Login Alphabay Market alpha02 Alphabay Market carding Login Alphabayalphabaywyjrktqn.onion AlphaBay URL pwoah7p6o5e67qul.onion Login Alphabay Market Alphabay Market Login Alphabay

pwoah7p6o5e67qul.onion

AlphaBay URL How To Buy From AlphaBay Market?

Skocz do zawartości

Sieć Serwerów Counter-Strike cs-SopliCa.com używa plików cookie. Przeczytaj Polityka Prywatności, aby uzyskać więcej informacji.    Rozumiem
Rozumiem
Zdjęcie

Regulamin serwera JailBreak

cs:go regulamin serwer jb csgo cs jail jailbreak pl lost

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
Lost

Lost

    #dobra_zmiana

  • 8032 postów
  • Skąd:Łódź

Zasady dla więźnia:

 

1. Gdy więzień zostanie ożywiony przez admina nie może zbuntować się czy podnieść broni do momentu dołączenia do grupy więźniów pod groźbą bana.

2. Gdy na więźniu zostanie dokonany freekill ma prawo domagać się ożywienia, wpisania killa w konsolę przez strażnika bądź FreeDay'a w następnej rundzie dla siebie. Bezpośrednio po tym fakcie, powinien on na admin chacie (u@) zgłosić swoje żądania. Jeśli tego nie zrobi albo nie ma admina na serwerze, strażnik musi wpisać killa w miejscu, gdzie więźniowie nie mają dostępu.

3. Musi wykonywać polecenia prowadzącego strażnika.

4. Więzień nie może zranić strażnika, nawet który go prowokuje (taki strażnik jest karany banem na CT).

5. Więzień może zostać zabity za:
- niewykonanie poleceń w czasie

- złe wykonanie polecenia

- posiadanie broni oraz granatów stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla życia strażników (odłamkowy oraz koktajl molotova)

- atakowanie strażników

- wejście do GunRoom'a

- próbę ucieczki

- nadużywanie mikrofonu

- rzucenie wabiku, granatu dymnego bądź oślepiającego

- bliskie podejście do strażnika

- użycie przycisku bez pozwolenia

- uporczywe namawianie do buntu

6. Więzień nie może zostać zabity za posiadanie granatu dymnego / oślepiającego / wabika.

7. Zakaz bugowania ruletki (posiadanie 30 tys. $ na początku mapy).

8. Po śmierci prowadzącego, jeśli nie zostanie wprowadzona pozycja buntu, więźniowie wykonują ostatnie jego polecenie.

9. Zakaz nadużywania komendy !nb poprzez chowanie się w innych więźniach.

10. Więzień może zbuntować się zawsze z wyjątkiem zabaw adminowskich (KillDay, Wojna).

11. Za mylenie poleceń przez więźnia, strażnik ma prawo go zabić bez uprzedzenia, a admin ma prawo zmutować taką osobę.

12. Uderzanie o ucieczkę może zostać potraktowane jako próba buntu.

13. Więzień, który się zbuntował, może poprosić o dołączenie do reszty pod warunkiem jeśli nie zaatakował żadnego ze strażników.

14. Więzień, który "odziedziczył" broń w wyniku śmierci strażnika / innego więźnia / zrespienia się powinien natychmiast ją wyrzucić, a jeśli nie jest to możliwe (granat), powinien poinformować o tym strażnika i rzucić granat z daleka od strażników.

15. Za hasłem zgromadzenia się pod celami uznawane jest bycie: przed celą, za celą, obok celi, w celi, na celi.

16. Po zakończeniu danej zabawy, obowiązuje polecenie bezruchu.

 



Zasady dla strażnika:

 

1. Strażnik musi posiadać sprawny mikrofon oraz znać regulamin serwera i wykazywać chęć prowadzenia.

2. Wpisywanie !guard bez spełnianych wymogów będzie skutkować banem.

3. Zakaz zabijania więźniów bez powodu.

4. Aby prowadzić, strażnik musi użyć komendy !warden na serwerze i zostać zaakceptowanym przez plugin.

5. Gdy na serwerze jest tylko jeden żyjący strażnik, nie musi używać on komendy !warden, aby być słuchanym przez więźniów. Z automatu to on dowodzi.

