deep web news Alphabay Market reviews carding Hansa MarketHansa Market dark net newsdark net buy drugs online Alphabay mirror login dream mirror login bitblendervrfkzr bitcoin mixer bitblender mix bitcoin bitcoin mixer mix bitcoin for free dream market login dream market registration dream market dream market mirror tor web proxy deep dot web bitblendervrfkzr bitcoin mixer bitcoin blender darknet markets dream market hydraruzxpnew4af.onion duck duck go search duckduckgo search

Skocz do zawartości

Sieć Serwerów Counter-Strike cs-SopliCa.com używa plików cookie. Przeczytaj Polityka Prywatności, aby uzyskać więcej informacji.    Rozumiem
Rozumiem
Zdjęcie

Regulamin Sieci

regulamin sieci zasady ogólne statut cs-soplica soplica cs rules

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
Lost

Lost

    <><

  • 8141 postów
  • Skąd:Łódź

Sieć Serwerów Counter-Strike cs-SopliCa.com istnieje oficjalnie od 20 kwietnia 2010 roku, choć jej początki sięgają jeszcze 2009 roku, kiedy powstawały pierwsze serwery. Jest jedną z najstarszych i najpopularniejszych sieci w Polsce. Od lat wiedzie prym w różnych rozwiązaniach i nowościach, jest naśladowywana przez wiele powstających sieci. Każdy jej gracz powinien być dumny z długiej, a także bogatej historii, bo tyle lat istnienia zawdzięcza jednemu – pasjii, która połączyła jej administratorów we wspólny cel, jakim jest pragnienie, aby każdy z naszych graczy mógł powiedzieć o nas – jest to moja sieć serwerów, gdzie mogę świetnie spędzić czas. Zrobiło to wiele osób, wsród nich tacy, którzy polecali naszą sieć znajomym, tłumacząc, że  z nami gra się po prostu lepiej. I tak powstało nasze motto, które staramy się aby było cały czas jak najbardziej aktualne.
 
 

 

Regulamin Sieci

 

 

 

W naszej społeczności obowiązuje wzajemny szacunek i poszanowanie godności drugiego człowieka. Każdy zna swoje prawa i obowiązki. W tym celu, obowiązuje nas wszystkich ten regulamin, zwany Regulaminem Sieci, którego treść znajduje się poniżej:
 
 

 

 

#1 Ogólne.

 

 1.1 Wstęp:

 

1.1.1. W skład własności Sieci Serwerów Counter-Strike cs-SopliCa.com wchodzą:

 

a. serwery Counter-Strike 1.6 oraz Counter-Strike Global Offensive

b. serwer TeamSpeak 3 z licencją na 256 slotów

c. domeny: cs-soplica.com, ts-soplica.com, soplica-cs.com.pl

d. media społecznościowe:

1) fanpage na Facebook’u:

- cs-Soplica.com: facebook.com/soplicaofficial

- ts-SopliCa.com: facebook.com/soplicateamspeak

2) kanał na YouTube: youtube.com/soplicaofficial

3) kanał na Twitchu: twitch.tv/soplicaofficial

4) grupa STEAM:  steamcommunity.com/groups/cs-soplica

e. licencja na skrypt IPBoard

f. sklep CS 1.6 ze skryptem shop-engine.pl

g. serwer dedykowany, gdzie lokujemy forum wraz z innymi dodatkami

 

1.1.2. Sieć jest siecią polską z tradycjami i podkreśla ten akcent poprzez zmianę kolorystyki forum:

 

a. 1,2,3 maja, 11 listopada oraz inne, polskie ważne rocznice historyczne – logo biało-czerwone

b. Wielkanoc (od Wielkiego Czwartku do Lanego Poniedziałku) - logo wielkanocne

c. Boże Narodzenie (23 – 30 grudnia, 2 stycznia – 6 stycznia) – logo bożonarodzeniowe oraz belki zimowe

d. Nowy Rok (31 grudnia – 1 stycznia)  - logo sylwestrowe oraz belki zimowe

e. żałoba narodowa  - biało-czarne logo z czarną wstążką

f. ważne wydarzenia w kraju (np. EURO 2012) – logo z motywem wydarzenia

 

1.1.2.1. Dodatkowo na święta, wakacje, Dzień Dziecka czy inne wydarzenia Sieć organizuje liczne konkursy, promocje, turnieje oraz zabawy.

 

1.2. Rangi:

 

1.2.1. Rangi w Sieci dzielimy na administracyjne oraz zwykłe:

 

 a. Administracyjne - są to rangi dla osób pełniących funkcje w Sieci. W regulaminie będziemy posługiwać się pojęciami:

 

- Wyższa Administracja Sieci - jest to administracja mająca największy wpływ na decyzje w sieci, a więc wchodzą w jej skład rangi: Head Admin SieciAdmin SieciJunior Admin SieciAdministrator Forum oraz Opiekun Administratorów Technicznych.

- Administracja Sieci - składa się z Wyższej Administracji Sieci oraz ModeratorówOpiekunów Serwera oraz Administratorów Technicznych.

- Administracja Forum - jest to cały zespół moderacyjny forum na czele z Administratorami ForumModeratoramiGrafikamiUploaderami oraz Gamerami.

- Administracja serwerowa - są to: Opiekun SerweraJunior Admin SerweraAdmin Serwera.

