deep web news Alphabay Market reviews carding Hansa MarketHansa Market dark net newsdark net buy drugs online Alphabay mirror login dream mirror login bitblendervrfkzr bitcoin mixer bitblender mix bitcoin bitcoin mixer mix bitcoin for free dream market login dream market registration dream market dream market mirror tor web proxy deep dot web bitblendervrfkzr bitcoin mixer bitcoin blender darknet markets dream market hydraruzxpnew4af.onion duck duck go search duckduckgo search

Skocz do zawartości

Sieć Serwerów Counter-Strike cs-SopliCa.com używa plików cookie. Przeczytaj Polityka Prywatności, aby uzyskać więcej informacji.    Rozumiem
Rozumiem
Zdjęcie

ODBANOWANY: Ban za gówno, admin nieogarnia i daje się trollować...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1
panna_nikt

panna_nikt
  • 8 postów

Nick: Katalizator
Data bana: sprzed 5 minut
Mapa: inferno
Nick admina: Xargo
Powód bana: WH - LOL
Screeny/demko wrzucone na zippyshare.com: nie mam, sami udowodnijcie mi winę i wstawcie.

Opis sytuacji: gram sobie na trollu, typowe p90 i sprawdzanie miejscówek, piszę o wh i zaraz dostaję bana. Serio ktoś jest tak głupi, żeby w to uwierzyć? To już nie można się rozluźnić na smurfie grając ffa? I dlaczego tydzień a nie perm? No proszę was. Ten admin jest gorszy od tego bana, skoro odwala takie akcje- a dam na tydzień, bo nie ogarniam czy wh czy nie a tak bezpieczniej...


Cotidie (09 październik 2016 - 18:16):
Upomnienie, wulgarny język.

  • 0



#2
Aineis

Aineis
  • 472 postów
  • Skąd:Braniewo

Ja bym Ci dał jeszcze Gag'a za to co piszesz :

http://soplica.gamem...ries/chat/14865

Ogarnij kulturkę ziomek

dzięki za warna ziomek xD


Cotidie (09 październik 2016 - 18:17):
Regulamin forum, 2.10

Użytkownik Sienia edytował ten post 09 październik 2016 - 18:38

  • 0

RomzbuV.png


#3
panna_nikt

panna_nikt
  • 8 postów

To wejdź na serwer i daj... Zresztą sprawdź co inni pisali i mówili. Ot jak jakiś bachor drze mordę to nie będę tego słuchać tylko piszę co myślę.

Jednak skupiłbym się na kwestii merytorycznej przede wszystkim.


  • 0

#4
SanPatriota

SanPatriota
  • 50 postów
  • Skąd:Złotoryja

Jestem za tym by podtrzymać bana, nie wysłałeś nam demka, i co, ja mam je szukac? To ty chcesz bana, nie ja, wiec jesli ci zalezy to je znajdz.
Druga sprawa, sam pisales na czacie ze masz WH i inne wulgaryzmy, same te podanie na uB to jakas patola, ale mniejsza z tym.

Mysle ze administracja FFA sie ze mna zgodzi i nic nie trzeba dopowiadac. 
 


Użytkownik SanPatriota edytował ten post 09 październik 2016 - 18:36

  • 0
Dołączona grafika 

#5
panna_nikt

panna_nikt
  • 8 postów

Na [email protected] zgłosiłem jednego typa z poprzedniej mapy, bo ewidentnie leciał na aimie, ciekawe, ze tego admin nie zobaczył... ;)

To jest mój pierwszy ban za czity, wiec naprawdę nie wiem skąd mam wam wziąć demko. Raczej zapisujecie takie rzeczy na serwerze, wiec śmiało- weźcie i przejrzyjcie. Jeśli ktoś uważa, że czit to pozdrawiam, chyba na silverach gracie i bierze was zazdrość...


  • 0

#6
Lulinka

Lulinka
  • 1133 postów
  • Skąd:Bristol

To admin banujący ma wstawić i rozpisać demko, Xargo czekamy. W innym wypadku otrzymasz UB.

Dalszy spam osób nieuprawnionych będzie nagradzany warnami.


  • 0

#7
panna_nikt

panna_nikt
  • 8 postów

Jedyna ogarnięta osoba, do kiedy ma czas admin?


  • 1

#8
Cotidie

Cotidie

    La folla grida un mantra 'l’evoluzione inciampa'

  • 2553 postów
Admin ma na to 24 godziny, cierpliwości ;)
  • 0

steam

 


#9
Xargo

Xargo
  • 85 postów
  • Skąd:Kraków

Witam :)

 

Obserwowałem osobę która została mi zgłoszona jako WH/AIM i okazało się że nic nie ma, najzwyczajniej na świecie jest dobry. Po chwili zacząłem oglądać innych i trafiłem na kolegę. Widziałem jak umyślnie blokujesz ludzi, jak strzelasz do swoich, jak flash'ujesz, jak obrażasz i skoro tak bardzo lubisz trollować innych pomyślałem że będę tak miły i przyjmę twoje przyznanie się do winny. Pisałeś że korzystać z WH to czemu tak bardzo się oburzasz dostając bana? Chcesz powiedzieć że jesteś nie tylko chamem ale i kłamcą? Ciesze się że reszta forum mogła zobaczyć jak się zachowujesz i jaki poziom sobą reprezentujesz.

 

Wracając do sprawy:

 

Po przeanalizowaniu sytuacji stwierdzam, że gracz nie korzysta z programów ułatwiających rozgrywkę, proszę o UB.


  • 0

196134_1002.png


#10
Cotidie

Cotidie

    La folla grida un mantra 'l’evoluzione inciampa'

  • 2553 postów

Twoja prośba o odbanowanie została zaakceptowana.
Zapraszam ponownie do gry.


  • 0

steam

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


stat4u