deep web news Alphabay Market reviews carding Hansa MarketHansa Market dark net newsdark net buy drugs online Alphabay mirror login dream mirror login bitblendervrfkzr bitcoin mixer bitblender mix bitcoin bitcoin mixer mix bitcoin for free dream market login dream market registration dream market dream market mirror tor web proxy deep dot web bitblendervrfkzr bitcoin mixer bitcoin blender darknet markets dream market hydraruzxpnew4af.onion duck duck go search duckduckgo search

Skocz do zawartości

Sieć Serwerów Counter-Strike cs-SopliCa.com używa plików cookie. Przeczytaj Polityka Prywatności, aby uzyskać więcej informacji.    Rozumiem
Rozumiem
Zdjęcie

Regulamin serwera Paintball

cs 1.6

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
Gorzki.

Gorzki.
  • 1738 postów
  • Skąd:Kielce

Regulamin serwera - PaintBall
 
 
1. Zasady ogólne:
 
 
1.1 Przebywanie na serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.3 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu ze wcześniejszym uprzedzeniem w temacie.
1.4 Zakazuje się kopiowania, powielania jakiejkolwiek części regulaminu pod groźbą karalną.
1.5 Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie dotyczą wszystkich graczy jak i użytkowników forum wraz z administracją serwera.
1.6 Serwer należy do sieci serwerów Counter-Strike www.cs-SopliCa.com
1.7 Wszelkie pytania proszę kierować do administracji serwera.

1.8 Podczas resetu amxbans, na serwerze zostają zbanowni gracze którzy są na liście osób zbanowanych na serwerze(lista dostępna w dziale Informacje/Konkursy).

 
 
2. Zasady ogólne dotyczące rozgrywki:
 
 
2.1 Zabronione jest wykorzystywanie bugów na mapie.
2.2 Nie utrudniamy gry innym osobom z drużyny.
2.3 Nie nadużywamy mikrofonu, say'u oraz team say’u.
2.3.1 Zakaz odtwarzania muzyki lub innych dźwięków przez mikrofon.

2.3.2 Osoby, które nie przeszły mutacji (nie dotyczy kobiet) lub nie ukończyły 16 roku życia nie mogą używać mikrofonu na serwerze w innym celu jak podanie infa.
2.4 Absolutny zakaz używania skryptów, hax'ów i innych niedozwolonych programów, ułatwiających grę.
2.5 Zgłaszanie hax'ów, oszustów oraz innych osób łamiących regulamin rozgrywki ma się odbywać tylko na admin czacie ([email protected]).
2.6 Zakaz reklamowania (wyj. nazwy klanów w nicku są dozwolone).

2.7 Na serwerze można raszować.
2.8 Na serwerze nie wolno nadmiernie kampić.
2.9 Na serwerze wykonujemy cele mapy.
2.10 Zakaz respkillowania.
2.11 Na serwerze można podawać info na statusie dead do 5 sek po śmierci.
2.12 Na serwerze można bugować kosę.
2.13 Na serwerze nie wolno bugować broni.
2.14 Na serwerze nie wolno zabijać hostów.
2.15 Celem rozgrywki jest zabijanie osób z przeciwnych drużyn oraz spełnianie celów mapy(paka lub hosty).

2.15.a Odwołując się do punktu 2.15 CT ma prawo kampić w przypadku gdy broni bsa.
2.16 Na serwerze nie wolno bugować kulek.
2.17 Zakaz bugowania bramy na mapie de_dust2 (dotyczy zarówno CT jak i TT).
2.18 Zakaz plantowania paki w zlewie na mapie de_rats_1337 oraz w wodzie na mapie fy_poolday.
2.19 Na respie można siedzieć do 1.30 (dot. to CT jak i TT).
2.20 Dozwolony ping na serwerze to 120ms.
2.21 Teksturami nie są wszelkiego rodzaju pudełka, skrzynki itp.