 

b. Zwykłe - są to pozostałe rangi dla osób nie będących administratorami i nie pełniących żadnych funkcji w Sieci.

 

Donator - jest to ranga przyznawana osobom, które zdecydują się bezinteresownie wesprzeć Sieć na minimalną kwotę 30 zł. Osoba taka oprócz rangi, dopisywana jest do panelu bocznego w zakładce Top 10 Donatorów, jeśli jest wśród dziesięciu osób, które przelały najwięcej środków razem. Ranga ta, przyznawana jest na okres dożywotni, a sama w sobie nic nie daje, poza informacją dla społeczności Sieci, że zdecydowała się nas wspomóc za nic i przez to może być jedynie przychylniej oceniana przez resztę.

V.I.P. - ranga ta, jest najniższym przywilejem na forum, który może użytkownik wykupić za SMS bądź przelew. Posiada przywileje regulowane przez Administratorów Forum w odpowiednim temacie na forum. Jest ona przyznawana dożywotnio także byłym ModeratoromOpiekunom Serwera, Opiekunowi Grafików, Opiekunowi Uplaoderów, Opiekunowi Gamerów i Administratorom Technicznym, którzy dobrowolnie zrezygnowali, a działali na rzecz Sieci na tych stanowiskach przez minimum okres czterech miesięcy w sposób co najmniej dobry.

Premium - jest to ranga posiadająca największe uprawnienia i przywileje na forum określone przez Administratorów Forum w odpowiednim temacie na forum. Można ją nabyć poprzez SMS bądź przelew.

 

1.2.1.1. Rangi V.I.P. oraz Premium są jedynymi rangami, które można kupić na forum. Oznacza to, że wszelkie inne stanowiska nie są na sprzedaż i można je osiągnąć przez inne formy, niż pieniężne np. spełnienie wymagań, zasługi dla serwera czy też chęć pomocy.

1.2.1.2. Rangi DonatorV.I.P. oraz Premium mogą być także przyznawane sponsorom nagród w różnych turniejach bądź konkursach sieciowych.

 

Zasłużony - ranga ta, jest przyznawana osobom, które przez dłuższy okres czasu przysługiwały się w sposób nienaganny do dużego rozwoju sieci poprzez oddane posługiwanie na stanowiskach co najmniej Moderator / Opiekun Serwera i zawsze dbały o dobre imię Sieci. Ma ona niewielkie uprawnienia, ale przede wszystkim jest najwyższym honorem przyznawanym przez nas w podziękowaniu za współpracę. Jako miły dodatek, Wyższa Administracja Sieci może zadecydować o pozostawieniu honorowanemu dostępu do pokoju Administracji Sieci z luźnymi pogawędkami. Ranga ta, może zostać odebrana, jeśli dana osoba będzie psuć w jakikolwiek sposób wizerunek Sieci poprzez swoje zachowanie.

- Zbanowany - jest to ranga na forum przysługująca osobom, które posiadają co najmniej 5 ostrzeżeń na forum za nieprzestrzeganie regulaminu forum bądź Sieci.

Oczekujący - jest to ranga tymczasowa przyznawana osobom oczekującym na potwierdzenie rejestracji przez e-mail. Ponieważ nie wszystkie maile dochodzą, Administratorzy Forum raz dziennie aktywują konta, które nie są botami.

 

1.2.1.3. Każda ranga posiada uprawnienia na forum określone w specjalnym temacie.

 

1.3. Polityka Sieci odnośnie cziterów:

 

1.3.1. Sieć stanowczo potępia wszelkie akty oszustwa w grze.

1.3.2. Sieć respektuje tylko bany nałożone przez swoją administrację serwerów oraz bany VAC na którymkolwiek z kont danej osoby.

1.3.3. Nie interesują nas żadne powody i okoliczności dla których otrzymało się bana VAC.

1.3.4. Osoby, które mają udokumentowaną grę na niedozwolonych wspomagaczach nie mogą ubiegać się o żadną rangę na Sieci poza rangami specjalnymi.

1.3.4.1. Wyjątkiem jest posiadanie bana VAC z innych gier (od występujących na Sieci) sprzed okresu pobytu tej osoby w Sieci i zgłoszenie się w specjalnym temacie wraz z uiszczeniem opłaty na rozwój Sieci.

1.3.4.2. Osoby, które otrzymały bana VAC z gier dostępnych na Sieci w trakcie pobytu w Sieci są traktowane jakoby czitowały na naszych serwerach i wobec nich nie stosujemy żadnych ustępstw od reguły.

 

 

1.4. Konkursy i turnieje:

 

1.4.1. Konkursy i turnieje dzielimy na sieciowe oraz serwerowe.

 

a. Konkursy i turnieje sieciowe są organizowane przez Wyższą Administrację Sieci i są publikowane w ogłoszeniach na forum. Są dostępne dla każdego, nakierowane na całą społeczność Sieci.

b. Konkursy i turnieje serwerowe są organizowane przez Administrację Serwerową i są publikowane w dziale serwera. Są zazwyczaj dostępne dla każdego, ale nakierowane głównie na społeczność serwera.

 

1.4.2. Każdy konkurs i turniej musi zostać ogłoszony oprócz na forum na fanpage’u na Facebook’u oraz grupie STEAM. Jeśli to możliwe, to zalecane jest także wykorzystanie do tego kanałów YouTube oraz Twitch.

