twoją ekipą wystraszyć / odepchnąć z serwera waszymi fk, krzyczeniem, puszczaniem muzyki, obrażaniem, obijaniem, prowokowaniem. Kara musi być adekwatna do wykonanych przewinień, wasze obrażanie co rundę moim zdaniem zasługuje nawet na perm mute'a, szczerze nie wiem nawet jeśli było to 4fun to nie wiem jaki miało to sens przez 55 minut tym bardziej, że żaden z was się nie śmiał. Równie dobrze w takim razie mogliście wejść na Ts'a lub Discorda i tam się wyzywać, a nie na serwerze. Serwer to nie śmietnik i na pewno nie służy do wyzywania. Na serwerze były też takie osoby jak Dziedzic lub skurini, która zresztą poinformowała o tym co się działo. Natomiast upoważnione osoby wypisane są po otwarciu działu prośby o UB, są to: - osoba zbanowana na serwerze, pisząca odwołanie, - świadkowie zdarzenia, o ile wnoszą coś istotnego do tematu, - admin banujący, - administracja serwera, o ile wnosi coś istotnego do tematu, - J@/H@ serwera, ew. Moderator forum, - Wyższa Administracja Sieci. Możliwe. że jesteście inni, nie wiem, lecz to co widziałem na demku pozwoliło mi wyrobić pewną opinię. Jeśli chętnie z wami pogadam o tej sytuacji nawet nie oficjalnie ale chętnie wszystko wyjaśnię. Czyli to, że sprowadzasz graczy na serwer ma usprawiedliwić to, że wraz z nimi robicie rozróbę na serwerze? Mam nadzieje tylko w takim razie, że tych 20 graczy nie wbije w nocy i nie będzie robić zamieszania bo wtedy by dopiero było. Moim zdaniem kary powinny zostać, powinno się ponosić odpowiedzialność za swoje czyny. Pozdrawiam, Rodzyneł.
  31. 1 point
    Ogólnie ten font jest okropny, ale starałem się jak mogłem
  32. 1 point
  33. 1 point
    Jak będę w domku to przsłucham, bo widzę znane mi zespoły. Tutaj coś ode mnie https://open.spotify.com/playlist/78ZLR8G2PlKBEXwTdwkzPM?si=aQuO6S7CTA-b2fKT6S870A
  34. 1 point
    1. inspiracja/materiały: http://www.rafy-a.com
  35. 1 point
    Wraz z premierą Operacji Void Edge nowe zmiany w balansie wpłyną na wiele elementów gry. Nasz zespół autorów szczegółowo opowiada o każdej z nich. LESION Usunięto pierwsze tyknięcie obrażeń od min Gu. Obrażenia od min Gu zwiększone do 6 na tyknięcie (poprzednio: 4). Gracze powaleni na ziemię nie będą otrzymywać obrażeń od min Gu. Usunięcie umiejętności widzenia min Gu przez przeszkody. Ikony min Gu są niewidzialne na dystansie dalszym niż 8 metrów. Lesion od kilku sezonów radzi sobie całkiem nieźle. Jak wszyscy wiemy, ten operator łączy w sobie porządną siłę ognia, zbieranie danych wywiadowczych w postaci obrazów i dźwięków, a do tego potrafi zadawać obrażenia dzięki swoim minom Gu. Poprzez usunięcie początkowego tyknięcia obrażeń od jego pułapek chcemy osiągnąć dwa cele. Przede wszystkim łagodzimy frustrację płynącą ze śmierci na skutek działania niewidzialnego urządzenia – dajemy atakującym chwilę na usunięcie trującego odłamka. Lesion wciąż będzie potrafił spowalniać przeciwnika i zbierać dźwiękowe dane wywiadowcze. Gracze, którzy zostali powaleni na ziemię, nadal będą wyzwalali zapalniki min Gu, ale nie otrzymają ran na skutek działania urządzenia. W ten sposób eliminujemy frustrujące