6. Polecenia - na serwerze nie używamy poleceń do odwołania, a więc nic nie trzeba odwoływać. Następne polecenie po prostu niweluje poprzednie. Polecenia obowiązuje dopiero po pierwszym otwarciu cel. Wyjątek stanowi rozkaz wyrzucenia broni z celi. Nóż i C4 nie są traktowane jako broń. Krok przed cele nie oznacza dosłownie kroku, ale odległość pozwalającą zamknąć cele strażnikom. Strażnicy nie mogą wydawać poleceń nakazujących więźniom bezpośrednie zabicie się np. skok do przepaści. Polecenia muszą być zrozumiałe i jednoznaczne dla wszystkich, wyklucza się używanie wszelkich zamienników np. słowo hop zamiast skok.

Bezruch - nie możesz się ruszać, skakać, kucać, bić nożem, upuszczać bomby, używać bądź wyrzucać medishota. Możesz tylko się rozglądać myszką oraz zmieniać granaty, nóż na granat i na odwrót. Jeśli kucasz stale na bezruchu, to nie możesz dodatkowo wstać. Możesz także używać spray'a.

Na serwerze obowiązuje zakaz używania polecenia totalny bezruch.

Pozycja buntu:
1) Może zostać użyta, gdy więźniowie zaczną atakować strażników i przynajmniej jeden z nich odniesie obrażenia (nie musi ginąć).

2) Może zarządzić ją tylko Prowadzący jeśli żyje, a gdy zginął, strażnicy nie muszą wpisywać komendy do jej zarządzenia.

3) Polega na stałym kucaniu w bezruchu z celownikiem w dół.

4) Pozycja ta ma ułatwić strażnikom zapanowanie nad buntem i odzyskaniu kontroli nad więzieniem.

5) Odwołuje wszystkie poprzednie polecenia.

6) Odwołuje ją pierwsze następne wydane polecenie przez prowadzącego strażnika.

7. Jeśli popełni on freekilla, powinien poprosić admina o ożywienie więźnia, wpisać killa w konsolę bądź zaoferować FreeDaya dla poszkodowanego w następnej rundzie. Jeśli więźniowie domagają wpisania killa, musi on to bezwzględnie zrobić. Kill powinien zostać wpisany w GunRoomie bądź innym miejscu, do którego więźniowie nie mają dostępu.

8. Strażnik musi bezwzględnie zabić więźnia, który zranił bądź zabił strażnika.

9. Strażnik może dać szansę więźniowi, który nie wykonał polecenia poprawnie, ale nie musi.

10. Zakaz faworyzowania więźniów - strażnik musi stosować tą samą politykę wobec wszystkich osób.

11. Prowadzący strażnik odpowiada także za funkcjonowanie swoich kolegów strażników. Im także wydaje polecenia.

12. Strażnik, który prowokuje otrzymuje bana na CT.
13. Zakaz podrzucania broni, nawet pustej więźniom w celu prowokacji. Nie dotyczy to zabaw typu kto rzuci dalej broń.

14. Strażnik zabija tylko wtedy, gdy ma 100% pewności co do przewinienia więźnia.

15. Zakazuje się zadawania obrażeń za nic więźniom - jeśli do czegoś takiego dojdzie, strażnik powinien zgodzić się na uleczenie takiego więźnia w odpowiednim pomieszczeniu.

16. Zakazuje się wydawania poleceń przez innych strażników, którzy nie prowadzą gry w celu zmylenia więźniów.

17. Prowadzący strażnicy powinni się zmieniać co rundę.

18. Po zmianie mapy, powinna nastąpić wymiana strażników jeśli jest taka możliwość.

19. Jeśli nie ma minimalnej liczby osób spełniające wymogi do zostania strażnikiem, strażnicy spełniający wymogi mogą wskazać osoby, które będą im pomagać.

20. Prowadzenie nie powinno być monotonne i nudne. Należy korzystać także w miarę możliwości z zabaw ulokowanych na mapie.

21. Polecenia muszą być wydawane przez mikrofon oraz być zrozumiałe i zgodne z regulaminem serwera.

22. Za nieprzestrzeganie zasad grozi usunięcie ze strażników / ban na CT.

23. Za masowy, celowy, świadomy freekill grozi ban na tydzień oraz permanentny ban na CT.

24. Strażnik nie może zmusić ostatniego więźnia, do wskazania ukrywających się osób.

25. Otworzenie cel przez strażników bądź mapę bez wcześniej wydanych poleceń skutkuje FreeDayem. Dotyczy to także sytuacji, kiedy to więźniom uda otworzyć się cele, gdyż  strażnicy muszą kontrolować więzienie i ponoszą za to współodpowiedzialność.

