deep web news Alphabay Market reviews carding Hansa MarketHansa Market dark net newsdark net buy drugs online Alphabay mirror login dream mirror login bitblendervrfkzr bitcoin mixer bitblender mix bitcoin bitcoin mixer mix bitcoin for free dream market login dream market registration dream market dream market mirror tor web proxy deep dot web bitblendervrfkzr bitcoin mixer bitcoin blender darknet markets dream market hydraruzxpnew4af.onion duck duck go search duckduckgo search

Skocz do zawartości

Sieć Serwerów Counter-Strike cs-SopliCa.com używa plików cookie. Przeczytaj Polityka Prywatności, aby uzyskać więcej informacji.    Rozumiem
Rozumiem
Zdjęcie

Regulamin serwera DeathRun

cs:go regulamin zasady deathrun dr serwer soplica

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1
Lost

Lost

    #dobra_zmiana

  • 8095 postów
  • Skąd:Łódź
Regulamin serwera DeathRun
 
 
 
Rozgrywka:
1. Zabronione jest używanie wszelkich programów ułatwiających rozgrywkę (ban permanentny).
2. Zakaz wykorzystywania bugów map oraz bugów serwera. W sytuacjach wątpliwych decyzje co do tego, co stanowi bug  serwera/rozgrywki podejmuje administrator w oparciu o dotkliwość czynu (slay, kick, ban do tygodnia)
3. Zakaz celowego wykorzystywania bugów serwera związanych z jego działaniem (ban permanentny).
4. Zakaz włączania pułapek, w tym w celu zabijania pułapkami po stronie CT. (upomnienie, slay, kick, ban do 1 godziny)
5. Zakaz wychodzenia ze strony TT poprzez różnego rodzaju komendy, wyłączanie z procesów, czy poprzez popełnianie samobójstwa (upomnienie, ban do 30 minut)
6. Zakaz wychodzenia z serwera po stronie TT (Automatyczny ban przez plugin na 30 minut)
7. Zakaz przedłużania rozgrywki. (upomnienie, slay, kick, ban do 2 godzin)
8. Zakaz kampienia przy teleporcie w celu zabicia przeciwnika. (upomnienie, slay, kick, ban do 4 godzin)
9. Zakaz nieuczciwego skracania pułapek/pięter. O tym, co stanowi „nieuczciwe przeskakiwanie” stanowi administracja (upomnienie, slay, kick, ban do 1 dnia)
10. Zakaz dobrowolnego oddawania broni terrorystom przez CT. Na mapach, na których do wyboru jest tylko old CT może oddać broń TT i zakaz jest zawieszony. (upomnienie, kick, ban do 6 godzin)
11. Zakaz skanowania ścian/tekstur  mapy w celu zabicia przeciwnika. Skanowanie, szeroko rozumiane wallbangi na arenie podczas konfrontacji ct/tt są dozwolone. (upomnienie, slay, ban do 6 godzin)
12. Zakaz chodzenia po teksturach mapy. (upomnienie, slay, ban do 4 godzin)
13. Zakaz omijania antyrushy (upomnienie, slay, ban do 1 dnia)
14. Gracz nieruszający się przez 45 sekund jest traktowany jako AFK (slay, kick)
15. Zakaz przebywania na miejscu obserwatora (SPECT) dłużej niz 10 minut. (kick)
16. Gracz jest zobowiązany do posiadania stabilnego pingu, umożliwiającego komfortową grę pozostałym. Maksymalny, dopuszczalny PING to 150 (upomnienie, kick).
17.Terrorysta nie może celowo i z premedytacją wprowadzać w błąd Runnersów w celu osiągnięcia korzyści. (upomnienie, slay, kick).
 