kombinacje, takie jak połączenia mat wejściowych i min Gu – w takim przypadku drużyny nie miały żadnej możliwości pomocy powalonemu operatorowi. Odnośnie zbierania informacji w formie obrazu, usunęliśmy widoczność min Gu na odległość większą niż 8 metrów oraz przez jakiekolwiek przeszkody. To oznacza, że widać będzie wyłącznie ikony tych pułapek, które znajdują się w zasięgu wzroku operatora. Dzięki tej zmianie chcemy zmniejszyć ilość informacji, które Lesion zbiera dla drużyny broniącej. TWITCH Zwiększenie odrzutu karabinka F2 przy pierwszych 6 strzałach. Początkowa ilość amunicji drona elektrycznego zmniejszona do 3 (poprzednio: 5). Czas odnawiania tazera zmniejszony do 1 s (poprzednio: 2 s). Dodatkowa strzałka pojawia się w dronie co 30 s (maksymalnie do 3 ładunków). Obrażenia od strzałki zmniejszone do 1 (poprzednio: 10). Chcemy, aby gracze wybierali Emmanuelle ze względu na jej zdolności, a nie siłę ognia. Aby osiągnąć ten cel, postanowiliśmy zwiększyć odrzut pierwszych sześciu strzałów oddawanych z jej F2 oraz przebudować zarządzanie amunicją do drona. Karabinek F2, którego używa Twitch, będzie miał zwiększony odrzut pionowy i poziomy, a wzór rozrzutu będzie bardziej zróżnicowany. Ogólnie trudniej będzie zapanować nad bronią, oczywiście w rozsądnych granicach. Dron Twitch to bardzo pożyteczne urządzenie podczas rozgrywki przeciwko pewnym rodzajom operatorów, ale po wyczerpaniu zapasu strzałek staje się sprzętem niższej klasy. Jest duży i nie potrafi podskakiwać. Od teraz dron Twitch będzie wyruszał do boju z trzema strzałkami, które będą się odnawiać podczas rozgrywki w taki sam sposób, w jaki drony Yokai uzupełniają swoje zapasy amunicji. IQ Gadżet IQ będzie teraz oznaczał bomby dla całego zespołu. IQ potrafi już namierzać bomby za pomocą swojego gadżetu, ale w przeciwieństwie do sytuacji, w której korzysta z drona, tutaj informacja nie była ogłaszana całej drużynie. Tę zmianę wprowadzamy w celu ułatwienia komunikacji podczas używania tej operatorki. WARDEN Usunięto odnawianie zdolności Inteligentne okulary. Inteligentne okulary mogą być użyte w chwili, gdy mają co najmniej 20% baterii. Inteligentne okulary można wyłączyć ręcznie. Po pełnym wyczerpaniu zdolności potrzeba 10 sekund, aby ją w pełni uzupełnić. Dajemy Wardenowi możliwość wyłączania i ponownego włączania okularów w dowolnej chwili, o ile ich wskaźnik naładowania nie jest całkowicie wyczerpany. Okulary powinny teraz działać podobnie do zdolności Vigila, Nøkk i Caveiry. Dzięki temu Warden będzie mógł lepiej reagować na działania drużyny atakującej. Warden w obecnej chwili nie jest tak popularnym operatorem, jak byśmy sobie tego życzyli. Niedawne poprawki Ying i pozostałych operatorów, przeciwko którym stanowi kontrę, mogą potencjalnie zwiększyć częstość wybierania go przez graczy. CASTLE Strzelba Super Shorty zastępuje M45 w charakterze broni przybocznej. W obecnej chwili Castle, dzięki swoim granatom uderzeniowym, potrafi otworzyć trasę flankującą tylko dwukrotnie. Chcemy podnieść jego zdolności „architektoniczne”. Wraz z początkiem R5S1 Miles będzie mógł używać swojego Super