26. Żaden strażnik nie może kampić w GunRoomie po otworzeniu cel.

27. Box dla wielu osób (powyżej siedmiu) może być użyty tylko raz na mapę (np. przed otwarciem cel).

28. Zabrania się włączania boxa podczas zabaw buntów / freedayów.

29. Strażnicy mogą zamknąć cele po ich otworzeniu w dowolnym dla nich momencie, byle nie przetrzymywać w nich więźniów za długo - jedynie do momentu opanowania ewentualnego buntu.

30. Izolatka jest traktowana tak samo jak cela.

31. Strażnicy muszą stosować regulamin zabaw określonym w oficjalnej liście zabaw dostępnych na serwerze pod komendą !zabawy (dostępne niebawem).

32. Przenikanie można tylko i wyłącznie włączyć przed bezpośrednim zaczęciem zabaw, które tego wymagają, czyli np. skakanie na kolorach. Po zakończeniu zabawy przenikanie należy wyłączyć.

33. Polecenia dla więźniów w celi z bronią może wydawać strażnik nieprowadzący gry.

34. Obowiązuje zakaz łączenia zabaw - nie rozpoczynamy zabawy w innej zabawie (są wyjątki).

35. Maksymalna liczba wydawanych poleceń na raz to cztery.

36. Strażnik ma obowiązek poinformowania więźnia za co został zabity, jeśli ten domaga się informacji.

37. W przypadku zbyt nudnego i monotonnego prowadzenia, bądź niepanowania nad więźniami, admini mają prawo zmienić ekipę strażników.

38. Strażnicy mają za zadanie skupiać się na pilnowaniu więźniów, a nie bieganiu bezużytecznie po mapie.

39. Jeżeli prowadzący chce przeprowadzić zabawę niebędącej na liście !zabawy, ma obowiązek wytłumaczyć wszystkim panujące w niej zasady.

40. Prowadzący powinien dążyć do skończenia rundy przed czasem, tak aby więzień zdobył życzenie.

41. Prowadzący nie może zabronić pisać na czacie.

42. Prowadzący nie może zabić więźniów, za bycie "mniejszą grupką" jeśli nie są w stanie tego dostrzec.

43. Prowadzący powinien zabierać w miarę możliwości więźniów na mapę, aby korzystać z jej wszystkich elementów i ustrzec się od monotonii.

44. Jeżeli strażnicy nie wydadzą żadnych poleceń do 8:00, to od 7:59 więźniom przysługuje FreeDay.

45. W przypadku 4 bądź więcej FreeKilli, więźniom przysługuje masowy freeday w kolejnej rundzie.

 

 


Zasady dla wszystkich:

 

1. Obowiązuje zakaz wyzywania i obrażania innych graczy, a także zakaz używania wulgaryzmów - jednakże czasami dopuszczamy lekkie nadużycia, z powodu atmosfery więziennej na serwerze. Obowiązuje jednak przy tym umiar.

2. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, ma obowiązek go zgłosić adminom bądź Head Adminowi serwera.

3. Do wymuszenia zmiany mapy służy komenda rtv napisana na chacie, a nie naciski na adminów.

4. Należy pamiętać, że admini nie zawsze są w stanie zauważyć łamanie regulaminu przez graczy. W tym celu należy złożyć skargę bądź odwołanie na forum poparte dowodami / świadkami.

5. Zakaz używania bugów mapy, blokowania otwarcia cel.

6. Zakaz używania wszelkich czitów czy innych wspomagaczy ułatwiających rozgrywkę.

7. Jeśli chcesz coś zgłosić adminowi, użyj u@, podając w jednej wiadomości co się wydarzyło i dzięki komu.

8. Zakazane jest posiadanie nicku wulgarnego, rasistowskiego, obrażające kogoś uczucia.

9. Zakaz upodabniania się do admina na serwerze poprzez nick, avatar, tag w celu zmylenia graczy.

10. Zakaz podpowiadania na u@, steamie bądź innych komunikatorach.

11. Zakaz reklamowania innych serwerów i for sieci / tematycznych CS:GO niż sieci cs-SopliCa.com. Dopuszczamy jedynie jackpoty w nickach.

