Skocz do zawartości

Sieć Serwerów Counter-Strike cs-SopliCa.com używa plików cookie. Przeczytaj Polityka Prywatności, aby uzyskać więcej informacji.    Rozumiem
Rozumiem

Shoutbox

Ostatnie wpisy

Shoutbox dostępny jest od 20 postów.

Ernestoooo : (19 styczeń 2017 - 00:56)

Dobranoc tym, którzy czytają :gamer: :superblue:

Puma aKa Kro... : (19 styczeń 2017 - 00:43)

hej misiaczki co tam

Sola : (18 styczeń 2017 - 23:27)

na paradoxie nie da się zalogować :/

Sola : (18 styczeń 2017 - 23:26)

a ja założę nowe konto :D

Axel F : (18 styczeń 2017 - 23:25)

A ja to idę spać!

Sola : (18 styczeń 2017 - 23:24)

niii.. sieciowo myślę

Axel F : (18 styczeń 2017 - 23:23)

Juz była skarga lul

Axel F : (18 styczeń 2017 - 23:22)

A myślałem Sola ze Real oplakujesz

agnieszka. : (18 styczeń 2017 - 23:18)

Sola bo musi się coś zgadzać ;-)

Sola : (18 styczeń 2017 - 23:15)

tu i tak się robi sztos.. dawne zasady padły dawno

Sola : (18 styczeń 2017 - 23:09)

wydawało się, że jakoś tu więcej osób żyło kiedyś

Relon : (18 styczeń 2017 - 23:08)

ład

LOR3K : (18 styczeń 2017 - 23:06)

Ciekawe czy skarga poleci za kłamstwo w podaniu :>

Sola : (18 styczeń 2017 - 23:04)

co jest rukwa..

KaTuHu : (18 styczeń 2017 - 23:01)

xD

Axel F : (18 styczeń 2017 - 23:00)

Nie no bo juz miała 17 lat a ma mniej :/ Miała na imię Agata a ma Karolina, dziwne

KaTuHu : (18 styczeń 2017 - 22:58)

ciekawe czy ktoś wyczuje moją ironie

KaTuHu : (18 styczeń 2017 - 22:57)

wyczuwam zazdrość XD

Pauka : (18 styczeń 2017 - 22:57)

Sensacja dzisiejszego wieczoru panowie? Ciekawie.

KaTuHu : (18 styczeń 2017 - 22:56)

ktoś tu sobie nickname zmienił

Haksiu. : (18 styczeń 2017 - 22:49)

Zmienia te imiona jak chłopaków

Haksiu. : (18 styczeń 2017 - 22:27)

No właśnie grubiutko.

Axel F : (18 styczeń 2017 - 21:51)

Agata już jest Karoliną? Nieźle.

Falcon. : (18 styczeń 2017 - 21:32)

CO TU SIE ODJANIEPAWLA

Puma aKa Kro... : (18 styczeń 2017 - 20:56)

~le?

Puma aKa Kro... : (18 styczeń 2017 - 20:55)

ktos chetny na mm łe?

Miruin : (18 styczeń 2017 - 20:53)

:danced:

Caroline. : (18 styczeń 2017 - 20:33)

Siema. :)

Shogo : (18 styczeń 2017 - 20:30)

Cześć

Axel F : (18 styczeń 2017 - 19:33)

No mówie, że rabnięty


  • 51922 Napisanych wpisów
  • Alray. (3730) Najlepszy pisarz
  • 6 Grup moderacyjnych
  • 1 Moderatorów

0
 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Powered by IPB Shoutbox 1.4.2 (Build 2) © 2017, by Invision Focus

stat4u