Shorty do tworzenia bardziej zaawansowanych i skomplikowanych układów. Mamy nadzieję, że ta nowa broń przyboczna zmniejszy ilość prac budowlanych, które zwykle spadają na ramiona Smoke’a i Miry. BROŃ Vector.45 Zwiększenie obrażeń zadawanych przez pistolet maszynowy Vector.45 do 23 (poprzednio: 21). Pistolet maszynowy używany przez Goyo i Mirę jest wyraźnie zbyt słaby. Najbardziej cierpi na tym Goyo. Postanowiliśmy podnieść obrażenia zadawane przez tę broń, aby zbliżyć ją pod względem skuteczności do pozostałych broni głównych, używanych przez obrońców. Karabiny snajperskie Usunięto możliwość dodania kompensatora do karabinów snajperskich. Poprawka kalibru karabinów snajperskich. Kompensatory nie miały żadnego wpływu na zachowanie karabinów snajperskich. Ten dodatek zaprojektowano z myślą o zredukowaniu odrzutu broni automatycznych. W Siege broń półautomatyczna (taka jak karabiny snajperskie) nie czerpie żadnych korzyści z tego dodatku, dlatego też usunęliśmy opcję, która mogła wprowadzać graczy w błąd. Nie jest to zmiana w balansie, ale usunięcie elementu, który nie miał żadnego wpływu na tę klasę broni. Karabiny snajperskie w Siege mają taki sam kaliber, co karabinki szturmowe. W niniejszej aktualizacji zwiększamy ich siłę uderzeniową przy kontakcie pocisku z przeszkodami. Efektem tej zmiany będą zwiększone zniszczenia elementów miękkich i łatwiejsza destrukcja barykad. Operatorzy, którzy korzystają z karabinów snajperskich, mogą od teraz wybijać w ścianach dziury, dzięki którym z łatwością przetną trasę flankującym przeciwnikom. Poprawka kalibru dotyczy następujących operatorów: Twitch i Lion – 417 Buck – CAMRS Blackbeard – SR-25 Dokkaebi – Mk14 EBR Maverick – AR-15.50 C9 Na pistolet maszynowy C9 można od teraz nałożyć celownik holograficzny C9 to porządna broń. Mamy jednak silne podejrzenie, że może być zbyt słaba, ponieważ Frost często dobija powalonych operatorów z drużyny atakującej. Dodanie możliwości założenia celownika holograficznego na C9 to pierwszy krok w kierunku poszerzenia wachlarza możliwości graczy oraz bardziej precyzyjnego zmierzenia prawdziwych osiągów tej broni. Granaty odłamkowe Dokkaebi: Granaty odłamkowe zostają zastąpione granatami ogłuszającymi. W obecnej chwili liczba informacji zbierana przez obrońców w Siege jest niezwykle ważna. Granaty odłamkowe to jeden ze sposobów na eliminację gadżetów użytkowych i kontrowanie przewagi obrońców. Maverick: Granaty ogłuszające zostają zastąpione granatami odłamkowymi. Maverick jest często wybierany w celu załatania dziur po niektórych banach (Thatcher albo inni operatorzy od wyważania twardego). Dajemy mu granaty odłamkowe, aby poprawić jego osiągi. Chcemy, żeby był wybierany równie często, jak Thermite lub Hibana. Nøkk: Miny kierunkowe zostają zastąpione granatami odłamkowymi. Nøkk to bardzo groźna operatorka atakująca w kontekście sprawności zabijania, ale niewiele wnosi pod względem walorów użytkowych dla drużyny. Chcemy, żeby skuteczniej neutralizowała gadżety przeciwnika. Ying: Miny kierunkowe zostają zastąpione granatami odłamkowymi. Ying jest bardzo podobna do Nøkk, obie operatorki używają samolubnych gadżetów. Dzięki granatom odłamkowym podkreślimy istotność działania jako drużyna. Źródło: https://www.ubisoft.com/pl-pl/game/rainbow-six/siege/news-updates/3LopsZumVn97iC5NoSGu8j/notatki-projektanta---przed-sezonem-r5s1