12. Zakaz używania komend voteban oraz votemute bez przyczyny oraz gdy na serwerze przebywa admin.

13. Zakaz blokowania przejścia pociągiem poprzez natarczywą zmianę kierunku jazdy na mapie jail_alpha.

14. Zakaz posiadania pustego nicku oraz zawierającego nazwę zabawy, komendy, rangi, miejsca na mapie, w celu utrudnienia gry strażnikom.

15. Niewskazane jest posiadanie na końcu nicku znaczków typu ?, serduszko, prostokąt. Gdy wejdzie cziter zmieniający nicki, możemy niepoprawnie go zidentyfikować.

16. Zakazuje się ucieczki z serwera po przewinieniu, która jest surowo karana.

17. Zakaz podrabiania prefixów pod rangi: [BRONZE VIP], [SILVER VIP], [GOLD VIP], [PREMIUM], [MLODSZY ADMIN], [ADMIN], [STARSZY ADMIN], [JUNIOR ADMIN], [OPIEKUN], [HEAD ADMIN].

18. Zakaz celowego blokowania cel przy otwieraniu bądź zamykaniu.

19. Zakaz wybierania / wyrzucania wielu sztuk broni w GunRoomie na raz.

20. Zakaz wchodzenia na tekstury mapy, wykorzystywania jej bugów pod groźbą zabicia przez administratora.

21. Rozgłaszanie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione - nie jesteś pewny, nie tłumacz błędnie innym.

22. Rozgrzewka służy połączeniu się wszystkim graczom na serwer oraz wstępnym ustaleniu składu strażników. Nie obowiązują podczas niej zasady co do prowadzenia rozgrywki przez strażników.

23. Zakaz spamowania na kanale administracyjnym (u@).

24. Zakaz podawania cudzych danych osobowych.

 

 

 

Używanie mikrofonu:

1. Zabronione jest celowe zagłuszanie strażników, gdy chcą wydać polecenia.

2. W przypadku gdy polecenie nie zostało usłyszane, bo któryś z więźniów zagłuszał, strażnik nie popełnia freekillów w konsekwencji.

3. Zabrania się puszczania muzyki, używania wulgaryzmów, obrażania innych graczy, spamowaniem plikami dźwiękowymi.

4. Muzykę można puszczać tylko na FreeDay'u - musi być ona dobrej jakości i nie za głośna - admin jednak może zabronić jej używać.

5. Strażnicy mogą użyć polecenia  "TT mówi TT ginie", gdy jest za głośno na serwerze. Zasada ta nie obowiązuje admina, który zauważy łamanie regulaminu i będzie chciał użyć mikrofonu do wyjaśnienia sytuacji.

6. Dzieci nieposiadające mutacji powinny maksymalnie ograniczyć swoje odzywanie się, zwłaszcza, gdy na serwerze jest dużo osób.

7. Osoby bez mutacji powinny zgłaszać się do drużyny strażników w drugiej kolejności.

8. Za łamanie zasad, oprócz zabicia więźnia przeszkadzającemu w komunikacji głosowej, grozi mute, a w przypadku ponownych nadużyć ban do 24h.

 

 

 

Życzenia:

 

1. Życzenie przystępuje ostatniemu żyjącemu więźniowi, który wykonywał polecenie strażników oraz nie zranił ani jednego z nich.

2. Życzenie nie obowiązuje na FreeDayu oraz innych zabawach.

3. Życzenie jest tylko jedno - albo w obecnej rundzie, albo następnej.

4. Jeśli więzień wybrał życzenie i nie polega ono na zabiciu strażników / przejęcia nad nimi kontroli w obecnej rundzie, strażnicy zabijają więźnia.

5. W przypadku, w gdy następnej rundzie jest FreeDay bądź zaplanowana inna zabawa, życzenie obowiązuje w kolejnej, normalnej rundzie.

6. Życzenia powinny być realne, możliwe do zrealizowania oraz zgodne z regulaminem serwera.

7. W przypadku gdy wybrany strażnik nie jest w stanie zrealizować życzenia, powinien on wpisać killa w konsolę. 

8. W przypadku przejęcia kontroli nad strażnikami, nie obowiązuje ich część zasad typu podrzucanie broni. Zakazane jest także zabicie się, wyjście z serwera bądź zmiana drużyny.