 
 
3. Zasady dotyczące kultury i zachowania na serwerze:
 
 
3.1 Zabronione jest obrażanie graczy:


  • Kierowanie słów obraźliwych i wulgarnych w kierunku graczy.

  • Bezpośrednie wyzwiska w kierunku innych osób.

  • Obrażanie serwera oraz innych organów sieci serwerów www.cs-SopliCa.com

3.2 Używanie nicków rasistowskich, obraźliwych, religijnych oraz zawierających mniej niż 3 znaki.
3.3 Zabronione jest wszczynanie jakichkolwiek kłótni i innych.
3.4 Zabronione jest nadmierne przeklinanie.
3.5 Zabronione jest spamowanie.
3.6 Zabronione jest pisanie jakichkolwiek rzeczy na admin czacie, nie licząc zgłaszania cheaterów oraz pytań do adminów.

 
3.7 Polityka serwera odnośnie spray'owania:
 
- zakaz używania spray'ów wulgarnych, obraźliwych oraz naruszających regulamin serwera
- zakaz używania spray'ów z reklamą innej sieci serwerów niż cs-soplica.com
- zakaz używania spray'ów bez cenzury(pornograficznych) itp.
- zakaz używania spray'ów zawierających czyjeś zdjęcie/danych osobowych

 
4. Zasady ustawień oraz parametrów gry:
 
 
4.1 Zabronione jest podszywanie się pod innych graczy.
4.2 Zabronione jest używanie nicków podobnych lub nawiązujących do nicków wyższej administracji, supportu, [email protected], [email protected] oraz adminów.
4.3 Zakaz używania pustych nicków.
4.4 Zabronione jest wgrywanie celowników oraz innych modyfikacji, które ułatwiają grę. (modele dozwolone)

 
 
5. Zasady związane z działem na forum:
 
 
5.1 Na odwołanie od swojego bana jest przeznaczony czas 72h(czyt. 3 dni) od momentu jego otrzymania (mogą być wyjątki).
5.1.1 Wejście na banie aktywnym, skreśla możliwość otrzymania UB (wyjątek stanowi nieświadome wejście na aktywnym banie).
5.2 Gracz musi stosować się do wzorów oraz głównej informacji w dziale.
5.3 Regulamin podlega również regulaminowi sieci jak i forum - obowiązuje on również w dziale PB.
5.4 Admin banując za "czitowanie" danego gracza, gdy ten złoży prośbę o odbanowanie jest zobowiązany do wstawienia oraz rozpisania demka - jeśli do 24H admin tego nie uczyni gracz otrzyma UB.

5.5 Administracja serwera nie jest zobowiązana do rozpisania demka w przypadku nie zapisania się SS'ów.
 
 
6. Zasady związane z funkcją admina:
 
 
6.1 Admin ma obowiązek na żądanie (uzasadnione) jednego gracza, sprawdzić drugiego, który jest podejrzewany o używanie wspomagaczy lub grę niezgodną regulaminem, np:


  • Jeżeli ktoś zgłasza obrazę to należy sprawdzić swoją konsole.

  • Jeżeli ktoś zgłasza hax'a to należy przejść na spect i go sprawdzić.

  • Jeżeli ktoś zgłasza aktywnego bana to należy sprawdzić w AmxBans czy takowy istnieje.

6.1.1 Admin nie ma obowiązku informowania gracza, który zgłaszał podejrzanego o jego zaobserwowanych wynikach zgłoszonego gracza.
6.2 Admin ma obowiązek pilnowania porządku na serwerze.
6.3 Admin ma obowiązek odpowiednio wymierzać karę osobom, które na to zasługują.
6.4 Admin nie ma prawa zmieniać ustawień serwera, ani innych jego parametrów.
6.5 Admin ma obowiązek zgłaszania wszelkich bugów do opiekuna serwera.
6.6 Admin ma obowiązek szanować graczy oraz innych adminów.
6.7 Admin nie ma prawa nadużywać swoich przywilejów, np:


  • Tworzenia bezsensownych głosowań (czyt. vote)

  • Spamowania na admin czacie (czy. @, @@, @@@)

6.8 Admin ma obowiązek odwiedzać forum co najmniej raz na 3 dni. W innym przypadku należy poinformować junior admina bądź opiekuna serwera o swojej nieobecności.
6.9 Admin może zmienić mapę, jeśli widzi, że na granej mapie jest mała liczba graczy.
6.10 Admin nie może zbanować drugiego admina.