  36. 1 point
    Oficjalny opis głównej strony Steama w Google głosi aktualnie „f*ck Epic Games Store”, czyli „Je...ć Epic Games Store”. To prawdopodobnie wynik wadliwego działania algorytmów Google, które wyróżniły jedną z recenzji użytkownika. Chodzi o wpis gracza o pseudonimie Rommel, który opublikował tekst pod Metro Exodus - wyraźnie w akcie protestu przeciwko rocznej wyłączności produkcji 4A Games w EGS. Recenzję opatrzył również środkowym palcem, stworzonym ze znaków ASCII - fragmentu, który również pojawił się w opisie w Google. W momencie tworzenia newsa opis wciąż funkcjonuje, więc każdy może go zobaczyć, wpisując w wyszukiwarkę „steam store”. Steam zapewne wie o problemie i z dużym prawdopodobieństwem skontaktował się już z amerykańską firmą w celu usunięcia usterki. Źródło: https://www.eurogamer.pl/articles/2020-02-19-jec-epic-games-store-wulgarny-opis-pod-sklepem-steam-w-google#comments
  37. 1 point
    Misje czternastego tygodnia prezentują się następująco: Automat Kałasznikowa, 1947: Wygraj 8 rund w trybie Skrzydłowy na mapie Train – 1 gwiazdka Suk… Kałasznikow!: Zabij 10 wrogów za pomocą pistoletu maszynowego PP-Bizon w trybie Uproszczonym na mapie grupy Delta – 1 gwiazdka Zdobądź przewagę: Wygraj przynajmniej 9 rund w jednej połowie w trybie Turniejowym na mapie Cache – 2 gwiazdki Kosmiczny wyścig: Wejdź na 3 miny skokowe w trybie Strefa Zagrożenia – 2 gwiazdki Wojna na wyniszczenie: Zabij 1 wroga za pomocą pistoletu Desert Eagle w trybie Demolka – 3 gwiazdki Żyje się tylko dwa razy: Zabij 10 wrogów za pomocą karabinu AK-47 w trybie Obrońca na mapie Train – 3 gwiazdki Źródło: https://cybersport.pl/243506/pozdrowienia-z-rosji-czyli-14-tydzien-operacji-shattered-web-i-nowe-misje/
  38. 1 point
    Wybieram grafikę nr. 1. Ciekawy pomysł oraz wykonanie, dodatkowo bardziej pasuje do tematyki. Odnośnie grafiki nr. 2, samo wykonanie też jest ciekawe, natomiast tematyka to joker, a tu jest on niczym kropla w morzu, jeszcze plecami, więc trochę go mało. Dodatkowo sama praca przypomina mi za bardzo jeden z tutoriali, które ostatnio oglądałem: //EDIT Powiem tak, pierwszy tutorial mi przypominał w dużym stopniu wykonaną pracę, ale filmik poniżej wyjaśnia wszystko:
  39. 1 point
  40. 1 point
  41. 1 point
    Dobra, mam już wytyczne pełne które mi wpadły 1920x1080 Napis super, do zmniejszenia ale idealna kolorystyka i wtopienie. Do tego dopisać jeszcze w podpunktach: 128 TICKRATE 16 SLOTÓW STATYSTYKI GAMEME MAPY TRWAJĄCE 20 MINUT PULA MAP GRANYCH NA TURNIEJACH RANGI Z MM`ÓW FAST DROP COMIESIĘCZNE KONKURSY I WIELE WIĘCEJ! i oczywiście IP serwera jakoś ładnie wyróżnione na końsu grafiki ( u dołu) 80.72.41.214:27415 Już nie ma takiego ASAP`u, ale mile widziane w tym tygodniu. Lovki Darx
  42. 1 point
    Może i nie gram już jakiś czas, ale czat masz niezły muszę przyznać. Na nie.