9. Jeśli więzień nic nie mówiąc zaatakuje strażnika podczas życzenia, jest to traktowane jako życzenie zabicia strażników.

10. Więzień w życzeniu ma prawo wybrać maksymalnie trzech innych więźniów bądź jednego strażnika do zabicia w następnej rundzie.

11. Więzień powinien wybrać swoje życzenie możliwie jak najszybciej. Po 30 sekundach oczekiwania, życzenie przepada.

12. Przejęcie kontroli nad strażnikami może trwać maksymalnie 3 minuty.

13. Jeżeli po wypowiedzeniu życzenia więzień zrani bądź zabije strażnika, życzenie jest anulowane.

 

 

 

FreeDay:

 

1. FreeDay jest dniem wolnym od zakazów i nakazów wydawanych przez strażników.

2. Kazdy FreeDay (masowy i z życzenia) trwa tylko 5 minut. (po tym czasie straznicy musza wyjsc z kryjówki i zabic wiezniow).

3. Strażnicy powinni otworzyć cele możliwie jak najszybciej. Cele nie mogą zostać przez nich zamknięte.

4. Strażnicy muszą zająć wspólnie jedno pomieszczenie na mapie, do którego więźniowie nie mogą wchodzić - jeśli je zajmą, muszą w nim przebywać wszyscy strażnicy.

5. Więźniom zakazuje się:

- próby wydostania się z celi poprzez uderzanie ucieczki przed otworzeniem cel

- korzystania z ucieczki przed otworzeniem cel

- posiadania broni

- atakowania strażników

- wchodzenia do GunRoom'a

- wchodzenia do pomieszczenia zajętego przez strażników

Za nieprzestrzeganie tych zasad, strażnicy mogą zabić więźnia.

6. Strażnikom zakazuje się:
- kampienia w GunRoomie oraz w pomieszczeniach samouleczających życie

- zajmowania pomieszczeń będących bezpośrednim dostępem do GunRoom'a

- zajmowania pomieszczeń, do których więźniowie nie mogą w żaden sposób wejść (np. DeathRun na mapie ba_toobalot_v5).

Za nieprzestrzeganie tych zasad, strażnikom grozi slay / wyrzucenie z drużyny / ban na CT.

7. W sytuacji gdy więzień nieposiadający broni celowo staje na granicy pomieszczenia zajętego przez strażników, jest to traktowane jako próba wymuszanie FreeDaya i nie będzie on przyznawany, gdy więzień zginie.

8. FreeDayem jest dzień 1, 7 oraz 14.

9. FreeDay może być życzeniem więźnia, który decyduje czy ma być on dla wszystkich czy dla siebie bądź innej pojedynczej osoby.

10. Osoba posiadająca FreeDay powinna zostać oznaczona komendą !fd przez wardena lub admina, jeśli jest to możliwe. Obowiązują je te same zasady, co na zwykłym FreeDayu. W miarę możliwości, prowadzący powinni wydzielić jedną osobę do pilnowania jej. Prowadzący może zabronić FreeDayowi zbliżania się do określonego obszaru, w którym przebywają inni więźniowie.

11. FreeDay przysługuje osobom, które zostały pojedynczo sfreekillowane i nie posiadały rozszczeń wobec strażnika (aby wpisał kill w konsolę).

 

 

 

Kredyty / store:

 

1. Kredyty są punktami, za które można nabyć różnorakie przedmioty ze sklepu.

2. Zwykły gracz dostaje 5 kredytów co 5 minut, admin dodatkowe 5 kredytów co 10 minut, VIP dodatkowe 10 kredytów co 10 minut.

3. Kredyty można przekazywać sobie nawzajem z wyłączeniem transakcji:

- kredyty za usługę strażnika na serwerze (np. danie freedaya, otworzenie cel, życzenie)

- kredyty za usługę gracza na serwerze niezgodną z regulaminem serwera(np. prowokacje do obrażania kogoś)

- kredyty za usługę admina na serwerze (np. przeniesienie do CT, danie unbana / unmute)

Za powyższe wymienianie się kredytami przysługuje ban, a oprócz niego wyzerowanie kredytów dla obu stron. Wszystkie operacje z kredytami są logowane w bazie danych.

