deep web news Alphabay Market reviews carding Hansa MarketHansa Market dark net newsdark net buy drugs online Alphabay mirror login dream mirror login bitblendervrfkzr bitcoin mixer bitblender mix bitcoin bitcoin mixer mix bitcoin for free dream market login dream market registration dream market dream market mirror tor web proxy deep dot web bitblendervrfkzr bitcoin mixer bitcoin blender darknet markets dream market hydraruzxpnew4af.onion duck duck go search duckduckgo search

Skocz do zawartości

Sieć Serwerów Counter-Strike cs-SopliCa.com używa plików cookie. Przeczytaj Polityka Prywatności, aby uzyskać więcej informacji.    Rozumiem
Rozumiem
Zdjęcie

Regulamin serwera TeamSpeak 3

ts3

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
Saygon

Saygon
  • 2490 postów
  • Skąd:G-ce

I. WSTĘP
 

§ 1.1 Przebywanie na serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
§ 1.2 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego uprzedzenia.
§ 1.3 Serwer należy do sieci serwerów Counter-Strike cs-SopliCa.com oraz posiada aktualnie siedzibę na tym forum.
§ 1.3 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
§ 1.4 Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie obowiązują wszystkich użytkowników forum, nie wykluczając administracji serwera.
§ 1.5 Zakazuje się kopiowania, powielania jakiejkolwiek części regulaminu pod groźbą karalną
§ 1.6 W przypadku występowania jakichkolwiek błędów na serwerze, lagów itp. administratorzy jak i zwykli użytkownicy
         mają obowiązek zgłosić ten fakt do Roota.
 

II. ADMINISTRACJA
 

§ 2.1 Wyższa Administracja Serwera składa się z Super Serwer Adminów [SSA], Serwer adminów [SA] , Junior Serwer Adminów [jSA] i Roota.
§ 2.2 Administrator ma świecić przykładem, znać doskonale regulamin i go przestrzegać. Powinien być opanowany i
         zrównoważony, nie ulegać presji ze strony użytkowników, być obiektywny w podejmowaniu decyzji.
§ 2.3 Administrator nie jest zobowiązany do każdorazowego tłumaczenia się ze swoich działań chyba, że zażąda tego Root.
§ 2.4 Każdy administrator ma obowiązek brać udział w czynnym życiu serwera, jak i być na bieżąco z informacjami zawartymi
         na forum w dziale TS3.
§ 2.5 Root ma prawo odebrania administratorowi praw (rang), bez podania konkretnej przyczyny.
$ 2.6 Root ma prawo wyrzucić / zbanować użytkownika jeśli w jego przekonaniu złamał on w jakikolwiek sposób regulamin serwera.
$ 2.7 Od decyzji Roota nie ma odwołania.

Ogólne prawa i obowiązki administratorów co do:

1. Użytkowników:
§ a) Zadaniem administratora jest czuwanie nad przyzwoitym poziomem dyskusji użytkowników na serwerze.
§ B) Administrator ma prawo wyrzucić użytkownika za nie spełnianie norm poprawnego i kulturalnego zachowania.
§ c) Po uprzednich ostrzeżeniach (niezgodny nick, wulgarne zachowanie itp.) łamania regulaminu administrator powinien
       wyrzucić a następnie zbanować użytkownika - każdy ban lub kick z serwera musi posiadać jasne i konkretne uzasadnienie.
§ d) Administratorzy pracują dla dobra użytkowników, co nie jest to równoznaczne ze spełnianiem każdej ich zachcianki.

Czasy banów:
§ 1. Reklamy innych serwerów głosowych, gier, for - ban permanentny.
§ 2. Obrażanie / wyśmiewanie lub wulgaryzmy w wszelkim rodzaju - kick / ban do 1 dnia.
§ 3. Krzyczenie/piszczenie do mikrofonu - kick / ban do 4 godz.
§ 4. Wulgarny/niezgodny nick - upomnienie - kick - ban do 2 godz.
§ 5. Spamowanie / floodowanie, używanie nie zgodnych kolorów czcionki - upomnienie - kick - ban  do 2 godz.
§ 6. Chodzenie masowo po kanałach (skakanie) - upomnienie / kick - ban do 2 godz.
§ 7. Bezmyślne żartowanie tzw. trollowanie z administracji, wyzywanie bez potrzeby oraz marnowanie ich czasu. - kick / ban do 3 dni.
§ 8. Niepotrzebne, nagminne zmiany nazwy użytkownika - upomnienie / kick - ban do 1 dnia.
§ 9. Podszywanie się pod administratora lub poważna obraza administracji serwera - ban do permanentnego.

* Za popełnienie kilku wykroczeń czasy banów mogą być sumowane lub przedłużane.