  43. 1 point
    115. Wszystkie kolejne prace będą wrzucane tutaj: www.facebook.com/whytti Jednocześnie proszę o zamknięcie galerii.
  44. 1 point
    114. Kolaboracja z Darxem.
  45. 1 point
  46. 1 point
    Aktualizacja regulaminu. Proszę o zapoznanie się z nim.
  47. 1 point
    Dobra @J4ssir jak ty lecisz z PM to ja też Liczę na jakieś wskazówki f: Materiały:
  48. 1 point
    Kolejny astronauta xD Materiały:
  49. 1 point
    Regulamin serwerów Only Mirage, MIC Rozgrywka: 1. Zabronione jest używanie wszelkich programów ułatwiających rozgrywkę (ban permanentny). 2. Zabronione jest wykorzystywanie wszelkich błędów w rozgrywce - w razie zauważenia, niezwłocznie należy powiadomić Administratora (upomnienie, kick). 3. Zakaz celowego wykorzystywania bugów serwera związanych z jego działaniem (ban permanentny). 4. Zakaz nadużywania noblocka (!nb). 5. Serwer jest podpięty pod zasady "Free For All", w związku z czym zachowania typu rashowanie oraz kampienie jest dozwolone. Gracz jednak powinien starać się wykonywać cele mapy. Admin nie ma prawa pośpieszać osób do podłożenia bomby przed 1:00. Dopiero gdy czas upłynie, może zeslayować nagminnie kampiące osoby, które ewidentnie nie savują broni, a grają na fragi. Jeśli ma bombę a nie ma zamiaru jej podłożyć, powinien ją od razu oddać kolegom z drużyny. 6. Zakaz poddawania rund w celu przyśpieszenia końca mapy i celowe wypaczania rozgrywki (np. nierozbrojenie bomby po zabiciu wszystkich terrorystów i posiadaniu dostatecznej ilości czasu na rozbrojenie) (ban do tygodnia). 7. Zakaz celowego utrudniania rozgrywki swoim kolegom z drużyny (upomnienie, kick, ban do jednego dnia) - flashowanie - blokowanie - strzelanie w nich 8. Zakaz celowego wyrzucania bomby w miejsca niedostępne (ban do jednego dnia). 9. Gracz nieruszający się przez 45 sekund jest traktowany jako AFK (slay, kick). 10. Zakaz przebywania na miejscu obserwatora (SPECT) dłużej niz 10 minut. (kick). 11. Gracz jest zobowiązany do posiadania stabilnego pingu, umożliwiającego komfortową grę pozostałym. Maksymalny dozwolony ping to 120. (upomnienie, kick, ban do 10 minut). Nick: 1. Zakaz reklamowania stron innych sieci / serwerów oraz adresów IP od cs-SopliCa.com. (ban na tydzień, ban permanentny). Dopuszczamy reklamy jackpotów i stron z obstawianiem, skinami. 2. Zakaz posiadania nicków wulgarnych, rasistowskich, obrażających czyjeś uczucia. (upomnienie, kick, ban do jednego dnia) 3. Zakaz podrabiania tagów adminowskich (ban na 1 dzień, ban na tydzień). 4. Zakaz dwukrotnej zmiany nicku w ciągu 15 minut (automatyczny ban na zawsze przez plugin). 5. Zakaz posiadania grupy reklamującej inną sieć serwerów / serwer (upomnienie, kick, ban do tygodnia). 6. Nick musi składać się przynajmniej z dwóch liter albo cyfr w jednym ciągu. (upomnienie, kick, ban do 5 minut). Komunikacja: 1. Zakaz obrażania innych graczy (upomnienie, blokada na czat / mikrofon do tygodnia). 2. Zakaz spamowania zbędnymi treściami (upomnienie, blokada na czat do jednego dnia). 3. Zakaz oczerniania i próby niszczenia wizerunku Sieci (upomnienie, blokada na czat i mikrofon do tygodnia). 4. Zakaz reklamowania stron innych sieci / serwerów oraz adresów IP od cs-SopliCa.com (blokada na czat i mikrofon na zawsze). 5. Zakaz propagowania treści rasistowskich, mogących obrazić czyjeś uczucia (upomnienie, blokada na czat / mikrofon do jednego dnia). 