 
Nick:
1. Zakazuje się posiadania różnego rodzaju reklam w nicku. Dopuszczamy reklamy ruletek, jackpotów etc. oraz Serwery cs-SopliCa.com (upomnienie, ban do tygodnia, ban permanentny)
2. Nick nie może być wulgarny, rasistowski, obrażający czyjeś uczucia. (upomnienie, kick, ban do 4 godzin)
3. Zakaz podrabiania tagów adminowskich (ban na 1 dzień, ban na tydzień).
4. Zakaz posiadania grupy reklamującej inną sieć serwerów / serwer (upomnienie, kick, ban do tygodnia)
5. Nick musi składać się z minimum 3 polskich liter, cyfr bądź znaków. (upomnienie, kick, ban do 4 godzin)
6. Każdy gracz jest zobowiązany do posiadania nicku, który umożliwi łatwy kontakt z administratorem oraz graczami na serwerze. (upomnienie, kick)
7. Nick nie może się składać z jednego ciągu liter np. yyy, aaa, ccc, (upomnienie, kick)
8. Nick nie może posiadać słów: Deathrun, Master, GOTV (upomnienie, kick, ban do 1 dnia na steamID gracza)
9. Na serwerze nie mogą przebywać 2 osoby o tym samym nicku w tym samym czasie. Jeśli żadna z dwóch osób nie jest skłonna zmienić nicku, są one karane solidarnie. (upomnienie, kick, ban do 15 minut)
10. Avatar nie może być wulgarny, rasistowski, obrażający w sposób widoczny czyjeś uczucia. (upomnienie, kick, ban do 4 godzin)
11. Avatar nie może posiadać loga, nazwy bądź IP innych serwerów (Ban permanentny)
 
 
Komunikacja:
1. Zakaz obrażania graczy jak, w tym administratorów serwera. (blokada na czat / mikrofon do tygodnia)
2. Zakaz spamowania na czacie. (upomnienie, gag do 2 godzin)
3. Zakaz oczerniania i próby niszczenia wizerunku Sieci (upomnienie, blokada na czat / mikrofon do tygodnia)
4. Zakaz reklamowania innych serwerów. Pozwalamy na reklamy serwerów naszej sieci. (Ban permanentny)
5. Zakaz propagowania treści rasistowskich, mogących obrazić czyjeś uczucia (upomnienie, blokada na czat / mikrofon do jednego dnia).
6. Zakaz nadużywania kontaktu z adminem ([email protected]). Admin czat służy do zgłaszania osób łamiących regulamin serwera oraz zadawania pytań odnośnie serwera. (upomnienie, ban do 4 godzin).
7. Zakaz spamowania ofertami wymiany - dopuszczamy tylko jedno umieszczenie oferty na jedną mapę przez jednego gracza (upomnienie, blokada na czat do jednego dnia).
8. Nie karzemy za używanie wulgaryzmów pod warunkiem, że nie są one wyraźnym nadużyciem i nie obrażają one innych. (blokada na czat / mikrofon do jednego dnia).
9. Zakaz celowego zagłuszania gry (upomnienie, blokada na mikrofon do tygodnia). 
10. Zakaz puszczania muzyki oraz innych dźwięków (upomnienie, blokada na mikrofon do tygodnia).
11. Osoby bez mutacji mogą używać mikrofonu jedynie w celu podania "infa", przywitania się, zadania pytania, bądź zgłoszenia ważnego faktu adminowi. Mogą od czasu do czasu porozmawiać, ale zakazuje się nadużywania mikrofonu przez te osoby. (upomnienie, mute do 1 dnia)
12. Osoby z niesprawnym mikrofonem (trzaski, szumy) nie powinny z niego korzystać. (upomnienie, blokada na mikrofon do 4h).
13. Zakaz wszelkiego wyszydzania czy też wyśmiewania innych osób. (upomnienie, blokada na czat / mikrofon do jednego dnia).
14. Zakaz podawania infa na innych komunikatorach (w razie udowodnienia ban do tygodnia). 
15. Zakaz podawania się za admina i celowego wprowadzania w błąd graczy (ban do tygodnia). 
16. Zabronione jest podawanie danych osobowych, zdjęć i innych wrażliwych danych dotyczących tożsamości któregokolwiek z graczy (w szczególności administracji) bez jego zgody. (ban do tygodnia)
17. W przypadku intensywnej kłótni graczy administrator podczas ewentualnego wydawania kary bierze pod uwagę, która ze stron była stroną inicjującą, natomiast może odstąpić od ukarania osoby, która wykazywała postawę koncyliacyjną, nie próbując eskalować konfliktu.
 