6.11 [email protected] serwera lub [email protected] ma prawo sprawdzić swoich adminów poprzez zrobienie im ssów.
6.11 Za każdy nieuzasadniony, bezmyślny ban admin zostanie ukarany.
6.12 Za zbanowanie bez wcześniejszego sprawdzenia admin zostanie ukarany.
6.13 Admin może stracić swoją posadę w razie złamania regulaminu(punkty karne).
6.14 Admin nie ma prawa dać bana "na życzenie" gracza.

6.15 Każdy admin może posiadać maksymalnie 2 pkt. karne, które może odrobić poprzez zadanie polecone przez opiekuna serwera.

6.16 Jeśli admin będzie posiadał 3 pkt. karne zostanie usunięty z posady administratora.
 
 
7. Zasady banowania:
 
 
7.1 Wykorzystywanie bugów, wchodzenie na TXT -> upomnienie/kick -> Ban do 10 minut
7.2 Reklamowania --- > Ban do 7 dni --- >Ban permanentny(jeśli sytuacja się powtórzy)
7.3 Używania zabronionych hax'ów oraz innych programów ułatwiających rozgrywkę oraz uniemożliwiających pracę adminom ---> Ban permanentny
7.4 Obrażanie, wyzywanie, grożenie ---> kick/upomnienie ---> Ban do 1 dnia(z możliwością przedłużenia bana)
7.5 Utrudnianie gry innym graczom ---> kick/upomnienie ---> Ban do 30 min
7.6 Używanie komunikatorów(typu TS3) w celu podpowiadania ---> Ban do 7 dni ---> Ban permanentny
7.7 Za podszywanie się ---> kick ---> Ban do 1 dnia
7.8 Zgłaszanie cziterów na zwykłym czacie ---> kick/upomnienie ---> Ban do 10 min
7.9 Za ping (powyżej 120) ---> kick ---> Ban do 30 min
7.10 Za wulgarny, nieodpowiedni nick ---> upomnienie ---> kick ---> Ban do 1h
7.11 Nadużywanie mikrofonu oraz say ---> kick/upomnienie ---> Ban do 1h
7.12 Spamowanie na [email protected] ---> kick ---> Ban do 10 min

7.13 Zakaz bugowania broni ---> kick/upomnienie ---> Ban do 10min
7.14 Nick minimum 3 znaki ---> kick ---> Ban do 10 min
7.15 Zabijanie hostów ---> kick ---> Ban do 10 min

7.16 Podawanie infa po czasie dłuższym niż 5 sekund ---> kick/upomnienie ---> Ban do 10 minut

7.17 Kampienie/nie wykonywanie celów mapy ---> kick/upomnienie ---> Ban do 10 minut
7.18 W przypadku innych sytuacji, admin wymierza karę według własnego rozsądku(nie dłużej niż 1 dzień)
7.19 [email protected] serwera ma prawo dać dłuższego bana niż w zakresie czasowym podanym wyżej, jednak nie powinien tego nadmiernie wykorzystywać.

7.20 [email protected] serwera powinien stosować się do kar czasowych podanych wyżej, jednak nie jest do tego zobowiązany.

 
Administracja serwera PB


Użytkownik Gorzki. edytował ten post 26 sierpień 2017 - 12:31

  • 2


2wmVWMz.pngmKGiNAV.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs 1.6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


stat4u