2. Kanałów:
§ a) Administrator ma prawo zażądać od opiekuna zmiany tytułu description (opisu pokoju) jeśli jest nie zgodny z regulaminem.
§ B) Administrator ma prawo do korekty, nadania upomnienia, zmian lub usunięcia pokoju, w przypadku złamania regulaminu.
 

III. ZAKAZY OGÓLNE
 

§ 3.1 Zabrania się używania nicków (nazw użytkowników):
§ 3.1 a) Wulgarnych, obraźliwych, rasistowskich, nazistowskich i sugerujących jakąkolwiek przynależność klubową i religijną.
§ 3.1 B) TeamSpeakUser (użytkownik posiadający taka nazwę jest proszony o niezwłoczną zmianę jej na inną).
§ 3.1 c) Krótszych niż 3 znaki a także ciągu tych samych znaków w nazwie użytkownika ( np. ...., yyyy, itp)
§ 3.1 d) Zajętych przez wyższą administrację serwera i sieci oraz podobnych w znaczącym stopniu do nich, a także podszywania się pod te osoby.
§ 3.2 Zabrania się nagminnej zmiany nazw użytkowników (zabawy nickami) oraz zmieniania ich w celu obrazy, wyśmiewania czy szydzenia z innych osób.
§ 3.3 Zabrania się tzn. trollowania administracji poprzez żarty na nich, wzywania bez potrzeby na centrum pomocy i marnowanie ich cennego czasu.
§ 3.4 Zabrania się całkowicie nagrywania użytkowników na kanałach publicznych.
§ 3.5 Zabrania się karygodnie reklamowania innych serwerów TS3, serwerów gier, stron internetowych lub forów, itp.
§ 3.6 Zabrania się używania wulgarnych, obraźliwych lub zawierających treści pornograficzne awatarów.
§ 3.7 Zabrania się używania wszelkiego rodzaju tagów ( [] ) przed nazwą użytkownika, w szczególności zarezerwowanych dla administracji np.
        [Root], [SSA] itp.
§ 3.8 Zabrania się używania i przebywania dwóch osób o takiej samej nazwie użytkownika (podszywania się pod kogoś). - Jeśli na serwerze znajdują się osoby o tej samej nazwie użytkownika, pierwszeństwo w przesiadywaniu na serwerze ma osoba zarejestrowana wcześniej.
§ 3.9 Zabrania się tworzenia, organizacji oraz powielania wszelkiego rodzaju zabaw i eventów zarówno na kanałach publicznych jak i prywatnych, bez zgody administracji.
 

IV. WIADOMOŚCI TEKSTOWE NA SERWERZE
 

§ 4.1 Na serwerze piszemy zgodnie z zasada zachowania poprawnej polszczyzny, w sposób zrozumiały dla każdego bez nadmiernych błędów ortograficznych oraz stylistycznych.
§ 4.2.Zabrania się używania innych kolorów czcionki jak standardowy w pokojach publicznych.
§ 4.3 Zabrania się wysyłania linków przekierowujących do niebezpiecznych skryptów, stron lub aplikacji.
§ 4.4 Zabrania się spamowania wiadomościami prywatnymi, poke`ami bądź whisper'`ami.
§ 4.5 Zabrania się używania czatu ogólnego na serwerze, wyjątek stanowi administracja.
 

V. ZASADY STREFY KANAŁÓW POMOCNICZYCH / INFORMACYJNYCH
 

§ 5.1 Aby skontaktować się z administratorem należy udać się na kanał “Strefa Pomocy” i zapukać lub napisać do niego prywatną wiadomość.
§ 5.2 Kanały pomocnicze / informacyjne służą tylko w celu pomocy użytkownikom serwera TS3.
§ 5.3 Korzystanie z wyżej wymienionych kanałów w celach innych niż kontakt z administracją może skutkować wyrzuceniem użytkownika z serwera.
§ 5.4 Nagrywanie, puszczanie muzyki oraz krzyczenie na tych kanałach jest surowo zabronione.
§ 5.5 Wszelka próba łamania regulaminu na w/w kanałach może skutkować interwencją admina i wyrzuceniem danego użytkownika z kanału.
 

VI. ZASADY STREFY KANAŁÓW PUBLICZNYCH / STREFY GIER
 

§ 6.1 Kanały publiczne są przeznaczone dla użytkowników którzy nie posiadają lub nie potrzebują własnego kanału prywatnego.
§ 6.2 Kanały publiczne mogą posiadać limity użytkowników w zależności od strefy w której się znajdują oraz nie są zabezpieczone hasłem.
§ 6.3 Nagrywanie, puszczanie muzyki oraz krzyczenie na tych kanałach jest zabronione chyba, że informacja na kanale mówi inaczej..
§ 6.4 Wszelka próba łamania regulaminu na w/w kanałach może skutkować interwencją admina i wyrzuceniem danego użytkownika z kanału.
 