1.4.3. Jeśli w konkursie bądź turnieju są nagrody inne niż usługi dostępne na forum / serwerach, bądź pobierane jest wpisowe od zawodników, wszystkie przedmioty powinna przetrzymywać osoba z Wyższej Administracji Sieci, wyznaczona przez Head Admina Sieci. W przypadku serwerów jest to z automatu Support Serwera.

1.4.4. W konkursach i turniejach mogą brać udział wszyscy, jednakże Wyższa Administracja Sieci oraz organizatorzy konkursów nie mogą otrzymać nagród.

1.4.5. Zasady każdego konkursu i turnieju określa organizator w jego regulaminie.

1.4.6. Każdy konkurs i turniej serwerowy musi zostać zaakceptowany przez Support serwera. Konkurs oraz turniej ten, nie może kolidować z wydarzeniami w całej Sieci.

1.4.7. Nagrody w konkursach i turniejach nie mogą przekraczać 10% miesięcznie wykupowanych usług na serwerach.

1.4.7. Sieć dołoży wszelkich starań, aby w roku był organizowany przynajmniej jeden turniej (w okresie wakacji) oraz przynajmniej trzy duże konkursy (na rocznicę sieci oraz święta).

1.4.8. Każdy turniej prowadzony jest w specjalnie do tego utworzonym dziale na forum.

1.4.9. Organizator ma prawo do określenia w regulaminie kary za niewykonanie poszczególnego etapu konkursu przez uczestnika. Oprócz usunięcia z konkursu, uczestnik może otrzymać maksymalnie jedno ostrzeżenie na forum.

 

1.5. Płatności:

 

1.5.1. Usługi oraz dodatkowe przywileje na forum oraz serwerach w Sieci są udostępniane użytkownikom w ramach podziękowania za dotacje na uregulowanie rachunków Sieci.

1.5.2. Część przywilejów niezbędnych do swobodnego osiągania stanowisk w Sieci można uregulować poprzez reklamy. Jest to m.in. składka adminowska czy zdjęcie ostrzeżenia z forum.

1.5.3. Płatnościami zarządza Head Admin Sieci, i to na jego dane są obsługiwane konta, podane w odpowiednim temacie, w dziale na forum Wspomóż Nas.

 

1.5.3.1. Środki można także wysyłać na nasze konta na hostingach pukawka.pl oraz 1shot1kill.pl z loginem bik1139 oraz na cssetti.pl z loginem Lost

1.5.3.2. Na te konta są przyjmowane wszelkie płatności za usługi na forum czy serwerach. Przyjmowanie przez  jakiegokolwiek administratora płatności na inne konta niż podane tutaj jest traktowane jako kradzież.

 

1.5.4. Oferowanie jakichkolwiek usług i przywilejów na serwerze czy forum w zamian za prywatne korzyści jest traktowane jako kradzież. Bez względu na okoliczności osoba ta ma zakładaną blokadę na całą sieć. W zależności od przypadku, o kradzieży może zostać poinformowana policja wraz z pełnym opisem sytuacji i przekazaniem posiadanych przez nas danych wraz z adresem IP.

 

1.6. Skargi / zażalenia / odwołania:

 

1.6.1. Na każdego gracza oraz administratora można złożyć skargę w odpowiednim do tego dziale.

1.6.2. Żaden administrator nie ma prawa zamknąć bądź usunąć skargi, która dotyczy jego osoby, ma natomiast prawo  i powinien  wypowiedzieć się w temacie i odnieść do zarzutów, tak aby osoba rozstrzygająca skargę, miała obiektywny wgląd w sytuację.

1.6.3. Skargi na użytkowników forum rozpatrują Moderatorzy bądź Junior Admini Sieci.

1.6.4. Skargi na graczy oraz Adminów Serwera rozpatrują Junior Admini bądź Opiekunowie danego serwera.

1.6.5. Skargi na Junior Admina Serwera rozpatrują Opiekunowie tego serwera.

1.6.6. Skargi na Opiekuna Serwera rozpatruje Support Serwera.

1.6.7. Skargi na GrafikówUploaderówGamerów rozpatrują ich Opiekunowie.

1.6.8. Skargi na Moderatorów Forum oraz Opiekunów GrafikówOpiekunów UploaderówOpiekunów Gamerów rozpatrują Administratorzy Forum.

1.6.9. Skargi na Administratorów ForumJunior Adminów Sieci oraz na Administratorów Technicznych rozpatrują Admini Sieci.

1.6.10. Skargi na Adminów Sieci rozpatruje Head Admin Sieci i na odwrót.

1.6.11. Od bana ma prawo odwołać się każdy gracz w odpowiednim do tego dziale według przyjętych tam norm.

1.6.12. Odwołania od banów na serwerach rozpatrują Junior Admini Serwera wraz z Opiekunami. Wspomagają ich przydzieleni do danych serwerów odpowiedni Moderatorzy Forum.

1.6.13. Po odrzuceniu prośby o odbanowanie, graczowi przysługuje prawo do odwołania się do określonego w odpowiedzi Junior Admina Sieci. Od jego decyzji, nie przysługują dalsze odwołania.

1.6.14. Rozpatrywanie prósb o odbawowanie w oparciu o screenshoty / demo z gry, może odbywać się tylko i wyłącznie na forum. Jeśli ktoś nie ma możliwości napisania tam prośby o odbanowanie, może uczynić za nią to inna osoba.