4. Zakazuje się spamowania z ofertami wymian za kredyty, żebrania oraz innymi komendami sklepu. Można złożyć maksymalnie jedną ofertę po zginięciu na 3 rundy.

5. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za oszustwa w wymianie kredytami między graczami, jednakże może na podstawie zebranych dowodów wymierzać kary w postaci banów / wyzerowania kredytów na serwerze.

 

 

 

 

Zabawy adminowskie, całodniowe:

 

 

 
Zasady ogólne:
 
1. Tylko prowadzący strażnik może rozpocząć zabawę całodniową, może to zrobić za pomocą komendy "!zabawa".
2. Podczas jednej mapy można przeprowadzić maksymalnie trzy zabawy całodniowe, nie mogą się one powtarzać.
3.  Strażnicy mają zakaz włączania zabaw całodniowych podczas rozgrzewki, pierwszej rundy oraz rund, w których więźniowie (lub nawet jeden z nich) mają FreeDay.
4. Jeśli prowadzący strażnik chce przeprowadzić zabawę całodniową musi to zrobić na początku rundy, zanim więźniowie zdążą się zbuntować.
5. Warden poprzez menu może wyłączyć zabawę w trakcie jej odliczania, jeśli ta została włączona w złym momencie (patrz punkt 3 i 4). 
6. Nadużywanie anulowania zabaw będzie traktowane jako utrudnianie gry i może skutkować banem do jednego dnia.
7. Strażnicy muszą otworzyć cele od razu po rozpoczęciu zabawy.
8. Więzień, który ma życzenie może poprosić o przeprowadzenie wybranej zabawy całodniowej w następnej normalnej rundzie.
9. Złamanie powyższych zasad lub zasad dotyczących danej zabawy grozi banem do jednego dnia.
10. Po 6 minutach od rozpoczęcia rundy uczestnicy muszą zgromadzić się przy celach
11. Jeśli zabawa jest w ostatniej rundzie, trwa tylko 9 minut (6:00 do końca). Po tym czasie admini mogą zabić wszystkich komendą.
 
 
 
Spis i zasady zabaw całodniowych:
 
Polowanie:
 
1. Zabawa polega na walce strażników z więźniami. Strażnicy mają dostęp jedynie do AWP, a więźniowie do noży.
2. Po uruchomieniu zabawy więźniowie mają minutę na rozbiegnięcie się po mapie, strażnicy przez ten czas mają zakaz wychodzenia z GunRoomu.
3. Jeśli więzień wejdzie do GR przed rozpoczęciem zabawy, strażnicy mogą go zabić z dowolnej broni.
4. Po upływie minuty zabawa się rozpoczyna, strażnicy wychodzą z GunRoomu i biją się z więźniami.
5. Gracze mają zakaz kampienia w GR, przy teleportach oraz w medyku, dodatkowo więźniowie mają zakaz kampienia przed GR, podczas gdy strażnicy czekają na rozpoczęcie zabawy.
6. Ostatni więzień nie ma życzenia.
7. Strażnicy mają zakaz wchodzenia do pomieszczeń samouleczających bądź korzystania z innej formy leczenia.
 
 
 
Killday: 
 
1. Zabawa ta polega na zabijaniu się wewnątrz własnych drużyn, strażnicy biją się ze strażnikami, a więźniowie z innymi więźniami.
2. Po uruchomieniu zabawy, każdy gracz wybiera sobie broń z menu oraz ma minutę na zajęcie pozycji.
3. Podczas zabawy włączona jest blokada bicia się między przeciwnymi drużynami.
4. Po upływie minuty zostaje włączony Friendly Fire i zabawa się rozpoczyna
5. Gracze mają zakaz kampienia w GunRoomie oraz medyku.
6. Gracze mogą tworzyć maksymalnie 3-osobowe sojusze.
7. W momencie, gdy na mapie zostanie ostatni więzień oraz strażnik, blokada zostaje wyłączona i biją się oni między sobą, ostatnia osoba nie ma życzenia.
 