6. Zakaz nadużywania czatu kontaktu z adminem (u@) (upomnienie, ban do 4h). Admin czat służy do zgłaszania osób łamiących regulamin serwera oraz zadawania pytań odnośnie serwera. 7. Zakaz spamowania ofertami wymiany - dopuszczamy tylko jedno umieszczenie oferty na jedną mapę przez jednego gracza (upomnienie, blokada na czat do jednego dnia). 8. Zakaz nadużywania wulgaryzmów - nie karzemy za lekkie, rzadko występujące brzydkie słowa pod warunkiem, że nie obrażają innych graczy. (upomnienie, blokada na czat / mikrofon do jednego dnia). 9. Zakaz celowego zagłuszania gry (upomnienie, blokada na mikrofon do tygodnia). 10. Zakaz puszczania muzyki oraz innych dźwięków (upomnienie, blokada na mikrofon do tygodnia). 11. Osoby bez mutacji mogą używać mikrofon tylko w celu podania "infa" bądź zgłoszenia ważnego faktu adminowi serwera czy zadania pytania (upomnienie, blokada na mikrofon do jednego dnia). 12. Osoby z niesprawnym mikrofonem (trzaski, szumy) nie powinny z niego korzystać. (upomnienie, blokada na mikrofon do 4h). 13. Zakaz wszelkiego wyszydzania czy też wyśmiewania innych osób. (upomnienie, blokada na czat i mikrofon do jednego dnia). 14. Zakaz podawania infa na innych komunikatorach (w razie udowodnienia ban do tygodnia). 15. Zakaz podawania się za admina i celowego wprowadzania w błąd graczy (ban do tygodnia). Ogólne: 1. Każdy gracz ma prawo do odwołania od kary w terminie 72h od jej wymierzenia, na forum w odpowiednim dziale serwera. 2. Każdy gracz ma prawo do napisania uzasadnionej skargi na Administatora bądź innego gracza, na forum w odpowiednim dziale serwera. 3. Każdy gracz, grając na serwerze ma obowiązek znać regulamin serwera i jego przestrzegać. 4. W przypadku wystąpienia zmian w tym regulaminie, gracze zostaną poinformowani o nich poprzez ogłoszenie na forum w dziale serwera. Zasady dla Administracji: 1. Dobry Administrator to taki, który potrafi zapanować nad serwerem bez stosowania zbędnych kar - ma posłuch i szacunek wśród graczy, którzy mogą mu zaufać. 2. Administrator ma obowiązek w sposób szczególny przestrzegać regulaminu serwera. 3. Administrator ma obowiązek pomagać graczom. 4. Administrator ma obowiązek traktowania równo wszystkich graczy. 5. Administrator ma obowiązek stosować się do wykazu kar. Wykaz kar ma za zadanie pokazać od czego powinno zacząć się wymierzanie kary i jaka kara powinna być maksymalna. Kary powinny być adekwatne do przewinienia i jego celowości - lżej traktujemy osoby popełniające po raz pierwszy przewinienie, ostrzej osoby popełniające wykroczenie po raz któryś z kolei. Upomnienie może być słowne bądź pisemne na admin czacie. Jeżeli uprawnienia Administratora nie pozwalają mu na wymierzenie adekwatnej kary, powinien on przekazać sprawę komuś z większymi uprawnieniami, a gdy sytuacja wymaga natychmiastowej reakcji (np. cziter) uniemożliwić mu grę poprzez dostępne funkcje (np. slay, kick). 6. Do banowania i zakładania blokad na czat / mikrofon służą czasy podane w menu admina. Zakaz wprowadzania swoich wartości. 7. Administrator ma prawo do odstąpienia od kary (bany i blokady do jednego dnia, powyżej nie dotyczy) w przypadku wyrażenia skruchy i przeprosin gracza. 8. Administrator może ukarać admina tylko niższego rangą. Ma obowiązek też zgłoszenia tego faktu Opiekunowi Serwera. 