1.6.15. Odrzucając prośbę o odbanowanie gracza, odrzucający ma obowiązek podać powód odrzucenia jego prośby.

1.6.16. Odbanowywując gracza, odbanowywujący ma obowiązek podać powód odbanowania na forum oraz wpisać go w Amxbans / w Sourcebans.

1.6.17. Odwołania od ostrzeżeń rozpatrują Administratorzy Forum i Junior Admini Sieci w dziale do tego przeznaczonym. Wyniki  rozpatrzenia  każdego odwołania muszą zostać poparte powodami tej decyzji. Od niej nie przysługuje już kolejne odwołanie.

1.6.18. Wszystkie skargi i odwołania mogą rozpatrywać osoby z wyższą rangą niż podana.

 

1.7. Kary:

 

1.7.1. Osoby nieprzestrzegające któregoś z regulaminów są karane tam, gdzie gdzie złamały którąś z zasad.

a. nieprzestrzeganie regulaminu forum skutkuje ostrzeżeniami bądź banicją konta na forum.

b. nieprzestrzeganie regulaminu serwera skutkuje karą określoną w regulaminie tego serwera

c. nieprzestrzeganie regulaminu Sieci skutkuje wydaleniem danej osoby ze stanowiska bądź banem niezdejmowalnym

1.7.2. Banem najwyższego stopnia jest całkowita blokada na sieć. Oznacza to banicję konta na forum oraz zakaz korzystania z serwerów Sieci – gdy taka osoba się tam pojawi, jest banowana. Automatycznie również jest degradowana ze wszystkich obsadzonych stanowisk.

1.7.3. Blokada może zostać nałożona tylko przez Admina bądź Head Admina Sieci.

1.7.4. Aby zdjąć blokadę potrzebna jest zgoda Admina i Head Admina Sieci

1.7.5. Jeżeli uzyska się zgodę wszystkich wymaganych osób, odbanowana osoba egzystuje w Sieci na specjalnych warunkach.

1.7.6. Blokadę tą można uzyskać łamiąc poważne punkty Regulaminu Sieci. Są to m.in:

 

a. kradzież bądź próba kradzieży

b, oszustwo Administracji Sieci

c. zniszczenie bądź próba zniszczenia jakiejkolwiek rzeczy należącej do Sieci

d. celowa próba pozbawienia dobrego wizerunku Sieci

e.uporczywe przeszkadzanie w prawidłowym funkcjonowaniu Sieci

f. ujawnienie poufnych informacji bądź danych Sieci osobom trzecim

g. inne działania wymierzone w Sieć

 

1.7.6.1. Wiele z tych punktów są karalne także przez prawo polskie, w niektórych przypadkach, Administracja będzie rozważać powiadamianie odpowiednich służb o popełnieniu czynów zabronionych.

 

1.8. O wszelkich zmianach w Regulaminie Sieci użytkownicy będą informowani w ogłoszeniu.

 

#2 Administracja.

 

2.1. Prawa i obowiązki:

 

2.1.1. Każdy członek Administracji Sieci:

 

a. jest zobowiązany mieć wypełnione w sygnaturze oraz profilu jak najwięcej informacji o sobie i tym czym w Sieci się zajmuje w celu ułatwienia kontaktu z graczem. Obowiązkowo musi mieć widoczne konto STEAM w profilu na forum, którym się posługuje. Widoczność takiego konta nie może być ustawiona jako prywatne.

b. jest zobowiązany do szczególnego bezpieczeństwa pod względem logowania się na swoje konto na forum i do wszelkich innych dostępów mu udzielonych. Jego obowiązkiem jest dopilnowanie, aby był jedyną osobą korzystającą ze wszelkich przypisanych mu uprawnień i dostępów. W przypadku podejrzenia, że jakiekolwiek dane zostały zagrożone, powinien niezwłocznie poprosić Head Admina Sieci o zmianę swoich haseł.

c. ma prawo do posiadania dostępu do sieciowego fanpage’a na Facebook’u w celu dodawania informacji, konkursów czy wszelkiego typu ogłoszeń z całej Sieci.

d. ma obowiązek zgłaszać wszelkie nieobecności, które uniemożliwiają mu aktywne i prawidłowe wypełnianie swoich obowiązków w specjalnie do tego utworzonym temacie.

e. ma obowiązek być bezstronny i obiektywny – musi odłożyć na bok swoich kolegów, w Sieci każdy jest traktowany sprawiedliwie.

f. jest zobowiązany do nienagannego zachowania na każdym z serwerów Sieci oraz forum.

g. jest zobowiązany do zachowania dla siebie i nie dzielenia się informacjami z innymi z zawartości pokoju Administracji czy też spotkań.

h. w razie sytuacji awaryjnej (np. problemy techniczne na forum / serwerze) jest zobowiązany do natychmiastowego przekazania informacji o zauważonej awarii odpowiednim osobom, a jeśli wynika to z jego obowiązków, pomocy w opanowaniu bieżącej sytuacji.