 
 
Ogólne:
1. Każdy gracz ma prawo do odwołania od kary w terminie 72h od jej wymierzenia, na forum w odpowiednim dziale serwera. 
2. Każdy gracz ma prawo do napisania skargi na Administratorów Serwera, Junior Adminów Serwera bądź Opiekuna Serwera. Należy pamiętać, że skarga musi mieć uzasadnienie oraz dowód (Demka, chatlogi, ScreenShoty).
3. Każdy gracz, grając na serwerze ma obowiązek zapoznania się z regulaminem i przestrzegania go. Nieznajomość regulaminu, nie zwalnia graczy z przestrzegania go.
4. W przypadku wystąpienia zmian w regulaminie, pojawi się ogłoszenie na Forum w dziale serwera.
5. Administracja serwera Deathrun oraz sieć serwerów cs-SopliCa.com nie odpowiada za oszustwa przy wymianach.
6. Za próby oszustwa przy kupnie usług na serwerze grozi kara, którą wyznacza Opiekun Serwera  bądź Support Serwera.
7. Za nie przestrzeganie regulaminu grożą kary, które są określone przy odpowiednich punktach w regulaminie.
8. Jeśli jakiś gracz, bądź administrator serwera notorycznie łamie regulamin pod jakimkolwiek względem, Administracja serwera zastrzega sobie prawo do wychodzenia poza przedział czasowy kar. W sytuacjach tego wymagających, dopuszczalne jest ukaranie gracza karą surowszą, niż przewidzianą w regulaminie. Przesłankami idącymi za ewentualnym zaostrzeniem kary są przede wszystkim:
-recydywa; ignorowanie próśb i poleceń o przestrzeganie regulaminu
–dotkliwość
–stopień negatywnego wpływu na atmosferę i rozgrywkę czynów osoby karanej.
Administracja zastrzega sobie prawo do jednostkowego rozpatrywania poszczególnych sytuacji w standardowym trybie, tj. w czasie rzeczywistym podczas rozgrywki na serwerze, w swojej ocenie kierując się jedynie dobrem serwera. Od kar nadawanych w tym trybie można się odwoływać, a Administrator ma obowiązek wyjaśnić swoje przesłanki w odpowiednim temacie w przypadku istnienia odwołania.
9. Każdy gracz ma obowiązek słuchać Administratora. 
10. Zakazane jest niszczenie wizerunku serwera poprzez różnego rodzaju trolle, prowokacje czy typowe cwaniactwo. (upomnienie, kick, ban do 30 min)
11. Na serwerze wymagana jest elementarna kultura osobista.
12. Omijanie banów poprzez rozgrywkę na innym koncie steam, podczas gdy ban nadal obowiązuje, wiąże się z przedłużeniem dotychczasowej kary i ukaraniem nowego konta w takim samym wymiarze czasowym.
13. Wchodząc na serwer zgadzasz się na rejestrowanie przebiegu rozgrywki (w tym komunikacji głosowej i tekstowej), swojego adresu IP, numerów identyfikacyjnych konta Steam. Przebieg rozgrywki publikowany jest na stronie w postaci pliku *.dem. Wykorzystane dema wraz z zawartymi w nich wypowiedziami gracza mogą być użyte przez administracje  cs-soplica
 