 
 
Ganiany:
 
1. Zadaniem strażników jest złapanie i zabicie więźniów za pomocą noża, zadaniem więźniów jest przeżyć.
2. Po włączeniu zabawy, więźniowie mają 30s na rozbiegnięcie się po mapie, strażnicy przez ten czas mają zakaz wychodzenia z GunRoomu.
3. Zarówno więźniowie jak i strażnicy mają blokadę podnoszenia broni, strażnicy są nieśmiertelni oraz dostają lekki bonus do szybkości biegania.
4. Więźniowie mają zakaz kampienia w jednym miejscu, muszą cały czas się przemieszczać, w taki sposób, aby dać się zauważyć strażnikom.
5. Przechodzenie atrakcji znajdujących się na mapie mających jedno wejście/wyjście oraz kz/maze/dr jest uznawane za kampienie.
6. Zabawa kończy się w momencie, gdy zostanie ostatni więzień, ma on prawo do życzenia.
 
 
 
Chowany:
 
1. Zadaniem więźniów jest schowanie się na mapie, a zadaniem strażników jest ich znalezienie.
2. Po włączeniu zabawy więźniowie mają minutę na znalezienie kryjówki, podczas tego czasu strażnicy mają kategoryczny zakaz wychodzenia z GunRoomu.
3. Po upływie minuty, więźniowie zostają zamrożeni, a na mapie zapada ciemność, w tym momencie strażnicy muszą szukać więźniów.
4. Strażnicy muszą zabić każdego więźnia, którego znajdą.
5. Zakaz wykorzystywania błędów mapy przy chowaniu się (wychodzenie poza mapę/niedostępne tekstury itp.).
6. Ostatni więzień ma prawo do życzenia.
 
 
 
Wojny gangów:
 
1. Więźniowie zostają podzieleni na trzy drużyny: Niebieska, Zielona i Czerwona. Strażnicy nie uczestniczą w zabawie.
2. Po rozpoczęciu zabawy drużyny mają minutę na zajęcie pozycji, po upływie minuty zostaje włączony Friendly Fire i więźniowie walczą z więźniami innych grup.
3. Więźniowie mają zakaz kampienia w GunRoomie oraz medyku.
4. Strażnicy mają zakaz przeszkadzania w zabawie.
5. W momencie, gdy zostanie tylko jedna grupa, jej członkowie dostają możliwość bicia się między sobą.
6. Gracze przydzieleni do różnych gangów  mają bezwzględny zakaz podejmowania ze sobą sojuszy. Jeżeli w trakcie zabawy członkowie rożnych gangów nie podejmują działań w celu zabicia przeciwników przy nadążającej się okazji, zostaną uśmierceni przez admina.
7. Ostatni więzień ma życzenie.
 
 
 
Zbijak:
 
1. W zabawie biorą udział wszyscy gracze, po jej uruchomieniu każdy ma 30 sekund na rozbiegnięcie się po mapie.
2. Po upływie 30 sekund każdy gracz otrzymuje wabik, którym stara się trafić przeciwników.
3. Trafienie przeciwnika wabikiem oznacza jego natychmiastową śmierć.
4. Można tworzyć maksymalnie trzyosobowe sojusze.
5. Zabawa trwa do ostatniego żywego gracza, nie ma on życzenia.
6. Zakaz używania !nb w celu uniknięcia trafienia.
 
 
 
Zasady dla Administracji:
 