 

2.1.2. Moderator Forum:

 

a. to osoba, która dba o ogólny ład i porządek na całym forum, stara się rozwijać treści forum, zwłaszcza w wyznaczonych w rozpisce działach, wspomaga wyznaczone tam serwery poprzez kontrolowanie uczciwości graczy (sprawdzanie screenshotów oraz demek podejrzanych) oraz egzekwuje regulamin forum.

b. jest wybierana przez Administratorów Forum, przy zgodzie Adminów Head Admina Sieci.

c. w wyznaczonych działach do opieki powinien w sposób szczególny o niego dbać, także zachęcając użytkowników do aktywnego udziału w dyskusjach w nim prowadzonych. 

d. stara się rozwiązywać problemy graczy zgłaszane w różnych tematach, wyjaśnia i zamyka stare tematy, przenosi tematy do odpowiednich działów bądź kosza, usuwa spam oraz reklamy.

e. powinna nim być osoba o nienagannej kulturze osobistej, wysokim poziomie znajomości regulaminu forum oraz posługująca się poprawnie językiem polskim.

f. musi dawać przykład swoim zachowaniem, jeśli zdarzy musi się otrzymać ostrzeżenie na forum, jest zobowiązany do odrobienia go w maksymalnie 5 dni.

g. oprócz forum, kontroluje shoutboxa, gdzie stara się utrzymywać porządek i dbać o dobrą atmosferę.

h. ma dostęp do banowania / zdejmowania banów w AmxBans wybranych serwerów.

i. jeśli popełni błąd lub zauważył coś niepokojącego, powinien niezwłocznie zgłosić to Administratorowi Forum, aby cofnąć daną zmianę bądź naprawić problem.

j. powinien przede wszystkim pouczać, nie karać. Stosowanie ostrzeżeń punktowych powinno być dopiero w ostateczności, dotyczy to zwłaszcza  nowych użytkowników forum. 

k. w przypadku nieprzestrzegania tych postanowień zostaje wydalony ze stanowiska.

 

2.1.3. Administrator Forum:

 

a. to osoba zajmująca się całokształtem forum i jego społeczności. Dba i rozwija najważniejszą cząstke Sieci jaką jest ta ogólnodostępna platforma do komunikacji.

b. odpowiada za zarządzanie pracą całej Administracji Forum poprzez ustalanie ich obowiązków i kontrolowanie przebiegu ich wykonywania.

c. decyduje o otworzeniu bądź zamknięciu rekrutacji  i wyborze osób na stanowiska ModeratoraOpiekuna GrafikówOpiekuna Uploaderów oraz Opiekuna Gamerów.

d. jest zobowiązany do organizowania szkoleń i spotkań dla Administracji Forum przynajmniej raz na trzy miesiące.

e. jest odpowiedzialny za kształt regulaminu forum oraz jego egzekwowanie na forum.

f. odpowiada za rozpatrywanie odwołań od ostrzeżeń i  skarg na Administrację Forum oraz zajmuje się usługami na forum.

g. odpowiada za tworzenie i edytowanie działów na forum,  rang wraz z uprawnieniami na forum, zarządzanie bannerami  w ogłoszeniach, kalendarzem, zatwierdzanie rejestracji użytkowników oraz pomoc techniczną dla użytkowników.

h. jest odpowiedzialny za dodawanie oraz usuwanie rang  i moderacji na forum, nadawanie oraz odbieranie uprawnień w sklepie oraz AmxBans / SourceBans.

i. moderuje także ShoutBoxa, gdzie może zakładać oraz zdejmować blokady użytkownikom.

j. odpowiada za edycję tabeli, zarówno tej na forum jak i tej przeznaczonej na MOTD serwerów CS:GO. Sprawdza również jej działanie jest prawidłowe.

k. instaluje i konfiguruje SourceBans, AmxBans oraz Psychostats od strony www serwera dedykowanego.

l. pilnuje, aby wszystkie dane zamieszczone w działach serwerów były aktualne.

m. organizuje wszystkie grafiki od Grafików związane ze wszelkimi wydarzeniami, konkursami, turniejami oraz otwarciami nowych serwerów, oraz umieszcza je na forum.

n. Administrator Forum również dba o zmianę loga na okolicznościowe święta opisane w innych punktach tego regulaminu.

o. zarządza strefą Top 10 Donatorów – dodaje i zapisuje ich w panelu bocznym według przyjętych wcześniej zasad.

 

2.1.4. Opiekun Grafików:

 

a. decyduje o otworzeniu bądź zamknięciu rekrutacji i wyborze osób na stanowisko Grafika.

b. odpowiada za kształt regulaminu działu grafika oraz jego egzekwowanie.

c. planuje i nadzoruje pracę Grafików w ten sposób, aby dział był aktywny, użytkownicy mieli możliwość otrzymania satysfakcjonującej ich sygnatury bądź avataru, a d. otrzymywała w jak najszybszym możliwym czasie jak najlepsze grafiki potrzebne Sieci.

e. jest zobowiązany do wykonywania minimum połowy normy dla Grafika pod względem ilości prac graficznych.

 

2.1.5. Opiekun Uploaderów:

 

a. decyduje o otworzeniu bądź zamknięciu rekrutacji i wyborze osób na stanowisko Uploadera.

b. planuje i nadzoruje pracę Uploaderów w systemie Download, który powinien być ciągle rozwijany i poszerzany o nowe pliki.

c. jest zobowiązany do wykonywania minimum połowy normy dla Uploadera pod względem ilości wrzuconych plików.

 

2.1.6. Opiekun Gamerów:

 

a. decyduje o otworzeniu bądź zamknięciu rekrutacji i wyborze osób na stanowisko Gamera.

b. planuje i nadzoruje pracę Gamerów dbając o aktywność działu i sprawdzone, świeże informacje z życia danych gier.