9. Czat adminowski (u@) służy do rozmów między Administratorami - obowiązują tam zasady takie same jak dla wszystkich (patrz Komunikacja). 10. Czat do kontaktu z graczami (y@) służy do pouczania graczy i odpowiadaniu na pytania. Gracze nie widzą nicku admina korzystającego z tego czatu. Zakazuje się nadużywania go (np. witania i żegnania, wyrażania własnych poglądów, wszelkiej prywaty - od tego ma się zwykły czat). 11. Administrator ma obowiązek przeglądać raz dziennie dział serwera (w tym pokój adminów), a także dział ogłoszeń Sieci. 12. Administrator jest zobowiązany do grania pod swoim nickiem (dopuszczalne są jedynie kosmetyczne zmiany). 13. Do zmiany mapy służy graczom RTV. Admin ma prawo zmienić mapę po uprzednim głosowaniu, tylko w przypadku mapy źle działającej bądź źle dobranej, które powodują małą ilość graczy bądź inny problem techniczny. 14. W przypadku zauważenia błędów serwera bądź otrzymania takowego zgłoszenia od gracza, Administrator ma obowiązek natychmiast zgłosić ten fakt Opiekunowi bądź Supportowi Serwera. 15. Administrator w przypadku zauważenia podejrzanej gry jednego z graczy ma obowiązek wejść na pozycję obserwatora i uważnie sprawdzić gracza. Do osądzenia przy używaniu wspomagaczy warto wspomóc się profilem gracza - ilość godzin, zdobytych medali pozwoli ocenić staż gracza. Zdecydowana większość cziterów ma nowe konta. W razie wątpliwości, zalecane jest wstrzymać się z banem i poprosić o ocenę kogoś z większym doświadczeniem w tego typu sprawach. 16. Administrator w przypadku 100% pewności co do używania przez gracza czitów, ma obowiązek go zbanować na zawsze - bądź jeśli uprawnienia mu na to nie pozwalają, użyć opcji bana na tydzień i zgłosić ten fakt Junior Adminowi lub Opiekunowi Serwera. 17. Wymierzone kary muszą mieć uzasadnienie. 18. W razie pomyłki przy wymierzaniu kary, Administrator ma obowiązek natychmiastowego poinformowania o tym Junior Admina bądź Opiekuna Serwera. 19. W razie wystąpienia problemów technicznych na serwerze (lagi, brak pluginów po aktualizacji), Administrator ma obowiązek zgłosić ten fakt natychmiastowo Opiekunowi bądź Supportowi Serwera, a także informować graczy że problemy są tymczasowe i Administracja Serwera pracuje nad ich rozwiązaniem, prosząc o cierpliwość. 20. W razie skargi na forum, Administrator będący w niej oskarżoną osobą, ma obowiązek odnieść się do zarzutów w ciągu 24h od pojawienia się tematu. 21. W razie prośby o odbanowanie na forum gracza, którego ukarał Administrator, powinien odnieść się do sytuacji i uzasadnić karę bądź poprosić o jej odstąpienie / złagodzenie / zaostrzenie odpowiednio przy tym argumentując swoją postawę. 22. Administrator ma zakaz używania wszelkich funkcji admina dla zabawy, prywaty bądź innych celów nieokreślonych w tym regulaminie. 23. Administrator ma obowiązek przestrzegania Regulaminu Sieci. 24. Nieprzestrzeganie tych zasad będzie skutkowało wyciąganiem konsekwencji poprzez ostrzeżenie / degradację / wydalenie z Administracji. Administrator nie ma obowiązku być uprzedzanym o tym fakcie. Nie przysługują też żadne zwroty składek adminowskich. 25. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu z premedytacją przez gracza (ponowne, uporczywe łamanie danego punktu), gracz jest karany ostrzejszymi karami niż podane w regulaminie.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
×
×
  • Create New...