 VII. ZASADY STREFY KANAŁÓW PRYWATNYCH
 

 § 7.1 Każdy użytkownik na serwerze może posiadać tylko jeden kanał.
 § 7.2 Kanał prywatny musi posiadać nazwę i być zabezpieczony hasłem, w innym przypadku uznawany jest za publiczny i każdy może na nim przesiadywać.
 § 7.3 Informacje w opisie kanału mogą być edytowane wyłącznie przez administrację serwera. W przypadku kiedy użytkownik chce umieścić  opis w kanale, zgłasza ten fakt adminowi.
 § 7.4 Zmiana numeru kanału lub jego brak może skutkować usunięciem kanału.
 § 7.5 Stosowanie wulgarnych lub obraźliwych nazw kanałów będzie skutkować ich usunięciem oraz zbanowanie użytkownika.
 § 7.6 Admin kanału ma obowiązek posiadać aktualną datę na kanale.(topic). Zabrania się wyprzedzania daty.
 § 7.6 a) Należy dokonywać edycji daty znajdującej się w temacie "topic" minimum raz na 48h, w innym przypadku na 3. dzień zostanie umieszczona przez administratora serwera informacja w opisie (ostrzeżenie o zmianie daty na aktualna), po czym na 4. dzień kanał zostanie zablokowany, a na 5. dzień usunięty.
 § 7.6 B) Administrator kanału może ubiegać się o zwolnienie z daty min. po 4 miesiącach od daty założenia. Zwolnienie z daty można uzyskać również, gdy na kanale przebywa aktywnie w ciągu dnia min. 7 osób, a także można zdobyć zwolnienie z daty wygrywając je w evencie.
 § 7.7 Administrator kanału może posiadać max. 3 podkanały i 3. operatorów kanału.
 § 7.8 W przypadku obecności administratora kanału za porządek i ład na kanale prywatnym administracja serwera nie odpowiada (nie kulturalne zachowanie, krzyki, obraza, itp.). Pieczę nad kanałem obejmuję administrator kanału i on decyduję jaka atmosfera na nim panuję. Gdy ktoś łamie regulamin administrator może założyć mu jedną z “Rang Karnych”. W przypadku braku administratora kanału użytkownik może powiadomić administratora serwera o łamaniu regulaminu przez daną osobę na kanale i prosić o interwencje admina.
 § 7.9 Kiedy administrator kanału wie, że nie będzie go przed dłuższy okres, a nie chce by jego kanał został usunięty ma obowiązek zostawić informację o nieobecności w temacie "topic" (np. Nie obecny do 11.06.2013r.) bądź zgłosić ten fakt administratorowi serwera, który umieści informacje o tym w opisie kanału.
 

 VIII. ZASADY STREFY KANAŁÓW VIP
 

 § 8.1 Kanały VIP są przeznaczone dla wymagających użytkowników ceniących sobie największa jakość prowadzonych rozmów oraz dodatkowe możliwości.
 § 8.2 Kanały VIP powinny być zabezpieczone hasłem w przeciwnym razie kanał będzie uznany jako publiczny.
 § 8.2 Na kanałach VIP może być max. 3 administratorów kanału.
 § 8.3 Kanały VIP są zwolnione z daty na czas wykupionej usługi.
 § 8.4 Administrator kanału może posiadać max. 5 operatorów kanału.
 § 8.5 Zmiana numeru kanału lub jego brak może skutkować usunięciem kanału.
 § 8.6 Stosowanie wulgarnych lub obraźliwych nazw kanałów będzie skutkować ich usunięciem.
 § 8.7 Więcej informacji na temat przywilejów i możliwości kanału VIP można uzyskać u administratorów serwera.
 

 IX. SKARGI, ZAŻALENIA I ODWOŁANIA
 

 § 9.1 Skargi i zażalenia można składać u osób odpowiedzialnych za serwer lub w odpowiednim dziale na forum  cs-SopliCa.com  max. 48h po banie".
 § 9.2 W przypadku skarg za obraźliwe zachowanie danego użytkownika należy okazać dowód w postaci zrzutów ekranu lub zapisów rozmów z chatu, w przeciwnym razie udowodnienie winy użytkownikowi może być nie możliwe.
 § 9.3 Odwołanie od decyzji administratora można złożyć zakładając odpowiedni temat na forum cs-SopliCa.com w dziale "Odwołanie od bana".
 § 9.4 Na odwołanie od bana użytkownik ma 48h, licząc od chwili otrzymania bana.

 

 

 

Copyright @ 2014 ts-SopliCa.com


  • 2







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ts3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


stat4u