 

2.1.7. Opiekun Serwera:

 

a. to osoba, która opiekuje i zajmuje się serwerem jej przypisanym, stara się go rozwijać i udoskonalać w ciągłym okresie  czasu.

b. może być nim tylko jedna osoba, jest ona wybierana przez Support Serwera.

c. rozpatruje skargi i zażalenia na graczy oraz Adminów Serwera, rozpatruje prośby o odbanowanie, sprawdza zgłoszenia od graczy, odpowiada na ich pytania oraz stara się im pomóc rozwiązywać ewentualne problemy.

d. odpowiada za rekrutację Adminów na swoim serwerze, to on ma ostateczny głos w podaniach.

e. przed rozpatrzeniem podania, kandydat na Admina powinien zostać sprawdzony czy kwalifikuje się on na przyjęcie na stanowisko.

f. może przyznawać Admina tylko osobom, które złożyły podanie na forum, spełniają wymogi  Sieci i opłaciły składkę adminowską. Zabronione jest dodawanie adminów „na boku”, każdy admin musi posiadać rangę na forum, w tym celu ma on obowiązek zgłaszać w odpowiednim temacie rangi do nadania / usunięcia.

g. fakt poważnego naruszenia przez Admina serwera regulaminu Sieci (np. otrzymanie bana VAC, kradzież) powinna być natychmiastowo zgłoszona Wyższej Administracji Sieci, a dany admin zostać wyrzucony wraz z odpowiednią karą na forum.

h. oprócz Adminów serwera, wybiera Junior Adminów Serwera i rozdziela im obowiązki.

i. zarządza porządkiem w swoim dziale serwera, dba aby każdy temat był w odpowiednim miejscu, a także je zamyka po uprzednim wygaśnięciu dyskusji. Nieaktualne tematy przenosi do Archiwum.

j. posiada moderację w dziale swojego serwera, uprawnienia do dawania ostrzeżeń w swoim dziale może otrzymać po upływie trzech miesięcy od otrzymania rangi po zgodzie Supporta i Administratora Forum.

k. posiada dostęp do AmxBans / SourceBans, w celu zarządzania banami graczy oraz Adminami wraz z usługami VIP / slot (dotyczy CS:GO).

l. ma obowiązek aktywnej gry na serwerze, aby znał jego graczy i kontrolował swoich Administratorów, a także sprawdzał jakość gry na serwerze.

m. może posiadać dostęp do FTP serwera po upływie miesiąca czasu od nadania rangi za zgodą Supporta Serwera na jego odpowiedzialność.

n. może rozdawać nagrody w konkursach po uprzednim skonsultowaniu ich z Supportem Serwera.

o. powinien dbać o dobrą atmosferę wśród swoich graczy, w tym celu powinien organizować różne wydarzenia czy konkursy.

p. ma obowiązek organizowania minimum jednego spotkania Administratorów Serwera w celu integracji ekipy oraz jej szkolenia wraz z omówieniem bieżących problemów.

r. kontroluje prawidłowe działanie serwera, wszelkie nieprawidłowości zgłasza Supportowi.

s. odpowiada za egzekwowanie regulaminu serwera.

t. jest odpowiedzialny za kod reklamowy serwera i jego reklamę.

u. (dotyczy serwerów Counter-Strike 1.6) ma prawo do przyznania maksymalnie czterech darmowych Adminów na serwerze w miesiącu (wyznaczyć osoby, które są zwolnione ze składki adminowskiej w danym miesiącu).

w. konsultuje wszelkie propozycje zmian z Supportem Serwera.

y. posiada darmowego Admina z przywilejami ustalonymi przez Support Serwera.

z. motywuje i zachęca graczy oraz administrację serwera do aktywności na kanale serwera na TeamSpeaku

x. w przypadku niewypełniania obowiązków lub niesatysfakcjonującego prowadzenia serwera, zostaje zdegradowany ze stanowiska.

 

2.1.8. Junior Admin Serwera:

 

a. może zostać wybrany drogą konkursu bądź decyzją Opiekuna Serwera. Musi on zostać zaakceptowany przez Support serwera.

b. jest pomagającą Opiekunowi Serwera we wszelkich sprawach serwera.

c. ma prawo do darmowego Admina z przywilejami określonymi przez Opiekuna Serwera.

d. posiada dostęp do AmxBans/SourceBans w celu zarządzania banami graczy.

e. powinien być w sposób szczególny aktywny na serwerze, aby wykonywać na nim swoje administracyjne obowiązki, a także kontrolować pozostałych Adminów.

f. w przypadku niewypełniania obowiązków, zostaje zdegradowany ze stanowiska.

 

2.1.9. Administrator Serwera:

 

a. jest przyznawany osobom, których podanie złożone w dziale serwera zostało pozytywnie rozpatrzone.

b. musi on spełniać wymagania określone przez Opiekuna Serwera oraz mieć pozytywne opinie graczy serwera. 

c. opłaca tzw. składkę adminowską – są to symboliczne pieniądze, dzięki którym opłacamy nasze wspólne dobro, jakim są serwery.

d. (dotyczy serwerów Counter-Strike: Global Offensive) wśród hierarchii wyróżniamy Młodszego Admina, Admina oraz Starszego Admina. Każdy stopień cechują inne wymagania oraz posiadane uprawnienia, a także wysokość comiesięcznej składki.

e. dla osób, które nie mogą pozwolić sobie na przekazanie nam datku pieniężnego, istnieje opcja zrobienia reklam serwera, których ilość jest także określona przez Opiekuna Serwera. Jest to także sposób wsparcia serwera.

f. jest zobligowany do bezwzględnego przestrzegania regulaminu serwera oraz praw i obowiązków wynikających z pełnionej funkcji a także stosowania się do wykazu kar.

g. gdy zostaje zdegradowany, otrzymuje od Supportu Serwera wpis do historii ostrzeżeń z powodem degradacji, w celu lepszego przepływu informacji dla reszty Administracji.