1. Dobry admin to taki, który potrafi zapanować nad serwerem bez stosowania zbędnych kar - ma posłuch i szacunek wśród graczy, którzy mogą mu zaufać.
2. Niniejszy regulamin wraz z zasadami obowiązuje każdego administratora serwera bez żadnych wyjątków.
3. Admin ma obowiązek pomagać graczom.
4. Pierw obowiązki admina, potem gracza. 
5. stanowisko administratora ma służyć graczom serwera, nie sobie i swoim potrzebom.
6. Admin, który nie jest pewny popełnienia wykroczenia przez gracza, nie może mu wymierzyć kary.
7. Admin, który zauważył nieprawidłowe funkcjonowanie serwera lub dostał zgłoszenie od gracza o jakimś błędzie, ma obowiązek zgłosić go bezpośrednio Head Adminowi serwera.
8. Admin wychodząc z serwera powinien zostawić go w rękach drugiego admina, jeśli to nie jest możliwe, powinien zadbać o ład i porządek (dotyczy to zwłaszcza wybrania drużyny strażników).
9. Do komunikacji między adminami służy kanał u@, do kontaktu gracz <=> admin y@.
10. Admin ma dawać innym przykład. Wszelkie łamanie regulaminu gracza będzie surowo traktowane.
11. Admin ma obowiązek przynajmniej raz dziennie przeglądać forum, zwłaszcza dział serwera, w tym Pokój Adminów.
12. Każdego admina obowiązują poniższe zasady karania graczy:
1) za pojedyncze, nieświadome, niecelowe freekille - pouczenie dla strażnika, odrodzenie ofiary albo danie jej fd w następnej rundzie / kill strażnika jeśli tego wymagają więźniowie / ofiara
2) za pojedynczy, świadomy, celowy frekill (np. gdy ktoś kogoś nie lubi i się zemścił) - ban na CT do 4h
2) za masowy, jednorazowy, nieświadomy, niecelowy freekill - przerzucenie do drużyny więźniów / ban na CT do 4h jeśli wynika on z braku znajomości regulaminu - czas na zapoznanie się z nim
3) za masowy, świadomy i celowy freekill - perm na CT
4) za jednorazowe, uciążliwe nadużywanie mikrofonu / chatu- pouczenie, jeśli nie skutkuje, mute na mapę
5) za ponowne, uciążliwe nadużywanie mikrofonu / chatu - mute na zawsze
6) jednorazowe wyzywanie / obrażanie innych - mute na mapę w przypadku lekkich wyzwisk / ban do 4h w przypadku gorszych
7) ponowne wyzywanie / obrażanie innych - ban do 4h w przypadku lekkich wyzwisk / ban do 1 dnia w przypadku gorszych
8) reklama innych serwerów oprócz soplicowskich - ban na zawsze
9) używanie wspomagaczy (musi być udowodnione) - ban na zawsze
10) podszywanie się pod innych graczy, szczególnie adminów - ban do jednego dnia
11) celowe lagowanie serwera poprzez wykorzystywanie błędów mapy - ban na jeden dzień
12) ucieczka z serwera przed banem - ban na jeden dzień + kara przysługująca za przewinienie
13) spamowanie na u@ - kick, ban do godziny
13. Jeśli gracz po złamaniu regulaminu od razu przyzna się do tego i przeprosi, i taka sytuacja występuje jednorazowo, admin ma prawo złagodzić karę bądź odstąpić od jej wymierzenia. Nie dotyczy popełnienia freekilla - strażnik nie może wybronić się od niewpisania killa na żądanie. 
14. Admin nie ma prawa zmienić mapy bez zgody graczy lub uprzedniego vote. (Nie dotyczy się crashy serwera i powtarzania map). Do wymuszania głosowań przez graczy służy RTV.
15. Admin musi wybierać dobre powody banów tak ,aby gracz wiedział za co go dostał.
16. Admina obowiązuje zakaz zabawy HLTV (kickowanie, banowanie, przerzucanie do teamu.  itp.)
17. Gdy admin pomylił się w wymierzeniu kary lub popełnił inny błąd, ma obowiązek bezzwłocznie poinformować o tym Junior Admina bądź  Opiekunowi Serwera.
18. W przypadku popełniania tych samych przewinień przez graczy, kary są na wstępie wyższe.
19. Każdy administrator wspomaga serwer poprzez miesięczną składkę w postaci SMS'a bądź przelewu. Możliwe do wykonania są także reklamy serwera. Zebrane pieniądze w 100% przeznaczamy na opłatę naszych serwerów, dzięki czemu wszyscy możemy grać. Dla administratorów są przygotowane także pakiety lojalnościowe, które obowiązują na całej sieci.
20. Wśród osób posiadających szczególne przywileje wyróżniamy oprócz Adminów, VIP'a, który posiada specjalne przywileje. 
21. Ranga admin podzielona jest na trzy stopnie: Młodszy Admin, Admin oraz Starszy Admin.
22. Admin posiada przywileje określone w ogólnym spisie sieciowym.
23. Adminom, którzy nie przestrzegają powyższych zasad, grozi utrata stanowiska bez możliwości powrotu oraz zwrotu poniesionych opłat.
24. Każda ranga posiada na chacie przedrostek przed nickiem oraz ilością gwiazdek informującymi nas o hierarchii rangi.
25. Każdy Admin jest zobowiązany do grania pod swoim nickiem (dopuszczalne są tylko kosmetyczne zmiany).

  • 18







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, regulamin, serwer, jb, csgo, cs, jail, jailbreak, pl, lost

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


stat4u