 
Zasady dla Administracji:
1. Dobry Administrator to taki, który potrafi zapanować nad serwerem bez stosowania zbędnych kar - ma posłuch i szacunek wśród graczy, którzy mogą mu zaufać.
2. Administrator ma obowiązek w sposób szczególny przestrzegać regulaminu serwera.
3. Administrator ma obowiązek pomagać graczom.
4. Administrator ma obowiązek traktowania równo wszystkich graczy.
5. Administrator ma obowiązek stosować się do wykazu kar. Wykaz kar ma za zadanie pokazać od czego powinno zacząć się wymierzanie kary i jaka kara powinna być maksymalna. Kary powinny być adekwatne do przewinienia i jego celowości - lżej traktujemy osoby popełniające po raz pierwszy przewinienie, ostrzej osoby popełniające wykroczenie po raz któryś z kolei. Upomnienie może być słowne bądź pisemne na admin czacie. Jeżeli uprawnienia Administratora nie pozwalają mu na wymierzenie adekwatnej kary, powinien on przekazać sprawę komuś z większymi uprawnieniami, a gdy sytuacja wymaga natychmiastowej reakcji (np. cziter) uniemożliwić mu grę poprzez dostępne funkcje (np. slay, kick).
6. Do banowania i zakładania blokad na czat / mikrofon służą czasy podane w menu admina. Zakaz wprowadzania swoich wartości.
7. Administrator ma prawo do odstąpienia od kary (bany i blokady do jednego dnia, powyżej nie dotyczy) w przypadku wyrażenia skruchy i przeprosin gracza.
8. Administrator nie może karać innego admina. Ma obowiązek zgłosić fakt [email protected] serwera bądź Opiekunowi serwera.
9. Czat adminowski ([email protected]) służy do rozmów między Administratorami - obowiązują tam zasady takie same jak dla wszystkich (patrz Komunikacja).
10. Czat do kontaktu z graczami ([email protected]) służy do pouczania graczy i odpowiadaniu na pytania. Gracze nie widzą nicku admina korzystającego z tego czatu. Zakazuje się nadużywania go (np. witania i żegnania, wyrażania własnych poglądów, wszelkiej prywaty - od tego ma się zwykły czat).
11. Administrator ma obowiązek przeglądać raz dziennie dział serwera (w tym pokój adminów), a także dział ogłoszeń Sieci.
12. Administrator jest zobowiązany do grania pod swoim nickiem (dopuszczalne są jedynie kosmetyczne zmiany).
13. Do zmiany mapy służy graczom RTV. Admin ma prawo zmienić mapę po uprzednim głosowaniu, tylko w przypadku mapy źle działającej bądź źle dobranej, które powodują małą ilość graczy bądź inny problem techniczny.
14. W przypadku zauważenia błędów serwera bądź otrzymania takowego zgłoszenia od gracza, Administrator ma obowiązek natychmiast zgłosić ten fakt Opiekunowi bądź Supportowi Serwera.
15. Administrator w przypadku zauważenia podejrzanej gry jednego z graczy ma obowiązek wejść na pozycję obserwatora i uważnie sprawdzić gracza. Do osądzenia przy używaniu wspomagaczy warto wspomóc się profilem gracza - ilość godzin, zdobytych medali pozwoli ocenić staż gracza. Zdecydowana większość cziterów ma nowe konta. W razie wątpliwości, zalecane jest wstrzymać się z banem i poprosić o ocenę kogoś z większym doświadczeniem w tego typu sprawach.
16. Administrator w przypadku 100% pewności co do używania przez gracza czitów, ma obowiązek go zbanować na zawsze - bądź jeśli uprawnienia mu na to nie pozwalają, użyć opcji bana na tydzień i zgłosić ten fakt Junior Adminowi lub Opiekunowi Serwera.
17. Wymierzone kary muszą mieć uzasadnienie.
18. W razie pomyłki przy wymierzaniu kary, Administrator ma obowiązek natychmiastowego poinformowania o tym Junior Admina bądź Opiekuna Serwera.
19. W razie wystąpienia problemów technicznych na serwerze (lagi, brak pluginów po aktualizacji), Administrator ma obowiązek zgłosić ten fakt natychmiastowo Opiekunowi bądź Supportowi Serwera, a także informować graczy że problemy są tymczasowe i Administracja Serwera pracuje nad ich rozwiązaniem, prosząc o cierpliwość.
20. W razie skargi na forum, Administrator będący w niej oskarżoną osobą, ma obowiązek odnieść się do zarzutów w ciągu 24h od pojawienia się tematu.
21. W razie prośby o odbanowanie na forum gracza, którego ukarał Administrator, powinien odnieść się do sytuacji i uzasadnić karę bądź poprosić o jej odstąpienie / złagodzenie / zaostrzenie odpowiednio przy tym argumentując swoją postawę.
22. Administrator ma zakaz używania wszelkich funkcji admina dla zabawy, prywaty bądź innych celów nieokreślonych w tym regulaminie.
23. Administrator ma obowiązek przestrzegania Regulaminu Sieci.
24. Nieprzestrzeganie tych zasad będzie skutkowało wyciąganiem konsekwencji poprzez ostrzeżenie / degradację / wydalenie z Administracji. Administrator nie ma obowiązku być uprzedzanym o tym fakcie. Nie przysługują też żadne zwroty składek adminowskich.
25. Admin powinien dawać przykład graczom, być cierpliwy, nie wdawać się w kłótnie z innymi, starać się zachować spokój oraz reagować odpowiednio w danej sytuacji.

 


  • 1



#2
Lost

Lost

    #dobra_zmiana

  • 8095 postów
  • Skąd:Łódź

Obszerna aktualizacja - z regulaminem trzeba zapoznać się od nowa.


  • 0

Jeżeli spodobał Ci się mój post lub po prostu Ci pomogłem - daj mi strzałkę w górę. (rep_up.png znajduje się po dolnej, prawej stronie mojego postu)
 

 
Screen-shot-2013-04-23-at-8.00.17-PM.png
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, regulamin, zasady, deathrun, dr, serwer, soplica

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


stat4u