 

2.1.10. Support Serwera:

 

a. to osoba która pomaga Opiekunowi Serwera oraz Administratorowi Technicznemu w każdej kwestii serwera, szczególne w sprawach technicznych.

b. może być nim tylko osoba z Wyższej Administracji Sieci

c. posiada pełny dostęp do serwera (FTP, panel, AmxBans/SourceBans).

d. akceptuje bądź odrzuca wszelkie zmiany proponowane przez Opiekuna Serwera.

e. powinien odwiedzać serwer, aby móc kontrolować jakość gry na nim.

f. zgłasza wszelkie problemy techniczne hostingowi.

g. jest odpowiedzialny za wygląd i sposób funkcjonowania serwera wraz z jego administracją.

h. ma prawo do Admina na serwerze ze wszystkim uprawnieniami.

i. kontroluje bezpośrednio pracę Opiekuna Serwera.

j. implementuje zaakceptowane zmiany na serwerze.

k. umieszcza ogłoszenia i wydarzenia serwera na sieciowej grupie STEAM oraz w kalendarzu na forum.

l. wszelkie poważniejsze zmiany oraz problemy, ma obowiązek zgłosić Head Adminowi Sieci.

 

 

2.1.11. Administrator Techniczny:

 

a. to osoba, która pomaga Sieci we wszelkich sprawach technicznych adekwatnie to potrzeb Sieci, swojej wiedzy oraz umiejętności.

b. o uprawnieniach i dostępach każdego Administratora Technicznego decyduje Admin bądź Head Admin Sieci w konsultacji z Opiekunem Administratorów Technicznych

c. zostaje wyłoniony poprzez akceptację podania przez Opiekuna Administratorów Technicznych, Admina i Head Admina Sieci

d. posiada moderację w wybranych obszarach na forum w celu zamykania tematów na temat spraw technicznych

 

2.1.12. Opiekun Administratorów Technicznych:

 

a. to osoba, która przewodzi myśli aspektów technicznych Sieci i odpowiada za pracę innych Administratorów Technicznych

b. jest wybierana przez Admina i Head Admina Sieci

c. decyduje o otwarciu bądź zamknięciu rekrutacji na stanowisko Administratora Technicznego

d. posiada dostęp do działu Wyższej Administracji Sieci

e. opiniuje, analizuje i nadzoruje pracę Administratorów Technicznych

f. przeprowadza test umiejętności kandydatów na Administratora Technicznego

g. wybiera obszary pomocy i rozdziela zadania dla Administratora Technicznego

 

2.2. Wyższa Administracja Sieci:

 

2.2.1. Jest to grupa osób mająca największy wpływ na działalność Sieci.

2.2.2. Decyzje w Sieci są podejmowane z reguły większościowo, ale decydujący głos w ważnych sprawach dla Sieci mają Admini Sieci wraz z Head Adminem Sieci.

2.2.3. Admini oraz Junior Admini Sieci oprócz obowiązków wynikających z funkcji Supportów Serwera stoją na straży wszelkich tych norm i zasad, pomagają rozwiązywać wszelkie problemy techniczne forum oraz serwerów, a także zwykłych użytkowników. Organizują turnieje i konkursy, dodają rangi oraz rozpatrują reklamacje odnośnie zakupionych usług. Posiadają własną rozpiskę swoich obowiązków według której działają.

2.2.4. Każdy jej członek posiada dostęp do grupy STEAM w celu dodawania ogłoszeń i tworzenia wydarzeń.

2.2.5. Każdy jej członek nie podlega ostrzeżeniom na forum i nie powinna wykorzystywać tego faktu. 

2.2.6. W przypadku nadużyć dowolnego regulaminu, osoba jest poddawana pod głosowanie czy powinna opuścić szeregi Administracji.

 

2.3. Hierarchia rang w Sieci:

 

2.3.1. Sprawy Sieci: Head Admin SieciAdmin SieciJunior Admin SieciAdministrator ForumAdministrator TechnicznyOpiekun SerweraModerator Forum.

2.3.2. Sprawy forum: Head Admin SieciAdmin SieciAdministrator ForumJunior Admin SieciAdministrator TechnicznyModerator ForumOpiekun Serwera

 

2.4. Każdy nasz gracz oraz użytkownik ma prawo do starania się o dowolną rangę w Sieci  poprzez złożenie podania na forum – musi tylko spełniać wymagania określone w przeznaczonym do tego temacie. W przeciwnym wypadku naraża się na otrzymanie ostrzeżenia i usunięcie tematu do kosza.

 

2.5. Zakazuje się podważania decyzji osób wyższych rangą czy publicznego dyskutowania ich  – aby ją zmienić, należy wyjaśnić sprawę w innym miejscu niż ogólnodostępne forum.

 

2.6. Spotkania Administracji Sieci:

 

2.6.1. Spotkania na której spotyka się cała Administracja Sieci odbywają się przynajmniej raz na trzy miesiące.

2.6.2. Omawiane są wówczas bieżące sprawy i poruszane tematy odnośnie każdej sfery życia w Sieci.

2.6.3. Jest to czas na wyjaśnianie ewentualnych sporów i informowanie o nadchodzących nowościach w Sieci.

2.6.4. Spotkania odbywają się na serwerze głosowym TeamSpeak 3 – każda z osób powinna przyjść na nie przygotowana, wskazane jest zabieranie głosu na każdy temat, jeśli posiada się jakąkolwiek opinię.

2.6.5. Na spotkaniach nie wyśmiewamy się z opinii innych osób, słuchamy siebie nawzajem i szanujemy.

2.6.6. Obecność na spotkaniach jest obowiązkowa. 

2.6.7. Nieobecność na trzech kolejnych spotkaniach, skutkuje wydaleniem z grona Administracji.

2.6.8. Na każde spotkanie przygotowywany jest plan, którego powinni wszyscy się trzymać.

2.6.8. Z każdego spotkania powstaje krótkie sprawozdanie streszczające ustalenia spotkania. 

2.6.9. Sporządza je jedna z wyznaczonych przez Head Admina Sieci osób i umieszcza w ciągu 24h w pokoju Administracji.

 

#3 Serwery.

 

3.1. Każdy serwer Counter-Strike oraz serwer TeamSpeak jest własnością Sieci, nie ma możliwości sprzedaży żadnego z nich oraz żadnego z ich elementów.

3.2. Każdy serwer Counter-Strike powstaje w celu udostępnienia graczom pozyskania graczy w Sieci. Jego głównym celem jest osiągniecie jak największej grywalności i popularności wśród polskich graczy, dopiero są istotne dla nas takie czynniki jak zwracalność serwera czy aktywność graczy na forum. Serwer może nie generować ani złotówki zwrotu, ale być grywalny i zostanie pozostawiony w Sieci.

3.3. Serwer gry, który jest małogrywalny oraz nie zwraca się jest usuwany albo zmieniamy na nim modyfikację.

3.4. Każdy z naszych serwerów musi spełniać określone wymogi, które podkreślają przywiązanie do Sieci i zapewniają wymagane standardy graczom:

 

3.4.1. Każdy serwer Counter-Strike 1.6 musi:

 

a. posiadać zainstalowane dodatki: AmxBans, PsychoStats

b. być zintegrowany z sieciowym sklepem

c. mieć kod reklamy serwera oraz regulamin

d. posiadać dział na forum

e. posiadać nazwę serwera w jednolitym stylu

f. mieć stworzone ogłoszenia na serwerze według sieciowego wzoru

g. być podpięty pod Fast Download

h. istnieć w tabeli serwerów

i. mieć swój kanał na sieciowym TeamSpeaku

j. mieć stworzoną rangę administratora na forum

k. posiadać MOTD wg sieciowego wzoru

l. być podpięty pod ranking Gametracker.com oraz serwery.wiaderko.com

m. posiadać włączone HLTV z archiwizacją dem

n. wgraną paczkę z zabezpieczeniami serwera

 

3.4.2. Każdy serwer Counter-Strike: Global Offensive musi:

 

a. posiadać zainstalowane dodatki: SourceBans oraz gameME w przypadku korzystania z system liczenia punktów na serwerze

b. mieć swoją zakładkę w sklepie (vip albo slot)

c. mieć kod reklamy serwera oraz regulamin

d. posiadać dział na forum

e. posiadać nazwę serwera w jednolitym stylu

f. mieć stworzone ogłoszenia na serwerze według sieciowego wzoru

g. być podpięty pod Fast Download

h. istnieć w tabeli serwerów

i. mieć swój kanał na sieciowym TeamSpeaku

j. mieć stworzoną rangę administratora na forum

k. posiadać wspólne MOTD

l. być podpięty pod ranking Gametracker.com

m. posiadać włączone GOTV z archiwizacją dem

 

3.4.3. Serwer TeamSpeak 3 musi:

 

a. być prowadzony głównie na potrzeby społeczności oraz forum

b. zapewniać wszystkim użytkownikom swobodę komunikacji

c. zapewniać dodatkową rozrywkę w postaci różnych konkursów oraz wydarzeń dla użytkowników


3.5. Każdy serwer gry może posiadać tylko jednego Opiekuna, jednego Supporta oraz maksymalnie dwóch Junior Adminów. Ilość Adminów jest nieograniczona, rekrutacja jest cały czas otwarta.

 

3.6. Otwarcie nowego serwera.

 

3.6.1. O otwarciu, zamknięciu bądź zmiany modyfikacji na serwerze decyduje Wyższa Administracja Sieci.

3.6.2. Data i godzina otwarcia serwera, wraz z jego IP i podstawowym opisem muszą zostać umieszczone minimum 24h przed startem w dziale serwera. Obowiązkowe jest ogłoszenie na fanpage’u oraz grupie STEAM wraz z utworzeniem wydarzenia w niej oraz na forum, a także umieszczenie banneru na forum.  Serwer musi także zostać dodany do listy rankingowej Gametracker.com wraz z potwierdzeniem posiadania, w celu uruchomienia osobnych statystyk.


  • 35







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: regulamin, sieci, zasady, ogólne, statut, cs-soplica, soplica, cs, rules

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


stat4u